Kiitos Kristallikello

..sinisilmäinen

Nyt sujuu jo paremmin ja aivan kuten neuvoitkin olen toiminut.. Sain sen työpaikan ja hain lisäkoulutukseenkin viellä. Eikä enää muutenkaan harmita. Kiitos avusta ja tulkinnasta sulle ja kaikke hyvää! Terveisin se entinen..

53

5290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksityisen asiakas

      Eikö kannattaisi mainostaa torilla mikä on sitä varten? Ihme kun ne kunnon ennustajat eivät mainosta itseään näin läpinäkyvästi - puhunee heidän puolestaan.

    • ..sinisilmäinen

      Oletko sä "Ykistyisen asiakas" hiuka vainoharhainen? Minä en "mainosta" täällä ketään, olen vain tyytyväinen saamaani tulkintaan.. kaikki eivät todellakaan ole. Pitäisi ilmeisesti antaa vain huonoo palautetta joidenkin mielestä...

    • kauriskorppari

      Kiitos munkin tulkinnasta vielä tätä kautta. Uskallan suositella..

    • Kiitos kuuluu oikeastaan "korkeimman kädelle", mutta ihan tosi kiva on saada kiitosta siltikin :)

    • Poronainen

      Kiitos myös täältä pohjoisesta, porojen ja purojen keskeltä!

    • suklaasydän

      Kiitellen minäkin, toivottavasti kerkeät pian vastaamaan lisäkysymukseeni Hänestä..

    • bull4u2

      Toimii myös mulla tosin yksi kohta jäi auki vielä mutta oon ihan tyytyväinen noin niinku aiempiin verrattunna. Ehkä se yksiki toteutuu kesään mennessä.

    • eva22

      Kiitos myös minulta, näit sen mitä en itse tajunnut..

    • tähän saakka

      Tää on hyvä.. kiitos

    • Näkkileipää

      mulle ei osunu ollenkaa, ei niin kumpikaan tän palstan mainostäteistä osannut ennustaa, tai sanotaan etteivät osanneet kertoa tähän astisista kuvioista mittään.

    • vaakaa

      Kiitokset Kristallikellolle multakin, hyvän katsannon sain!

    • kuutuikku

      Voin suositella.. Näki rakkauskuviot ja perhekuviot.. Yllättävän paljon myös mennyttä tuli esiin.. vielä odottelen noita loppujakin vuoden mittaiseen katsantooni.

    • Huuhaan maku

      ... kaikissa noissa viesteissä, paitsi yhdessä, on sama lähettäjä.....

    • Valopatsas

      Onko Kristallikello ja Nina Kallio ja ennen vanhaan ennustanut Aliina Valo yksi ja sama henkilö?

      • Pörriäinen jöö

        Ovatko yksi ja sama henkilö ?


      • ihmesyytöksiä
        Pörriäinen jöö kirjoitti:

        Ovatko yksi ja sama henkilö ?

        No ei todellakaan ole


    • Ninnikkä

      Minä olen saanut tulkinnan Aliina Valolta n. kuusi vuotta sitten. Ei ole ainakaan vielä "natsannut". Minulla on se tallella sähköpostissa. Tulkinnassa sanottiin että asiat eivät tapahdu nyt heti, vaan tulevaisuudessa. Jääpä nähtäväksi....
      Olin jo melkein unohtanut Aliinan.
      Olen saanut tulkinnan myös Ninalta. Tämän hetken tunnelmia hän kuvasi hyvin. Tulevat eivät ole "tulleet". Tämäkin jää nähtäväksi......
      Molemmat olivat erittäin sympaattisia, vaan enpä oikein jaksa uskoa että näkemiset enää toteutuvat :-)

      Kiinnostaisi tietää mistä päättelet että ovat yksija sama henkilö? Oliko tulkinnat niin samankaltaisia ?

      • hahahaaaah

        No ei todellakaan oo samoja kukaan noista,, näkeehän sen jo tilinumerostakin ja tilin haltijasta jo pelkästään, kun ite ottanut muutaman katsannon näiltä ;)


    • Hillevi4

      Minä sain tulkinnan Kristallikellolta ja niin meni pieleen kuin olla ja voi. Tämän hetkiset asiatkin meni ihan metsään. Nina Kalliolta olen saanut kaksi eri tulkintaa, mutta ei oikein mitään ole vielä tapahtunut, mitä kirjoitti. Yhden asian olisi pitänyt tapahtua jo viime elokuussa, mutta yhä vaan sitä odottelen...
      Parhaan tulkinnan olen saanut Anne Rintalalta. Monta asiaa meni niin kuin sanoi.

      • Jännäri

        vilkaisin Anne Rintalan kotisivua; kerrotko Hillevi minkä tyyppisissä asioissa osui sulle oikeaan?


    • Hyvin näki

      Minule Kristallikello näki tarkkaan niin menneet kuin tulevat, voin suositella. Hieman epäilyttää tuon hillevin viesti.. Ei ole mikään sama henkilö kyseessä että tuollaiset voi unohtaa.. Otin puhelintulkinnan ja asiaa siinä oli kyllä. Ihan täysi kymppi tämä Kristallikello!

      • Jännäri

        :-D on mullakin tulkinta Kristallikellolta, Ninalta myös. Ensin mainittu näki mun olevan naiseuteni ja onnellisuuteni huipulla helmi - maaliskuussa. Tällä hetkellä on päällä pahin masentuneisuusjakso 10 vuoteen. No jos joku yllätyskäänne tapahtuu? Nina taas on nähnyt aika lailla aikaisemmin a
        ntamansa näkemyksen kumoten kun kysyin asiasta uudemman kerran joten en enää kovin hanakasti jaksa uskoa hänenkään visioihin..se olis ihanaa kun löytäisi sen "oman" näkijän


      • entiakkasellainen
        Jännäri kirjoitti:

        :-D on mullakin tulkinta Kristallikellolta, Ninalta myös. Ensin mainittu näki mun olevan naiseuteni ja onnellisuuteni huipulla helmi - maaliskuussa. Tällä hetkellä on päällä pahin masentuneisuusjakso 10 vuoteen. No jos joku yllätyskäänne tapahtuu? Nina taas on nähnyt aika lailla aikaisemmin a
        ntamansa näkemyksen kumoten kun kysyin asiasta uudemman kerran joten en enää kovin hanakasti jaksa uskoa hänenkään visioihin..se olis ihanaa kun löytäisi sen "oman" näkijän

        Mites mieltä muut nykyän niinasta. onko jotenkin väsynyt? sain tulkinnan ja ei vastannut lisäkysymyksiini ja on niin kiukkusen oloinen,tietääkö joku onko jotain sattunut?


      • oontyytyväinen
        entiakkasellainen kirjoitti:

        Mites mieltä muut nykyän niinasta. onko jotenkin väsynyt? sain tulkinnan ja ei vastannut lisäkysymyksiini ja on niin kiukkusen oloinen,tietääkö joku onko jotain sattunut?

        Tää on ikivanha ketju, mutta minä otin Ninalta tulkinnan niinkuin teen vuoden välein. Ei hän minulle ole mitenkään kiukkuinen eikä väsynyt. Hän tekee kyllä laajan tulkinnan ja vastaa lisäkysymyksiin jos niihin jotain näytetään. Jossain ketjussa muistan hänen kertoneen, että rajoittaa lisäkysymyksiä koska tulee monen kymmenen ketjun viestejä, niin sitä on pakko aloittaa rajoittamaan. Miksi et kysy häneltä itseltään? vaan tulit tänne epäilemään häntä. Kirjoitti myös, ettei aloita kenenkään kanssa kirjeenvaihtoa, muutamia vuosia sitten hän kyllä vastaili ja kirjoitteli vaikka miten paljon. Joten suosittelen sinua kysymään häneltä itseltään, tuskin hän tänne tulee vastaamaan. Mahdollista myös että joskus sähköposteissa viestit menevät roskapostiin


      • yksnäkijä
        entiakkasellainen kirjoitti:

        Mites mieltä muut nykyän niinasta. onko jotenkin väsynyt? sain tulkinnan ja ei vastannut lisäkysymyksiini ja on niin kiukkusen oloinen,tietääkö joku onko jotain sattunut?

        Taidat olla sellainen sähköposti pommittaja josta hän kertoi, että tulee kymmeniä viestejä, itse näkijänä ihmettelen että miksi on jaksanut niihin vastailla, siihen menee ihan tuhottomasti aikaa. Kyllä itselläkin pinna kiristyisi, jossain ketjussa kertoi että voi tulla jopa 50-70 viestiä yhdestä ihmiseltä. Minä vastaan ykeensä noin 3 lisäkysymykseen.

        Hän on varmasti vastannut lisäkysymyksiisi, ei jätä koskaan vastaamatta. Tunnen hänet oikein hyvin.


      • tiivitaavihipsulaalaa
        entiakkasellainen kirjoitti:

        Mites mieltä muut nykyän niinasta. onko jotenkin väsynyt? sain tulkinnan ja ei vastannut lisäkysymyksiini ja on niin kiukkusen oloinen,tietääkö joku onko jotain sattunut?

        tarkoitatko Niinasta vai Ninasta? jos jälkimmäisestä niin hänestä on kokemusta ensimäisestä ei. Ei varmastikkaan kuulu tänne jos on jotakin sattunut. Ehkä olet pommittanut häntä liikaa ja hän on kyllästynyt kymmeniin sähköposteihin. Hän on aika selvästi tällä palstalla kertonut ettei ole mikään kirjeenvaihto kaveri. Tietty se on yksinkertaista laittaa hänelle viestiä sähköpostin kautta. Nykyään ottaa enemmän vastaan 0700 alkuisessa numerossa


      • uteelias

        Oletko siis Nina joka tässä kommentoi toisella nimimerkillä, jos tiedät sähköpostitilanteensakin?? ;) Nina on joka ketjussa täällä ainavaan.. aika jännää


    • hillevi4

      Mukavaa, että kristallikello on muille hyvin nähnyt. Minä sain häneltä s-postitulkinnan, joka ei pitänyt miltään osin paikkansa. Sanoi minun olevan vapaa ja lapseton. Tosiasiassa olen naimisissa ja kahden ihanan tyttären äiti. Mikään asia, mitä minulle kertoi, ei myöskään ole toteutunut, vaikka aikaa on kulunut jo aika lailla. Anne Rintala näki minulle ihan oikein ihmissuhteisiin, kertoi myös, että asia tapahtuu pian. Aikaa meni kaksi viikkoa. Kuvaili myös henkilön täysin nappiin.
      Ehkäpä minunkin olisi pitänyt ottaa se puhelintulkinta Kristallikellolta...

    • toivossa elävä...

      mulla nina teki vuosi sitten tulkinnan jonka kumosi nyt sitten aikalailla...asiasta kysyin et miten se asia nyt meneeki ihan toisin nii liipalaapaa sain vastaukseksi...me rakkauden nälkäset ollaan varmaan vaan niin hönttejä et meitä on helppo huijata :D

      • Jännäri

        Jarmoa moni täällä parjaa, mutta hän tähän asti ainoa joka näki menneen ja tämän hetken mulle nappiin. Sellaisia asioita joita ei löydä facebookista, googlaamalla tai viranomaisten rekistereistä. Näki myös tarkasti ihastukseni kohteen. Näki myös meille ajan mittaan suhdetta. Noo..ans kattoo ny. Ainakin luki toiveeni tarkasti jos ei muuta. Ninasta vielä, jotenkin selitti muuttunutta tulkintaa että olisin suuttunut jos olisi heti kertonut totuuden! Jösses, kai sitä haluaa kuulla miten asia oikeasti on! Toki tilanteet varmaan elävät ja vaihtoehtoja on useita, mutta aika lyhyestä ajasta oli kyse


    • zala11

      Mäkin oon kyllä tosi tyytyväinen ja Kristallikellon vaki-asiakas nykyään. Eli ihan voin sanoa että aidosti näkee mulle aina kuviot, sanoo myös ellei näe ja lukee esim mielialaani paremmin kuin kukaan. Mutta kai kaikki ei näe kaikille, ei minullekaan nähnyt sitten taas tuo Jarmo vaikka kaverille kyllä esim. on nähnyt kyllä hyvinkin..

    • xylitoll

      Paljon on käynyt toteen, mitä Kristallikello minulle ennusti. Eli aito ja symppis näkijä on todellakin.. Myös hyvin välittyi empatian tunne puhelimessa toisen ennustuksen kohdalla etenkin eli koin valtavan taakan putoavan maahan ihan jutellessa.. Keskiyö ei tiennyt tai nähnyt näitä kuvioita.

      Ennen soittelin tuonne Uniliin, mutten nyt enää..

    • kahvibean

      Sama täällä, voin suositella myös Kristallikelloa..

    • jokamakuun on

      Mulle on nähnyt tarkasti muutaman tärkeän jutun..eli työkuviot, ja parisuhteen.. Ei nyt kumminkaan kaikkea tiennyt mutta voin suositella kristallikelloa!

    • napakymppi..

      Täällä vielä eräs tyytyväinen, toimii todella!

    • ShanrgriLaa

      Minä olen Keskiyön vakioasiakas - ollut jo pari vuotta. Sain alusta lähtien hyvän kontaktin hänen kanssaan ja luotan. Kokeilin kerran Kristallikelloa ja se meni ihan avaruuteen, en ollut minä siinä tekstissä, en todellakaan. Ajattelin että kirjotti jostain horoskoopista tai sitten toiselle henkilölle. Tämän Keskiyön kautta olen löytänyt asunnon ja oman rakkaani, en ikinä enää uskonut että tuo jälkimmäinen voisi olla mahdollista. Olenhan kärsinyt ulkonäöstäni koko pitkän ikäni. Mutta paistoi se aurinko risukasaankin, ihan voimalla! Keskiyö sen näkin ja sanoi että kannattaa mennä sinne ja sinne toiseen paikkaan, siellä minulle sitten tärppäs.

    • paspis11

      Minulle keskiyö ei edes vastannut ajoissa, saatika tiennyt omista kuvioistani yhtikäs mitään, surkein "ennustus" tuli Keskiyöltä tähän saakka, varmaan kopioinut taroteista tai päivähoroskoopista vastauksensa.. :(

      Soitin kristallikellolle ja hyvin tiesi sekä menneet että tulevat. Lisäksi on todella ystävällinen persoona jolle on helppo avautua.

      • Jännäri

        Mä taas sain Keskiyöltä vastauksen tosi nopeasti. Kristallikellolla viivettä ja lisäksi uteli paljon taustatietoa . Tulkinta oli tavallaan hyvä joo, mutta myös erittäin ns.yleisluontoinen. Tähän mennessä puolet ajasta kulunut ja "luvatuista" asioista ei ole oikein mitään toteutunut. En toisaalta uskokaan että ajat pitäisivät kuukauden tarkkuudella kutinsa. Mutta silleenhän Kristallikello tulkitsee .

        Tykkäsin Keskiyön suorasta tavasta puhua asioista - ei mitään luonteenpiirteiden ja persoonan kuvausta pelkästään vaan oikeita tapahtumia mun menneestä ja nykyhetkestä, toivottavasti myös tulevasta!


    • Alice in W

      Nyt on pakko kyllä Kristallikelloa puolustaa, näki jopa vaatekokoni, lapsieni lukumäärän, työni, ja ihmis-suhteeni, ok aika heitti 1.5 kk mutta se on vähän.. ja sanoikin siitä että on suunnilleen. Lisäksi sitä suositteli yksi reikihoitaja ammattilainen mulle.. Apua sain kun sitä eniten tarvitsin. Samana päivänä :)

      • Kellon vikako?

        No miulle on kulunut kaksi vuotta eikä vieläkään ole toteutunut...Sitä mitä olisi pitänyt tapahtua jo kauan aikaa sitten.


    • rahat meni

      kristallikello,huijari,otti rahat,muttei tullut minkäänlaista ennustusta!

    • rahat meni

      Kristallikello ennusti väärin. Mikään ei osunut oikein. Että sellaista ja tämä on tosi.

      • kristallik.

        Lopetahan jo Maria P. mollaamiseni ja ota yhteyttä niin sovitaan asiasi. Ellen sinulle nähnyt voin palauttaa maksamasi summan. Hyvää jatkoa!

        tv. Kristallikello


    • yksi näkijöistä

      Älä Kristallikello välitä. Näitä on ja tulee aina olemaan. Heidän elämän työnään ei ole muuta kuin haukkua näkijöitä ja nostaa monen pari vuodekin takaiset keskustelut ylös. Kaikki me ollaan näiden hyeenojen kimpussa. Ei mitään muuta tule kuin lokaa niskaan. Olet tuolle Maira P:lle olet tulkintasi tehnyt, et ole velvollinen palauttamaan mitään.

      ei 0700- linjalla olevatkaan palauta. tuo on niin läpinäkyvää mitä väittää. Ja parempi että niille antaa takaisin täällä samalla mitalla.

      Nyt voitte sitte alkaa aavistelemaan ja jopa tietämään kuka minä olen, kirjoitustyylistäni päätellen.

    • mariap

      Minulle on nähnyt Kristallikello oikein hyvin parisuhteen jo yli vuosi sitten..sekä
      auttanut muissakin asioissa todella hyvin. Aikaa on vaikea ennustaa mutta asiat ovat pikkuhiljaa näyttäneet käyvän toteen. Suosittelen lämpimästi Kristallikelloa.

    • reesi00

      Itsekin osuvan tulkinnan sain viimeks parisen kuukautta sitte, voin sanoa et "ei huano".. eli näki mun avioeron ja suhdejutut .. Et tää on mun kokemus.

    • uskomatonta.

      lakkaa jo mainostamasta ittees, niin läpinäkyvää

      • omg..?+

        samaa mieltä, uskomaton . Kuinka monta kertaa täällä on mainostettu sen palveluksia. toinen on tää sarijohanna- todella läpinäkyvää


      • heiheiheiluri

        Sarijohanna kyselee ainakin facen selvännäkö ja intuitio palstalla heilurilta kymmeniä kysymyksiä. Jokainenhan voi ostaa heilurin itselleen ja opetella sen käyttöä ja päästä sinuiksi heilurin kanssa jos hän kerran väittää olevansa näkijä....


    • huuteluita

      Tämänkin olis voinut laittaa suoraan kristallikellolle, menee silloin palaute suoraan hälle, ylipäätään palautteet pitäis laittaa näkijälle suoraan oli se hyvää tai huonoa, kun näistä tulee täällä aina kauhea huuto

      • Totuusvainen

        Niinhän sen pitäisi toimia että palaute annetaan suoraan näkijälle. Sen palautteen antaminen suoraan näkijälle vaan ei tunnu aina oikein onnistuvan, sitä ei monikaan näkijä halua ottaa vastaan. Kun palautteen antaa täällä niin ehkä se menee ainakin jollekin perille, vaikka ei ehkä tuolle näkijälle itselleen.


      • palautusta

        minä olen palautetta antanut suoraan ja se on otettu huomioon.. eli mun mielestä kyllä onnistuu niinpäin hyvinkin . Riippuu kai näkijästä se, kuunteleeko..


    • ylihilseen

      ikivanha ketju jonka joku nosti Sarijohannasta, joka ei ees kuuluisi tähän.. hohhoijaa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe