K-plussa mastercard / Pohjola pankki oyj

19+15

Minulle myönnetty kyseinen kortti. Tunnusluku tuli perjantaina. Milloin voin odottaa korttia? Ja tietääkö kukaan minne lähettävät laskun, kotiin? Netpostiin? Mulla ei siis ole tiliä OP:ssä.

12

2647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+10

      Kortti tulee parin päivän päästä. Turvallisuussyistä eivät ikinä lähetä korttia ja pin-koodia samaan aikaan. Ainakin mulle tulee lasku kotiin, eikä mullakaan tiliä ole OP:ssä.

      • 19+5

        Kiitos. Huomenna toivon että saapuu mutta todennäköisesti menee pari päivää.. Netposti on käytössä, mutta en haluaa luottokortin laskut sinne.


    • Toimiii hienosti

      Jos olet NetPosti asetuksissa valinnut, että kaikki NetPostia käyttävät ähettäjät lähettävät NetPostiin kirjeen, niin lasku tulee NetPostiin.

      NetPostissa on myös valittavissa, että löhettävät sekä paperilaskun, että NetPosti laskun. Itse olen tykannyt siitä, että vain tuo NetPOsti lasku tulee

    • kekkonen4

      Aini - paljon sait luottolimittiä? uusien korttien hakulomakkeessa 1000-2000 EUR, mut lomakkeessa jolla haetaan korotusta luottolimittiin haarukka on -6000EUR:oon asti. Selvisiko korttia haettaessa mitä tuo tarkoittaa??

      • 19+5

        Sain valita max 2000e, joka sain. Korttia ei kyllä tänäänkään tullut :(


      • 1+6

        No mitä epäselvää tuossa on? Tuo kun myönnetään pahemmin tarkastamatta automaattisen päätöksen antavan webbilomakkeen kautta tai kaupan asiakaspisteessä osamaksuoston yhteydessä, niin ei siinä kovin paljoa voi tehdä muuta kuin tarkastaa luottotiedot ja uskoa annettuihin tietoihin. Sen takia max. 2000 euroa voi saada aluksi.

        Myöhemmin jos olet korttia käyttänyt asiallisesti, niin voit hakea korotusta (siinä ehkä syynäävät antamasi tiedotkin tarkemmin).


      • MC tietäjä - jou jou
        1+6 kirjoitti:

        No mitä epäselvää tuossa on? Tuo kun myönnetään pahemmin tarkastamatta automaattisen päätöksen antavan webbilomakkeen kautta tai kaupan asiakaspisteessä osamaksuoston yhteydessä, niin ei siinä kovin paljoa voi tehdä muuta kuin tarkastaa luottotiedot ja uskoa annettuihin tietoihin. Sen takia max. 2000 euroa voi saada aluksi.

        Myöhemmin jos olet korttia käyttänyt asiallisesti, niin voit hakea korotusta (siinä ehkä syynäävät antamasi tiedotkin tarkemmin).

        Käytöntö on muuttunut. Hakiessani itse korttia, sain sen suorilta 5ke limitillä. Olen pohtinut limitin nostamista, koska se on maksuton, mutta en ole lähtenyt vielä nostamaan sitä koska eppäilen, että sitoudun samalla uusiin ehtoihin, joita on hankala verrata niihin, joihin olen sitoutunut alunperin.

        Käytän Plussa Mastercardia nimenommaan ulkomailla, koska siinä on merkiittävästi edullisempi vaihtokurssi Euroon. Juu tuota asiaa ei moni tiedäkkään, mutta kannattaa itsekin hyödyntää


    • Lisa

      Missä viipyy K-plussa Mastercardini lasku, jonka eräpäivä on n. 18/9 ?
      Ei ole tullut postissa USAn osoitteeneseen eikä löydy Danskepankin verkkopankista.
      Haluan nähdä tilitapahtumat 18/8 - 18/9 ajalta.
      Lisa Koistinen, 7356 W Oakridge Cir
      Lantana FL33462 USA

    • Lkortti

      Joo, toi 2 tonnin raja on kyllä naurettavan pieni.

      • Kekkonen2

        no, mitäs sen pitas olla, eihän K plus masteriin saa 6ke isompaa edes


      • Menot
        Kekkonen2 kirjoitti:

        no, mitäs sen pitas olla, eihän K plus masteriin saa 6ke isompaa edes

        ~5k olisi sopivasti. 2k ei riitä edes lomareissun / lentolippujen ostamiseen.


    • ÄshBanken

      Kannattaa ottaa lasku e-Laskuna. Mulla ainakin toimii hyvästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe