Lumipotkulauta - Snow MX

Snow MX

Hei! Kannattaako minun ostaa lumipotkulauta? Mikä olisi hyvä merkki? Vastailkaa! Olen ollut kiinnostunut moisesta jo 2 v. sitten.

20

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooo

      Moi! Kannattaa ostaa Snow MX Akkulasta

    • Snow MX

      Okei! Kiitos, olisiko muita merkkejä ja mitkä niiden hinnat ovat yleensä?

      • Niinkin

        Hei, hinnat yleensä on n. 50 - 200€. 150€ saa tosi hyvän Snow MX:än.


      • Sevoisiplla
        Niinkin kirjoitti:

        Hei, hinnat yleensä on n. 50 - 200€. 150€ saa tosi hyvän Snow MX:än.

        Moroo!! Parhaat muut merkit on Snow MX X-Games ja Snow MX Ski-Do... Kannattaa ostaa!!


    • Asiantuntija Snow MX

      Jep, oot oikees sevoisiplla!!

    • scuuttari

      Snow mx on kopio anowscootista Jykk niinen yritys valmistaa niitä. Sellaisen saa tampereelta. Ne on kalliita ammattilaisten käyttämiä vehkeitä. Itse ajan snow mx ällä. Ostin sen toys r usista. Toimii tosi hyvin ja kantitkin ovat hyvät. Snow scootilla tai snow mxällä on aluksi todella vaikea ajaa joten opettele ensin omassa kotona mäessä ennenkuin menet julkiseen laskettelurinteeseen

      • Snow MX

        Scuuttari mikä noitten nettisivut on?


      • scuuttari
        Snow MX kirjoitti:

        Scuuttari mikä noitten nettisivut on?

        sivu on Offshore.fi. niillä ei varsinaista nettikauppaa tai lisätietoja ole mutta kannattaa käydä katsomassa Snowscoot.blogit.fi sivua, sieltä löydät kaiken tarpeellisen tiedon ja vähän muutakin.


      • Snow MX
        scuuttari kirjoitti:

        sivu on Offshore.fi. niillä ei varsinaista nettikauppaa tai lisätietoja ole mutta kannattaa käydä katsomassa Snowscoot.blogit.fi sivua, sieltä löydät kaiken tarpeellisen tiedon ja vähän muutakin.

        Kiitos paljon, ja kiitti kun käyt tällä sivustolla kommentoimaan ahkerasti!! Kiitos


      • scuuttari
        Snow MX kirjoitti:

        Kiitos paljon, ja kiitti kun käyt tällä sivustolla kommentoimaan ahkerasti!! Kiitos

        No broblemo. Meinaatko alkaa "virallisissa" laskettelukeskuksissa laskemaan, koska joissakin keskuksissa ei scuutilla saa laskea.


      • Snow MX
        scuuttari kirjoitti:

        No broblemo. Meinaatko alkaa "virallisissa" laskettelukeskuksissa laskemaan, koska joissakin keskuksissa ei scuutilla saa laskea.

        Joo olisi tarkoituksena laskea "virallisissa" laskettelurinteessä!


    • Snow MX

      Ok, kiitos vastaajille!

    • Joku

      Kaikki, mun mielestä olis Snow MX Akkulasta. Sen on mun mielipide

    • Ossi Pelto

      Jep kannattaa ostaa akkulasta! Oot oikees Joku

    • snowmx

      hö SnowMX :llä ei saanu laskee laskettelukeskuksessa mut snowscootilla ois saanu :(

      • snowmx

        niinku siks kun ei ole metallisia kantteja vaan sanottiin et se rinnastetaan pulkkaan


      • Kyllä sais

        Simpsiöllä saa laskee snow mx:ällä


    • moikkk

      akullasta saa vaan 152 cm: sille :( olen itse 173cm ja 13v

      • akkusin

        Sit snowscoot on sulle ainoo vaihtoehto


    • hoomo

      TERWWRHFGEGHRGDHGGGGHJKJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJGAYGAYGAYGAYTAGDGDGRHRHE>YAYT


      SNOW MX ON PARAS KOSKA ES

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe