iik! yökylään ..

menkkanaattor

Eli oon menossa poikaystävälle yöks.. En voi sanoo sille et mul alko menkat tiistaina, ja lauantaina pitäs olla siellä.. Oon vast 13 ja oon nyt syöny yhen liuskan e-pillereit ja nyt on eka tauko, sunnuntaina taas.. Auttaako särkylääkkeet enää kun menkat on jo ??? Ja onko muita keinoja.. Mua hävettää jopa käyä vessassa niiden luona joten menkat ois jotain nii kauheeta.... Mitää luonnollist tapaa ees vähentää vuotoo ? Kiitos...

12

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilitantti1

      Eiköhän se sun poikaystäväsi sen ihan luonnollisesti ota, että sulla on menkat? Onko sun poikaystävä minkäikäinen? Mitä hävettävää on vessassa käymisessä?

    • poika vai lapsi

      kerro että sulla on menkat.eikähän se tiedä tyttöjen kuukautisista kun ehkäisyasiakin hoidettu? tietäähän senikäinen että menkat on ja ehkäisy ettei tule raskaaksi koska harrastatta seksiä.ei kai se mikään kuoripoika oo? tuleehan siltäkin jotain jostain....eikä sun ole pakko olla rakasteluvalmis jos et tahdo vaikka yövytkin siellä.pyyhkäiset veret paperilla jos näkyy pöntössä,, onko poika niin pentu että tivaa piparia ja ei tajua naiseksi kasvamisen päälle mitään vaikka naitte keskenään? voi voi

      • menkkanaattor

        :D täytyy sanoo et se on sen verran älykääpiö ettei tyyliin ees tajua mitä meinaa kuukautiset...


      • menkkanaattor

        mulla on pilleritkin vaan kivuliaisiin ja runsaisiin menkkoihin.. Sillä itellää on vasta alkanu murrosikä ni ei se ymmärrä..


    • fhikjyf

      On kyllä ihan mahdollista, että lauantaihin mennessä tyhjennysvuoto on jo loppunut. Ei kannata panikoida etukäteen tuollaista.

    • kasva ensin

      Etköhän siirtäisi sitä yökylään menoa ainakin parilla vuodella.

    • Helppiii

      ite ainakin olin eilisyön poikaystävällä, ja illalla mennessäni vessaan huomasin 'ilokseni' että menkkani päättivät ilahduttaa minua tulemalla viikon etuajassa.

      pidin vaan huolen ettei se saa päähänsä mitään tyhmää = nukuin farkut jalas. ei sillä että mua ois hävettäny sanoa, kyllähän nyt 13v jätkän pitäs ymmärtää niin luonnollinen asia jos seurustelee itseään pari vuotta vanhemman kanssa...

      mutta kans kun olin 13 ja silloisella poikaystävällä yötä kerroin kyllä sille reilusti että mulla on menkat, ja se kyllä piti huolen ettei tee mitään sellasta mikä sais mut vaivaantuneeks. aamullakin kiltisti autto siivoomaan lakanoille yön aikana valuneet pari tippaa :D

    • mie tein

      jos poikaehdokkaat ovat noin pentumaisia,ette oikein ole samoilla taajuuksilla.onko sulla poikakamu sen takia jos kavereillakin on panoja? ei tartte matkia muita,eläkää omaa elämäänne ja seksiasiat ovat omia.ne ketkä tekevät,ei huutele ja kehu,se joka kehuu on puutteessa ja tekee isompaa numeroa ,tyhjät tynnyrit eniten kolisevat

    • niisku8

      Mun poikaystävä ainaki ottaa mun menkat tosi normaalina asiana, eikä mitään oo sanonu vaikka lakanatki on ollu pari kertaa veressä.... Heh, puhutte asiasta niin eiköhän se ole ok.

    • lollipop1

      minkä ikäisenä menkkojen kuuluis alkaa? oon 9 eikä oo alkanu. Onko se jotenki outoo? en tiä siit paljo ku luin vasta eilen niist.

      • jhgfdfghj

        Ei ole outoa. Huolestu vasta jos menkkoja ei kuulu kun olet 16v.


      • 13.v tyttön nassika
        jhgfdfghj kirjoitti:

        Ei ole outoa. Huolestu vasta jos menkkoja ei kuulu kun olet 16v.

        Niin.
        Mulla ei okei ole poikaystävää.
        Mutta mutin parivikko sitten ja sain kamuni
        Ja se järkkää halloween bileet!
        Ja se kutsuu mun lisäksi 3 tyttöä ja 5 poikaa
        Mulla alko nyt (tänään) menkat ja
        Patjoja on 8 ja sänky ja jouduin pojan kanssa
        Nukkuu...!
        Hyi!
        No poika ei joo kamala mutta Jos se saa
        Jotain tyhmää mieleen sä niin EI hyväheilu.
        Ongelma on se siis että se kuitenkin
        Mun tissit heiluu kun nukun ja se poika tiirailee
        Niitä!
        Viimeksi tunnilla siis eilen olin pirtämässa
        Kun opekävi hakee jotain (meillä oli kuvista)
        Ja sillon sai piirtää mitä halus jatä sama
        Poika otti mun huomatta mun hölskyvisyä
        Rinnoista kuvan!
        Ja pirti ja esitteli sitä kaikille arvatkaa alkökö
        Seksin puutteessa olevat pojat töllää ja
        Puristelee niitä!
        Voih siitä illasta tulee katasrofi!
        Ps.
        Minkä laiset rinsikat ois parhaat pitää rinnat
        Kassa?
        Kupit,pikkutoppi liivit vai normaalit?
        T:13.v tyttö!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe