Cybermanshow.fi

Seuraaja2

Suomen ainoa ihminen, joka pyrkii kuvaamaan elämäänsä 24/7. Cyberman on 47 -vuotias mies Siikalatvan Rantsilasta. Cyberman sairastui epilepsiaan ollessaan 10-vuotias ja ajoittain kohtauksia iskee vieläkin.

Egorazzin lehtijuttu Cybermanista vuodelta 2011

http://www.egorazzi.com/2011/11/yhden-miehen-bb-talo-ari-jakaa-yksiön-neljän-webcamin-kanssa.html

18

3021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraaja2

      Keskisuomalaisessa pikkujuttu joskus. Esa Koski kommentoi Cybermanshowta seuraavasti:

      "Jotkut ne elävät netissä ihan liikaa. Kuten nyt tämä suomalainen Cyberman. Mies on ripotellut asuntonsa täyteen webbikameroita ja istuu itse yleensä yläruumis paljaana tietokoneensa ääressä. Tarjolla on myös nettiradiota ja irc-kanavaa. Onhan tämä vähän outoa"

    • Seuraaja2

      Koulutus:
      -Cyberman on käynyt konepiirtäjän kouulutuksen. Jo silloin hänellä oli kova lääkitys. Kouluajoistaan Cyberman kommentoi:

      "ja mähän olin ihan pihalla. Opettaja sanoi kerran, että älä tule taksilla kun ei ole koulukirjoja mukana"

      -Pulkkilaan ari muutti vuonna 1985. Työkseen aikoinaan oli Pulkkilan virastotalolla talkkarin hommissa ja iltaisin putkan vartijana.

      -Ensimmäisen tietokoneensa Cyberman hommasi vuonna 1990 ja se oli 486

    • Iääkäri

      Cyberman vetää käteen klo 24 kameroiden edessä. Hänen sivuilla lukee seuraavaa: "Cyberman have live masturbating at every midnight 0:00 pm

    • Härö äijä

      Pitihän tää zekata, mut klo 12 laitoin koneen kiinni.

    • ekwqpoe

      Kannattaa zekkailla välillä.

      • idolini.

        Mä ainakin fanitan cyberii, on q£sgpgp ideaa siin shows.


    • jippikaijeihei

      Itse kävin Cybermanin sivuilla katsomassa, vieläkö kissa on kuvioissa. Paijaako Cyberman koskaan kissaansa? Ihana kissa... en vain ole onnistunut näkemään, että Cyberman sitä silittelisi tms. Kovasti kissa kyllä etsii huomiota ja haluaisi tulla polkemaan ja kehräämään syliin. Onko hän puhunut kissasta?

    • Kk 

      Juu mää oon nähäny, kun rantsilan oma poika vetää käteen kameroiden edessä ja voin kertoa, ettei se ollut kovin kivaa katseltavaa.

      Kissa pyörii ympärillä.

    • paull

      Onko show loppu slut? Ei ainakaan ole sivua enää...

      • kalle1233

        ei ole vielä se toimii


    • arsk

      cyberman on yks pedari käyny kuvaamassa koulussa 12vuotiaita ja skypessäki sil on kavereina jotain 12-14vuotiaita pikkupoikia

    • 3567fg

      cyberman on kuulemma pidätettynä lapsiin kohdistuneiden syytösten takia ja kuvien hallusta pidosta

      • kaddo

        Siellähän show jatkuu. Ei ole pidätettynä
        cyberman.tv


    • gfdffdgdfdg

      tumputtaako se kameroiden kuvatessa:D

    • DUUUDEEE23333

      Taas joku hintti kyseessä. Netin oudolla puolella taas... Kuka haluu kattoo, ku joku vetää kätee hyi stna.

    • kewarz

      Nykyään ukko on alasti 24/7 kameroiden edessä ja masturboikin välillä...

      • Naku.

        Mullon "suhde" VANHEMMAN naisen kanssa mikä haluu että olen kokoajan alasti ja kun hieroo niin pitää olla sen mieliksi mitä haluu.


    • Näytillä

      Olen vanhemman kanssa kun olen sen käyttö mies. Vaik on yli kolkyt vuotta vanhempi niin haluu että olen alasti kun haluaa. Joskus kun sillä on nais kavereita niin humalassa riisuu väkisin mun housut ja esittelee muille naisille. Kun toiset innostuu niin käskee mennä sänkyyn sen kavereiden naitavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe