VOITOT.FI

Auttakaa joku

Mikä on tämä agressiivinen mainostaja markkinoija, joka ei lukuisista pyynnöistä huolimatta lopeta sähköpostissa mainostamistaan.Se työntää päivittäin sähköpostin tukkoon mitä erilaisempia tyrkytyksiä, tarjouksia.
Miten tästä pääsee eroon?Onko kenelläkään kokemusta?

13

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roikkujamainostajat

      Onko joku muukin tämän voitot.fi roskamainospostituksen uhri.
      Millä tämän saa katkaistua?Ei tosiaan lopeta, vaikka pyydetty.

    • Jani

      Mulla sama ongelma . Ei saa millään loppuun roskapostia.
      Ehdottaisin että aletaan laittaan sinne jokapäivä s-postia ja liitteksi jotain satunnaisia harmittomia kuvia. Eiköhän niidenkin koneet tukkiudu.

    • Seppo.Jyrkinen

      Vaihtoehtoja piisaa.

      a) Oma operaattorini tarjoaa mahdollisuuden ns mustan listan tekoon. Sinne kun laittaa *@roskanjakaja.com tms operaattorin ohjeitten mukaisesti, niin kyseisen puulaakin kaikki viestit katoavat bittiavaruuteen eikä minulle tule niistä edes tietoa.

      b) Täällä S24:llä olevasta viestistäsi kannattaa myös informoida roskaajan toimitusjohtajaa.

      c) Omaan sähköpostiohjelmaan roskapostifiltteri päälle: se oppii muutamassa viikossa ymmärtämään mikä on roskaa ja mikä ei.

      d) Operaattorin roskapostifiltteri käyttöön.

      e) Mikäli roskasta on ihan vaivaksi asti, niin aina voi pyytää poliisia tutkimaan, että täyttyykö kiusanteon tunnusmerkit. Useita roskia päivässä kielloista huolimatta viittaa joko tekniseen ongelmaan (=halvalla tehty ohjelma) tai kiusantekoon.

    • jannika c

      Mitä jos vaan peruuttaisit tilaamasi uutiskirjeet, jos et niitä kerta halua? Painaa vaan unsubscribeä se on siinä. Ei sun mitään kuulu pyytää vaan painaa sitä peruutuslinkkiä sähköpostin lopussa..

    • kuspää firmaa

      eipä onnistu unsubscribe tällä p***a mainostajalla. mitään toimivaa osoitetta ei ole mistä nämä saa peruttua. ainoa keino on vaihtaa koko mailiosoite. v***u kun kerran erehdyin tälle sivulle.

      • PALAUTTAJA

        Olen myös tosi kyllästynyt näiden [email protected] mainoksiin. Ei todella saa lopetettua, vaikka olen lähettänyt kiellon useasti palautteeseen, kun peruutus ei toimi. Nyt olen alkanut vastata samaan osoitteeseen saamani postit noin 30 palautusta. En tiedä meneekö perille. Luulisi sielläkin, että alkais postit täyttyä, jos palautukset menevät perille. Tätä olen tehnyt muutaman kerran.


      • NÄRKÄSTYNYT

        Tosi kyllästyneenä noihin mainoksiin. Olen myös päättänyt palauttaa saapuneet sähköpostit, jospa kyllästyisivät palautuksiin. Vastasin lähettäjälle enkä siihen kirjoita mitään eli vain vastaan ja lähetän. Palautin niitä niin monta kertaa, ettei enään lähtenyt.


    • Voitot voitot

      You may unsubscribe any time. Oleva peruutusnappi ei aktivoidu, joten ole vastannut viestiin otsikolla unsubscribe ja teksti you may unsubscribe any time. Myös sama suomeksi, mutta postia pukkaa vaan kokoajan ei oo onnistunut mulla.

    • Kokeilkaa [email protected]. En tiedä onnistuuko löysin heidän kotisivuiltaan ko osoitteen. Onnea yritykselle!

      • Calletauno

        Ei onnistu [email protected]. Olen lähettänyt ainakin yli kaksikymmentä kieltoa ja uhannut rikosilmoituksilla, mikään ei auta, joka päivä ainakin 3-7 sähköpostia tulee lisää.


      • AktivoiPeruutusNappi
        Calletauno kirjoitti:

        Ei onnistu [email protected]. Olen lähettänyt ainakin yli kaksikymmentä kieltoa ja uhannut rikosilmoituksilla, mikään ei auta, joka päivä ainakin 3-7 sähköpostia tulee lisää.

        Luulen asiasta mitään tietämättä, ettei ongelma ole kovin yleinen. Ratkennee helposti suoraan omaan sähköpostipalvelimeen kirjautumalla ja muuttamalla jostain asetusta joka estää peruutusnapin toiminnan. Voi kokeilla myös jostain ihan muusta koneesta, jos ei halua sotkea oman koneensa asetuksia. Luultavasti yli 99,9 % muista on saanut ongelman ratkaistua, koska ongelma ei ole päässyt julkisuuteen.


    • seita53sk

      se unuscrible vain innostaa niitä roskaajia koska tuolla clikillä vain vahvistaa sen että "he"saavat viestin perille.minulla on gmail ja olen siihen saanut laitettua roskaposti filtterin jolloin kaikki roskapostilta näyttävät viestit,varsinkin "robottien"lähettämät viestit menee suoraan roskakoriin josta ne jonkin ajan kuluttua poistuvat kokonaan.

    • lehmipoika

      olen yrittänyt viestittää Voitot.fi:iin monenmonta kertaa,mutta aina vaan näitä roskaposteja sähköpostiin tulee.mitä voisin asian eteen tehdä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe