Gulla-sarja

Etsijä

Mistä voisin löytää em. kirjasarjan kirjoja? Kirpputoreilla ei ole tullut vastaan, ja lähin antikvariaatti on aika kaukana...

27

4112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maiju

      Olen kolunnut antikvariaatteja sekä Helsingissä, Tampereella, että pienemmillä paikkakunnilla. Ei löydy. Selitys voi olla, että ne 80(?)-luvun painokset on olleet niin huonoja että sivut irtoilleet. Tosin Hagelstamilla Fredalla Hgissä oli ikivanhaa Gulla-painosta, mutta itse etsin sitä missä vaaleansinipukuinen Gulla kannessa.

      • Helmi-mummi

        Hei, hyvät Gulla-fanit!

        Minulla on koko Gulla-sarja. Olen ostanut melkein kaikki Gullat Huutonetistä. Ensimmäisen sain huudetuksi kesäkuussa 2005 ja viimeisen tammikuussa 2006. Siis noin puolitoista vuotta ahkeraa Huutonetin kurkkailua ja kyllä ne sieltä lopulta löytyvät. Tälläkin hetkellä siellä on huudettavana "Gulla kesälomalla", sulkeutuu 13.1. Ei muuta kuin huutamaan! Joutuuhan niistä kyllä toisista melko paljon maksamaan, kun kilpailua tulee ja ostaja joutuu maksamaan postikulutkin. Halvimman sain kyllä "kylkiäisenä" ilmaiseksi kun ostin muita kirjoja; kallein Gulla maksoi 36 euroa. Keskimääräiseksi hinnaksi noille 11 kirjalle tuli 18,95 euroa/kpl. Ostin Ruotsissa asuvan veljeni kautta koko sarjan myös ruotsinkielisenä. Luen niitä joskus rinnakkain sänkylukemisena.

        Toinen "konsti" kirjojen etsimiseksi on laittaa haku Antikka-nettiin, jolloin vastaus tulee sähköpostiin, mikäli jossakin antikvariaatissa kyseisiä kirjoja on. Yhden Gullan sain edullisesti sillä tavalla.

        Onnea etsintään!

        Helmi


      • ipanavahti
        Helmi-mummi kirjoitti:

        Hei, hyvät Gulla-fanit!

        Minulla on koko Gulla-sarja. Olen ostanut melkein kaikki Gullat Huutonetistä. Ensimmäisen sain huudetuksi kesäkuussa 2005 ja viimeisen tammikuussa 2006. Siis noin puolitoista vuotta ahkeraa Huutonetin kurkkailua ja kyllä ne sieltä lopulta löytyvät. Tälläkin hetkellä siellä on huudettavana "Gulla kesälomalla", sulkeutuu 13.1. Ei muuta kuin huutamaan! Joutuuhan niistä kyllä toisista melko paljon maksamaan, kun kilpailua tulee ja ostaja joutuu maksamaan postikulutkin. Halvimman sain kyllä "kylkiäisenä" ilmaiseksi kun ostin muita kirjoja; kallein Gulla maksoi 36 euroa. Keskimääräiseksi hinnaksi noille 11 kirjalle tuli 18,95 euroa/kpl. Ostin Ruotsissa asuvan veljeni kautta koko sarjan myös ruotsinkielisenä. Luen niitä joskus rinnakkain sänkylukemisena.

        Toinen "konsti" kirjojen etsimiseksi on laittaa haku Antikka-nettiin, jolloin vastaus tulee sähköpostiin, mikäli jossakin antikvariaatissa kyseisiä kirjoja on. Yhden Gullan sain edullisesti sillä tavalla.

        Onnea etsintään!

        Helmi

        Hei, mulla olis myytävänä Gulla-sarjan viimeinen osa ruotsinkielisenä, jos jotain kiinnostaa... Eli Kulla-Gullas myrtenkrona (suomessa vastaa kirjaa Gulla morsiamena) löytyis täältä. [email protected]


    • kaarina

      Mä olen kanssa halunnut saada sarjan itselleni, koska lukisin/luettaisin sitä mielelläni tytöilleni, jos suostuvat lukemaan. Olen joskus ajatellut, että laittaisin ilmoituksen johonkin lehteen, jota 40 v naiset lukevat ja yrittäisin hvyään hintaan saada heitä myymään koko sarjan.

      • sari

        ...että mulla on kellarissa se koko sarja. Taitaa olla jtn 10-12 osainen sarja..? Mut mä olen kyllä saanut ne joskus 70-luvulla. Tai sit olen erehtynyt nimestä.


      • Etsijä
        sari kirjoitti:

        ...että mulla on kellarissa se koko sarja. Taitaa olla jtn 10-12 osainen sarja..? Mut mä olen kyllä saanut ne joskus 70-luvulla. Tai sit olen erehtynyt nimestä.

        Mihin hintaan myisit kirjasi, jos myyt? Tarkistin omani, ja ne ovat myös 70-luvulta.


      • sari
        Etsijä kirjoitti:

        Mihin hintaan myisit kirjasi, jos myyt? Tarkistin omani, ja ne ovat myös 70-luvulta.

        ..tarkistaa onko ne kaikki vielä siellä kellarissa vai olenko antanut ne jo pois. Sen tiedän että ovat priima-kunnossa jos tallella ovat. Palaan asiaan kun olen tsekannu jutun. Hinnasta en osaa sanoa mitään, mutta kiskuri en ole! :-)


      • kaarina
        sari kirjoitti:

        ..tarkistaa onko ne kaikki vielä siellä kellarissa vai olenko antanut ne jo pois. Sen tiedän että ovat priima-kunnossa jos tallella ovat. Palaan asiaan kun olen tsekannu jutun. Hinnasta en osaa sanoa mitään, mutta kiskuri en ole! :-)

        Hei Etsijä, hyvä, jos saat kirjat sarilta. Nyt kun näyttää näin helposti tämä löytäminen käyvän, niin mäkin haluisin (mutta en tule tätä kauppaa sotkemaan).

        Mä haluisin ne sen takia, että voisin lukea niitä uudestaan ja lukisin tai luettaisin lapsillanikin.

        Mites teillä onko kokemuksia siitä, että omassa lapsuudessa luetut kirjat (monet klassikojakin) eivät kiinnostakaan omia nyky-päivän lapsia ja haluaisi epätoivosesti saattaa heidät lukemaan se oma suuri lukukokemus, joka on varmaan myös muokannut omaa persoonaan ja etenkin arvomaailmaa lapsena.

        Siis jos jollakulla muulla on Gulla-sarja myytävänä niin laittakoon viestiä.


      • sari
        Etsijä kirjoitti:

        Mihin hintaan myisit kirjasi, jos myyt? Tarkistin omani, ja ne ovat myös 70-luvulta.

        ...suoritettu ja multa löytyi 11 kirjaa. Viimeinen nimeltään "Morsian". Mulla on 70-luvun kovakantinen painos ja kaikki kuin uusia. Itseasiassa en muista edes lukeneeni niitä! Olen kyllä lukenut aina ja paljon, mutta silloin joku Lotta-, Tiina- ja Salaisuus-sarjat iski enemmän. Eli tarjolla on jos joku niitä tosissaan haluaa. Enkä ole edelleenkään kiskuri.. Kunhan pääsevät hyvään kotiin! :-) Ja toivottavasti puhutaan nyt samasta sarjasta..


      • sari
        kaarina kirjoitti:

        Hei Etsijä, hyvä, jos saat kirjat sarilta. Nyt kun näyttää näin helposti tämä löytäminen käyvän, niin mäkin haluisin (mutta en tule tätä kauppaa sotkemaan).

        Mä haluisin ne sen takia, että voisin lukea niitä uudestaan ja lukisin tai luettaisin lapsillanikin.

        Mites teillä onko kokemuksia siitä, että omassa lapsuudessa luetut kirjat (monet klassikojakin) eivät kiinnostakaan omia nyky-päivän lapsia ja haluaisi epätoivosesti saattaa heidät lukemaan se oma suuri lukukokemus, joka on varmaan myös muokannut omaa persoonaan ja etenkin arvomaailmaa lapsena.

        Siis jos jollakulla muulla on Gulla-sarja myytävänä niin laittakoon viestiä.

        Luin itse tuossa joku aika sitten yhden Viisikon joita tuputettiin kummi-tytölle ja voi jestas - se tosiaan oli sitä eväiden syöntiä! :-) En ihmettele ettei sellainen 10-12v kiinnosta, kun tarjolla on Potteria, "hieman" nopeampia ja ajassa enemmän olevia opuksia. Tosin nyt vois kyllä ihan uteliaisuuden vuoksi tavata yhden Gullan.. Syksyä teille kaikille!


      • Etsijä
        sari kirjoitti:

        ...suoritettu ja multa löytyi 11 kirjaa. Viimeinen nimeltään "Morsian". Mulla on 70-luvun kovakantinen painos ja kaikki kuin uusia. Itseasiassa en muista edes lukeneeni niitä! Olen kyllä lukenut aina ja paljon, mutta silloin joku Lotta-, Tiina- ja Salaisuus-sarjat iski enemmän. Eli tarjolla on jos joku niitä tosissaan haluaa. Enkä ole edelleenkään kiskuri.. Kunhan pääsevät hyvään kotiin! :-) Ja toivottavasti puhutaan nyt samasta sarjasta..

        Minulta itseltäni löytyy neljä kirjaa
        Gulla, huutolaistyttö
        Gulla saavuttaa voiton
        Gulla-tyttö kartanossa ja
        Gulla ratkaisee arvoituksen

        eli kaikki muut mitä sinulta löytyy olisin valmis ostamaan. Ilmeisesti kirjoja on 12 eli muut mitä tiedän ovat

        Gulla, torpan prinsessa
        Gulla pitää lupauksensa
        Gulla-tyttö koulussa
        Gullan ensi tanssiaiset
        Gulla kesälomalla
        Gulla ja Tomas torppari
        Gulla löytää tiensä
        Gulla morsiamena.

        Millaista hintaa ajattelit?


      • sari
        Etsijä kirjoitti:

        Minulta itseltäni löytyy neljä kirjaa
        Gulla, huutolaistyttö
        Gulla saavuttaa voiton
        Gulla-tyttö kartanossa ja
        Gulla ratkaisee arvoituksen

        eli kaikki muut mitä sinulta löytyy olisin valmis ostamaan. Ilmeisesti kirjoja on 12 eli muut mitä tiedän ovat

        Gulla, torpan prinsessa
        Gulla pitää lupauksensa
        Gulla-tyttö koulussa
        Gullan ensi tanssiaiset
        Gulla kesälomalla
        Gulla ja Tomas torppari
        Gulla löytää tiensä
        Gulla morsiamena.

        Millaista hintaa ajattelit?

        ..löytyy 11 ensimmäistä, nimistä ei ole tietoa. Mutta muistaakseni siellä takana luki aina et monesko kirja on kyseessä. Myisin kyllä mielelläni koko roskan kerralla, sillä ei ole mitään intressejä jättää muutamaa itselle. Mä olen huono kauppa-"mies", eli en osaa sanoa mitään. Mut eiköhän me johonkin divari-hintaan päädytä? Missä päin suomea asustat? Itse pk-seudulla. Tänne ei puh.nroa viitsi laittaa (vaikka tuskin tänne nuo tiettyjen sivujen tapaukset eksyy! :-), eli miten saamme yhteyden? Tsekkaan tätä sivua ensvkolla päivittäin, eli infoa, jos keksit jtn...


      • Etsijä
        sari kirjoitti:

        ..löytyy 11 ensimmäistä, nimistä ei ole tietoa. Mutta muistaakseni siellä takana luki aina et monesko kirja on kyseessä. Myisin kyllä mielelläni koko roskan kerralla, sillä ei ole mitään intressejä jättää muutamaa itselle. Mä olen huono kauppa-"mies", eli en osaa sanoa mitään. Mut eiköhän me johonkin divari-hintaan päädytä? Missä päin suomea asustat? Itse pk-seudulla. Tänne ei puh.nroa viitsi laittaa (vaikka tuskin tänne nuo tiettyjen sivujen tapaukset eksyy! :-), eli miten saamme yhteyden? Tsekkaan tätä sivua ensvkolla päivittäin, eli infoa, jos keksit jtn...

        Olin viikon pois töistä mutta täällä jälleen, siitä syystä vastaus kestänyt.

        Ajattelin, että tekisin haamuosoitteen jonne voisit lähettää sähköpostiosoitteesi?


      • sari
        Etsijä kirjoitti:

        Olin viikon pois töistä mutta täällä jälleen, siitä syystä vastaus kestänyt.

        Ajattelin, että tekisin haamuosoitteen jonne voisit lähettää sähköpostiosoitteesi?

        ..mulle. Mistäpäin armasta maatamme olet? Itse pk-seudulta.. Tsekkaan tätä taas ku muistan..


      • Etsijä
        sari kirjoitti:

        ..mulle. Mistäpäin armasta maatamme olet? Itse pk-seudulta.. Tsekkaan tätä taas ku muistan..

        Olen viialasta ja käyn hml:ssa töissä. Itse asiassa olen huomenna 15.9.2004 tulossa helsinkiin koulutustilaisuuteen, mutta se taitaapi olla kyllä liian pian.

        [email protected]

        on osoite jonka loin tätä varten.

        Mitä muuten hinnaksi sovimme? Se puoli unohtui kokonaan. Mitä mieltä olet?


      • sari
        Etsijä kirjoitti:

        Olen viialasta ja käyn hml:ssa töissä. Itse asiassa olen huomenna 15.9.2004 tulossa helsinkiin koulutustilaisuuteen, mutta se taitaapi olla kyllä liian pian.

        [email protected]

        on osoite jonka loin tätä varten.

        Mitä muuten hinnaksi sovimme? Se puoli unohtui kokonaan. Mitä mieltä olet?

        Toimiikohan se sp-osoite..? Pistin sulle viestiä sinne..


      • esijä myöskin
        sari kirjoitti:

        ..löytyy 11 ensimmäistä, nimistä ei ole tietoa. Mutta muistaakseni siellä takana luki aina et monesko kirja on kyseessä. Myisin kyllä mielelläni koko roskan kerralla, sillä ei ole mitään intressejä jättää muutamaa itselle. Mä olen huono kauppa-"mies", eli en osaa sanoa mitään. Mut eiköhän me johonkin divari-hintaan päädytä? Missä päin suomea asustat? Itse pk-seudulla. Tänne ei puh.nroa viitsi laittaa (vaikka tuskin tänne nuo tiettyjen sivujen tapaukset eksyy! :-), eli miten saamme yhteyden? Tsekkaan tätä sivua ensvkolla päivittäin, eli infoa, jos keksit jtn...

        Moi Vieläkö löyty Gulla kirjoja?


      • etsijä myöskin..
        esijä myöskin kirjoitti:

        Moi Vieläkö löyty Gulla kirjoja?

        niin tämä s.posti osoite jos kirjoja sattuis löytymään [email protected]


      • etsijä myöskin................
        Etsijä kirjoitti:

        Minulta itseltäni löytyy neljä kirjaa
        Gulla, huutolaistyttö
        Gulla saavuttaa voiton
        Gulla-tyttö kartanossa ja
        Gulla ratkaisee arvoituksen

        eli kaikki muut mitä sinulta löytyy olisin valmis ostamaan. Ilmeisesti kirjoja on 12 eli muut mitä tiedän ovat

        Gulla, torpan prinsessa
        Gulla pitää lupauksensa
        Gulla-tyttö koulussa
        Gullan ensi tanssiaiset
        Gulla kesälomalla
        Gulla ja Tomas torppari
        Gulla löytää tiensä
        Gulla morsiamena.

        Millaista hintaa ajattelit?

        Moi!!!!!!! Tiedätkö mistä löytyy Gulla kirjoja?
        Tai saitko itse ylimääräisiä tai kyllästyitkö?
        [email protected]


    • Oona-94

      Hei! Löytyisikö joku jolla olisi em. kirjoja jossain kirjahyllyn tai vintin kätköissä? Ja olisit halukas luopumaan niistä pientä korvausta vastaan? Minulla on jo osa sarjasta, mutta muutama puuttuu.

      • esijä myöskin..........

        Moi!!!!!!! Tiedätkö mistä löytyy Gulla kirjoja?
        Tai saitko itse ylimääräisiä tai kyllästyitkö?
        [email protected]


    • mistä saisin?

      Mistähän löytäisin kirjan Kulla-Gulla på Blomgården?

    • vieras55555

      Heippa taas! Täällä olisi pari kirjaa ylimääräisenä, laittakaa viestiä alle vielä jos kiinnostaa, tsekkailen silloin tällöin! /Etsijä

      • Lapsuusmuisto

        Kovasti kiinnostaisi nuo Gulla-kirjat...vieläkö jollakin myytävänä?


      • vieras55555
        Lapsuusmuisto kirjoitti:

        Kovasti kiinnostaisi nuo Gulla-kirjat...vieläkö jollakin myytävänä?

        Hei, minulta löytyy vielä pari ylimääräistä kirjaa, jos joku on niistä kiinnostunut. /Etsijä


      • Giltsi2011

        juu, minäkin tahtoisin Gulla-kirjoja eli
        Gullan ensi tanssiaiset
        Gulla kesälomalla
        Gulla ja Tomas torppari
        Gulla-tyttö kartanossa
        Gulla morsiamena ja just nämä siniset mekolliset, kiitos

        lähettäkää viestiä [email protected]
        ps. kiva ois lukea nämä järjestyksessä oliskos kellään tietoa, miten en meni...ja kiitokset kirjastomestari Luukko Okussa


    • Anonyymi

      Hei.
      Löysin tämän Keskustelupalstan kun kuumeisesti etsin ihanaa Gulla kirja sarjaa. Tämä jo vanha mutta jos joku sattuu tänne eksymään :)

      Jos joltain löytyy vielä koko sarja tai alla mainitut kirjat niin olisin kiinnostunut. Etsin niitä uudenpia kirjoja missä gulla kannessa sininen mekko yllä.

      Paljon kiitoksia :)

      Minuun voi ottaa yhteyttä s.postilla johon voi tarjota kirjojasi!

      [email protected]


      Gulla huutolaistyttö
      Gulla pitää lupauksensa
      Gulla ensi tanssiaiset
      gulla kesälaitumelle
      Gulla ja Tuomas torppari
      Gulla löytää tiensä
      Gulla morsiamena

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe