kuokkalan s-market töykeät myyjät

iuiuhiuhohiou

muutama ylitöykeä myyjä löytyy kuokkalan s-marketista. näyttävät paheksuvan nuoria siellä! mihin valittaisitte? kerran jo valitettu ko.liikkeeseen mut ala-arvoinen palvelu vaan jatkuu. esim, suoraa vittuilua on tullut! rupee kismittää jo niin pahasti!!

120

5851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trlolololllolloti

      eikö myynyt es;ää? ;D

      • rähmäkäpälät

        Suattaapi johtuva asiakkaan käätöksestä ettei ihan todesta oteta . Vaik pitäshää herrannii pentua passata.


    • S-Marketin asiakas

      No et sitten kertonut miksi ne on töykeitä? Onko ollut aihetta oman käytöksenne vuoksi vai oikeastiko ne ihan vaan siksi kun olette nuoria! En ihan usko tohon.

      • iuiuhiuhohiou

        Ei oo millään tavalla ollu aihetta. Nuoremmat myyjät samassa kaupassa tosi asiallisia ja mukavia, moikkaa jne. Mut pari vanhempaa myyjätärtä ei ees sano hei, kun siihen kassalle tulee. Ollaan kavereiden kanssa huomattu tää. Sit kerran mentiin asiallisesti sanomaan kun saatiin rikkinäinen tuote, niin tää vanhempi nainen vaan sano "sori, asialle ei voi mitään". huh huh! Jo tuo on supertörkeetä, että kun tervehtii myyjää niin myyjä ei tervehdi takasin, mulkasee vaan! Mikä ihme voi olla meitä nuoria ihmisiä vastaan, jotta ei voida edes ihmisinä kohdella!


      • Setäpappa
        iuiuhiuhohiou kirjoitti:

        Ei oo millään tavalla ollu aihetta. Nuoremmat myyjät samassa kaupassa tosi asiallisia ja mukavia, moikkaa jne. Mut pari vanhempaa myyjätärtä ei ees sano hei, kun siihen kassalle tulee. Ollaan kavereiden kanssa huomattu tää. Sit kerran mentiin asiallisesti sanomaan kun saatiin rikkinäinen tuote, niin tää vanhempi nainen vaan sano "sori, asialle ei voi mitään". huh huh! Jo tuo on supertörkeetä, että kun tervehtii myyjää niin myyjä ei tervehdi takasin, mulkasee vaan! Mikä ihme voi olla meitä nuoria ihmisiä vastaan, jotta ei voida edes ihmisinä kohdella!

        Mun mielestä pienet kolhut kuuluvat elämään ja jokaisella on oikeus joskus olla myös työssään väsynyt. Mielestäni sillä kassalla ei ole ollut mitään teitä nuoria vastaan. Aatelkaa nyt, teette asiasta metelin täällä netissä.


      • asiakaspalvelija
        Setäpappa kirjoitti:

        Mun mielestä pienet kolhut kuuluvat elämään ja jokaisella on oikeus joskus olla myös työssään väsynyt. Mielestäni sillä kassalla ei ole ollut mitään teitä nuoria vastaan. Aatelkaa nyt, teette asiasta metelin täällä netissä.

        Jos ollaan väsyneitä, niin mennään lomalle. Jos työ v...aa, niin vaihdetaan ammattia. Minä näen tässä tapauksessa asennevamman, ei väsymystä. Asiakaspalvelun tehtävä on palvella asiakasta ja sitä kautta etesauttaa liikkeen toimintaa. Tuppisuinen mulkoilu on haitaksi puoleen ja toisiin.


    • 14+4

      Miksi käyt S-kaupassa kun parempaa ja ystävällisempää palvelua saa muualla.

      • Inimerkki

        hahha pieni vihjaus vieressä sijaitsevaan kauppaan :)


    • kjsdfsdf

      Kyllä S-ryhmien kepu-kaupoissa osataan olla myös aikuisille tylyjä.

    • vai mikä?

      Eikös se ole keskimaan kauppa?

      • 2+6

        S-ryhmään se kuuluu Keskimaakin, eihän sieltä muuten sitä boonusta sais.


    • asiakas maksaa

      asiakas saa ja täytyykin ilmoittaa henkilöstöpäällikölle tai kauppiaalle asiasta,jos on henkilökunnan tahota huomauttamista.itse kyllä olen toisinaan puuttunut asiaan ja saanut parempaa kohtelua.avaa suu ja ilmoita.kerran eräs nuori kassaneito alkoi hymyillä ivallisesti kun meinasin kaatua kassan kohdalla,liukas pohja.sanoin että mitäs siinä naurat ja soitin vielä pomolleen,loppui irvailut!

      • Vallankääntö

        Toivottavasti hän kuului ammattiliittoon, jos sinun tärkeästä asiasta edes hänelle mainittiin. Kun kaikki tietää miten matalapalkkaisia kaupan alan kassat ovat, täytyy olla mielestäni joko luonnehäiriöinen tai todella virheellisesti kohdeltu että kehtaa valittaa alipalkattujen kassojen työstä.


      • Kassoille aplodit
        Vallankääntö kirjoitti:

        Toivottavasti hän kuului ammattiliittoon, jos sinun tärkeästä asiasta edes hänelle mainittiin. Kun kaikki tietää miten matalapalkkaisia kaupan alan kassat ovat, täytyy olla mielestäni joko luonnehäiriöinen tai todella virheellisesti kohdeltu että kehtaa valittaa alipalkattujen kassojen työstä.

        Munkin puolesta kaupan kassa saisi joskus olla tosi väsyneen näköinen, kun on pitkät työvuorot pienillä palkoilla. Pitäisi osata suhteuttaa elämänkokemukset ja kolhut. Jos itsetunto tai elämä romahtaa omasta mielestä epäkohteliaan kassan takia, voisi kyllä mun mielestä ottaa kevyemmän asenteen asioihin, ennenkuin tekee hirvittävän hälyn asiasta. Ainakin voisi itse ensin hakea asiakaspalvelutyöstä kokemusta, ettei paljaaltaan arvostele ihmisiä.


    • S-Marketin ostoksia

      En tiedä ap:n kertomista vanhemmista myyjistä mutta sen olen huomannut että pari ulkomaalaistaustaista myyjää on aika usein nyreenä ja juttelevat keskenään tai toisille kassoille silloin kun on asiakas kassalla. Minusta se on epäkohteliasta. Kerran toinen niistä HUUSI eräälle asiakkaalle kun se meinas muka vaihdattaa vanhentuneita tuotteita. Asiakas ja myyjä uhkailivat vuorotellen toisiaan oikeudella. Sitten se kassaneiti asiakkaan mentyä suureen ääneen puhui tästä asiakkaasta kaikkien kuullen että se tekee sitä yhtenään ja lässyn lää. Ei ollut ihan ammattimaista käytöstä vaikka se asiakaskin kuului olevan melko hysteerinen ja aikalailla seko.
      Eräs miesmyyjä siellä on erityisen ystävällinen, yritän aina mennä hänen kassalleen vaikka olisi pitempi jonokin ja ilmoitinkin hänet taannoin Suurjyväskylän-lehden Hyvää palvelua palstalle.
      Huomasin miten sen jutun jälkeen kaikki kassat yritti olla ystävällisempiä mitä muulloin. Jopa tämä kiivasluontoinen kassaneiti joka yleensä ei juuri edes tervehtinyt, sen jälkeen (tai liekö varoituksen?) jälkeen hän on ollut ystävällisempi ja jopa jutellut mukavia!

      • iuiuhiuhohiou

        Heippa sulle! Itekin samaa mieltä tästä miesmyyjästä, maailman parasta asiakaspalvelua saa kyllä häneltä ja aina tulee mukava mieli kun on tämä ko. henkilö asiakaspalvelijana. Me ollaan kavereiden kanssa ilmotettu tosta todella huonosta käytöksestä meitä kohtaan s-marketin myymäläpäällikölle, mut mitään ei oo muuttunut. Enemmänkin tuntuu siltä että nyt noi muutamat vanhemmat myyjät on ottanut meidät "silmätikuikseen" ja seuraa kaupassa ja saattaa jopa supista siellä keskenään meistä! Todella epämiellyttävää käydä siellä kaupassa enää!

        Tuntuu siltä että jotkut vanhemman ikäiset asiakaspalvelijat ei millään tavalla kunnioita nuoria. Ei voi ymmärtää...


      • oeidfurf

        Tämä erityisen ystävällinen miesmyyjä on mielestäni liiankin lipevänoloinen. Ei täällä keskisuomessa ole totuttu moiseen tyyliin...

        Kuka niistä naismyyjistä on kiivasluonteinen?


      • S-Marketin ostoksia
        oeidfurf kirjoitti:

        Tämä erityisen ystävällinen miesmyyjä on mielestäni liiankin lipevänoloinen. Ei täällä keskisuomessa ole totuttu moiseen tyyliin...

        Kuka niistä naismyyjistä on kiivasluonteinen?

        Minusta ei lipevänoloinen vaan juurikin totta se että täällä ei ole totuttu sellaiseen kun keski-suomalaiset on niin juroja. Itse olen syntyperäinen keski-suomalainen mutta en ole koskaan ymmärtänyt tätä jäykkyyttä ja kun täällä ei ihmisille puhuta. Asiakkaat ja asiakaspalvelijathan kaikki ollaan vaan ihmisiä. Täällä on totuttu vaan kyräilemään.
        Kerrankin yks bussikuski erehtyi tokaisemaan jotain mukavaa niin asiakas meni ihan paniikkiin eikä pystynyt sanomaan mitään. Takelteli vaan ja yritti päästä äkkiä istumaan ettei tarvii sanoa mitään.
        Ja kerran yks äiti lauloi lapselleen bussissa niin heti sitä alettiin tuijottamaan kuin jotain humanoidia.
        Mennäämpä vaikka Lappiin niin siellä asiakaspalvelijat juttelee niin mukavia siinä samalla kun tekevät työtään.
        Minä ainakin tulen iloiselle mielelle sellaisesta ja myös tulee mukava olo kun on ollut tämän mieskassan asiakkaana. Nyreitä naamoja on ihan tarpeeksi muutenkin.


      • Kaksiluokkainen

        Erottelet ihmisiä arvojesi mukaisesti.Miksi aina pitää arvottaa pienipalkkaisia ihmisiä kuin piikoja? Olen aivan varma, että he kaikki tekevät parhaansa asiakkaiden eteen. Hyvällä tahdolla saa hyvää palvelua, jos itse käyttäytyy eriarvoistavasti, ei voi saada hyvää palvelua. Tarvitset tekemistä, et toisten työn arviointia.


      • Ei tarvii
        S-Marketin ostoksia kirjoitti:

        Minusta ei lipevänoloinen vaan juurikin totta se että täällä ei ole totuttu sellaiseen kun keski-suomalaiset on niin juroja. Itse olen syntyperäinen keski-suomalainen mutta en ole koskaan ymmärtänyt tätä jäykkyyttä ja kun täällä ei ihmisille puhuta. Asiakkaat ja asiakaspalvelijathan kaikki ollaan vaan ihmisiä. Täällä on totuttu vaan kyräilemään.
        Kerrankin yks bussikuski erehtyi tokaisemaan jotain mukavaa niin asiakas meni ihan paniikkiin eikä pystynyt sanomaan mitään. Takelteli vaan ja yritti päästä äkkiä istumaan ettei tarvii sanoa mitään.
        Ja kerran yks äiti lauloi lapselleen bussissa niin heti sitä alettiin tuijottamaan kuin jotain humanoidia.
        Mennäämpä vaikka Lappiin niin siellä asiakaspalvelijat juttelee niin mukavia siinä samalla kun tekevät työtään.
        Minä ainakin tulen iloiselle mielelle sellaisesta ja myös tulee mukava olo kun on ollut tämän mieskassan asiakkaana. Nyreitä naamoja on ihan tarpeeksi muutenkin.

        "Mennäämpä vaikka Lappiin niin siellä asiakaspalvelijat juttelee niin mukavia siinä samalla kun tekevät työtään."

        Sinne asti ei tarvitse lähteä.

        Kyllä ne Keski-Suomessakin pienemmillä paikkakunnilla samoin tekee. Kolkyt kilometriä kaupungista mihin vain suuntaan.


      • S-Marketin ostoksia
        Ei tarvii kirjoitti:

        "Mennäämpä vaikka Lappiin niin siellä asiakaspalvelijat juttelee niin mukavia siinä samalla kun tekevät työtään."

        Sinne asti ei tarvitse lähteä.

        Kyllä ne Keski-Suomessakin pienemmillä paikkakunnilla samoin tekee. Kolkyt kilometriä kaupungista mihin vain suuntaan.

        Niin kyllä varmaankin. Tuli vaan ekaks toi Lappi mieleen kun on niin positiivisia kokemuksia. Kyllä tiedän että samaa positiivisuutta löytyy myös pieniltä paikkakunnilta, mistä päin Suomea hyvänsä!


      • juujoojii
        iuiuhiuhohiou kirjoitti:

        Heippa sulle! Itekin samaa mieltä tästä miesmyyjästä, maailman parasta asiakaspalvelua saa kyllä häneltä ja aina tulee mukava mieli kun on tämä ko. henkilö asiakaspalvelijana. Me ollaan kavereiden kanssa ilmotettu tosta todella huonosta käytöksestä meitä kohtaan s-marketin myymäläpäällikölle, mut mitään ei oo muuttunut. Enemmänkin tuntuu siltä että nyt noi muutamat vanhemmat myyjät on ottanut meidät "silmätikuikseen" ja seuraa kaupassa ja saattaa jopa supista siellä keskenään meistä! Todella epämiellyttävää käydä siellä kaupassa enää!

        Tuntuu siltä että jotkut vanhemman ikäiset asiakaspalvelijat ei millään tavalla kunnioita nuoria. Ei voi ymmärtää...

        Itsekin olen samaa mieltä kyseisestä miesmyyjästä.
        En elämäni aikana ole vielä törmännyt niin ystävälliseen ja mukavaan myyjään kuin hän on! :)

        Saa aina hymyilemään :)


      • cashplayer
        Kaksiluokkainen kirjoitti:

        Erottelet ihmisiä arvojesi mukaisesti.Miksi aina pitää arvottaa pienipalkkaisia ihmisiä kuin piikoja? Olen aivan varma, että he kaikki tekevät parhaansa asiakkaiden eteen. Hyvällä tahdolla saa hyvää palvelua, jos itse käyttäytyy eriarvoistavasti, ei voi saada hyvää palvelua. Tarvitset tekemistä, et toisten työn arviointia.

        Niin käteisellä maksava asiakas on yleensä aina oikeassa, kortilla maksaja on toissijainen.


    • asiakas3

      eivät kaikki miesmyyjät ole sieltä viksuimmasta päästä, käyppä huhtasuon s-marketissa!

      Asiakkaan vika jos hyllystä otat vahingoittuneen tuotteen... mitä v...a?? Pakko oli maksaa kun en jaksanut metakkaa siinä kassajonossakaan alkaa nostamaan, näin sitä hävikkiä vähennetään asiakkaan kustannuksella.

      oma vika kun suostuin tähän paskaan kohteluun, oli viimeinen käyntikerta siinä kaupassa, onneksi on vielä vaihtoehtoja keskimaalle

    • S-Marketin ostoksia

      Ei tietenkään kaikki miesmyyjät mutta kyse olikin eräästä Kuokkalan S-Marketin myyjästä.
      Ja toi on ikävää mitä tuo aloittaja kertoi että saa tylyä palvelua vain siksi että on nuori. Kuokkalassa taitavat monet olla niin väsähtäneitä niihin nuoriin jotka notkuvat kauppakeskuksessa ja joiden tekemisiin vartija joutuu puuttumaan niin sitten ne saattavat yleistää ja näyttää närkästymisensä kaikille nuorille.
      Jos joku "silmäätekevä" poliitikko valittais jostain niin johan tarjottais kakkukahvit viereisessä kahvilassa!

    • fdbxbzd

      Älkää menkö mihinkään s-marketteihin.

    • saaalaikäisetmyös

      Viskiäkin saa ruokakaupasta 1,5L pulloissa, se on vaan kirjoitettu "Vichy".

    • yks.

      Kassamyyjän kuuluu olla ystävällinen ja tervehtiä. Jos ei tervehdi, niin pois vaan ja tilalle toinen työntekijä. Työttömiähän täällä piisaa.

    • Kuokkalasta kajahtaa

      olen itsekkin huomannut ilmiön, että nuoria asiakkaita kohdellaan yliolkaisesti vaikka nämä käyttäytyisivät kohteliaasti kaupassa....vihaksi pistää! ja se s-kaupan kassantäti on kyllä väärällä alalla, ennen yritettiin vielä miehen kanssa mokomalle hymyilläkin mutta pakko vääntää yhtä yrmeä omalle naamalle kuin on hihnan toisellakin puolella...

      • Ei mölyä mulle

        Jep, ne mainokset ottaa aivoon!!! Ei millään jaksa työpäivän jälkeen kuunnella niitä. Toisen kaupan valitsin siksi vakkariksi.


    • juputijup

      Itseäni välillä S-marketissa jurppii se, että maitotuotteiden hyllyväliä täytetään aina kun olen ostoksilla. Siinä on tavaraa ja hyllyttäjää oikein muurina ja hyllyttäjät kailottavat kovaan ääneen omia henkilökohtaisia asioitaan. Tämä tapahtuu keskellä päivää eli ilmeisesti k-kaupan hyllyt täytetään ensin, koska ei siellä nää näitä tavaramuureja. Myös S-marketissa kovalla soiva musiikki ja mainoskailotukset ottaa pannuun. Ja kyllä, olen antanut näistä palautetta myös kauppaan.

      • Ainolan aatelia

        Kuokkalan molempia marketteja rasittavat Lutakosta tulevat korttiasiakkaat joiden tilit on aina miinuksella ja visalaskut perinnässä. Siinä on henkilökunta kovilla ja se saattaa joskus näkyäkin, mikä on aivan luonnollista.


    • keskisentie

      joo totta on että sellainen ulkomaalaisen näköinen tumma naismyyjä tuijottaa ja kyttää niin että meinaa silmämunat pudota päästä sillä naamassa luomi tosi onneton asiakaspalvelija menis kaatopaikalle jätteitä lajittelee kun naama on aina kuin petolinnun perse toki se taitaa olla suomalainen ja ikää noin about 25-33.
      Täytyy antaa palautetta myymäläpäälikölle niin eiköhän ala ämmän asenne muuttuu tai voi katella uusia hommia jostain muualta. Ei todellakaan ole asiakaspalveluhenkinen ei se osaa edes hymyillä.

    • mörrökölli

      Heh..aloitusviestin kirjoittaja kysyy mihin valittaisitte jos s-marketissa on töykeät myyjät.

      No itse valittaisin s-markettiin ei sitä ainakaan k-markettiin silloin kannata valittaa paitsi jos k-marketissakin on töykeät myyjät.

      Aina nääs ei voi voittaa ja myyjilläkin on huonotuuliset päivänsä, eihän siinä tarvitse jäädä kaveeraamaan riittää kun maksaa ostoksena ja lähtee, mennessään voi potkaista kinttunsa vaikkapa betoniseinään jos se vaikka auttaisi.

    • suomi 1

      paras myyjä on s-marketissa tumma mies ,joka palvelee hyvin ihmisiä.

    • Koohon kääntynyt

      Minä sanoisin, että siinä kaupassa on harvinaisen erilaisia kassahenkilöitä. Yksi on suorastaan yliystävällinen. Toinen on itsekseen haaveileva ja siinä sivussa asiakkaat rahastava. Kolmas on tarkasti työnsä, mutta hirvittävän hiljaa puhuva. Siinä vain muutama tyyppi.

      Käytössä on aina vähintään kaksi kassaa joten eiköhän siitä voi valita mieleisemmän niin ei tarvitse kärsiä epätyydyttävästä palvelusta. Minä tosin valitsen ihan suosiolla eri kaupan.

    • Jorma..

      Siellähän ne renkaanpuhkojat ja saunanpolttajat ostelee ES.ää päivästä toiseen.

    • Keijoa Ei Aina Kiinn

      Mihin tääki maailma on menossa.. Ite en ainakaan käy kaupassa myyjien takia. Ostan ostokset ja painun kotiin vitun lujaa.Ihan sama vaikka myyjällä roikkuis huuli sylissä ja silmät puuttuis. ihme valittajia

      • Keijoa Ei Aina Kiinn

        No juuri sen takia! Perin ikävää oisi joutua anaaliyhdyntään heidän kanssaan...

        vaikka en nöyristelekkään kyseisiä kansanryhmiä, menen silti vitun lujaa kottiin!

        ps. juon muuten tälläkin hetkellä kaliaa, enkä jäännyt vitkastelemaan markettiin.
        pyrin ostamaan nytkin oluet todella nopsaan, enkä edes käynnyt kuokkalassa!

        Ja keijoa ei muuten vieläkään kiinnosta!


      • voi voi

        Se on sun ongelmas. Minun perseen lähelle ei tuu ykskään vääränlainen ihminen. Mitäs nöyristelet :)


    • nannika3

      Olen huomannut saman. Ihan olen perheellinen työssäkäyvä aikuinen, ja AINA suosinut S-Markettia, mutta Kuokkalassa menen K-kauppaan, koska siellä ystävälliset ja iloiset myyjät :)

    • tyytyväinen asiakas

      Itse olen kolmikymppinen perheellinen mies ja kertaakaan en ole saanut huonoa palvelua tai töykeitä ilmeitä Kuokkalan s-marketissa.
      Ainakin minulle kaikki myyjät ovat ystävällisiä ja tervehtivät jo ihan käytävillä kävellessä.
      Käyn kyseisessä kaupassa useita kertoja viikossa.

    • ..............

      "Käyn kyseisessä kaupassa useita kertoja viikossa. "

      Otan osaa.

    • sairas mesta

      Olin kuokkalan smarketissa tetissä. Vieläkää en oo toipunu siitä touhusta.

    • Kerro

      Niin, mikä mättäs? Jouduitko tekeen töitä vai oltiinko sulle vaan töykeitä?

    • palvelu vai säästöt

      Asiakaspalvelijoiden välillä on suuria eroja, mutta harmillisen monet asiakaspalvelijat ovat "asiakasvihaajia". Tai sitten vain minua on miljoonat kerrat kohdeltu kuin p***aa. Tietysti ne kohtelevat vanhempia ja rikkaampia asiakkaita paremmin kuin nuorempia ja köyhempiä. Minun kokemukseni on, että valittaminen ei koskaan auta. Ainoa mikä saattaa auttaa: käy toisessa kaupassa. Mutta koska missä vain voi saada minkälaista vain kohtelua... niin ei sitä kauppapaikkaa oikein kannata asiakaspalvelun perusteella valita. Mieluummin vaikkapa hintojen perusteella. Joten yksi sana: LIDL. Joskin, tässä pieni syy käydä kerran myös S-ryhmän kaupassa (teille pieni rahanarvoinen vinkki):
      https://www.huuto.net/kohteet/s-keskimaa-20--etua/298366830

    • nammm

      Kuokkalan smarketin vaalea nuori miesmyyjä. Saa hymyn korviin huonoimpanakin päivänä. Ystävällinen ja iloinen asiakkaille. Kaiken lisäksi todellista silmänruokaa kauppareissulla ;)

    • S-Marketin ostoksia

      Joo, siinä on myös tosi ystävällinen ja mukava myyjä! Aina tervehtii myös silloin kun on täyttämässä hyllyjä tai muutoin tulee kaupassa vastaan. Jep ;-)

      • S-Marketin ostoksia

        Miksi noin paljon miinuksia kun kehuu jotain? Haukkumiset saa sitten varmaan plussia, sehän näillä palstoilla on ennenkin nähty! Jokatapauksessa mukava myyjä ja jos se jotakuta lukijaa ärsyttää niin voi kattoo peiliin, sieltä ei varmaan iloinen naama katso takaisin.


    • Joskus, jossakin

      Samaa kamaa ovat Prismoissakin, suupielet olkapäillä tuijottavat turvakenkiään ettei vain tarvitsisi asiakasta tervehtiä. Ei se pienipalkkainen paskaduuni ole sen asiakkaan vika, imhisystävällinen voi silti olla. Jos oikein heittääntyy herttaiseksi niin saattaa asiakkaat lisääntyä ja osuuskauppa ehdottaa jatkuvaa työsuhdetta.
      Se voi olla pienestä kiinni. Terveisin kontrolliasiakas.

    • Ymmärrän asenteen

      Kumma en itse ole huomannut yhtään töykeyttä Kuokkalan marketissa asioidessani.

      Tosin ymmärrän asenteet nuoria kohtaan. Tämä kuokkalan "nuorisojengi" häiriköi ja aiheuttaa harmia, muutamat yrittäjät kertoneet että mm. todella myöhään joukko nuoria polttavat tupakkia ja tulevat paikallisiin pizzerioihin, varastavat aterimia ja jättävät vessan ikkunoita auki että voisivat myöhemmin murtautua sisään.
      Käyttäydytään kuin apinalauma ja sotketaan vaan.

      Missä on näiden nuorten vanhemmat??? Mukana näkyy olevan muutama tummempikin lapsi, ikää hädintuskin 13 ja tupakki suussa. Ihmettelen kenen lapset saa olla ulkona noin myöhään, ja miten tällaiset vanhemmat saa vastuuseen. Tottakai myös muut nuoret sitten leimataan.

    • utelias.

      Sattuisikohan kukaan tietämään, onko tämä kyseinen vaalea miesmyyjä varattu? :) Itsekkin olen häntä katsellut kun on semmoinen namupala ;)

    • juuH

      rupes jöpöttää

    • ihan okei

      Siellä ei taida olla kohta enää ollenkaan syntyperäisiä suomalaisia töissä..

      • Moose

        Ai koska siellä on 2 ulkomaalais taustaista työntekijää yli 10 hengen joukossa?


    • sweet2

      Samaisella vaalealla komistuksella on myös aivan ihana ääni! Monesti olen kysynyt muka jotain apua häneltä, että saan jutella sen kanssa. ;)

    • Jos oisin nuori

      Miks et kysy sitä treffeille?

    • sweet2

      Koska ei mitään käsitystä, onko varattu vai ei. Ihmettelen kyllä jos on sinkku.

    • s-markettiiin jee

      Ennemmin töykeät kuin vanhentuneet grillattavat niin kuin seinän toisella puolella.

    • kukkuu

      Hei eikö kukaan nyt oikeesti oo kattonu sen nimikylttiä??? Haluan tietää sen söpön vaalean työntekikän nimen!!!!

    • Kaukana kukkuu

      Mikset ite kato?

    • KaisaM

      Samaa mieltä Kuokkalan s-marketin myyjistä. Ainakin kun toissailtana kävin kaupassa mieheni kanssa ja olin todella ystävällinen kassalla, siis tervehdin, hymyilin yms. niin sellainen tummahiuksinen lyhyt poikatukka, yli 50v. naismyyjä ei edes katsonut meihin päin eikä olla mitään nuorisoa enää vaan 30 . Ei sillä et fiksusti käyttäytyville nuorillekaan sais olla töykeä.
      Tuli suoraan sanottuna paska fiilis ja ihmettelin ääneen miehelle miksi emme valinneet vieressä olevaa k-supermarkettia. Tästä lähtien suosimme koota, ei ässään enää..Missä vika kun pitää olla naama norsunv*tulla asiakkaille?? luulevatko saavansa lisää ostajia sinne vai mitä..ei tuolla menolla.

      • Ihmiset...

        Ai, perustat mielipiteesi koko kaupasta/ketjusta yhden ihmisen toimien takia? Eihän tuo tietenkään ole oikeaa toimintaa myyjältä, mutta en silti tuomitsisi noin kepein perustein koko kauppaa. Mene toisen henkilön kassalle seuraavan kerran jos suinkin mahdollista :)


    • nammm

      Teemu! ;)

    • mimmi

      Töykeät myyjät... Ja sit tääl puhutaa komistuksesta. :D tääl ois kans yks kiinnostunu tietään Teemun parisuhde statuksen.

    • xfdbdf

      Mitä porukka valittaa täällä? Siellähän on ystävällisiä myyjiä kaikki. Voi olla peiliinkatsomisen paikka valittajilla.

    • sweet2

      Eikö joku mister T:n frendeistä tai vaikka fb kavereista voi ny ystävällisesti kertoa että haikailenko turhaa sen perään! Onko varattu vai ei? En kestä sen hymyä ja mietin sitä ihan liikaa!! :))) pliis!

    • `Kaveri...

      On se sinkku! ;)

    • toinen kaveri ;)

      Se on myös tosi ujo, joten menkää vaan rohkeesti jutteleen! :D

    • Ihana nuoruus

      No niin typyt, jeee! Tuli tämäkin odotettu tieto! Nyt vaan sitten rohkeasti juttelemaan ja tulkaa sitten meille kertomaan miten kävi. Tää on jännää näin keski-ikäiselle vakiasiakkaalle ;-)

    • sweet2

      Oiooiijooii kiitos tiedosta! Jos te nyt oikeasti olette sen kavereita :D Damn kun oisin tiennyt tämän pari päivää aiemmin kun rallien aikaan just käveli mua vastaan ihan vapaa-aikanaan mut en voinu mennä juttelemaan kun oli jonku tytön kanssa. Eilen tajusin kylläki että se oli (toivottavasti vaan) työkaveri. Täytyy ootella seuraavaa kertaa ku en mä nyt kaupassa viitti mitää. Toivottavasti ei haitaa kun oon muutaman vuoden vanhempi. Oon tehnyt vähän salapoliisityötä ;)

    • Täti Monica

      No et kyllä ala ootteleen vaan käyt "kimppuun" kauppareissullas! Tää on vanhemman tätin neuvo ja se TOIMII ;-)

    • sweet2

      Suht hankala käydä kimppuun kun ei oo komistusta näkynyt vähään aikaan töissä :/ Pahoin pelkään että alottaa nyt syksyllä opinnot jossain kaukana. Tai sitten on vain lomalla :)

      • Asiakas itsekin

        Lomalla on, varma tieto


      • stalkerr

        Näköjään lomat on loppunut tältä ihanalta herkkupalalta :P täytyy näköjään toimia ennen kun sweet2 kerkeää :D


      • ihana nuoruus
        stalkerr kirjoitti:

        Näköjään lomat on loppunut tältä ihanalta herkkupalalta :P täytyy näköjään toimia ennen kun sweet2 kerkeää :D

        Hih hii! Taistelu prinssistä, jännää!


      • Täti Monica
        stalkerr kirjoitti:

        Näköjään lomat on loppunut tältä ihanalta herkkupalalta :P täytyy näköjään toimia ennen kun sweet2 kerkeää :D

        Noo niin sweet2, alahan sinäkin toimimaan! Nyt on tosi kyseessä ;)

        Ps. Hauskasti tämä aihe vaihtui tuohon otsikkoon nähden mutta positiivisuus voittaa!


    • sweet2

      Mä aloittelen nyt rauhassa.. Mutta tiedoksi että kyllä mä sellaisen merkitsevän katseen oon vaihtanut. Tai noh, ainakin omalta osaltani kun Teemu oli aika kaukana. Sain mä hymyä takaisin. Täydellistä hymyä ;) En kyllä ikinä tule paljastaan sille että oon sweet2 vaikka tämä tästä joskus johonkin etenisi.. :D

    • kofff

      Eräs vittumainen myyjä kysyy papereita "ja henkarit kiitos". Tekee nii mieli vastata että "sori, ei tullu yhtään henkaria nyt mukaan" :D

    • pennuille KURIA!!

      Tänäpäivänä vallitsee voimakas nuorisoviha, enkä yhtään ihmettele kun eihän ne saastaiset perkeleet osaa edes käyttäytyä!!

      • Anonyymi

        juuri tuolleen käyttäytyviä ja puhuvia täytyy kaikkien oikoa


    • ebex

      Niin metsä vastaa kun sinne huutaa, istuisit itse kassalla pienellä palkalla päivästä toiseen ja asiakkaiksi saat juuri tuollaisia hapannaamoja niin ei siinä enää kyllä hymyillä jaksa kun asiakkaat on naama norsun ****,

      Itse kun käyn kassalla niin tervehdin myyjää ja sanon myös kohteliaasti kiitos ja näkemiin tai heipat niin moni myyjä kyllä muistaa ja saan takaisin kohteliasta palvelua. Voi siinä jonkun mukavan lyhyen jutunkin heittää.

    • fb stalkkeri

      Nyt naiset muualle kiimailemaan! Teemu on mun!!! Näpit irti!

    • PostmanPatti

      Monet kaupan tädit (usein juurikin ne mummovaivaiset, ulkoisesti rapistuvat yli viiskymppiset) ovat aidosti elämäänsä tympääntyneitä ja kateellisen katkeria kaikille nuorille ja kauniille, oli ne sitten asiakkaita tai työkavereita. Eihän sellaiseen happamaan kurttunaamaan hymyä saa väännettyä edes väkisin.
      Harmi etteivät nämä näkkärinaamat ymmärrä olevansa palveluammatissa, jossa olisi pakko olla edes näennäisen kohtelias ainakin sille maksavalle asiakkaalle. Ei siis kannattaisi purra sitä kättä jonka kautta se palkkakin loppujen lopuksi maksetaan. Ei tarpeeksi asiakkaita - ei tarpeeksi myyntiä - ei tarvetta niin monelle myyjälle - ei tarvetta koko kaupalle...

      Nimimerkillä "entinen kuokkalalainen".

    • Nasta

      Eipä tuo "teko ystävällisyyskään" oo mistään kotoisin oli sit nuori tai vanha asiakaspalvelija kyseessä.

    • nuppip

      Tekoystävällisyys ällöttää ja halventaa, miksei voi olla vaan tavallinen...

      Kuokkalassa K-kaupan puolella ei näitä mielistelijöitä onneksi ole!

    • Maailmanmatkaaja'

      ööööööööö. mikä mättää ?
      Suomessa ei oo palvelumentaliteettiä ikinä ollutkaan.
      Puusta pudonnutta sakkia asiakastöissä. Tekopirteyttä ja teeskentelevää meininkiä joka paikassa.

    • sweet2

      Jospas Teemu kohta suvaitsis palata takaisin jo sorvin ääreen...

    • Täti Monica

      Oli se siellä eilen keskiviikkona.

    • sweet2

      Kiitti tiedosta! Josko olis tänäänkin. ;) en oo nähny sitä aikoihin.

    • vakhari

      No joko olet päässyt juttuihin sweet2? Kerrohan meillekkin :)

      • Jimi Hendrix

        R.I.P. tukehtui oksennukseensa.


      • OMG
        Jimi Hendrix kirjoitti:

        R.I.P. tukehtui oksennukseensa.

        OMG


    • sweet2

      Enpä ole ollut ainakaan vielä jutuissa. Tällä viikolla kyllä näin hänet mutta kun mieli ois tehny repiä vaatteet päältä niin ei siinä voi mitään fiksuja mennä juttelemaan. On siinä kyllä komea mies ei voi muuta sanoa ;)

    • Täti Monica

      Nyt kyllä rupeet toimimaan, eihän tässä jaksa odotella ;) Revit sitte vaikka ne kuteet päältäs mutta nyt pistät tapahtumaan. Me täällä odotamme innokkaina uutisia.

    • sweet2

      Tarkennus: Teemun vaatteet, ei omat ;D

    • Täti Monica

      ;D ;D No sen Teemun vaatteet sitten.... Aina vaan paranee!

    • Yx_lukija

      No sweet2? Joko on vaatteet lähteny? ;) jos ei niin kannattaa toimia pian ennenkuin on liian myöhästä :)

    • sweet2

      On lähteny monta kertaa ku oon kattellu sen kuvia fb:ssä ;D Kynnys nyt kasvaa koko ajan kun en oo vieläkään mitään menny juttelemaan. Harmittaa niin kovaa kun sillon ralleissa olin jo menossa luo mutta sitten siinä olikin se muija. :/

    • vanhaviisas

      Kannattaa oikeasti toimia ennenkuin on liian myöhäistä... Kokemuksesta voin sanoa, että ei kannata jäädä odottelemaan sitä "oikeaa" hetkeä.

    • nuorityhmä

      Jakakaa nyt meille nuorille kokemuksenne syvällä rintaäänellä sitten jotain konkreettisia vinkkejä miten toimia!

    • sweet2

      Niinpä! Vinkkejä kehiin. Muutakin kuin että "saisko olla kuittia?" "joo ja sit sun puhelinnumero" :D

    • ääs

      vtuttaa kyllä se virolaine huora siellä kassalla.. perkele että osaa olla paska asiakaspalvelija ja vielä saa näyttää rumaa pärstääsä siellä... ja kyllä itsekkin olen töykeä nytten mutta eipähä kiinnosta paskaakaan. Saa kai täällä mielipiteensä ilmaista.

    • belf

      Pakko kysyä että ootko sweet2 nyt antanut palaa kun näyttäis Teemu olevan parisuhteessa? :D

    • Täti Monica

      Ihanaa! Onko siis sweet2 onnistunut tehtävässään? :) saatiinko me suomi24-pari?

      • oikea Täti Monica

        Tuo ei ollut aito ja oikea Täti Monica mutta mukavaa silti ; )
        Eli mites on sweet2?


    • sweet2

      No voi perkele! :D en ole pannut töpinäksi. Tosin mitään ei oo menetetty ku muija näyttäs asuvan Joensuussa :DD

    • TätiMonica

      On tainnut sweet2 menettäneen sittenkin? :O Vai miten on sweet2 käynyt?

    • esimerkkiätuolla

      Kävin tänään matkalla kohti Jyväskylää, Hankasalmella, kirjastossa, S-marketissa ja paikallisessa ruokakahvilassa, Elli-Mellissä, olihan mukava palvelu kaikissa noissa paikoissa, olin ymmälläni kuinka juttua tuli joka paikassa. Iloista ja puheliasta palvelua, sellaista täytyisi olla kaikkialla, jäi oikein mukava mieli.

    • TyöniloaKassalle

      Vuosi 2016 ja edelleen sama henkilö, venäläistaustainen n.50v kassatyöntekijä (tumma lyhyt tukka) jatkaa ihan samaa touhua.
      Käyn kyseissä kaupassa lähes päivittäin ja olen nähnyt törkeitä ylilyöntejä hänen käytöksessään. Niin asiakkaita kuin työntekijöitä kohtaan.
      Hänen olisi hyvä kokeilla missä tahansa Prismassa samaista käytöstä ja katsoa montako minuuttia saisi sikailla kassoilla, ennen kuin esimies/työkaverit laittas ruotuun. Oppisi täti tavoille!
      Tiedän, että asiasta on useampi asiakas antanut palautetta, mutta hänen esimiehensä on ilmeisesti varsin lepsu mies ja todellinen määräysvalta lienee tällä daamilla.
      Kannattaa siis jatkossa antaa palautteet suoraan ylemmälle taholle!!
      Tuon marketin pomo on asian suhteen välinpitämätön ja/tai voimaton.

    • TyöniloaKassalle

      Vuosi 2016 ja edelleen sama henkilö, venäläistaustainen n.50v kassatyöntekijä (tumma lyhyt tukka) jatkaa ihan samaa touhua.

      Käyn kyseissä kaupassa lähes päivittäin ja olen nähnyt törkeitä ylilyöntejä hänen käytöksessään. Niin asiakkaita kuin työntekijöitä kohtaan.

      Hänen olisi hyvä kokeilla missä tahansa Prismassa samaista käytöstä ja katsoa montako minuuttia saisi sikailla kassoilla, ennen kuin esimies/työkaverit laittas ruotuun. Oppisi täti tavoille!

      Tiedän, että asiasta on useampi asiakas antanut palautetta, mutta hänen esimiehensä on ilmeisesti varsin lepsu mies ja todellinen määräysvalta lienee tällä daamilla.

      Kannattaa siis jatkossa antaa palautteet suoraan ylemmälle taholle!!

      Tuon marketin pomo on asian suhteen välinpitämätön ja/tai voimaton.

    • KusiaisilleKuria

      Kaupoissa ja kauppojen pihoilla notkuvat vapaan kasvatuksen jonnet ja lissut tulisi piekseä remmillä paljaalle perseelle julkisesti, kun tärkeä kurikasvatus on näiltä apinoilta kerran jäänyt saamatta.

    • Jgffddd

      Kyllä

    • Hderdgg

      Kyllä

    • Anonyymi

      Vuosi 2019 mites nykyään?

    • Anonyymi

      Nyt porukka siellä vaihtunut ja mukavia myyjiä

    • Anonyymi

      Ehkä hetken mut ei myyjät kauan jaksa hymyillä tympeille Jyväskylän mököttäjille, tuskin edes tietävät samaa " kiitos" tai sitä että ihmisiä kohdatessaan voi tervehtiä muutoinkin kuin nostamalla katseen hetkeksi maasta mutta hieman ohi ja katse kulmien alta!

    • Anonyymi

      3.4.2020 a.p.

      On ollut tosi mukavia kauppakäyntejä ,hieman etäämmältäkin käsin. Tänäänkin nuori kassamyyjä palveli kympin arvoisesti ja erästä tuotetta etsiessäni sain tarkan ja täsmällisen neuvon ,hymyn kera.
      Pidin pitkän tauon ,maantieteestä johtuen, käynneistäni siellä ja taas v.2020 aikana olen ihaillut myymälän kohentumista ja osaamisen laadun tason huimaa nousua.Kiva juttu ja aion mennä vastakin sinne !

    • Anonyymi

      Olen käynyt itse Kuokkalan S-Marketissa ja Kotikentän K-Supermarketissa ja hyvää palvelua on tullut!

    • Anonyymi

      Voi olla että tuohon aikaan Kuokkalan S-Marketilla ja Kotikentän K-Supermarketilla on ollut paljon työhommia ja myyjillä iso työurakka niin he olivat varmaan väsyneita.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe