tekeekö joku halvalla ripsienpidennyksiä hki alueella??

kiialiina:)))

heipsan:) itsellä ei oikein olisi varaa maksaa mitää 90e ripsistä ja tiedän että os tekee niitä kotonansa halvemmalla mutta mistä löytäisi noita jotka tekevät? :o

36

6143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veronmaksaja.

      Siis haluat tukea harmaata taloutta.

      • reghprtnhp

        Ääliö, se et jos joku tekee kotonansa ei tarkota et se ois harmaata taloutta :D Ite meinaan oon tehny kotonani, mutta mulla on y-tunnus ja kirjanpitoon laitan kaiken. Ota selvää asioista ennenku vedät omia johtopäätöksiä.


      • kairiin25

        oikeessa oot....tosiaan niitä on paljon,ketkä tekee kotona ja kehtaa vielä mainostaa sitä avoimesti. Muuten sellaisia tutkitaan ja seurataan jo aika hyvin ..esim Fb ssä moni mainostaa. jos et maksa veroja tehdystä työstä,niin oot kyllä pulassa. kannattaa miettiä,mitä teet.


      • Hmm..
        kairiin25 kirjoitti:

        oikeessa oot....tosiaan niitä on paljon,ketkä tekee kotona ja kehtaa vielä mainostaa sitä avoimesti. Muuten sellaisia tutkitaan ja seurataan jo aika hyvin ..esim Fb ssä moni mainostaa. jos et maksa veroja tehdystä työstä,niin oot kyllä pulassa. kannattaa miettiä,mitä teet.

        Yksityisyrittäjä saa tienata vuodessa 8400e ilman arvonlisäveroa.


      • ei sillä elä
        Hmm.. kirjoitti:

        Yksityisyrittäjä saa tienata vuodessa 8400e ilman arvonlisäveroa.

        Kuka moisella elää? Sillon pitää tehdä myös jotain muuta, et elää, sossusta ei saa mitään, jos on yrittäjä, tai sitte omata varakas puoliso.


      • Veroprosentti
        Hmm.. kirjoitti:

        Yksityisyrittäjä saa tienata vuodessa 8400e ilman arvonlisäveroa.

        Mutta tuloveroa pitää maksaa jo ensimmäisestä tienatusta eurosta, alvilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.


      • Anonyymi
        reghprtnhp kirjoitti:

        Ääliö, se et jos joku tekee kotonansa ei tarkota et se ois harmaata taloutta :D Ite meinaan oon tehny kotonani, mutta mulla on y-tunnus ja kirjanpitoon laitan kaiken. Ota selvää asioista ennenku vedät omia johtopäätöksiä.

        Aivan 👍


    • saathan sinä..

      Mihin sinä tarvitset niitä ripsienpidennyksiä,, haloo ?
      Toiset pärjää ihan ilman ja säästävät rahaa johonkin viisaampaan..

      • kiialiinaa

        no on se minun mielästä parempi satsaa itteensä ulkonäöllisesti kuin että esimerkiksi tuhlaisin juomisiin ym.....


      • Tekijä83
        kiialiinaa kirjoitti:

        no on se minun mielästä parempi satsaa itteensä ulkonäöllisesti kuin että esimerkiksi tuhlaisin juomisiin ym.....

        [email protected]


    • Lady Moonlight

      Olen juuri avannut liikkeen Malmille ja avajaistarjous uudet ripset 30e. Huolto on 40-45e, joten ei kallis normaalihinta. Ja ihan yritys, joka maksaa verot :)

      Www.ladymoonlight.fi

      • cata4

        vieläkö avajaistarjous voimassa


    • Deme45
    • kla

      Minä teen kotosalla klaukkalassa :) Hintaan 45e, huolto 20-30e :)

      • Star1

        Vieläkö teet Klaukkalassa?


      • Sanyyy

        Vieläkö teet ripsiä klaukkalassa? olis tarvetta


      • Verottajat
        Sanyyy kirjoitti:

        Vieläkö teet ripsiä klaukkalassa? olis tarvetta

        Ei se enää tee se narahti....


    • LadyKirsti

      jos meet jonkun kotiin ostamaan palvelua,kannattaa tosiaan miettiä, mitä oot tekemässä. Useammalla ei ole toiminimeä,eivätk'ä he maksa veroja. Samalla tuet harmaata taloutta. Minä olen sitä mieltä, että jos mä haluan hyvää palvelua ja tosiaan meen kaunistautumaan, niin valitsen kyllä kauneushoitolan,missä saan nauttia kaikessa rauhassa siitä . Mutta meitä on moneen junaan.

    • tmi kauneushuone MP

      Moikka, teen ripsienpidennykset 45e ja huolto 30-40e. Paikka missä teen on Sipoon Nikkilässä
      [email protected]

    • Jessica

      Luuletteko te oikeasti, että "kauneushoidolat" missä tehdään n. 30-45 eurolla ripset, maksavat veroja... :))) ajatellekaan nyt rakkaat ihmiset!
      Pientä laskentaa ja huomatte että sieltä ei ole varaa maksaa mitään enemmän kun vain toimitila vuokra, materiaalin ja tekijäkin haluaa rahaa. Ei tottakai kaikki paikat mutta paikat missä on aina edullinen hintataso.
      Esim. Helsingiin aluella on ainakin (tarkistettu) hämära toiminta:
      Salon Hanna Pikku-Huopalahti
      Salon Gina-Aurinkolahti
      B-Beauty ...niitä on oikeasti älyttömän paljon...
      Lain mukaan voi tehdä kotona omalla toiminimellä ripsiä koska huonelle ei ole rajoitteita kun esim. kosm.hoitohuoneilla.
      Paljon suurempi todennäköisyys on että kotona tekijät maksavat veroja koska toimitilojen kustannukset jäävät pois.
      Toinen asia on se ,että haluatko mennä tuntemattoman ihmisen kotiin ?!

      (pahoittelen mahdolliset kirjoitusvirheet, äidinkieleni on englanti)

    • seirita

      Mä olin just kimppadiilin 30e ,laittamassa minkkiripset ja hyvät tuli,olen flunssassa ja silmät valuu sen takia,voin suositella ,studio Glamour.En tiedä normaalitaksat on korkeampia,huolto 45-55e.

      • 1+10

        Diilin kautta verot tulee ainakin maksettua, kun käteinen ei eksy tekijän lompakkoon :)


    • älä ole tollo

      Kysymys kuuluu että oletko varma että haluat pihistää sellasessa asiassa missä ollaan tekemisissä vahvan liiman kanssa sun silmien alueella?? Tottakai kannattaa kilpailuttaa ja ettiä mielummin hyvä hinta-laatu suhdetta, kuin halpaa??

    • pasilassa

      Teen Pasilassa kotona toiminimellä, uudet 60e, huolto 40-50 :) aikoja yleensä joustavasti nopeellakin varoitusajalla p.0442229393

    • Ripsiä

      Teen kotona Töölössä omalla toiminimellä. Huollot 30-40 eur ja uudet 50 eur.

      Puh. 0401402537 tai [email protected]

    • Ripset2014

      Teen kotona Kaarinassa.

    • ei töölöön

      no huh, kotona tehdyt ripset 50 eur, eikä edes mene toimitila-vuokraa saati työmatkakulujakaan, kyllä on ns. lievää ylihinnoittelua, en ostaisi!

      Kannattaisi aloittaa 25-30 euron hintaan jos kotona tekee, ihan vinkiksi vain.

      • Järki käteen

        Jos uusien pidennysten hinta olisi tuo sinun ehdottamasi 30e, niin lasketaampa kuinka paljon tekijälle jää palkkaa TYÖSTÄ, johon kuluu aikaa noin 2 tuntia. Ensin pois alv 24%, jolloin jää 22,80e, siitä kun vähennetään vielä materiaalikulut (liimat yms. ovat kalliita!), jää maksimissaan n. 20e. Bruttopalkaksi jäisi siis n. 10e/h, josta pitää vielä maksaa verot ja mahdolliset yrittäjän vakuutukset. Ja otathan huomioon, että tekijällä menee aikaa myös materiaalitilauksiin, välineiden puhdistuksiin, kirjanpioon, aikoja saatetaan perua, jolloin keskelle päivää voi tulla pari kokonaan palkatonta tuntia. Jos nämä kaikki lasketaan työajaksi (sillä työtähän ne ovat) niin tekijän nettipalkaksi jäisi muutama euro tunnilta! Moniko olisi valmis tekemään töitä sillä hinnalla? Mielelläni minä ainakin maksan sen 70e mitä minun tekijäni ottaa...


      • lisää vielä
        Järki käteen kirjoitti:

        Jos uusien pidennysten hinta olisi tuo sinun ehdottamasi 30e, niin lasketaampa kuinka paljon tekijälle jää palkkaa TYÖSTÄ, johon kuluu aikaa noin 2 tuntia. Ensin pois alv 24%, jolloin jää 22,80e, siitä kun vähennetään vielä materiaalikulut (liimat yms. ovat kalliita!), jää maksimissaan n. 20e. Bruttopalkaksi jäisi siis n. 10e/h, josta pitää vielä maksaa verot ja mahdolliset yrittäjän vakuutukset. Ja otathan huomioon, että tekijällä menee aikaa myös materiaalitilauksiin, välineiden puhdistuksiin, kirjanpioon, aikoja saatetaan perua, jolloin keskelle päivää voi tulla pari kokonaan palkatonta tuntia. Jos nämä kaikki lasketaan työajaksi (sillä työtähän ne ovat) niin tekijän nettipalkaksi jäisi muutama euro tunnilta! Moniko olisi valmis tekemään töitä sillä hinnalla? Mielelläni minä ainakin maksan sen 70e mitä minun tekijäni ottaa...

        Myös
        -ennakkoverot
        -YEL
        -sähkö
        -markkinointi
        -maksupääte
        -vesi
        -puhelin ym.
        Kaikkien yrittäjien pitäs arvostaa ammattitaitoonsa, eikä myydä itseensä alihintaan.
        Ei kukaan palkansaajakaan nyt alle 7-€ tunti tee mitään, vaikka ei olis sitä ammattitutkintoa ollenkaan, koska sillä palkalla pitää myös elää, että ei tarttis soskusta hakea lisää.


    • fafa

      Huomioikaa! Jos jotain tapahtuu, kotitekijällä ei ole tarvittavia vakuutuksia. Minusta tämä on jopa tärkeämpi asia, kuin harmaa tekeminen. Myös kauneushoitolassa tulee olla oikeanlaiset välineet ja kosmetologin tuoli tai vastaavaa.Tämä tarkoittaa sitä, että jos itse menet hinnan takia halvempaan ja jotain tapahtuu, itse olet vastuussa tapahtumista.

    • Valoja

      Henkilö kysyi ripsienpidennys paikkoja ja täällä te viisaat kommentoijat alatte laskemaan veroja xD Vastatkaa vain kysymykseen tai olkaa vastaamatta! Ja keskustelun aloittajalle Itäkeskuksessa on yksi kampaamo, jossa saa ripsen 50-55e, en muista nimeä, mutta laita googleen itiksen kampaamot, niin eiköhän se oikea sieltä tupsahda etsintöjen jälkeen.

    • kauneuson

      Hei,

      Olen vasta "valmistunut" ripsien tekijä. Teen kauniita ripsiä edullisesti Espoossa. Kun ammattitaitoni on vahvistunut ja minulla on asiakkaita, olen luomassa itselleni toiminimen (tämä kommentti ylläolevien kirjoitusten vuoksi). :)

      Yhteydenotot [email protected]

    • Crista

      Itse teen kotosalla 30€ ottakaa yhteyttä fb jos kiinostaa crista jaatinen :)!

      • Marianana

        Crista olisin kiinnostunut ja laitoin sinulle viestiä meni varmaan muut kansioon :)


    • caramba

      Hki,Porvoonkatu 14,3 pysäkki,on kynsistudio,vietnamilainen,hyvä ,on 50€,pysyvät hyvin.Suosittelen,menen hänelle aina,puh on 0400 1999842,Valentines Nails.

    • Jaana-0

      Okei paikka on Helsinginkatu 32 E KENNEDIA hoitola!!! Klassinen ripsienpidennys 40 €.
      Puh. 0445044409

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe