KARAOKEPARTY - ei kannata maksaa!

entinenKaraoke

Karaokeparty mainostaa itseään ilmaisena nettipelinä. No, kumpikaan ei pidä enää paikkaansa. Ruotsalaiskolmikko on onnistunut ryssimään hienon ideansa totaalisesti ja tehnyt pelistänsä taistelutantereen, jossa vain riidellään ja kiusataan toisia ylläpitäjien antamilla "aseilla".

Peli muutettiin jokin aika sitten sellaiseksi, jossa sijoituksista alettiin antaa pisteitä. Sijoitukset/laulu olivat 1. (antaa 3 pistettä) 2. (antaa 2 pistettä) ja 3. (josta saa 1. pisteen) MUISTA EI MITÄÄ!!!!!
Näistä kerätyistä pisteistä muodostuu tasot, joista ylin on Legenda, johon tarvitaan 100 pistettä. Alimpaan tasoon tarvitaan 10 pistettä. Muut ovat ilman tasoja - heitä on pelin valtaosa.

Muutoksen jälkeen sivuston valtasivat sellaiset pelaajat, joille oli tärkeää olla ykkönen ihan jokaisessa laulussa. Heitä ovat yksi kanadalainen mies ja kaksi suomalaista naista. Tämähän tarkoitti tilannetta, jossa nämä kolme olivat useimmissa lauluissa kolmen kärki ja jotka sinnikkäästi lauloivat sijoitukset aina vain takaisin itselleen, jos joku ne ohitti.

Sitä "tähteä" (5 euroa /kk) EI KANNATA ostaa ainakaan, jos pisteitä haluaa laulaa (eli pelata) ja saavuttaa ns. mitaleita.
Järjestelmä on siis aivan käsittämätön. Jos vaikka laulan jostakin laulusta 1. sijaan oikeuttavat pisteet, sen voi laulaa kuka tahansa minulta pois, jolloin putoan sijalle 2. ja edelleen sijalle 3. kun seuraava laulaa ohitseni - lopulta menetän pisteeni, kun tipahdan sijalla 4 ...eroa ykköseen voi pisteissä olla esim. vain 10!!
Näin ollen saavutukset katoavat, jos niitä ei laula aina takaisin. MINUN PITÄÄ SIIS ALENTUA TAPPELEMAAN NÄISTÄ SIJOITUKSISTA MUIDEN KANSSA SAAVUTTAAKSENI JOTAKIN!!!! Se ei riitä, että laulan hyvän tuloksen. Miksi ei!??

Lauluja on KP:ssa "tähdellä" (=maksanut käyttäjä) käytettävissään 1398 kappaletta, joista ykkössijoja on lähes 800 kpl yhden ja saman kanadalaisen nimissä, sekä satoja muita sijoituksia kahdella suomalaisella naisella - mitä jää muille???
Pistelaskun mukaan 800 ykkössijaa tarkoittaa 2400 pistettä, korkeimpaan tasoon tarvitaan se 100 pistettä!
Suomalaiset naiset ovat kai antaneet jo periksi, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että aivan liian monessa laulussa on ykkösenä kanadan ukko ja kaksi muuta mitalisijaa on suomalaisen naiskaksikon valtaamia. Mistä ne muut maksavat tämän kuukausimaksun? Hulluja ovat jos maksavat sellaisesta pelistä, jossa ei voi saavuttaa yhtään mitään!


Karaokeparty OLI kiva ilmainen peli ennen kuin ajattelematon ruotsalainen ylläpito pilasi pelin noilla mitaleillaan. Nyt peli maksaa, eikä sitä voi enää periaatteessa pelata, jos ei sitten satu olemaan sellaiset koneet, yhteydet ja säveltarkkuus, joilla voi laulaa kyseisen kyseisen kolmikon "suohon". Pisteet ovat lähes laulusta kuin laulusta erittäin korkeita tällä hetkellä.

Ylläpitäjälle on valitettu usein asiasta, mutta mitään ei ole tapahtunut. Paljon on käyttäjiä lopettanut koko pelin - mm. minä itse - syystä, että siellä ei voi saavuttaa yhtään mitään.

21

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KP:ssä lauleskellut

      Tiedän tuon kanadalaisen. Pistin hänen sivulleen kerran kommenttia, että ooooooohhhhh...hienoa miten osaat laulaa niin monia kappaleita suomeksi. Siis ihan piruuttaan laitoin. eihän se niitä tietenkään laula. Sitten ne pisteet, joita jotku keräille ei tule laulmalla. se on fakta asia. Suunnilleen kaikki yli 9000 pisteet saa vain hyräilemällä ja vielä siten että varoo katkaisemasta sitä hyminää missään vaiheessa, vaan liukuu nätisti äänestä toiseen. Lisäksi en oikein usko siihenkään, että jollain miehellä on sellainen ääniala, että pystyisi kaikki laulut todella laulamaan, vaikka niissä onkin mahdollisuus sen melodian tason korkeussäätöön. Pisteet eivät siis mene yli 9000 vain laulamalla, koska kyllä asia on niin, että sanojen tulisi osua just nappiin ja tietysti sen sävelkorkeuden. Jos haluaa vähän jotain omaa eli vibraattoa tai muuta sävelmän koristelua, niin sehän automaattisesti pudottaa pisteitä eli pisteet ei kerro, onko esitys hyvä. Itse olen saanut yli 9000 pisteet vain yhdestä joululaulusta ja joku on hiponut tuota rajaa ja monia on yli 8000. En harrasta hymistelyä, koska en kertakaikkiaan viitsi. Tiedän kyllä mysö nuo muutamat suomalaiset naiset joihin viittaat ja jotka pyörivät jatkuvasti siinä etusivulla. vielä, jos tsekkaat joidenkin huippupistelaulajien pisteitä varsinaisissa äänityksissä, niin johan ovatkin pisteet pienet; siis ne isot saaliit on tämänkin mukaan kerätty hyräilyllä. Karaokepartyssä olevat ystäväni (usekin) ovat myös kertoneet minulle, että hyräilyllä ne saaliit kerätään.
      Toinen hauska juttu on se, että joskus näyttää siltä, että kun äänityksiä kuuntelee, niin mitä huonompi laulaja, sitä enemmän tykkäyksiä. Tämä taitaa koskea vain suomalaisia. Siellähän on todella paljon porukkaa, jotka antavat sydämen sydämestä. Mutta jos tykkää laulaa, niin kyllä Karaokeparty on mielestäni ihan kiva paikka. Pitäisi vain suhtautua niin, että kilpailee ainoastaan itsensä kanssa.

      • ent.kp

        Niinhän sen pitäisi olla järjestettykin, että kilpailee vain itsensä kanssa, eikä niin, että saavuttaessaan vie muiden saavutukset.

        Minusta on ihan sama hyräileekö vai laulaako - koska säveltarkkuus ratkaisee pisteet. Se siis olkoon jokaisen oma asia.

        Ihan en nyt tajunnut mitä tarkoitat ettei pisteet tule laulamalla. Yhdellä kp-ystävälläni (nyt jo poistunut sieltä ) oli 9000 pisteet äänitteessä, joka hänellä oli julkinen ja kyllä hän siinä selvästi lauloi!

        Uskon että tää kanadalainen on useampi eri laulaja eli täysi feikki.


      • KP:ssä lauleskellut
        ent.kp kirjoitti:

        Niinhän sen pitäisi olla järjestettykin, että kilpailee vain itsensä kanssa, eikä niin, että saavuttaessaan vie muiden saavutukset.

        Minusta on ihan sama hyräileekö vai laulaako - koska säveltarkkuus ratkaisee pisteet. Se siis olkoon jokaisen oma asia.

        Ihan en nyt tajunnut mitä tarkoitat ettei pisteet tule laulamalla. Yhdellä kp-ystävälläni (nyt jo poistunut sieltä ) oli 9000 pisteet äänitteessä, joka hänellä oli julkinen ja kyllä hän siinä selvästi lauloi!

        Uskon että tää kanadalainen on useampi eri laulaja eli täysi feikki.

        Sitä tarkoitin juuri, että joistain lauluista kyllä saattaa saada tuon jopa 9000 pistettä, jos on todella hyvä, mutta ei järestään lähes kaikista laulamista lauluista mitenkään VOI tulla jopa reilusti yli tuon 9000. Siis juuri hyräilemällä voipi saada monestakin aivan huippupisteet, mutta sehän osoittaa siis vain sen säveltarkuuden ja ei siinä oikein ole mitään mieltä. Kukapa haluasi kuunnella sellaisia äänitteitä. Eli jos saat 9000 pistettä hyräilemällä, niin et todellakaan saa samaa pistemäärää laulamalla samaa kappaletta.
        Laulut, joissa on paljon "pitkiä vetoja" ja paljon vokaaleja, pisteiden kerryttäminen onnistuu parhaiten (ja näissä varsinkin hyräilyllä). Tosin kaikki elävyys äänitteestä sitten oikeastaa puuttuukin. Se, että pisteet hipovat huippua tarkoittaa sitä, että 1. sävelkorkeus on täsmälleen oikea ja 2. joka ikinen sana alkaa täsmälleen samalla hetkellä kuin ne "palkit" ja jatkuvat täsmälleen "palkin" loppuun saakka. Pienen pienikin viive tai sanan päättäminen liian aikaisin vähentää pisteitä.
        Joillain sitten vaikuttaa mikrofoni siihen, että pisteitä ei tule (huonot laitteet), hvyillä laitteilla sitten saa todellisen kuvan taidoistaan, mutta hyvilläkään laitteilla ei omaa tasoaan voi tietenkään nostaa (eihän se hyvä mikki korjaa sävelkorkeutta tai rytmiä).
        Vielä on sitten joillain jotain ihmekikkoja, miten he säätävä volyymejä (mikin/mikserin) ym. en tajua siitä huijauksesta mitään, mutta joku hommeli, joilla he keräävät saaliita (tästä löysin netistä jotain keskustelua, mutta eivät paljastaneet koko ideaa). Sitten oli niitä, jotka käyttivät jotain huijausohjelmaa eli eivät edes laulaneet ja pisteet ropisi. Näitä huijareita ylläpito poisti, mutta mistäs sen tietää kuka minkäkinlaisen huijauksen keksii.
        Miksi itse olen näitä pisteitä joskus ihmetellyt johtuu siitä, että joillain on tosiaankin valtava määrä lauluja, joista pisteet järestään yli 9000 ja kuitenkin heidän äänitteensä ovat ihan naurettavaa luokkaa pisteitä katsoessa. No eihän se vielä mitään, mutta kun nuo julkaistut äänitteet ovat sitten hmmmmm....välillä melkoisenkin nuotin vierestä meneviä. Joillain kuuluu äänitteessään aivan selvästi taustalaulu, miten se sitten vaikuttaa pisteisiin??? Omat laitteeni eivät edes laske pisteitä eivätkä anna edes tallentaa sellaista äänitettä, että taustalaulu tulisi ulos kaiuttimista ja itse laulaisin mikkiin.
        Silloin kun aloitin tuolla KP:ssä, ajattelin kehittää itseäni niin, että saavuttaisin paljon korkeita pisteitä. Nyt olen jo luopunut siitä, koska se on niiin rasittavaa. Olen tyytyväinen, kun saan yli 8000 laulusta ja monet kyllä julkaisen jo hieman pienemmilläkin pistemäärillä, jos ne muuten kuulostavat mielestäni hyviltä.


      • ent.KP
        KP:ssä lauleskellut kirjoitti:

        Sitä tarkoitin juuri, että joistain lauluista kyllä saattaa saada tuon jopa 9000 pistettä, jos on todella hyvä, mutta ei järestään lähes kaikista laulamista lauluista mitenkään VOI tulla jopa reilusti yli tuon 9000. Siis juuri hyräilemällä voipi saada monestakin aivan huippupisteet, mutta sehän osoittaa siis vain sen säveltarkuuden ja ei siinä oikein ole mitään mieltä. Kukapa haluasi kuunnella sellaisia äänitteitä. Eli jos saat 9000 pistettä hyräilemällä, niin et todellakaan saa samaa pistemäärää laulamalla samaa kappaletta.
        Laulut, joissa on paljon "pitkiä vetoja" ja paljon vokaaleja, pisteiden kerryttäminen onnistuu parhaiten (ja näissä varsinkin hyräilyllä). Tosin kaikki elävyys äänitteestä sitten oikeastaa puuttuukin. Se, että pisteet hipovat huippua tarkoittaa sitä, että 1. sävelkorkeus on täsmälleen oikea ja 2. joka ikinen sana alkaa täsmälleen samalla hetkellä kuin ne "palkit" ja jatkuvat täsmälleen "palkin" loppuun saakka. Pienen pienikin viive tai sanan päättäminen liian aikaisin vähentää pisteitä.
        Joillain sitten vaikuttaa mikrofoni siihen, että pisteitä ei tule (huonot laitteet), hvyillä laitteilla sitten saa todellisen kuvan taidoistaan, mutta hyvilläkään laitteilla ei omaa tasoaan voi tietenkään nostaa (eihän se hyvä mikki korjaa sävelkorkeutta tai rytmiä).
        Vielä on sitten joillain jotain ihmekikkoja, miten he säätävä volyymejä (mikin/mikserin) ym. en tajua siitä huijauksesta mitään, mutta joku hommeli, joilla he keräävät saaliita (tästä löysin netistä jotain keskustelua, mutta eivät paljastaneet koko ideaa). Sitten oli niitä, jotka käyttivät jotain huijausohjelmaa eli eivät edes laulaneet ja pisteet ropisi. Näitä huijareita ylläpito poisti, mutta mistäs sen tietää kuka minkäkinlaisen huijauksen keksii.
        Miksi itse olen näitä pisteitä joskus ihmetellyt johtuu siitä, että joillain on tosiaankin valtava määrä lauluja, joista pisteet järestään yli 9000 ja kuitenkin heidän äänitteensä ovat ihan naurettavaa luokkaa pisteitä katsoessa. No eihän se vielä mitään, mutta kun nuo julkaistut äänitteet ovat sitten hmmmmm....välillä melkoisenkin nuotin vierestä meneviä. Joillain kuuluu äänitteessään aivan selvästi taustalaulu, miten se sitten vaikuttaa pisteisiin??? Omat laitteeni eivät edes laske pisteitä eivätkä anna edes tallentaa sellaista äänitettä, että taustalaulu tulisi ulos kaiuttimista ja itse laulaisin mikkiin.
        Silloin kun aloitin tuolla KP:ssä, ajattelin kehittää itseäni niin, että saavuttaisin paljon korkeita pisteitä. Nyt olen jo luopunut siitä, koska se on niiin rasittavaa. Olen tyytyväinen, kun saan yli 8000 laulusta ja monet kyllä julkaisen jo hieman pienemmilläkin pistemäärillä, jos ne muuten kuulostavat mielestäni hyviltä.

        Jos jollakin on hyvät pisteet, mutta äänitteissä laulaa mitä sattuu, ei ole kyse mistään hyräilystä, vaan jostain kikka-kolmosesta, jolla ne pisteet saadaan. Kyllähän siellä niitä mestareita on, joiden pisteet hipoo 10 000 - onko ne tosia? Tuskinpa vaan.

        Siellä on myös mummokerho (useampi vanha nainen), joilla pääasiallisena tehtävänä on riitely, milloin kenenkin kanssa - yhdelläkään heistä ei ole hyvä laulunääni. Samoin sieltä löytyy yksi kahjo, joka aikoo tehdä paikasta "tasokkaamman" sillä konstilla, että haukkuu muiden äänitteitä. Ei myöskään osaa itse laulaa.
        On myös lauma ulkomaisia teinejä, joilla riittää aikaa uhkailla, jos ei omat mitalit pysy seinillä. Kaikki kuitenkin alentavat huomattavasti paikan viihtyvyyttä.

        Joten ihan kaikki KP:ssa ei liity pisteillä kikkailuun.

        Vain aniharvalla siellä on edes jonkinlaiset edellytykset laulaa. Mutta sehän on myös peli, joka valitettavasti on nyt sekin pilattu taitamattoman ylläpidon toimesta. Ongelmia siis riittää.

        Kirjoitit näin." Eli jos saat 9000 pistettä hyräilemällä, niin et todellakaan saa samaa pistemäärää laulamalla samaa kappaletta. "

        Mitäs sanot, jos joku on tehnyt äänitteen 9000 pisteellä ja kappaleena Leevi&Leavingsien tuotantoa? Se ei nyt sun mukaan voi olla mahdollista. Mutta kyllä se on.


      • ei karaokepartya
        ent.KP kirjoitti:

        Jos jollakin on hyvät pisteet, mutta äänitteissä laulaa mitä sattuu, ei ole kyse mistään hyräilystä, vaan jostain kikka-kolmosesta, jolla ne pisteet saadaan. Kyllähän siellä niitä mestareita on, joiden pisteet hipoo 10 000 - onko ne tosia? Tuskinpa vaan.

        Siellä on myös mummokerho (useampi vanha nainen), joilla pääasiallisena tehtävänä on riitely, milloin kenenkin kanssa - yhdelläkään heistä ei ole hyvä laulunääni. Samoin sieltä löytyy yksi kahjo, joka aikoo tehdä paikasta "tasokkaamman" sillä konstilla, että haukkuu muiden äänitteitä. Ei myöskään osaa itse laulaa.
        On myös lauma ulkomaisia teinejä, joilla riittää aikaa uhkailla, jos ei omat mitalit pysy seinillä. Kaikki kuitenkin alentavat huomattavasti paikan viihtyvyyttä.

        Joten ihan kaikki KP:ssa ei liity pisteillä kikkailuun.

        Vain aniharvalla siellä on edes jonkinlaiset edellytykset laulaa. Mutta sehän on myös peli, joka valitettavasti on nyt sekin pilattu taitamattoman ylläpidon toimesta. Ongelmia siis riittää.

        Kirjoitit näin." Eli jos saat 9000 pistettä hyräilemällä, niin et todellakaan saa samaa pistemäärää laulamalla samaa kappaletta. "

        Mitäs sanot, jos joku on tehnyt äänitteen 9000 pisteellä ja kappaleena Leevi&Leavingsien tuotantoa? Se ei nyt sun mukaan voi olla mahdollista. Mutta kyllä se on.

        Itsekin häivyin kun tuo mainittu mommoklubi siellä aloitti.Kaikki haukuttiin ja vinoiltiin omilla sivuilla muille.Jos on tarkoitus laulaa tai pelata niin mihin tarvitaan muiden kiusaamista?


      • KP:ssä lauleskellut
        ent.KP kirjoitti:

        Jos jollakin on hyvät pisteet, mutta äänitteissä laulaa mitä sattuu, ei ole kyse mistään hyräilystä, vaan jostain kikka-kolmosesta, jolla ne pisteet saadaan. Kyllähän siellä niitä mestareita on, joiden pisteet hipoo 10 000 - onko ne tosia? Tuskinpa vaan.

        Siellä on myös mummokerho (useampi vanha nainen), joilla pääasiallisena tehtävänä on riitely, milloin kenenkin kanssa - yhdelläkään heistä ei ole hyvä laulunääni. Samoin sieltä löytyy yksi kahjo, joka aikoo tehdä paikasta "tasokkaamman" sillä konstilla, että haukkuu muiden äänitteitä. Ei myöskään osaa itse laulaa.
        On myös lauma ulkomaisia teinejä, joilla riittää aikaa uhkailla, jos ei omat mitalit pysy seinillä. Kaikki kuitenkin alentavat huomattavasti paikan viihtyvyyttä.

        Joten ihan kaikki KP:ssa ei liity pisteillä kikkailuun.

        Vain aniharvalla siellä on edes jonkinlaiset edellytykset laulaa. Mutta sehän on myös peli, joka valitettavasti on nyt sekin pilattu taitamattoman ylläpidon toimesta. Ongelmia siis riittää.

        Kirjoitit näin." Eli jos saat 9000 pistettä hyräilemällä, niin et todellakaan saa samaa pistemäärää laulamalla samaa kappaletta. "

        Mitäs sanot, jos joku on tehnyt äänitteen 9000 pisteellä ja kappaleena Leevi&Leavingsien tuotantoa? Se ei nyt sun mukaan voi olla mahdollista. Mutta kyllä se on.

        En tiedä ymmärsinkö nyt ihan oikein. Mainiset jonkin Leevi Leavingsin kappaleen, josta joku on saanut 9000 pistettä. Tietenkin voi saada mistä tahansa kappaleesta laulamalla 9000 pistettä, sitä en ole kieltänytkään kuten voipi lukea noista mun viesteistä. Itsekin olen saanut yli 9000 pistettä joistain lauluista aivan laulamalla. Kyse onkin siitä, että usein paremmat pisteet tulee juuri hyräilemäällä tai daa-daa tai laa-laa tempuilla. Juju on siis siinä, että tolla konstin voi PARANTAA tulosta. Siis joku biisi josta onnistuu saamaan pointseja kikkailemallaa 9000, niin eip sitten laulamalla onnistukkaan (paitsi tietysti harjoittelun kautta). Kyllä minulle on siellä useakin henkilö kertonut, että hymisemällä niitä vähän isompia pisteitä sitten kerätään ja julkaistussa äänitteessä on hiukka pienemmät tai roimasti pienemmät. Niitä muita konsteja en tiedä eli sellaiset, jotka riipii noita yli 9000 pisteitä laulusta kuin laulusta ja julkaistuissa pisteet on luokkaa 5000-6000 tai ehkä jopa 7000, niin sitä en tajua.
        Mitään riitelyitä en ole huomannut kenenkään kesken ja ei toki voi sanoa, että KP ei olisi tarkoitettu mummoille tai papoille, vaan se on aivan kaikille. Varsinkin suomalaisissa taitaa olla paljonkin iäkkäitä ihmisiä.
        Edellytykset laulaa on aivan kaikilla, varsinkin juuri tuolla KP:ssä; se on ihan sitä varten. Todella hyviä siellä suomalaisten joukossa on kyllä ehkä 4-5, mitä itse olen kuunnellut, mutta paljon kehityskelpoisia. Toki useimmilla ei ole mitään sellaista tähtäimessä, että pitäisi kehittää taitojaan laulun saralla.
        Siis KOSKAAN en noissa viesteissä väittänyt ettei voi saada 9000 rajaa rikki laulamalla, koska itsekin olen saanut ja juuri olen kuunnellut äänitteen, jossa oli pisteitä jotain 9300.
        Oletan, että olet itse hyvä laulaja ja testaapa vähän, jos olet sinne rekkautunut. Laula joku biisi ja katso pisteet. Hyräile sitten biisiä ja seuraa mahdollisimman tarkoin niitä värjäytyviä palkkeja. Valitse biisi, jossa on paljon pitikiä ääniä ilman mitään "koukeroita", älä keskeytä hyräilyä sanojen välissä, vaan siirry liukumlla sävelestä toiseen ja älä käytä vibratoa tms. koristelua. Kyllä ne pisteet jälimmäisellä systeemillä nousee.
        Tuo mitali touhu on kyllä ihan peestä, itse en seuraa kenenkään mitaleita enkä edes omiani.


    • Höpsistä

      Olen aivan samaa mieltä..en aiokaan jatkaa Karaokepartyssä, koska olen kyllästynyt siihen heidän "sydän"-systeemiin. Lunastin tuon kuukauden pätkän ja olen ihmetellyt systeemiä..ns. vanhat jäsenet ovat kamuja keskenään ja sydämiä tippuu, osasi sitten laulaa tai sitten ei.. ja sitten siellä on muutama tosi hyvä laulaja, joka ei kuulu "jengiin"..eli he jäävät aivan syyttä pimentoon..itse olen ihan tavallinen laulelija, joten en odotakaan mitään suitsutusta..mutta jätänpä tämän Karaokepartyn, sillä systeemi ei toimi tällä tavalla..

      • KP:ssä lauleskellut

        Joo. Minä olen yrittänyt kuunnella noita, jotka eivät kuuluu "rinkiin" aina kun olen heihin törmännyt. tosiaankin siellä on joitain tosi hyviä (suomalaisissa), jotka eivät saa niitä sydämiä just siksi, kun he eivät itse anna niitä näille, jotka eivät niitä oikeestaan edes taidollisesti ansaitse. Olen kyllä antanut myös sydämiä sellaiselle, josta kuulee, miten hän nauttii laulamisesta. Nauttimisen kuulee äänestä. En tiedä itsekään jatkanko tai ehkä olen jo liian riippuvainen siitä, mutta äänitysten julkaisemista kyllä mitein pitkään. Turhaan ne siellä roikkuvat, kun niitä ei kukaan kuuntele tai jos kuuntelee, ei laita tykkäystä tai komenttia. Sitten siellä on sellaisia, jotka käyvät sivullani kurkkimassa mitä olen äänittänyt viimeksi ja äänittävät heti perään sen itse. Jos olen muutaman sydämen onnistunut jostain kumman syystä saamaan, niin tähän rinkiin kuuluva menee heti omalla samalla kappaleellaan ohi; jus siis siks kun kuuluu siihen jengiin. Olisi ihan kiva kertoo kuka oon, mutta jääköön sanomatta. Jospa minä olenkin sinun mielestäsi "jengiläinen" (vaikka kyllä tunnen olevani täysin ulkopuolinen) tai jos olenkin sellainen mammeli, joka vaan luulee osaavansa laulaa. Hui kamalaa. No ehkä mää tosiaankin kyllä osaan, vaikka en mikään "tähti" ole. Oikein mukavaa, kun täältä on löytynyt muitakin, joita tuo touhu keittää.


      • KP:ssä lauleskellut
        KP:ssä lauleskellut kirjoitti:

        Joo. Minä olen yrittänyt kuunnella noita, jotka eivät kuuluu "rinkiin" aina kun olen heihin törmännyt. tosiaankin siellä on joitain tosi hyviä (suomalaisissa), jotka eivät saa niitä sydämiä just siksi, kun he eivät itse anna niitä näille, jotka eivät niitä oikeestaan edes taidollisesti ansaitse. Olen kyllä antanut myös sydämiä sellaiselle, josta kuulee, miten hän nauttii laulamisesta. Nauttimisen kuulee äänestä. En tiedä itsekään jatkanko tai ehkä olen jo liian riippuvainen siitä, mutta äänitysten julkaisemista kyllä mitein pitkään. Turhaan ne siellä roikkuvat, kun niitä ei kukaan kuuntele tai jos kuuntelee, ei laita tykkäystä tai komenttia. Sitten siellä on sellaisia, jotka käyvät sivullani kurkkimassa mitä olen äänittänyt viimeksi ja äänittävät heti perään sen itse. Jos olen muutaman sydämen onnistunut jostain kumman syystä saamaan, niin tähän rinkiin kuuluva menee heti omalla samalla kappaleellaan ohi; jus siis siks kun kuuluu siihen jengiin. Olisi ihan kiva kertoo kuka oon, mutta jääköön sanomatta. Jospa minä olenkin sinun mielestäsi "jengiläinen" (vaikka kyllä tunnen olevani täysin ulkopuolinen) tai jos olenkin sellainen mammeli, joka vaan luulee osaavansa laulaa. Hui kamalaa. No ehkä mää tosiaankin kyllä osaan, vaikka en mikään "tähti" ole. Oikein mukavaa, kun täältä on löytynyt muitakin, joita tuo touhu keittää.

        Tää KP:ssä lauleskellutkin on nyt sitten jo profiilinsa poistanut. Kylläännnyin kertakaikkiaan. Ja takas en koskaan mee, se on fakta.


    • Canadatatatalalalaa

      Opetelkaa laulamaan apinat ja jos ei onnistu niin maksakaa jos ette muuhun kykene.. muahahahaaaa.. Mitään laulupeliä ei voi oikein laulamalla voittaa, voi vain voittaa kun laulaa siten mitä se ohjelmointi pelissä pitää oikeana. Kytkin syntsan koneeseen ja lauloin sillä soittaen tuttuja lauluja ohjelman vaatimien sävelkulkujen myötä ja jokaisesta tuli täydet :D Musiikki muutoin yleisesti on pilattu kilpailuttamisella joista idols on hyvä esimerkki. t.Canada

    • Kokemus sinänsä

      Eipä kannata maksella Karaokepartyn jäsenyydestä..on kyllä niin sisäänlämpiävää porukkkaa..ne samat tietyt ihmiset kehuu "ystäviensä" kappaleen kuin kappaleen, riippumatta onko esitys edes kehumisen arvoinen...yleensä ei ole..anteeksi vaan...Karaokepartya pyörittävät samat
      "lauleskelijat" koko ajan pitkin päivää..tosi kyllästyttävää! Maksoin kuukauden ja aluksi olin aivan innoissani, mutta kun seurasin tapahtumia, niin systeemihän on aivan naurettava samoine tyyppeineen jotka pyörittävät kehumisrinkiä päivästä toiseen..sitten olen huomannut, että muutama laulaja, joka on tosi hyvä, ei pyöri tuossa "ringissä", ei myöskään saa ansaitsemaansa kehua..tosi tympivää..itse en laittanut laulelujani tuon kuukauden ajan edes muiden kuultavaksi..laulelin vain omaksi ilokseni, mutta oli tosi hauskaa seurata tuota tietyn ringin pyöritystä..:o

      • Minä vain

        Itse tykkään laulaa Karaokepartyssa. Julkaisen lähes kaikki lauluni ja niitä saa jokainen vapaasti kuunnella jos siltä tuntuu. Minulle ei ole mitään väliä sillä tykkääkö joku niistä vai ei. Minä laulan siellä ihan itseni vuoksi. Karaokepartyssa iso plussa on se että voit nauhoittaa oman laulun ja kuunnella sen jolloin omaa laulua voi paremmin kehittää. Sama kait se sille on mitä muut lauluistani ajattelee (ei niitä ole pakko kuunnella) enkä myöskään välitä pisteistä. Olen tosin huomannut saman kuin moni muukin eli jos laulaa tunteella oikein, ei pisteitä tule paljoa. Jos laulaa esim. falsetissa hirveän kuuloisesti mutta nuotilleen (tai hyräilee) pisteitä ropisee roppakaupalla....


    • lauleskelija

      Mun mielestä tolla sivustolla kannattaa käydä ihan vaan laulamisen ilosta, itse olen sen motivoimana käynyt siellä jo joku kolme vuotta. Ihan kivaa se on ilman noiden saavutusten jahtaamistakin :D On hienoa, että tuolla saa ilmaiseksi laulaa monia tunnettuja lauluja, ehdottaa biisitoiveita jne.

    • äläkoskaanikinä

      No, onhan siellä kaksi eri tapaa laulaa. Toinen on tämä pisteiden kerääminen. Hyrisemällä tai laukamalla, mitä väliä sillä on? Saveltarkkuus ratkaisee. Itse kokeilin mielenkiinnon vuoksi syntsalla ja viheltämällä. Ei pinnan pinnaa! Toinen on se että yrittää laulaa ja tulkita niin kauniisti kuin suinkin. Kaikki vibrat ja konstit käyttöön ! Voi kun niitä on sitten ihana kuunnella sellaisia äänityksiä! Itse kerään joskus pinnoja laulaen niin monotonisesti ettei pienintäkään vibraa tai voimakkuuden vaihtelua. Pelkästään palkkia seuraten. Korkeat pisteet tulee kohtalaisen helposti vaikka sävel heittäisi ala- tai ylävireiseksi himpun verran. Koska joudun muuttamaan sävelkorkeutta niin se ei tietenkään mene silloin rytmin mukaan. Mutta kun äänitän niin en edes seuraa koko palkkia vaan rytmiä. Palkin mukaan laulan silloin kovasti jäljessä eikä pinnoja tietenkään tule! En kadehdi muita laulajia. Jotkut kuvittelevat että äänityskin on hyvä jos on korkeat pisteet. Ei pidä paikkaansa! Parhaissa äänityksissä on usein aika vaatimattomat pisteet. On yksi ainoa Suomalainen naislaulaja joka tekee hyviä äänityksiä kauniilla äänellään korkeilla pisteillä! Ärsyttävintä on se kun jotkut ruinaavat tykkäämään äänityksistään vaikka eivät itse vastaavasti piittaa tykkääjistaan mitään. Aion laulaa vastaisuudessakin ihan tähden kanssa! Aion jopa laulaa lollottaa pisteidenkin perässä silloin tällöin! semmosta!

      • Singing in the rain

        Voi että lohduttaa, minä kun innostuin kanssa ja lauleskelin ensin ilmaiseksi ja se kannatti. Pian aloin huomata sen jengiytymisen ja se "piiri piwni pyörii"-touhun. AIKUISTE HIEKKALAATIKKO sanoisin. Todella lapsellista touhua. Annoin aluksi itsekin ääniä sellaisille jotka koin hyviksi ja kommentoin, mutta kas monta niistä ei sitten edes ole käynyt sivullani. En ole mielestäni mikään huono laulaja sillä parhaat ylittää 9000. reippaasti. Äänitykset ovat myös melkein kaikki yli 8000 ja parhaimmat melkein 9000 pistettä. Myönnän että en aina onnistu mutta niitä en julkisiksi laitakaan. On muutama joista on tykätty paljonkin mutta en todellakaan yllä näiden jengiläisten kanssa samaan vaikka kuinka olisi pisteet paremmat. Tiedä lukeeks tätä kukaan kun on melkein vuoden myöhemmin kirjoitettu, mutta samaa mieltä olen edellisten kanssa. Haksahdin vain maksamaan pitkälle ja nyt en ole lauleskellut varmaan kahteen viikkoon, ottaa niin päähän tuo sarjatuotanto ja toisten mollaaminen. Tosin se on ollut vain rivien välistä luettavaa.....:D


    • Ei kirvestä kaivoon!

      Tämä "sydän sydämestä" -ilmiön huomaa tosiaan KP:ssa jokainen fiksu ihminen. Minä eikä kukaan muukaan täällä kommentoijista tietysti voi tälle "jengille" mitään, mutta mielestäni tuosta tulisi parempi paikka kun kaikki täällä kommentoineistakin vähät välittäisivät noista. Itse ainakin pyrin kuuntelemaan ja antamaan positiivista palautetta jos tulkinta on oikeasti koskettava, mielenkiintoinen tai sitten tosiaan kuulee että henkilöllä on ääni jossa on valtavasti potentiaalia. Saatan myös heittää sekaan jonkun kehitysidean jos joku asia mielestäni ei toimi. Itse kuuntelen laulua ja tulkintaa, en pisteitä. Ja painotan sitä välittyykö tunne. Muutenkin tuossa nuo pisteet ovat aika laitteistoriippuvaisia, kun tuo ei ainakaan itselläni tunnista läheskään kaikkia ääniä ja viiveet aiheuttavat sen että ajoitus ei osu aivan palkkien kohdalle jos laulaa taustan rytmissä.

      Kannustankin kaikkia tekemään Karaokepartysta omalta osaltaan paremman paikan. Muille emme voi mitään, on vain hyväksyttävä että sydämien määrä ei korreloi esityksen laadun kanssa. Tilanne ei kuitenkaan muutu ainakaan parempaan päin jos kaikki vähänkään analyyttisemmat ja asiallisemmat kaverit tuolta lähtevät välittömästi kun huomaavat tuon jengiytymisen. Tehkää omia rohkeita tulkintoja, antakaa asiallista ja rehellistä palautetta menemättä henkilökohtaisuuksiin tai nauttikaa vaan laulamisesta, jokainen tavallaan ja äänellään!

    • Vode_Karaoke

      Innostuin karaokepartystä siksi, että oppisin laulamaan taustaa vasten tahtiin oikealla sävelkorkeudella myös vibraattoa käyttäen ja saan kuunnella, kuinka olen onnistunut. En välittänyt, kuinka monta sydäntä, tai kommenttia olen saanut. Tulikin laulettua kaikki suomalaiset kappaleet, jotka olivat minun äänelleni sopivia, myös joululaulut.
      Sitten kävikin niin, että 40:n laulun jälkeen kotimaiset laulut loppuivat. Toivoin ja toivoin lisää noin 80 laulua laidasta laitaan, mutta yksikään ei toteutunut. Mielestäni ei taustalaulua tarvittaisi ollenkaan, vaan hyvä taustaorkesteriesitys ja nuottiviivat. Kun sävelen oppii, laulaa voi niin, että katsoo vain silloin tällöin tekstiä ja laulaa tahtia kuunnellen. Olen päättänyt, että jos ei toivomista kappaleista tule yhtäkään, poistun sitten partysta, kun maksettu aika umpeutuu; surullista!
      Nimimerkkini on Vode, jos käytte kuuntelemassa.
      Ps. Harjoitellahan voi Youtubesta löytyvillä taustoilla, esim. Magnum Karaoke, jossa on hyvät taustat ja nauhoittaa voi itse kuuntelua varten.
      Yritin löytää vastaavaa Karaokepartylle, mutta en löytänyt. Kilpailua tarvittaisiin. Jos arvoisat lukijat tiedätte, niin kertokaa.

    • Reiska44

      KaraokeParty ei oikein toimi enää kunnolla. Pitää käyttää sitä heidän televisio näkymää. Löysin online karaokepalvelun nimeltä www.karaokegame.com, jossa voi laulaa hyviä ulkomaisia kappaleita samankaltaisilla ominaisuuksilla kuin karaokepartyssä.

    • Reino093

      Nykyään ehdottomasti paras nettikaraoke löytyy Singalta. Löytyy kaikki samat biisit kuin KaraokePartystä ja tuhansia muitakin kotimaisista aina kansainvälisiin superhitteihin.

      Toimii selaimessa https://sin.ga/fi ja ladattavissa myös App Storeista ainankin iPhoneille ja Androideille. Suomalaisen yrityksen kehittämä ja ylläpitämä, vaikka monella kielellä toimiikin.

      Eka kuukausi lähtee rekisteröimällä ilmaiseksi ja seuraavista laskutetaan sitten 9,99€ / kk.

      Suosittelen!

      • Laskutaitoinen

        No ei niitä kyllä tuhansia ole noita kotimaisia, karvan päälle tuhat biisiä.


    • MKO10

      Vieläkö Karaokeparty on toiminnassa??? Eräässä yhdistyksessä se aikaisemmin oli käytössä ja kun liittymäaika meni umpeen ei sieltä koskaan vastattu kyselyihin, että olisi haluttu vielä jatkaa. Outo homma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe