pokemon korttien arvo?

tietämätön

Hei kysysin onko noilla pokemon korteilla tällä hetkellä kuinka paljon arvoa, että paljonko vois pyytää noista? Laskin tossa että yhteensä oli 952 korttia suurin piirtein. ja ne on ostettu -97 vuodest lähtien ja uusimmat on jotain 2004 jos oikein muistan :S Itse jo kasvanut aikoja sitten noista pokemoneista yli.
pokemoneja itsessään on 550 ja loput on sitten trainereita ja energia kortteja. Ei ihan ole niitä kaikkia 150 pokemonia joita silloin mainostettiin mutta suurin osa siitä kokoelmasta on :) Pelikortteja siis ovat.

204

32364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nm~
      • Hom8

        Mulla on charizard normi kortti


      • JokuRandomTyyppi

        1st edition Charizard with ole läheskään 1000€arvoinen ja normaali Charizard ei ole myöskään lähimainkaan 80€. Kukaan ei niitä niin kalliilla hinnalla osta


      • Anonyymi

        mulla on vaan Golett,Hitmonchan,Raboot,Mubsbale,Raichu,Mimikyu ja probopass, ja Solgaleo.


      • Anonyymi
        JokuRandomTyyppi kirjoitti:

        1st edition Charizard with ole läheskään 1000€arvoinen ja normaali Charizard ei ole myöskään lähimainkaan 80€. Kukaan ei niitä niin kalliilla hinnalla osta

        xDd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on vaan Golett,Hitmonchan,Raboot,Mubsbale,Raichu,Mimikyu ja probopass, ja Solgaleo.

        oho


      • Anonyymi

        Totta


      • Anonyymi

        Totta


      • Anonyymi
        JokuRandomTyyppi kirjoitti:

        1st edition Charizard with ole läheskään 1000€arvoinen ja normaali Charizard ei ole myöskään lähimainkaan 80€. Kukaan ei niitä niin kalliilla hinnalla osta

        Totta


      • Anonyymi
        Hom8 kirjoitti:

        Mulla on charizard normi kortti

        Okei


      • Anonyymi

        Mulla on 50€ pokemon kortti


      • Anonyymi
        Hom8 kirjoitti:

        Mulla on charizard normi kortti

        Mullapa on mew V max lällällää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on 50€ pokemon kortti

        Mulla 2000 € pokemon kortti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullapa on mew V max lällällää

        Itellki


      • Anonyymi

        Mul on toi Miu Vmax ja sil on 14-15€ arvoo


      • Anonyymi
        JokuRandomTyyppi kirjoitti:

        1st edition Charizard with ole läheskään 1000€arvoinen ja normaali Charizard ei ole myöskään lähimainkaan 80€. Kukaan ei niitä niin kalliilla hinnalla osta

        MUN KAIKKI KORTIT ON VEEMAKS KORTTII


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla 2000 € pokemon kortti

        NII VARMAA


    • Pokemonfan

      Tokihan se riippuu myös kunnosta.

      • Anonyymi

        totta


      • Anonyymi

        Niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta

        mul on shiny magikarp ja wailord gx


    • Quaza

      Korttien arvo riippuu:
      - kunnosta (täytyy olla samassa kunnossa kuin nostaisi uuten pakkauksesta että arvoa on)
      - onko first edition (vain Machamp on arvokkaampi jos se ei ole 1st)
      - Vanhat hyväkuntoiset ex-kortit ovat myös parin euron arvoisia

      Kannattaa katsoa tämä video: http://youtu.be/srJW43aIsHk

      • huijatuks tullu

        kylhä ne kallei ova mut kyl mua hujattii ostin 50 korttii ja ne makso yli satase


      • pokemon pelaaja 02
        huijatuks tullu kirjoitti:

        kylhä ne kallei ova mut kyl mua hujattii ostin 50 korttii ja ne makso yli satase

        ite ostin uuten 100 korttii ja makso 20


      • Anonyymi

        mulla on raichu paljin se voi maksaa


      • Anonyymi
        huijatuks tullu kirjoitti:

        kylhä ne kallei ova mut kyl mua hujattii ostin 50 korttii ja ne makso yli satase

        mulla on Mimikyu mutta en tiiä hintaa voiko joku kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on Mimikyu mutta en tiiä hintaa voiko joku kertoa

        28 on mimikyu hinta


      • Anonyymi

        olet aivan oikkeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on raichu paljin se voi maksaa

        riippuu mikä raichu se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on Mimikyu mutta en tiiä hintaa voiko joku kertoa

        1-5€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        riippuu mikä raichu se on

        Oot oikeessa


      • Anonyymi
        pokemon pelaaja 02 kirjoitti:

        ite ostin uuten 100 korttii ja makso 20

        Sulla on aika hyvä tuuri


      • Anonyymi
        pokemon pelaaja 02 kirjoitti:

        ite ostin uuten 100 korttii ja makso 20

        Mä sain 250 korttia makso 20€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        28 on mimikyu hinta

        Mulla on eevee holona siinä on se on rare voiko joku kertoa sen hinnan?


    • Tepa781

      Mikä on tämä Pokémon kortti: Basic Pokémon Eevee 5000HP 53/102??Onko arvokas?? Kortti on kiiltävä!Minua ihmetyttää tuo 5000HP, kun HP on yleensä 40-200...

      • pokemon pelaaja 02

        se on pakosti virheelinen ja siit saa hyväs lykys 200


      • Matkaaja78

        Aikanaan ostin noita pokemon kortteja thaimaasta. Moni oli kiiltäviä ja hp oli jokaisella kortilla useita tuhanisa (2000-9000 hp). Ehkä joku muukin on tullut hankkineeksi ja pistänyt kiertoon.

        Sillon kun täällä esittelin (2000 luvun alussa) jengi jaksoi naureskella noille fake korteille.


      • pokemonmaster

        en usko sen olevan virheellinen vaan fake


      • Truecollector
        Matkaaja78 kirjoitti:

        Aikanaan ostin noita pokemon kortteja thaimaasta. Moni oli kiiltäviä ja hp oli jokaisella kortilla useita tuhanisa (2000-9000 hp). Ehkä joku muukin on tullut hankkineeksi ja pistänyt kiertoon.

        Sillon kun täällä esittelin (2000 luvun alussa) jengi jaksoi naureskella noille fake korteille.

        Jos on yli 3500hp niin on selkeästi feikki.


      • JokuTyyppiJossain

        Epäilen että väärennetty kortti. Mutta hyvällä tuurilla se on aito mutta painovirheellinen


      • Anonyymi

        900 euroa


      • Anonyymi
        Truecollector kirjoitti:

        Jos on yli 3500hp niin on selkeästi feikki.

        ei kaikki


      • Anonyymi
        Matkaaja78 kirjoitti:

        Aikanaan ostin noita pokemon kortteja thaimaasta. Moni oli kiiltäviä ja hp oli jokaisella kortilla useita tuhanisa (2000-9000 hp). Ehkä joku muukin on tullut hankkineeksi ja pistänyt kiertoon.

        Sillon kun täällä esittelin (2000 luvun alussa) jengi jaksoi naureskella noille fake korteille.

        Mull on se Ho-Oh sateenkaari lintu mikä sen arvo on


      • Anonyymi

        sillä ei ole kovin ihmeellistä hintaa ehkä joku 10e-12e


      • Anonyymi
        pokemonmaster kirjoitti:

        en usko sen olevan virheellinen vaan fake

        totta


      • Anonyymi
        JokuTyyppiJossain kirjoitti:

        Epäilen että väärennetty kortti. Mutta hyvällä tuurilla se on aito mutta painovirheellinen

        se on varmaan ollu joku 500hp mut siihen meni varmaan vahinggos yks nolla lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        900 euroa

        ei todellakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kaikki

        nii


      • Anonyymi

        Tarkotatko500hp?


      • Anonyymi

        Vääääääääääääääääääärrrrrrrrrrennnnnös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull on se Ho-Oh sateenkaari lintu mikä sen arvo on

        Se on legendaarinen


      • Anonyymi

        30-300 on maximi hp ja maximi pieni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull on se Ho-Oh sateenkaari lintu mikä sen arvo on

        90e


      • Anonyymi
        pokemonmaster kirjoitti:

        en usko sen olevan virheellinen vaan fake

        Niin


    • pokemonkortti

      oho

    • Poika901

      Minulla on kaikki Pokemon EX cardit :3 Olen 10v

      • pokepoika

        no kerroppa kuinka monta niitä ex kortteja on ja nimet


      • Pyro007

        Mulla on Mega Rautaa EX mutta en tiiä hintaa ja 230 ja iskee 300 numero 61/108
        kertokaa kiltti


      • Pyro007
        Pyro007 kirjoitti:

        Mulla on Mega Rautaa EX mutta en tiiä hintaa ja 230 ja iskee 300 numero 61/108
        kertokaa kiltti

        Vuosiluku 2015


      • 0306

        Mikä on kultasen noivern break kortin arvo ja siinä on tähti


      • Anonyymi

        niceee


      • Anonyymi
        Pyro007 kirjoitti:

        Mulla on Mega Rautaa EX mutta en tiiä hintaa ja 230 ja iskee 300 numero 61/108
        kertokaa kiltti

        se on ehkä jotakin 85-100


      • Anonyymi
        Pyro007 kirjoitti:

        Mulla on Mega Rautaa EX mutta en tiiä hintaa ja 230 ja iskee 300 numero 61/108
        kertokaa kiltti

        Oisko 5/8


      • Anonyymi
        0306 kirjoitti:

        Mikä on kultasen noivern break kortin arvo ja siinä on tähti

        19/17e


      • Anonyymi

        Omg


      • Anonyymi
        Pyro007 kirjoitti:

        Mulla on Mega Rautaa EX mutta en tiiä hintaa ja 230 ja iskee 300 numero 61/108
        kertokaa kiltti

        No et tiiä kun sanoit kertokaa


    • böö

      Mikä on darkrai ex kokokortin arvo

    • SPEAROW

      Mikä on vanhojen pokemonkorttien arvo

      • Anonyymi

        joku 100e


      • Anonyymi

        Normi korttien 2 v:t on 90/49


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku 100e

        No totta


    • asian tuntia

      Pokémon-korttien arvo riippuu pakasta, painoksen vanhuudesta ja periaatteessa Pokémonista itsestään sekä kortin kunnosta. Ei esim. HP:llä ole mitään tekemistä Pokémonin arvokkuuden kanssa. (Tämän mainitsen koska aika moni mainitsee HP:n kun kuvailee korttiaan, mutta HP:llä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.)

      Tässä muutama niksi kortin arvoa katsellessa.

      - Katso kortin vuosiluku "sieltä alhaalta". Esimerkiksi, Charmander joka on vuodelta 1999 on arvokkaampi kuin Charmander, jossa lukee 1999-2000.

      - Katso mihin settiin se kuuluu. Ota kaikki ainakin Base set- jungle- ja fossil -settien kortit tarkasteluun, sillä ne ovat arvokkaimpia koska ovat vanhimpia. Setin saat tietää, kun katsot Pokemon-"laatikon" eli siis pokemonin kuvan oikeaan alalaitaan. Jos se on Base Set, siinä ei ole kuvaa lainkaan. Jos siinä on luurankomainen käsi, on kyseessä Fossil set. Jos siinä on ns. kukan terälehdet, on kyseessä Jungle Set

      ---Jos et tuosta tajunnut, niin katso alaoikealle. Siellä on pienellä numeroita.

      Base set -kortin tunnistat seuraavasta:
      x/102

      Fossil Set:
      x/62

      Jungle set:
      x/64

      - Katso samoja x/xx numeroita. Tuon luvun perässä pitäisi olla ihan pienen pieni pallo, timantin muotoinen neliö, tai tähti. Kaikki kortit, joissa on tähti, ovat ns. harvinaisia ja täten arvokkaampia kuin muut. Ei niilläkään välttämättä mitään rahoja taota kuitenkaan.

      -Kortin kunto on keskeisessä osassa. Täydellisestä tai lähes täydellisestä arvokortista voi saada paljon suuremman summan kuin huonokuntoisesta.

      -Kortin painos. Ou jee! Katso jokainen korttisi läpi. Näkyykö Pokemonin kuvan vasemmassa alanurkassa leima, jossa lukee 1 edition? Tämä kortti on arvokkaampi kuin vastaava jossa ei 1 edition -leimaa ole. Leimassa on siis musta pallo, jonka sisällä on 1, ja tämän pallon yläpuolella lukee kaaressa sana EDITION.

      -Holo-kortit, sanomattakin selvää, ovat arvokkaampia kuin muut. Mutta mitään kunnon rahoja ei niistäkään saa, jos ne ovat huonossa kunnossa.

      - Ns. SHADOWLESS-kortit. Nämä ovat harvinaisia kortteja, joissa ei näy pokemon-korteille ominaista varjoa, varjon siis pitäisi näkyä pokemon-laatikon oikeassa reunassa. Nämä kortit ovat arvokkaita, sillä nekin ovat osa ensimmäistä painosta, vaikka niissä ei välttämättä olekaan 1 edition -leimaa.

      Ihan klassikkoesimerkki, aivan ääripää arvokkaasta kortista on siis 1st Edition Holo Shadowless Charizard, josta täydellisen kuntoisena voi saada jopa tuhansia. Samoilla ominaisuuksilla varustettu, mutta eri Pokemon, kuten vaikka Venusaur tai Blastoise, ei ole yhtä arvokas. Itse en osaa sanoa, mistä tää johtuu, että just Charizard on niin arvokas. Se ei kai ole yhtään sen harvinaisempi kuin muut holo raret? No enpä kuitenkaan mene vannomaan kun en tiedä.

      Niin ja Trainer-korteissakin on rare-kortteja, etsikää siis se pieni tähti sieltä ihan alhaalta oikeassa kulmassa!

      Hitsi olis siistiä päästä vähän arvioimaan Pokemon-korttien kuntoa ja arvokkuutta! Omani olen jo kolunnut läpi. Muista tarkistaa, ettei joukossa ole feikkejä, ne ovat sanomattakin selvää, täysin arvottomia.

      Mitään samaa x € -arvoa ei siis yleisesti voi pinolliselle eri kortteja antaa. Jokainen on tutkittava läpi, jotta voi lähteä miettimään, jos haluaa oikean arvon niille antaa.

      • t. tava. tallaaja

        hei

        luin nuo sun arviontikommentisi, missä näitä yleensä voisi myydä ja ennenkaikkea että tietäsi oikean arvon.... olen tällainen tavallinen tallaaja ja lapset ovat lentäneet jo omiin kämppiin, niin ajattelin laittaa nuo pokemanit kiertoon ...


      • Pokemonmyyjä

        Olisko sulla sähköpostia laittaa jos lähettäisin kuvat korteista niin voisit arvioida?


      • Poke-girl94

        Kiitos paljon tekstistäsi! Olen kovasti halunnut tietää kriteerit millä arvioida korttien arvoa. kortteja yli 500 kpl, kerätty vuodelta about 1999-2015.
        En haluaisi myydä rakkaitani, mutta joitakin kortteja on yli 5 identistä. :D


    • neenee

      monet kortit o nykyään väärennettyi et kannattaa ol varovaine ku ostaa, saattavat näyttää aidoilta mut ei välttämät ole, itselleni on aika monesti tullu väärennettyi aikoinaan mut nykyään ku osaa tunnistaa aidon ja väärennetyn ni ei ongelmaa http://pkmncards.com/sets/
      tuol o lista kaikista pokemon korteis mitä o (ei tietty japanilaisii)
      sielt voi yrittää vertail

    • Arvokkaat myydään

      Mä keräilen kortteja ja on tuolla kansiossa (netistä tarkistettu ja aito) EX Heatran plasma freeze ja pari holo promoo. Yhteensä kokelmani on lähemmäs 200€ 1st edition korttien arvo on 2€-10 000€

      • Arvokkaat myydään

        Kokoelmassani on siis tottakai muutakin kun noi mainitut :D Korjaus: 1st edition korttien arvo 1$-100000$


      • Entiedä1

        Mitsä tunnistaa 1st edition kortin


      • Anonyymi
        Entiedä1 kirjoitti:

        Mitsä tunnistaa 1st edition kortin

        Sitä minäkin


    • xPOKEx101

      Tietääkö kukaan paljo arvoa olisi Lucarium EX 54/111?

      • minkä sarjan lucarium?


      • Anonyymi

        sellanen joku 30€


      • Anonyymi

        Toi Verna on 45


    • tammosiii

      Minun kokoelmassani on
      16 kpl vuoden 1999 kortteja joista osassa on nuo jungle ja fossil set merkit
      Muutama kpl 1999-2000 kortteja
      Sitten on 2004,2005,2006 ja 2008 vuoden kortteja osa on sellaisia kiiltäviä.

    • MMZGames

      No joskus vuonna 2009 150 uutta korttia oli noin 10 euroa , mutta uskon että se riippuu lähinnä korttien kunnosta ja niiden harvinaisuudesta.

      • PT pokemon

        Yksi todella harvinainen pokemonkortti on ancient mew. kortin tekstistä ei ta juo mitään mutta kortin arvo voi olla jopa 100000 euroa.


      • vituttunut

        Voi hemmetti olihan mulla se ankient mew viel vuos sitte talles mut ny saattaa olla jo roskis


      • Pokefani
        PT pokemon kirjoitti:

        Yksi todella harvinainen pokemonkortti on ancient mew. kortin tekstistä ei ta juo mitään mutta kortin arvo voi olla jopa 100000 euroa.

        Mistä tunnistaa aidon ancient mewin? Kun minulla on semmonen.


      • HorusFinn
        PT pokemon kirjoitti:

        Yksi todella harvinainen pokemonkortti on ancient mew. kortin tekstistä ei ta juo mitään mutta kortin arvo voi olla jopa 100000 euroa.

        Mulla on kyllä toi kyseinen kortti ja base/jungle/fossil täydellisenä kansiossa ja kaikki trainer/enercy jne suoraan pakasta laitettu kansioon elikkä parii korttia vailla 100sessa kunnossa.


      • collectorfrom90s
        PT pokemon kirjoitti:

        Yksi todella harvinainen pokemonkortti on ancient mew. kortin tekstistä ei ta juo mitään mutta kortin arvo voi olla jopa 100000 euroa.

        mitäääähh ei todellakaan ole. ostin ebaysta 5e ja todella moni myy samaan hintaan


      • Vulpixz
        PT pokemon kirjoitti:

        Yksi todella harvinainen pokemonkortti on ancient mew. kortin tekstistä ei ta juo mitään mutta kortin arvo voi olla jopa 100000 euroa.

        Paljonkohan voisi saada melkein koko densimmäisestä pokemon kortti sarjasta?


      • Anonyymi
        PT pokemon kirjoitti:

        Yksi todella harvinainen pokemonkortti on ancient mew. kortin tekstistä ei ta juo mitään mutta kortin arvo voi olla jopa 100000 euroa.

        Mulla on mew


      • Anonyymi
        Pokefani kirjoitti:

        Mistä tunnistaa aidon ancient mewin? Kun minulla on semmonen.

        En tiedä


    • patteri6

      mullakin on pokemon korttia melkein kaikki ne vanhatpokemonit

    • pokemon65u
    • apua1

      olen 11 vuotias ja minulla on yli 200 vanhaa korttia ja monta rare exää pliiis antakaa neuvvoja myydä ne kiitos.

    • EntinenPokemonKeräilijä

      Osaako kukaan sanoa kiiltävä EDITION 1 Machamp - arvoa about?

    • tietoakaipaava

      Mitäs nämä Armaldo 3/108 ja Jolteon 7/113 ovat kun niiden nimet, hp ja raritytähti ovat kultaisia ja kaikissa netistä löytämissäni kyseisissä korteissa ne ovat tavallisia mustia. Osaako kukaan sanoa arvoa?

    • sjs03

      Kumpi on arvokkaampi charichad vai se mew

    • edwardo06

      Varmaan sais 1090

    • Pokemonlike

      ite sain evolved chesnaughtin ja on shine ja hp 190 onko mitää arvoo

    • Sja

      Mul on mewtwo ex ja mewtwo mega ex

    • EntinenKeräilijä

      Minulta löytyi juuri vanhasta lelulaatikosta pokemon kansio. Sisältää 1999 vuoden kortteja. Missä niitä kannattaa myydä ja mistä saan tietää niiden arvon?:))

    • kysyjä123

      Tietääkö kukaan minkä Arvonen vuoden 2010 machamp alakulmassa on pieni kiiltävä tähti.

    • hölmistyny

      Mitä mahtaa saada vuoden 2002 special collection täydellisessä kunnossa olevasta butterfree- kortista. Kortti on kokonaan holoa lukuunottamatta itse kuvaa pokemonista. Löytyy tähti oikeasta alakulmasta. En ole nähnyt koskaan Suomessa vastaavaa ja kortteja olen nähnyt paljon. Yhden olen netistä kaivamalla löytänyt.. on varmasti harvinainen.. :)

    • Naapurinhomo

      Voisiko joku kertoa minkälainen arvo on Pikachu gold starilla ja flareon gold starilla?

    • Pokemondudee
    • tiipadaapati

      no niillä siis: että ite piän gold starista että lähetä kuva mun mielest ainaki 100

    • Myymässäpokemoneja

      Onko sellaiset kortit missä etu puolella on pelkästään kuva ja takapuolella tekstiä niin jotenkin arvokkaampia esim #03 venusaur, #212 scizor tai #18 pidgeot? Tai onko sellainen kortti missä lukee pokemon gotta catch ' em all! Stage #1 #04 charmander?

    • Myymässäpokemoneja

      Voisko joku vastaa?

    • PokemonkorttejaMyynnissä

      Elikkäs kortteja myynnissä: poliwrath, nidoking, venusaur, vaporeon,zapdos, charizard, lapras, magneton, ninetails, muk, mr. mime, blastoise, gyarados, poliwhirl(uudempaa mallia), dark raichu,dark espeon, celebi (uudempaa mallia), dark arbok, vileplume(uudempaa mallia).

      Kaikki holo-kortteja ja rareja. Kunnosta en oikein osaa sanoa, on säilytetty muovitaskuissa ainakin suuremman osan elämäänsä. Ostettu 2000-luvun vaihteessa. Muutama noista uudempia ainakin ulkonäön perusteella.

      Jos kiinnostaa ni laita viestiä niin saat lisäinfoa ja kuvia. 0445867111

    • kupkelt

      Mikäköhän mahtaisi olla arvo ihan niillä ensimmäisillä korteilla, muuten täysi kokoelma mutta kaksi puuttu, alkuperäisessä kansiossa ja joitain kortteja useampi kappale?

    • JEShyvinmeni

      HEI JEE löysin vanhan pokekansioni jossa 1999 sekä 1999-2000 ja joitain muutamia uudempia kortteja heh pitäs vissii pistää rahoiks nytku villitys taas iski. :D

    • Lollipoppii

      Tos ois myynnis tommoset torterra lvX charizard lvX ja empoleon lvX

      • LugiaLegend

        Mikä ois kiiltävän LugiaLegendin arvo?? (Vain alapuoli)


      • Jjsjdhjdjdjjdj

        No noin 123€


    • jaa41

      Minkä hintanen on Ho-oh Legend kortti

    • Rönttöne60

      Tietääkö joku onko raikou ex,zekrom ex,darkrai ex korteilla jotain arvoa?

    • deerling8

      Voisiko joku kertoo kun mulla on kaks korttii jossa on toisen painonumerossa 8/124 ja toisessa 10/114 että mikä niiden arvo on?

    • Kasperipihlas
    • Dkkd

      Paljonko saisi charichard x kortista

      • Piikii

        Sanoisin 50€ jos on hyvä kuntonen


    • Piikii

      Mulla on joku 1999 luvun wartourtle ja katoin ebaysta nii siellä myytiin samaa tyyppiä 200$

    • Piikii

      Mun mielestä kaikki ex kortit ovat ainaki 10€ mutta jos on mew,mewto tai se viiminen (en nyt muisya nimee)voivat olla yli 100

    • Mikä on Machamp Edition 1 arvo? Kortti on virheetön kunnoltaa.

      • Tietoataitoa

        5 euroa. On yleisin tuonajan 1st edition holo korteista. Niitä sai tuolloin yhden teema pakan mukana.


    • EH10v

      Hei, osaako kukaan sanoa arvoa kortille, jossa on oikeassa alakulmassa tähti ja lukee Promo? Kyseessä Charizard x iso kortti v. 2014. On myös pieni Hoopa x, jossa sama merkintä.

    • HomoMiesOletSinä

      Ne on suurin piirtein180€

    • Mrmussu

      Niistä saa noin 500-600euroa

    • noctovl

      Minkäs arvonen on seuraava kasa kortteja:holo flechinder, magmar, avalugg, vobbuffet, onix, persian, jumpluff ja 2002 ekans(muut 2 2014, 1 2015 ja 3 2016.

    • Nimetön123456789

      Mun pikkusisko sai ekast pakast charizardin.

    • pullanius

      jos soku haluaa nähdä luotettavat hinnat niin käykää kattoon pokemarket eu

    • noctovl

      Hyvä paikka selvittää minkä arvosii pokekortit ovat, on ruudukko:ohjeita pokemon kortteja myyville.

    • noctovl

      Muuten onks jotkut tosi vanhat kortit semmosii et niis ei edes näy lyöntivuosi? Minulla nimittäin on täydellisen kuntoinen sellainen:)

    • Tomi9191

      Mulla ois Charmeleon 1995, aika kalliilla möivät ebayssa. Voin myydä pois jos joku haluaa
      044-2724097

    • Levuu

      Mulla on tommone 1200 hp vihreä snorlax en löydä netistä vastaavaa onko arvoo?

    • xatu

      Selvä feikki ku on niin paljon hp:t eli täysin arvoton.

    • Airam17

      Kiinnostaisi arvot täälläkin... Mulla olis kiiltävä kuvainen basic scizor ex (2016)

    • EiJumalauta

      No miten tollasella paskalla ku pokemonikortit vois olla jotain arvoa? On sanonta, että jos paskalla olis arvoa, niin köyhillä ei olisi perseenreikiä.
      Tollaset vitun kortinläpyskät on hyviä sytykkeitä grillipaikalla.

    • kööl

      Hei oisko tommosil 90 luvun pokemon korteilla arvoa noin 40 enrgia ja 40 trainer korttia 80 normipeli korttia ja 6 kiiltävää korttia kaikkibhyväs kunnos

    • Kulmalaska

      Hei!
      Vieläkö jokukerää näitäkortteja,täältälöytyisi paksu pino ?

    • VolksSuperTurbo

      Mulla ois aika paljon kiiltäviä pokemon kortteja ja mä haluaisin tietää kuinka paljon niistä saa ne on jotain yli 2000 luvun kortteja

      • Anonyymi

        Miljoonan saa.


    • Greidatutkortit

      VolksSuber turbo: kalleimmat normaali seteistä saatavat kortit vuoden 2000 jälkeen pyörii jossain 8000-10000€ aivan ensimmisestä setistä löytyy lappu joka vaihtaa omistajaa 45000€ MUTTA! Nämä hinnat edellyttävät täydellistä kuntoa eli kunto arvio gem mint 10 tai pristine 10 , ja tietysti oikeanlaista korttia.(psa,becket ovat luotetuimmat/suosituimmat kunto arvioijat, molemmat toimivat usassa. ) Voin tosin taata jo näkemättäkin etteivät vanhat korttisi ole gem mint kunnossa, www.psacard.com ,suosittelen tutustustumista asiasta kiinostuneille!

      • BRITANNIANARMY

        Mulla on mega charichard blue ja se on 2014 pokemon mutta menin yhdelle nettisivulle missä sitten näki ne parhaimmat kortit ja mulla oli 2 niistä eli se mega charichard blue ja mega blastoise... miten arvokkaita ne on??


    • Anonyymi

      paljonko maksaa phermosa & buzzwole GX ULTRABEAST TAG TEAM. hp 260
      satenkaaren värinen. 215/214 2019. sain sen sellasesta normaalista pakkauksesta.
      JA EI OO FEIKKI1111

    • Anonyymi

      Mul on charichard kortti

    • Anonyymi

      Hei, minulla olisi pokemonkortteja myynnissä. Noin 50kpl.
      Katsoin netistä korttien hintoja ja laskin niiden keskiarvoja. Yhden kortin hinta about 1-5e.
      Jos kiinnostaa, ota yhteyttä,
      [email protected]

    • Anonyymi

      Tietääkö joku minkä arvoinen on Solgaleo GX jätti jossa ei näy hp

    • Anonyymi

      Niistä voisi pyytää noin 400€ jos on kerran noin vanhoja mukana. Nykyään ainakin yksi paketti maksaa 6.75€ mistä tulee 10 korttia.

      • Anonyymi

        Ei oo


    • Anonyymi

      Mulla on Water Arrow

    • Anonyymi

      Miten pystyy myymää pikemmin kortin
      M7kä on VMAX

      • Anonyymi

        Oot oikeessa


    • Anonyymi

      Kuinkas arvokas voi olla tällä en mee EX
      120/124

    • Anonyymi

      Minkä arvoinen on Ninetales V?

      • Anonyymi

        6 euroa


    • Anonyymi

      Mulla on vaan normi mew

    • Anonyymi

      mulla on 12 vmaxia

      • Anonyymi

        😱 omg


    • Anonyymi

      en kyllä tiedä korttieni arvoa kun on gx vx ja ex kortteja

    • Anonyymi

      Paljonko snorlax gx jätti kortti maksaa

      • Anonyymi

        297


    • Anonyymi

      Paljon mahtaisi olla basic
      gardevoir
      v
      kortilla

      arvoa

    • Anonyymi

      Rillaboom V-Max on mulla

      • Anonyymi

        Miten


    • Anonyymi

      Mulla on Tapu-Koko V max mikä on sen arvo?

      • Anonyymi

        Google on ystäväsi. Mutta about 1e.


      • Anonyymi

        7euroa


    • Anonyymi

      Riippuu kunnosta,100-300€

    • Anonyymi

      Paljon saa Rayquaza Vmax pokemonkortista?

      • Anonyymi

        Oisko 146


    • Anonyymi

      Minulla on umbreon vmax en tiedä miten arvokas se on tarkalleen

      • Anonyymi

        se on varmaa joku 130/200€


      • Anonyymi

        No oisko 95e


      • Anonyymi

        549€


    • Anonyymi

      Mul on Dracozolt vmax

      • Anonyymi

        Se saattaa olla 76e


    • Anonyymi

      Hei tässä ajattelin että voisiko joku ostaa hyvä kuntoisen Ampharosin hp 160 ja myisin sen 6€ joten jos haluut nii vastaa

    • Anonyymi

      Mulla on 1200 Oikee✌️

    • Anonyymi

      Mulla on 1200 pokemonia

    • Anonyymi

      Okei

    • Anonyymi

      Mul on Saini musta charicard

    • Anonyymi

      Ei exseillä oo arvoo

    • Anonyymi

      Se on 84e

    • Anonyymi

      Totta kai

    • Anonyymi

      Mulla on drakonight v mutta en tiedä arvoa voiko joku kertoa arvon

    • Anonyymi

      Minulla on herocross mutta en tiedä arvoa

    • Anonyymi

      Mistä näkisin pokemonkorttieni tarkan arvon

    • Anonyymi

      Minä sain kaupasta Charizard v star jätti kortin. HP on 280. Mikä sen arvo voisi olla?

    • Anonyymi

      Semmosella 1300€:lla laitat myyntiin nii saattaa ostotarjouksia tulla

    • Anonyymi

      Mulla on 2016-2017 luvun kortteja esim. normaali Chaemander ja Charizard ja M slowbro ex, osaisko joku kertoa minkä arvosia ne on.

    • Anonyymi

      Mulla on 50 € pokemon kortti

    • Anonyymi

      50€ on yks haluutko

    • Anonyymi

      Missä kortin on hitt!.

    • Anonyymi

      Haista pylly

    • Anonyymi

      Hei mulla on 399 euron arvoinen charizard vmax onko se hyvä

    • Anonyymi

      Mulla on charizard vmax sateenkaari jonka arvo on noin 200€

    • Anonyymi

      No mulla on Dedenne GX,Miu Vmax ja noviren V nii paljonkoha niillä ois sit arvoo?

    • Anonyymi

      Oikeestaan Miu Vmax on 14-15€ mut haluun kysyy että miten saa myytyä ne kortit?

    • Anonyymi

      Giratina VSTAR

    • Anonyymi

      Mulla on maailman arvokkain kortti Pikachu

    • Anonyymi

      KUINKA PALJON ARVOA ON RILLABOOM V KORTILLA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe