derma wand

tietäisikö joku?

onko kokemusta kyseisestä laitteesta? mainostetaan tv-shopilla. Mahtaako toimia?

67

15211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijattuko?

      Minulla ollut käytössä kaksi viikkoa ja täytyy sanoa että taitaa olla humpuukia koko dermawand! Mitään muutosta ei ole tullut ihon kuntoon.
      Vaikka olisi korkeimmalla teholla niin ei tunnu iholla miltään, ei kihelmöintiä eikä punoitusta, välillä epäilen että koko laite on viallinen !

      • meduusanenä

        ..ööö...otitko sen lasisen pikkukorkin irti siitä päästä?
        Minä juuri käytin ensimmäisen kerran, ostin siksi koska yritän saada kamalan suuria ihohuokosia pienenemään ja kärsin mustapäistä.
        Se on ykkösasennossa ja kutiaa ja tärisee mielestäni piankin kovaa..


      • megameduusa2
        meduusanenä kirjoitti:

        ..ööö...otitko sen lasisen pikkukorkin irti siitä päästä?
        Minä juuri käytin ensimmäisen kerran, ostin siksi koska yritän saada kamalan suuria ihohuokosia pienenemään ja kärsin mustapäistä.
        Se on ykkösasennossa ja kutiaa ja tärisee mielestäni piankin kovaa..

        Korjaus: *liiankin kovaa. (kännykän kirj.ohjelma muutti sanan vääräksi)


      • Huijattu
        meduusanenä kirjoitti:

        ..ööö...otitko sen lasisen pikkukorkin irti siitä päästä?
        Minä juuri käytin ensimmäisen kerran, ostin siksi koska yritän saada kamalan suuria ihohuokosia pienenemään ja kärsin mustapäistä.
        Se on ykkösasennossa ja kutiaa ja tärisee mielestäni piankin kovaa..

        Otin kyllä ja olen nyt käyttänyt kohta kaksi kuukautta. Otin yhteyttä n. kolme viikon jälkeen tvinsiin ja sieltä lupasivat minulle 60 päivää kokeiluaikaa ja nyt täytyy oikeasti todeta että ei minulla ainakaan ole mitään muutosta tapahtunut. Eli palautan sen. Ja oikeasti se laite ei tärise eikä myöskään kutise.


      • autan jos voin?

        Jos et tunne ihollasi mitään, voisko sulla olla niin paksu iho, että se johtuisi siitä..??
        Itselläni on, öhöm, patterikäyttöinen(eli vähempi tehoinen, eikä ehkä edes tehoava laite,ja olen lukenut jostain, etteivät patterikäyttöiset edes todella toimi, noloo!!)
        Ja silti laite TUNTUI iholla pienenä pistelynä,ns.sähköiskuina, niin ihmettelen, jos et tunne mitään!
        Lähetä laite takaisin, voihan se ollakin viallinen, tai tosiaan, ihosi on niin paksu.
        Mutta jos näin on, et saa varmaan ryppyjäkään kovin helposti??
        Kiinnostaisi tietää, mihin "ongelmaan" haet helpotusta, kenties liian isoihin ihohuokosiin(niihin auttaa Natura Siberikan rasvaisen/sekaihon tuotteet)
        Ihan vaan neuvona:)


    • Ziriaana

      Riippuu vähän siitäkin, mihin tarkoitukseen aiot laitteen hankkia? Suomalaisilla sivuilla puhutaan jopa laitteessa olevasta mikrovirrasta? Mutta on tainnut kääntäjällä mennä virtamuotoja kääntäessä sanat hiukan sekaisin:) Eli jos haluat tarkempaa infoa laitteesta, niin klikkaa ei suomalaisia Derma Wand sivuja! Ensinnäkin tuossa laitteessa EI ole mikrovirtaa, vaan ainoa virtamuoto mitä siinä ilmoitetaan olevan on korkeataajuusvirta! Ja voit ihan suomalaisten kosmetologien sivuilta etsiä tietoa korkeataajuushoidoista, eli ensisijaisesti sitä hoitomuotoa käytetään ihon puhdistamiseen, ja sillä saadaan myös hiukan paremmin imeytettyä hoitoaineita ihoon, ja lisäksi tuossa Derma Wand laitteessa mainittiin olevan happihoito mukana, eli happi taas ns. freesaa/kirkastaa ihoa. Ja korkeataajuusvirran ei kuulukkaan tuntua iholla, toisin kun taas esim. mikrovirran. Eli jos haluat laitteen ihon puhdistukseen, voit toki kokeilla Derma Wand laitetta, jos taas haluat laitteen ihon kiinteytykseen ja kohotukseen, suosittelen mikrovirtalaitetta.

    • siukku kiukkuinen

      Sellainen kokemus että isot ihohuokoset näyttivät pienenevän.
      Huonoa on se, että kun aloin ihmetellä Tvins tukeen laskun viipymistä, niin sieltä tiedotettiin laskun tulevan Klarnan nimissä. Odottelin ja sain pelkän muistutuslaskun viitosen lisäkustannuksella. Onkohan ensimmäistä laskua siis lähetetty minulle ollenkaan vai kerätäänkö näin "lisäviitosia?"

      • kokeiluvaiheessa

        Lasku tuli paketin mukana ihan sen päällä.


    • Tyytyväinen käyttäjä

      Mulla ollut nyt kolme päivää käytössä ja huomaan jo eron! Iho on kirkkaampi ja silmäpussitkin jo pienentyneet. Aamulla ja illalla käytän n.5 min ja aina kihelmöi ja punoittaa. Toiveissa saada juonteita madallettua ja huokosia pienennettyä. Nyt voin ainakin suositella. Itsekin olen kriittinen yleensä tämän sortin vehkeisiin.

      • piupau

        siis juu, itekki tänään sain postissa laitteen ja heti kokeilin. TOIMII! toivottavsti toimii ja auttaa jatkossakin.


      • hiisi2

        Hei! rätiseekö laitteesi jo numero 1 säädöllä rätinää, ja oranssi valo palaa sisällä. ja jos laitan 0, niin vielkin se rätisee! Onko vika!
        miten sinulla


      • Anonyymi
        hiisi2 kirjoitti:

        Hei! rätiseekö laitteesi jo numero 1 säädöllä rätinää, ja oranssi valo palaa sisällä. ja jos laitan 0, niin vielkin se rätisee! Onko vika!
        miten sinulla

        Niinhän sen pitääkin olla.


    • juuh

      Kylllä minun mielestäni toimii. Nyt oon kaksi viikkoa käyttänyt, ja huomannut että pienet pintarypyt on hävinneet kuin myös ihohuokoset pienentyneet. Sekä hamsteriposket on kans pienentyneet. Mutta tämähän on helppo lähettää takas 30 pv jälkeen jos ei oo tyytyväinen

    • Ikä42

      Minulle tuli Derma wand eilen postissa. Käytössä laite surisee, naksuu ja pistelee iholla, vaikka teho on ykkösellä (1-10). Iho hieman punoittaa käytön jälkeen, mikä ohjeen mukaan kuuluukin asiaan. Käyttö tuntuu ainakin niin tehokkaalta, että odotan myös tuloksia syntyvän :)

    • mievain3

      käytin nyt ekan kerran ja jopa ykköstaso pistelee ja luulen että tällä tulee tuloksia.tuskin ainakaan mitää haittaa on:)

    • hullaantunut99

      tilattu on ja ystäväni tilasi jo kk sitten ja todellakin tulokset näkyvät!
      Hänellä iho "hehkuu"

    • Minäkin sorruin laitteeseen. Kolme viikkoa olen käyttänyt. Ihme ja kumma - mielestäni jotakin parannusta on tapahtunut. Lieko laitteen ansiota tai sitten olen alkanut hoitaa ihoani paremmin.

    • ostakee,ostakee

      Niinpä..... ei haittaa mutta satanen meni. Onko tuossa laitteessa muuta, kuin vähän tärisevä, siis hierova pää, ja lumeeksi laitettu punainen ledi. Hierokaa minuutti päivässä ihan sormin, niin paremmat tulokset. Ja tästä vinkistä selviät vitosella, laitan myöhemmin tilinumeron.

      "ei se hullu oo joka pyytää, vaan joka maksaa" Voi teitä hölmöjä.

      Ps. Ai niin happeakin siitä tulee sinne ihoon, buuaahhaaa

      • tosi hölömö

        Täyttä huuhaata reilulla satasella. Ei mitään vaikutusta,päin vastoin rypyt vaan syvenee.Voi meitä hölömöjä mainoksen uhreja.Punainen ledi vilkkuu mutta että happeakin tulee iholle, buuaahhaa


      • kokeiluvaiheessa

        Mielestäni laite ei hiero. Se antaa ikään kuin pieniä sähköiskuja. Aluksi en uskaltanut edes viedä suoraan iholle. Käytettyäni nyt 4 päivää, olen siirtynyt kakkostehoo kuten neuvottiin. Ja tarkoitus on siirtyä aina voimakkaampaan tehoo kun iho tottuu eikä laitteen käyttö enää tunnu. Korkeimman teho jälkeen on syytä pitää tauko ja alkaa sitten jonkin ajan kuluttua käyttämään uudestaa.


      • oot..

        SAMA ILONPILAAJA SAVOLAINEN:)))


      • oot..
        tosi hölömö kirjoitti:

        Täyttä huuhaata reilulla satasella. Ei mitään vaikutusta,päin vastoin rypyt vaan syvenee.Voi meitä hölömöjä mainoksen uhreja.Punainen ledi vilkkuu mutta että happeakin tulee iholle, buuaahhaa

        SAMA SAVOLAINEN ILONPILAAJA:)))


    • Joopajoo,

      Toi koko ostostv tai tvins on täyttä pask**.. Ei noista mikään kumminkaan toimi

      • kokemusta on

        Yhdyn edelliseen täyttä humbuukia.....


    • Siloposkeksi

      Olen myös tilannut Derma Wandin ja käyttänyt sitä nyt noin vkon..hmm.. käyttäessä kyllä surisee ja pistelee iholla . Tuntuu laitteen iholle laittaessa pieneltä sähköiskulta. Se happi..ihmettelen että mistäs sitä mahtaakaan tulla??

      Tuloksia? Vielä en osaa sanoa mutta niinhän sanotaan että jos oikein johonkin uskoo näkee tuloksiakin :) Jotenkin koen ..näen ,että ihoni olisi aavistuksen verran tasoittunut mutta ei ryppyjä eikä juonteita ole pienentänyt .

      Oliko laitteella siis palautusoikeus? Ja totta tuo Klarna laskutus,hämmennyin myös siitä mutta huomasin sen jo tilausta tehdessäni.

      • kokeiluvaiheessa

        Useat postimyyntiyritykset antavat laskutuksen suoraan ulkoistettuna toisen yrityksen hoidettavaksi, joka hoitaa sitten myös karhuamisen. SDiinä ei ole mitään tavatonta.


    • a333

      Sopiiko laite kuivalle ja herkälle iholle?

      • huolestunutko

        Kyllä varmaan, eihän nuo itse käytettävät laitteet niin hurjaa "tehoa" pukkaa.
        Laita alle luontaiskosmeettista puhdistusemulsiota, jos se ei luista sun iholla kunnolla.

        Ihmisten pitäis tajuta, ettei ihoa kannata paljon venytellä!!! Siitähän se veltostuu.
        Myös ylös ja sivullepäin suuntautuvin liikkein, jos voidetta levittää!!

        Onkohan laitteessa kunnon ohjeet, miten laitetta pitää käyttää??
        Ja ettei saa olla liian kovakourainen liikkeissään.


    • Aurinko2

      Hei,

      Olettte katsoneet Derma Wandin palauttetta Usa:sta, ympäri Usa:ssa palauteet olivat negatiiviset, syöpä voi saada mahdollista. Käytin sitä viikon sitten en enää halua kokeilla.

      • kokeiluvaiheessa

        Syöpää saa auringosta, makkarasta, savustetusta ruoasta, alkoholista ym. Sokeri on kaikkein vaarallisin, suosittelen hylkäämään kaikki sokeria sisältävät tuotteet, karkit limut suklaat siiderin etc.


    • koukussa4

      Olen käyttänyt pari kuukautta ja toimii!
      Ihohuokoset ovat pienentyneet, silmäkulman ja ylähuulen rypyt ovat madaltuneet.
      Yläluomen turvotuskin on vähentynyt.

    • koke1

      Olen itsekkin käyttänyt pari kuukautta ja silmäpussit ovat hävinneet. Ihon väri on tasaisempi ja finnit häviävät päivässä. Elikkä jotain muutosta on tapahtunut. Se mitä mainostavat että silmäkulmat nousee niin sitä en ole huomannut... silmäluomi leikkaus edessä viimeistään syksyllä siihen tämä ei ole auttanut.

      • Tilaisinko?

        Miten olette hoitaneet tilauksen? Onnistuuko esim. postiennakolla, en mielelläni mene antamaan tilitietojani tuntemattomille.


      • Kokeiluvaiheessa
        Tilaisinko? kirjoitti:

        Miten olette hoitaneet tilauksen? Onnistuuko esim. postiennakolla, en mielelläni mene antamaan tilitietojani tuntemattomille.

        Laskutuksella onnistuu.


    • sattuuuu

      Eli tuo pistely, ikään kuin sähköisku, on normaalia? Tilasin just, mutta en uskalla laittaa iholle... Se sattuuu!!

      • optimistikokuitenki?

        Sattuminen, on hyvä merkki:)!!
        Mullakin sattui aluksi, kun aloin käyttää no time laitetta, se pisteli..
        ..mutta siihen tottuu, eikä hetken päästä vaivaa/tai tunnu.
        Sitkeyttä, eli säännöllisyyttä kehiin, niin eiköhän tuloksiakin synny, ainakin vähän kerrallaan..


    • wandia

      Oletteko käyttänyt Derma Wandia täysillä? Siis ohjeiden mukaan voimakkuutta lisätään vähitellen, mut ootteko kukaan käyttänyt maksimilla? Sitten se kyllä jo vähän pistelee, mutta tuleekohan sit tehoakin lisää? tyyliin " no pain - no gain"

    • vielä pliis??

      ONKO, nuo positiiviset kommentit derma wandin toimivuudesta totta, vai tvinsin työntekijöiden soluttautumista tänne joukkoon, ihan sen takia kysyn, koska olen itse halunnut jo jonkun aikaa tilata kys. laitteen???

      Ihan tosi, liftaako se edes vähän kasvoja??

      Vai millä saisin liftausta..

      Pukkaa päälle neljän kybän kriisiä, ja haluaisin hieman valoisamman ilmeen, ettei tarvisi näyttää niin hapan naamalta, ja yrittää kokoajan hymyillä, kun haluaisin välillä olla ilme ihan rentona.
      Rypyt eivät vaivaa, kiitos avitsidille, ja nyt on käytössä l-c vitamiini..jospa ne kehittäisivät yhdessä sitä kollageenia..

      Ehkä haluan olla ikuisesti nuoren näköinen, no mut en kuitenkaan hapannaama(tosin se on sukuviasta johtuen perusilmeeni:)))

      MIKÄ sitten oikeasti auttaa??Ainakin käytän luonnonkosmetiikkaa, anti age muodossa(ja kasvoveteen, olen lisännyt rutkasti vitabalanssin ascorbiinihappojauhetta) eli tuloksia odotellessa:))
      mutta kärsivällisyys on koetuksella, ja MITEN ne saakin siinä dermawand mainoksessa, nostettua ne kulmat..?? onko se vaan trikkiä..ja miten ne osaakin vakuuttaa niiden pätkien kautta dermawandin toimivuudesta??

      MIKÄ sitten auttaisi oikeasti, olis ihan ystävällistä, jos joku kertoisi/jakaisi tietonsa!! Joku tuolla aiemmassa kommentissa jo neuvoi jonkun muun toimivan oikeasti. Voisitko neuvoa vielä tarkemmin..??kIITOS!!

      Lykkyä pyttyyn kaikille, ja olis kiva, jos joku kommentoisi tyydyttävästi tähän kommenttiin, eli skeptikot/kokemusta osaamattomat, ei tarvitse vaivautua.

      Tsemppiä, systerit in the arms:))

      • koke1

        Hei! Oli pakko kommentoida, itsekkin 40 kympin kriisissä ja naama rupea ärsyttämään ja kun vanhempiani katson niin hyvät geeniperimät ei ainakaan ole minulle olemassa ja tästä syystä ajattelin kokeilla.Kävin jonkin ajan varsinkin noita roikkuvia silmäluomia nostattamassa ihospesialistillä kerta maksoi 50€,joten ei halpaa.Nyt olen käyttänyt derma wardia ja sillä olen kyllä saanut ilmettä nostettua ja aamuisin varsinkin naaman turvotusta laskettua.En ole aikaisemmin näitä kokeillut, mutta suosittelen!!!


    • 3kypänkriisiläinen

      30 kympin kriisin pyörteissä sorruin tuohon laitteeseen. Olen käyttäny 2 kertaa ja muutoksen huomaa heti! Mulla nyt ei vielä syviä juonteita ole niin lähtevät varmaan siksi nopeammin. Toivotaan, että toimii jatkossakin!

      • Anna

        Hei.Eihän sinun iässä iho ole vanha.Itse olen 60v ja ajattelin tilata koska näkyy iän tuomia juonteita.30v iho on hehkeä ja nuori ,silloin ei vielä tarvi mitään parannusta.


    • oikein jees!

      On toiminut! Nyt kolme viikkoa käyttänyt ja huomaan eron! Mustapäät hävinnyt nenältä ja ihohuokoset on pienentyneet.
      Ensin käytin innoissani sitä 2x päivässä ja iho alkoi huomattavasti kuivumaan ja iholle tuli epäpuhtauksia (vaikka käytin pienintä tehoa) nyt käytän laitetta kerran päivässä ja ihonpuhdistuksen jälkeen, ennen rasvausta. Näin tuntuu että tuloksia on tullut.

      Kasvojen kohoamisesta tai ryppyjen poistumisesta en tiiä, mutta epäpuhtaudet on lähtenyt. Kokeilin myös sitä kulmien kohotusta, mutten huomaa mitään eroa.. Silmäpusseihin ja mustiin silmänalusiin toimii itellä kans hyvin!

      ps. en ole töissä ostos tv:llä ^^ :D

    • Kuismahauki

      Tvinsillä Suomessa tilaussysteemi on ulkoistettu samoille firmoille, jotka tekevät esim. lehtimyyntiä. Joten tuskinpa täällä kukaan USA:n Tvinssiläinen sujuvasti savoa viäntää ;) Itse haluaisin tilata tuon laitteen, mutta en halua maksaa satasta turhasta.

    • ryppynaama

      Olen käyttänyt nyt laitetta hieman vajaan kuukauden ja muutosta on todella tullut. Olin itse aika skeptinen tilattuani laitteen, mutta nyt olen tosi tyytyväinen. Ikää minulla on reilusti enemmän kuin aiemmilla kommentoijilla, joten ehkä sitä parannettavaakin on minulla hieman enemmän. Huomattavin ero on huulien pystyjuonteisen madaltumisessa ja laskeutuneiden silmäluomien kohoamisessa. Käytän laitetta muutaman minuutin aamuin illoin. Enkä muuten ole ostoskanavan agentti.

    • Epävarma

      Mielestäni se voi olla huijausta. Tollaset tuotteeet kannattaa ostaa kaupasta.

    • nimetön42

      Mahtava tuote. Ikää mulla 42, ja rupesi näkymään jotain ikääntymismuutoksia. Ostin pitkään epäröityäni Dermawandin. Täytyy sanoa että monenlaista humpuukia on tullut ostettua, mutta tätä voi todella suositella. Heti ensimmäisestä päivästä lähtien paljon napakamman tuntuinen iho, todella silkkinen ja näyttää hehkuvan kauniilta. Ihan ihme juttu. Vielä se ihana lämmön tunne, mikä säilyy pitkään laitteen käytön jälkeen, se ihan kuin hyväilee ihoa. Täytyy sanoa että kun aloitin laitteen käytön, tuntui tosi epämiellyttävältä se nipistely mitä laitteesta tuli. Myös laitteen omituinen haju kummastuttaa, mutta en välitä siitä kun en malta olla käyttämättä ainakin kaksi kertaa päivässä tätä. Haju ehkä vähän jo vähentynytkin kun olen noin 4 kertaa käyttänyt. Olo on kuin parikymppisellä. Kuulostaa varmaan ihan kun joltain mainokselta ja liioittelulta, mutta mielestäni on kyllä rahansa arvoinen laite, kun sillä kerran tuntuu saavan näin hyviä tuloksia. Koko päivän kuljin hymy naamalla, kun tunsin itseni niin paljon kauniimmaksi. Meikki näyttää paljon paremmalta laitteen käytön jälkeen, koska iho imee kaikki voiteet ja muun paljon paremmin nyt. Iho säteilee niin että meikki korostaa sitä tosi kauniisti. Tämä teksti ihmiseltä, joka epäili laitteen toimivuutta kovasti, enkä meinannut tilata. Katselin myös moneen kertaan peilikuvaa että kuvittelenko vai mitä, mutta ei voi olla pelkkää kuvittelua. Saa ohjeen mukaan käyttää ilmeisesti koko kropalle. Sitä tässä mietinkin, että jos saa kasvot vähän kasaan, niin koko muu kroppa on kuitenkin se sama plösö, mutta tää innostaa kohentamaan muutenkin omaa tilannettaan, eli liikkumaan ja syömään fiksusti, jotta muukin kroppa pääsisi vähän tasoihin naaman kanssa. En odota mitään epärealistisia tämän laitteen käytöltä, mutta eipä voi huonoa sanoa. Vaatii tietysti oman vaivansa ja aikansa, mutta on sen arvoista. Sitähän ei tiedä osoittautuuko tästä joskus aikanaan jotain terveyshaittaa tms., jota minäkin mietin, kuten joku tuossa aiemmin, mutta toivon parasta. Jokainen miettiköön sitten itse, haluaako kokeilla. Palauttaahan saa ja mulla ainakin tuloksia tuli nopeasti.

    • nimetön42

      Haluan muuten lisätä että ainakin luettuani laitteen englanninkieliset ohjeet, siellä ei lisäohjeissa suositella mitään c-vitamiinien ym. happojen kanssa läträämistä, koska ne jopa ohentavat ihoa entisestään ja vain huonontavat tilannetta. Itse käytän tällä hetkellä vain tavallista hajusteetonta perusvoidetta laitteen kanssa, jonka avulla laite liukuu hyvin iholla. Lopuksi pyyhin kasvoilta liiat rasvat pois. Nyt kyllä tekee mieli ostaa joku ihana laadukas voide parantamaan entisestään tuloksia. Olisi varmaan kannattanut tilata voiteetkin samalla, joita tilaussysteemissä ehdoteltiin. Jos laite on noin hyvä, varmaan on voiteetkin hyviä. Tosin valinnanvaraahan voiteissa riittää, vaikkei niitä hankkiskaan sieltä tvinsiltä.

    • Kissahullunainen

      Jotain taikaa siinä on kun raskaat silmäluomeni herkesivät turvottamasta heti ensimmäisen kokeilun jälkeen! Ohjeessa sanotaan, että silmien käsittelyn jälkeen odota 15 min ja katso... MInulla ainakin tapahtui!! Voi sanoa, että jo ekan käytön jälkeen lähti naamasta vuosi pois! Nipistelee kyllä, mutta eikai se autakaan jos ei missään tunnu..

      • Mrrza

        Hankin laitteen keväällä ja voin kyllä kehua myös. En ihan usko sitä, että olemassa olevia ryppyjä poistaa, siksi en ostanukaan. Mua ei rypyt haittaa. Mutta se saa ihon hehkumaan ja vähentää turvotusta kasvoilla, sekä tehoaa ihon epäpuhtauksiin.
        Poika innostui käyttämään sitä kun kehuin sitä hänelle ja hän sanoi, että auttaa oikeasti. Toki pitää huolehtia ihon kunnollisesta puhdistamisesta ja kosteutuksesta.
        Samoin käytän itse aika lailla perusvoiteita iholla, tuon laitteen kanssa. En uskalla käyttää mitään c tai muu happomömmöjä, kun ei yhteisvaikutuksesta voi tietää. Ai niin, poika sanoo laitetta leikkimielisesti "dazeriksi" kun se nipistelee. :-)


    • Syntyi-52

      Kannataakohan kuusikympisen tilata laitetta.Onko näin ijäkkäitä käyttäjiä?

      • 54v.

        kyllä kannattaa yli kuusikymmisen käyttää.mullaon ollut laite nyt puoli vuotta enkä enää luopuisi siitä.olen 54 v.auttaa veltostuneeseen ihoon.ryppyjä ei välttämättä suorista.kolmekymmiselle laite ei varmaankaan mitään auta kun iho on vielä sileä ja on kollageenia tarpeeksi.


    • hyvä laite

      Sama täällä ,olen 58 v.ja käyttänyt laitetta 7 kk. ja pois en tätä antaisi.Sen verran napakamman oloiseksi on veltto naamataulu muuttunut.
      Silmänympäryksille tekee myös hyvää.

    • Pelkuri Minä

      PELOTTAAA!!
      Kokeilin äsken miltä se tuntuu kädellä ja en edes uskallu paina sitä ihon myöteen. Pidin pari millin päästä ja yritin tutustua siihen mutta pisteli ja melkein poltti. Iho ei punottaa mutta tuntuu vielä oudolta. Ykkös astella oli.
      Käyttöohjeisa luki mun mielestä että oransi valo ei tulis vilkkua tai näkyä ennen kun sitä lasi osaa koskee ihoa mutta se aliko heti kun laitoi töpseli seinään. Normi vai viallinen?

    • hyvä laite

      Kyllä mun laite vipattaa oranssia valoa heti kun töpselin laittaa seinään. Mä pidän laitetta aina "täysillä" kun käytän sitä.Ei se pieni nipistelyn tuntu tapa ,piristää päinvastoin.

    • Hellu3

      Hei kokeilin hieromakonetta samanlaisen vaikutuksen saa sillä, turha maksaa satasia jos kotona on jonkinlainen hieromakone ??

    • Kurrttu

      Tilasin laitteen Saksasta, maksoi postikuluineen vajaa 77 euroa.

      • Kiinnostunut

        Tilasitko firmasta nimeltä Erlebnisladen?Yritin tilata, mutta kun aloin maksamaan luottokortilla tarjoaa jotain Iclearia,miten maksoit?Pitäisköhän avata Paypall,vai voiskohan hyväksyä se Iclear?


      • se kurrttu
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Tilasitko firmasta nimeltä Erlebnisladen?Yritin tilata, mutta kun aloin maksamaan luottokortilla tarjoaa jotain Iclearia,miten maksoit?Pitäisköhän avata Paypall,vai voiskohan hyväksyä se Iclear?

        Vastataan näin myöhään- tilasin erlebnisladenilta.
        maksoin masterilla, en muista oliko ongelmaa maksamisessa.
        laitoin spsotia saksalaisille englanniksi ja aina ne vastas -saksaksi, ärsytti,k un eivät osaa englantia.
        mun mielestä laitetta ei laiteta ihoon kiinni ja ollaan ihon pinnassa ja sit ne sähköiskumaiset jutut on niitä tehoavia nipistyksiä, jos laittaa ihoon kiinni ni se ei pääse rätisemään.
        over the surface of the skin, tarkoittaako ihon pintaa lähellä vai ihon pinnalla.


      • kiinnostunut1
        se kurrttu kirjoitti:

        Vastataan näin myöhään- tilasin erlebnisladenilta.
        maksoin masterilla, en muista oliko ongelmaa maksamisessa.
        laitoin spsotia saksalaisille englanniksi ja aina ne vastas -saksaksi, ärsytti,k un eivät osaa englantia.
        mun mielestä laitetta ei laiteta ihoon kiinni ja ollaan ihon pinnassa ja sit ne sähköiskumaiset jutut on niitä tehoavia nipistyksiä, jos laittaa ihoon kiinni ni se ei pääse rätisemään.
        over the surface of the skin, tarkoittaako ihon pintaa lähellä vai ihon pinnalla.

        Mulla meni pieleen se tilaus Erlebnisladenilta, tilasin 19.12.13 ,maksoin S-Visa debit varmentavalla kortilla,avasin tilin ihan nettiostoja varten,raha seisoi katevarauksessa 23.12. asti ja sitten oli lähtenyt tililtäni, jonkun ajan kuluttua tuli sähköpostia että tilaus on peruuntunut kun eivät ole saaneet maksua.Sain pari viikkoa sitten vasta rahat tilillleni,joulu varmaan sotki myös, kun sanoivat että jos maksu ei näy 7vrk:n kuluttua tilauksesta niin tilaus peruuntuu automaattisesti.Kävin ensin emailia sinne Saksaan ja sitten lähetin kaikenlaisia koodeja joita neuvottiin Spankista ja lopulta Spankki teki reklamaation.Firma vaikuttaa ihan luotettavalta,en viitsisi maksaa yli satasta laitteesta,koska en oikein usko sen tehoon, mutta haluaisin silti kokeilla,olen yli 60v.
        Uskaltaiskohan tilata samasta firmasta ja maksaa luottokortilla,vai kannattaiskohan avata paypall tili.


    • virtaskaa sullekin

      Siis tosi hyvä vempain.. Ei oo yskänrokko (herpes) päässy iskeen, kun heti kun tuntee et se on tulossa niin vähän derman oranssia valo niin on se kumma, ei nouse näppy asteelle asti. Jo siitä ilosta oon sen satasen maksanu. Niin ja nuoriso käyttää näpyilleen ja toimii siinäkin..
      Ihan ihmelaite :) Suosittelen.. Ja en oo muuten aiemmin mitään tv shopeista tilannu, mut tää on siis niin sanoisinko IHKU!! ;)

    • Sartsa 52 v.

      Juu, mun laite on tilattu Elloksesta- on silti sama Derma Wand kuin siinä ostos-tv:ssä. Nipistää ja räpsyy, jos ei ole kunnon kontaktia ihoon. Eli sinä, joka pidät sitä millin päässä ihosta, ei ihme jos polttaa ja nipistää! Minä ainakin pidän sitä reilusti ihoa vasten ja liu'uttelen pitkin kasvoja. Ei tärise tämä laite, mutta surisee kylläkin. Teho ei siis perustu mihinkään hierontaan- ja jos joku hierontalaitteella sai saman tuloksen, niin hyvä sille. Vaikka mistä hän mahtaa tietää, mikä on "sama tulos" kokeilematta Derma Wandia.
      Olen käyttänyt nyt kolmisen päivää ja hyvältä tuntuu. Millään en malttaisi jättää käyttöä vain kahteen kertaan päivässä :) Paras silti noudattaa ohjeita ja käyttää vain sen verran kuin opastetaan.
      Oranssi valo laitteen päässä ei muuten ole ledi! Miksi sellaiset arvostelevat humpuukiksi, jotka eivät ole koskaan laitetta edes oikeasti nähneet?
      Rikastetun hapen haju on aika inhottava ainakin aluksi, ehkä siihen tottuu ajan kanssa. Aion pitää laitteen hajusta huolimatta.

    • 5546

      Onko täällä oikein kennelläkään ollut kyseistä laitetta OIKEASTI? tutkin, koska puhutaan ties mistä ledistä ja hapesta.

      Laitteen sisällä on siis moottori, joka tekee staattista sähköä, sen huomaa jo "hajusta" eli ei tartte viedä viedä sormi kuin parin sentin päähän laitteen päästä niin jo iskee kipinää niin pirusti

      Toki kipinöitä tulee todella nopealla tahdilla, mutta tuskin se silti mitään auttaa

      Samalaisia staattisen sähkön sähköiskuja voi saada myös autosta tai vaikka ruotsin laivalla kun koskee kaiteeseen...

      Eli ei laitteesta hyötyä ole, mutta ei kyllä haittakaan

      • sarppa2

        Tilasin kyseisen laitteen vasta,joten ei ole vielä kokemuksia.Mitenköhän laite tehoaa ns.kaksoisleukaan,napakoittaakohan sitäkin ihoa,onko kellään kokemusta??


      • ewrfwe
        sarppa2 kirjoitti:

        Tilasin kyseisen laitteen vasta,joten ei ole vielä kokemuksia.Mitenköhän laite tehoaa ns.kaksoisleukaan,napakoittaakohan sitäkin ihoa,onko kellään kokemusta??

        Uskoisin että laitteella on enemmänkin psykologinen vaikutus...


        Ei siis laseria tai mikropulsseja, vaan ihan vain staattisia sähköiskuja


    • entinen huulikukkane

      Huuliherpekseen aivan PARAS... Ennen kukki yskänrokko vähän väliä ties missä huulissa, eipä kuki enää :) vähän kun alkaa huulessa tuntuu et kohta taas... niin eikun vähän shokkihoitoa dermawandilla, niin ei pääse ikinä enää puhkeamaan..
      IHAN PARAS YSKÄNROKKOLÄÄKE!!

    • Toimii100

      Hei jos joku kaipaa laitetta, niin laitoin kerran käytetyn myyntiin toriin 2.1.2019. Itselläni sähköyliherkkyys esti laitteen käytön.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe