sain porttikiellon pro hotelliin

prohotelliman

en ole tehnyt mitää ja tuli miksi olen nakkimen12 voisko esim Daim kertoo miks

58

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LIPS

      Joo mulla sama juttu rekisteröidyin just 15. päivä ja tänää on porttikielto. Rekkasin toisella nimellä mutta mulla on ID-bannit. ja mäkin oon ihan viaton.

    • Gerppuli

      Meillä sama juttu, ID-bannit molemmilta koneilta ja ei tietoa mitä on tehty väärin? Kait porttarista joku selventävä ilmo edes sähköpostiin kuuluisi tulla, lähinnä syy että minkä takia.

      • jes id bannit on paras:D ja ip:D


        daim täällä sait bannit koska en tykkää susta

        pelle


      • ooomgggggg
        nerdist kirjoitti:

        jes id bannit on paras:D ja ip:D


        daim täällä sait bannit koska en tykkää susta

        pelle

        Daim päästä mut proohon ku en tehny mitään väärää... bestmamo


      • ooomgggggg kirjoitti:

        Daim päästä mut proohon ku en tehny mitään väärää... bestmamo

        ok päästän

        minä olen paras!


      • sharmake
        nerdist kirjoitti:

        ok päästän

        minä olen paras!

        mul on portti kielto enkä ollu siellä 100 päivä ja katsoin tänä ja se sanos ei ei ei ei -_- :'(
        haluan heti takaisin!!


    • prohotelliman

      tänää pääsin j prohon no onneks kokeilkaa teki huomenna jos ei pääse ni sitte teette hahmon eri sähkärillä ja ostatte vipin laitatte sinne koko hotellille ni kyllä staffit näkee

    • ProHotelli Jonnet!!!

      Mahtaa räkänokkii ny vähä vituttaa ku sai bännit retroon, Herätkää..

    • kimmo2000

      sama sain id bannit nimi:kimmo2000

    • looooooooooooooool

      loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

      • wcrg33

        no looooooooooool


    • Joku random

      Kuinkahan kauan kestää porttikielto kun on harrastanut virtuaaliseksiä kun minun kaverini teki niin??? Onko kellään tietoa?

      • Se2kertaabannattu

        Yleinsä 3kk-10v? ;P Sanos kamulles että ei kannata .


    • judsfub

      sain portti kiellon ilman mitää syytä pro lagitti kirjauduin ulos j atakas mut ei koska käytäjällä porttikielto

    • pro hullu

      kauan portti kielto kestää vastatkaa!!! sain sen ilman syytä

    • Mokkula sucks

      Jos on käytössä mokkula voi lukea että on bannit koska mokkulassa käytetään samaa iptä tuhansien kanssa !!

    • Hetuliis

      Mulla tuli portti kielto sen jälkeen kun mun kaverillekki samal koneel et johtuuko se koneest oon hetuliis ja en oo tehny oikeesti mitään voin sanoo käsi sydämellä

    • Butter

      Itse olen ainakin staffeilta kuullut että he yrittävät vähentää noobien määrää ? Olisi ihan hyvin mahdollista että te olette näitä noobeja, cmon nyt, ryhdistäytykää ja elkää olkoo niitä noobeja xD se on niin vakava sairaus että siitä on vain haittaa. Eläkää ihisiks ja ostakaa elämä, älkää missään nimessä harastako sitä hauskaa "Virtuaalisexiä" elkääkä pitäkö mitään noob pelaamoja joissa seinät on vipmunista ja arvokkain rare on joku k1mmon klubisohva, homatkaa maine, kunnia, järkeviä kavereita, ja mieti sitten mitä kannattaisi tehdä, Daim ja muut staffit ovat juuri hienoja ihmisiä kun vähentävät noobien määrää jotta meillä olisi täälä hauskempaa olla, se ei ole staffien vika että saatte porttikieltoja vaan teidän. Nyt lopetetaan nämä "Noobien suhteet" Ja ruvetaan pelaa kunnol, jos te kaikki noobi änkytätte pro hotellia huonoksi niin voittehan te saman tien tehdä oman hotellin joka maksaa suht paljon, ja nimeks kävis mun mielest nobo hotel ? Okei kasvakaa yli 13 vuotiaisiks älkääkä joka kerta väittäkö et olis 18v. Jos mielestäne olen nobo niin tajuatte tämän asian sitten kun itse olette ikäiseni ;)


      -Terveisin: Butter


      Prohotelli hyvä hotelli oma vikanne kun ette pidä siitä
      Hommaisiitte ees kunnon asun ettekä olkois mitää massoi
      Juoksin kaaduin kuolin ja maanuin ? En tajuu tota läppää vieläkää...
      Miettikää asiaa vakavemmin ennenkuin alatte hommiin .-.

      • Butteronoikees

        Butter on oikees hankkikaa elämä ...


      • voionpaska

        Se on maaduin ei maanuin. Ja et säkään ole lähellekään 18 ^_^

        Ja kaikki on alussa noobeja.

        Niin ja kannattaa sun sitä kirjottamistakin opetella.


      • Se2kertaabannattu

        No kyllähän näitä noobeja riittää pro hotellissakin mutta .. Totta proo:n staffit ovat reiluja ja mukavia ihmisiä - Gooqle-Users


      • Butt em

        Itse olen ainakin nolifeilta kuullut että he yrittävät vähentää elävien ihmisten määrää ? Olisi ihan hyvin mahdollista että te olette vielä elämän omistavia ihmisiä, cmon nyt, ryhdistäytykää ja ottakaa oppia minusta (elämänsä pilannut pikselimössöllä nolife) xD Olette sairaita. Vaan pikselimössöä 24/7 tuijottavat ovat terveitä. Eläkää hikisinä läskikasoina koneiden ääressä niinkuin minäkiin, mutta muistakaa ettei kannata harrastaa vírtuaaliséksiä (itse tein sitä ja sain pännit ja itkin seuraavan kokonaisen viikon) elkääkä pitäkö mitään aloittelijoiden (eli vielä elämänsä omistavien) pelaamoja. Hommatkaa "maine" pikselimössölandiassa , "kunnia" (irlissä haukutaan nolifeksi kun pelaa jotain Habboa tai vielä pahempi Habboretro), "järkeviä" kavereita (merkkien ja muiden pikselimaalisten omaisuuksien perässä jahtaavia tunteettomia, lattialla istuvia rasvakasoja), ja mieti sitten mitä kannattaisi tehdä, Daim ja muut rasvaiset suklaapatukat ovat juuri hienoja "ihmisiä" kun vähentävät aloittelijoiden määrää jotta meillä olisi täällä tylsempää olla, se ei ole staffien vika että saatte porttikieltoja (eli elämän) vaan teidän. Nyt lopetetaan nämä "Harvoin käyvät elämänsä omistavat kävijät" Ja ruvetaan pelaa kunnol (24/7 naama liimattuna ruudussa), jos te kaikki aloittelijat änkytätte Pro Hotellia huonoksi niin voittehan te saman tien tehdä oman hotellin (eli virtuaalihotelli eli paikka joka addiktoi kakaroita hankkimaan värikästä pikselimössöä) joka maksaa suht paljon (kaikki rahat menee pelkästään pikselikrääsään), ja nimeks kävis mun mielest Aloittelija Hotel ? Okei kasvakaa elämänsä menettäneiksi nuoriksi ja aikuisiksi älkääkä joka kerta väittäkö et olisitte vain ihan oman viihtyvyytenne vuoksi alle 10 vuotiaita vielä elämällisiä silloin tällöin kävijöitä. Jos mielestäne olen aloittelija (eli vielä elämän omistava) niin tajuatte tämän asian sitten kun itse olette elämänne menettäneitä pikselimössöaddikteja.

        -Terveisin: Butt Em (suomennos: pyllytä niitä)

        Prohotelli pikseliläjä oma vikanne kun ette pidä siitä
        Hommaisiitte ees kunnon asun (eli lisää erivärisiä pikseleitä peittämään pikseleistä luodun habbohahmon, jonka takana olevaa "ihmistä" ei kukaan pikselijiä tule oikeasti ikinä näkemään tai tapaamaan ja joka todennäköisesti on läski ihrakasa) ettekä olkois mitää massoi (eli Habbossa/Retrossa samoja pikseliväriyhdistelmäkuvioita käyttävä, joka ei jaksa panostaa mihinkään erityiseen ulkonäköön, koska onhan se vain tietokoneruutu)
        Tulin Retroon, menetin elämän, kuolin henkisesti ja muuntauduin läskikasaksi ? En tajuu tota läppää vieläkää... (mun mielestä toi kuulostaa hauskalta)
        Miettikää Pikselimössö Hotellin etuja tosissaan ennenkuin hankitte elämän -.-


      • Butt Em
        Butteronoikees kirjoitti:

        Butter on oikees hankkikaa elämä ...

        Itse olen ainakin nolifeilta kuullut että he yrittävät vähentää elävien ihmisten määrää ? Olisi ihan hyvin mahdollista että te olette vielä elämän omistavia ihmisiä, cmon nyt, ryhdistäytykää ja ottakaa oppia minusta (elämänsä pilannut pikselimössöllä nolife) xD Olette sairaita. Vaan pikselimössöä 24/7 tuijottavat ovat terveitä. Eläkää hikisinä läskikasoina koneiden ääressä niinkuin minäkiin, mutta muistakaa ettei kannata harrastaa vírtuaaliséksiä (itse tein sitä ja sain pännit ja itkin seuraavan kokonaisen viikon) elkääkä pitäkö mitään aloittelijoiden (eli vielä elämänsä omistavien) pelaamoja. Hommatkaa "maine" pikselimössölandiassa , "kunnia" (irlissä haukutaan nolifeksi kun pelaa jotain Habboa tai vielä pahempi Habboretro), "järkeviä" kavereita (merkkien ja muiden pikselimaalisten omaisuuksien perässä jahtaavia tunteettomia, lattialla istuvia rasvakasoja), ja mieti sitten mitä kannattaisi tehdä, Daim ja muut rasvaiset suklaapatukat ovat juuri hienoja "ihmisiä" kun vähentävät aloittelijoiden määrää jotta meillä olisi täällä tylsempää olla, se ei ole staffien vika että saatte porttikieltoja (eli elämän) vaan teidän. Nyt lopetetaan nämä "Harvoin käyvät elämänsä omistavat kävijät" Ja ruvetaan pelaa kunnol (24/7 naama liimattuna ruudussa), jos te kaikki aloittelijat änkytätte Pro Hotellia huonoksi niin voittehan te saman tien tehdä oman hotellin (eli virtuaalihotelli eli paikka joka addiktoi kakaroita hankkimaan värikästä pikselimössöä) joka maksaa suht paljon (kaikki rahat menee pelkästään pikselikrääsään), ja nimeks kävis mun mielest Aloittelija Hotel ? Okei kasvakaa elämänsä menettäneiksi nuoriksi ja aikuisiksi älkääkä joka kerta väittäkö et olisitte vain ihan oman viihtyvyytenne vuoksi alle 10 vuotiaita vielä elämällisiä silloin tällöin kävijöitä. Jos mielestäne olen aloittelija (eli vielä elämän omistava) niin tajuatte tämän asian sitten kun itse olette elämänne menettäneitä pikselimössöaddikteja.

        Terveisin But Em (suomennos pyllytä niitä)

        Pikselipáska on kiihottavaa, oma vikanne kun ette kiihotu siitä
        Pukeutuisitte edes erivärisiin ja kuvioisiin pikseleihin kuin muut
        Menin prohon, menetin elämän, kuolin henkisesti, muutuin läskiksi ? En tajuu tota läppää vieläkää... toihan kuulostaa kiihottavalta.
        Miettikää pikselimössöstä häipymistä vakavasti monta päivää putkeen yöunet menettäen ennenkuin lähdette saamaan elämänne takaisin


      • Täysin tolaltaan
        Butt em kirjoitti:

        Itse olen ainakin nolifeilta kuullut että he yrittävät vähentää elävien ihmisten määrää ? Olisi ihan hyvin mahdollista että te olette vielä elämän omistavia ihmisiä, cmon nyt, ryhdistäytykää ja ottakaa oppia minusta (elämänsä pilannut pikselimössöllä nolife) xD Olette sairaita. Vaan pikselimössöä 24/7 tuijottavat ovat terveitä. Eläkää hikisinä läskikasoina koneiden ääressä niinkuin minäkiin, mutta muistakaa ettei kannata harrastaa vírtuaaliséksiä (itse tein sitä ja sain pännit ja itkin seuraavan kokonaisen viikon) elkääkä pitäkö mitään aloittelijoiden (eli vielä elämänsä omistavien) pelaamoja. Hommatkaa "maine" pikselimössölandiassa , "kunnia" (irlissä haukutaan nolifeksi kun pelaa jotain Habboa tai vielä pahempi Habboretro), "järkeviä" kavereita (merkkien ja muiden pikselimaalisten omaisuuksien perässä jahtaavia tunteettomia, lattialla istuvia rasvakasoja), ja mieti sitten mitä kannattaisi tehdä, Daim ja muut rasvaiset suklaapatukat ovat juuri hienoja "ihmisiä" kun vähentävät aloittelijoiden määrää jotta meillä olisi täällä tylsempää olla, se ei ole staffien vika että saatte porttikieltoja (eli elämän) vaan teidän. Nyt lopetetaan nämä "Harvoin käyvät elämänsä omistavat kävijät" Ja ruvetaan pelaa kunnol (24/7 naama liimattuna ruudussa), jos te kaikki aloittelijat änkytätte Pro Hotellia huonoksi niin voittehan te saman tien tehdä oman hotellin (eli virtuaalihotelli eli paikka joka addiktoi kakaroita hankkimaan värikästä pikselimössöä) joka maksaa suht paljon (kaikki rahat menee pelkästään pikselikrääsään), ja nimeks kävis mun mielest Aloittelija Hotel ? Okei kasvakaa elämänsä menettäneiksi nuoriksi ja aikuisiksi älkääkä joka kerta väittäkö et olisitte vain ihan oman viihtyvyytenne vuoksi alle 10 vuotiaita vielä elämällisiä silloin tällöin kävijöitä. Jos mielestäne olen aloittelija (eli vielä elämän omistava) niin tajuatte tämän asian sitten kun itse olette elämänne menettäneitä pikselimössöaddikteja.

        -Terveisin: Butt Em (suomennos: pyllytä niitä)

        Prohotelli pikseliläjä oma vikanne kun ette pidä siitä
        Hommaisiitte ees kunnon asun (eli lisää erivärisiä pikseleitä peittämään pikseleistä luodun habbohahmon, jonka takana olevaa "ihmistä" ei kukaan pikselijiä tule oikeasti ikinä näkemään tai tapaamaan ja joka todennäköisesti on läski ihrakasa) ettekä olkois mitää massoi (eli Habbossa/Retrossa samoja pikseliväriyhdistelmäkuvioita käyttävä, joka ei jaksa panostaa mihinkään erityiseen ulkonäköön, koska onhan se vain tietokoneruutu)
        Tulin Retroon, menetin elämän, kuolin henkisesti ja muuntauduin läskikasaksi ? En tajuu tota läppää vieläkää... (mun mielestä toi kuulostaa hauskalta)
        Miettikää Pikselimössö Hotellin etuja tosissaan ennenkuin hankitte elämän -.-

        Joo butt em mun on pakko sanoo että hankkisit elämän... XD ihan oikeesti O_O


    • icefox4

      oon hakalafrik ja oon en pääs vieläkää ku oon oottanut 2,5 kk :( ... T : Hakalafriik, en ole massa vaan olen E.P.Ä.M.A.S.S.A

    • pro hotel

      sain proooho portti kiellon ilman syytä ! :((((

    • 3434r3435tgtryrth

      vitun paskoja noi valvoja-kusipäät jotka antaa syyttä porttikiellon ja kaiken huipuks ei vielä saatana nää millon se paska loppuu saatana! vittu ei auta vaikka tekee uuen käyttäjän!! pitää varmaan koittaa proxyn kaa saatana!!

    • Hermot lähti just

      SIIS MULLA ON IHA SAMA JUTTU! HERTTINE LÄHETIN SINNE JOTAI P*SKAA TAKAS

      • Hermot lähti just

        niiku siis et lähetin takas jotain


    • Pää hajoo!

      nii ja mullaki on porttikielo sen takii ku KÄVELIN JONKUN OHI!!!!!!!????

      • VITTU)

        jmalauta saatana oikeesti vittu! haluun proohon mut sinne ei vittu pääse ku vittu kävelin jonku helvetin riksutin nimisen tyypin ohi ja se rupes pelleilee ja leikkii kaikkee ja si se väitti et mä kiusaan sitä ja sit viel se väitti et yritän tappaa sen et sill oli vähäseeen pääs vikaa ku se olmotti liikkumisesta! ja ny päästelen hermoja: VITTU SAATANA JUMALAUTA IMEKÄÄ MUNAA KYL MÄÄ TUUN VIEL TAKAS PROOHON ET REPIKÄÄ ÄITINNE PILLUU JA SYÖKÄÄ SITÄ JA PANKAA SITÄ JA MAISKUTELKAA VIEL PERÄÄ!


      • kirjotus virhe
        VITTU) kirjoitti:

        jmalauta saatana oikeesti vittu! haluun proohon mut sinne ei vittu pääse ku vittu kävelin jonku helvetin riksutin nimisen tyypin ohi ja se rupes pelleilee ja leikkii kaikkee ja si se väitti et mä kiusaan sitä ja sit viel se väitti et yritän tappaa sen et sill oli vähäseeen pääs vikaa ku se olmotti liikkumisesta! ja ny päästelen hermoja: VITTU SAATANA JUMALAUTA IMEKÄÄ MUNAA KYL MÄÄ TUUN VIEL TAKAS PROOHON ET REPIKÄÄ ÄITINNE PILLUU JA SYÖKÄÄ SITÄ JA PANKAA SITÄ JA MAISKUTELKAA VIEL PERÄÄ!

        olmotti: ilmotti


      • vittu mä oon pilvess
        kirjotus virhe kirjoitti:

        olmotti: ilmotti

        kokeilkaa pilvipalvelua se auttaa! XD


      • ??? mitää O_o
        VITTU) kirjoitti:

        jmalauta saatana oikeesti vittu! haluun proohon mut sinne ei vittu pääse ku vittu kävelin jonku helvetin riksutin nimisen tyypin ohi ja se rupes pelleilee ja leikkii kaikkee ja si se väitti et mä kiusaan sitä ja sit viel se väitti et yritän tappaa sen et sill oli vähäseeen pääs vikaa ku se olmotti liikkumisesta! ja ny päästelen hermoja: VITTU SAATANA JUMALAUTA IMEKÄÄ MUNAA KYL MÄÄ TUUN VIEL TAKAS PROOHON ET REPIKÄÄ ÄITINNE PILLUU JA SYÖKÄÄ SITÄ JA PANKAA SITÄ JA MAISKUTELKAA VIEL PERÄÄ!

        Mitä muita hotellei onko proo ja joku witu habbo


    • Lue käyttöehdot nuub

      Oletko lukenut käyttöehdot?

    • Andenmuna:D

      Mullekki tuli pro hotelliin porttikielto Super Vip hahmolla! Ukon nimi: AndesShadow10

    • tikruleijona

      IHAN SAMA MULLAKIN ! eilen kirjauduin proohon, tänään tuli porttikielto, tein sitten uuden hahmon eri sähällä, silläkin heti porttikielto?! et ärsyttäää pikkasen toi valvojien toiminta :/

      • Täysin tolaltaan

        Tikruleijona!! mullakin just samallailla mun hahmoille kaikille tuli portsari tein uuden eri sähkärillä ja silläki heti enkä ees ehtiny ees käydä proos ku siinähän pitää k,irjautua uudesta ku on rekisteröitynyt sit mun kaverillekkin tulli portsari että O_O


      • -.- just näin

        Tein just saman pikkase *ituttaa *aatana


    • Vanessa0707

      No kiva se porttikielto loppuu joskus 4.12.2014 mulla voi v***u ku piti käyhä nääin
      >:(

      • Vanessa0707

        Ainii, mun kamu meni mun koneel proohon ja ilmeisesti teki jotain väärää sen ukol ja sai porttikiellon. Voi vitsi teki mieli sanoo sille suorat sanat! Tykätkää jos ootte samaa mieltä!


      • wituttaako??

        Oikeesti O_o
        pikkase varmaa witutaa taino aika paljoki.


    • Ei oo niien vika.

      Mitäs meette hölmöilee.

    • rawraw1

      Kiitos WHOAA, tyyppini RawRaw poistettiin ja tällä koneella ei pääse proohon enää 10 vuoteen. Kiitoksia.

      Ps. En sanonu ku 'Okei isi' o _ o

      • paskoja staffeja

        Sama juttu Whooa Vai mikä onkaan niin anto mulle porttarit siitä ku spämmäsin omassa huoneessa :roomalert (ttia) -.-


      • Se2kertaabannattu

        Noh.. Kyllä WHOAA On 'aika' tiukka staffiksi .. ei ole huumorin tajua?


    • anttilantti01

      Sama juttu mulla mun ukon nimi on TuoreperunaC ja sil oli super vip ja sain tyhjästä 1v bannit enkä pääse mun pikku veljen kirjain500 tyypilläkään koska sil on bannit tyhjästä, seki on super vip xP Et nyt sain tarpeekseni siit pelistä ja pelaan nyt MovieStarPlanettii oon Movikas Jaffa66 :D

    • gladiaator54

      yes. sama ongelma T:gladiaator54

    • sara033

      Mitä prohotellille on tapahtunu yritin mennä sinne mut tuli vaan palvelinta ei löytyny tietääkö kukaan miks?

      • Hetuliis

        Nyt mä pääsin pro hotelliin testataan tekin!!


    • Täysin tolaltaan

      Mä sain tänään porttikiellon ilman syytä, kokeilin myöskin mun IRL kaverin hahmoa (jonka salasanan tiedän kun se kerto) sitte tein myöski uuden hahmon ja ku siinähän ennenku voi aloittaa niin pitää kirjautuu uudestaa nii se sano että sain sillekki porttikiellon O_O vaikka en oo ees oo ehtiny mennä pro hotelliin :O Siis mun ois kiva tietää onko kaikilla porttikielto?? Ja jos joku proon henkilökunnasta sattuisi lukemaan tätä niin ottakaa ne porttikiellot pois! Koska ne on turhia...Mä en oo tehny mitään väärää eikä mun kaveri eikä se hahmo joka ei oo ees kertaakaan menny sisään...että LOL....

      • :::Roosa:::

        pikkase proo on pazka niinku tietyistä syistä -.-
        mää oon ollu vaa siel ja jutellu kamujenkaa ja hengaillu poikkiksenkaa nii mun entinen kamu oli mustis siittä ni se on varmaa tän takana pikkase >:O
        Nii sit ku pääsen prooho ilmotan siit >:))
        nii se ei pääse!!!!!!!!!!!!!!!! wittu zaatana!
        koitin mun kaikkii hahmoja ja tein jopa uuden nii ei wittu auta.
        Riippuuko koneest??
        NII ET DAIM POISTAPPA PORTTIKIELTO MEILT KAIKILT!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Täysin tolaltaan

      Nyt pääsin sinne,Roosa mulla oli sama ongelma...

    • iha tyhmää

      kun kirjotan hakuu pro hotelli ja sit sanoo anteeksi tarkoititko www.prohotelli.com painoin SAMA ONGELMA

    • :D:D:D:D:D:D:D

      Kaikki sai bannit koska pro on pois käytöstä....

    • Mr.ari

      Miks daim loppeti

      • Mr.ari

        Kun pro hotelli lopetettiin siitä asti mul ei oo mitään tekemistä voi vittu


      • Mr.ari
        Mr.ari kirjoitti:

        Kun pro hotelli lopetettiin siitä asti mul ei oo mitään tekemistä voi vittu

        Ärsytä täävääää paska homo helveti voi paska


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe