elämäntarinani , kiitos lukemisesta

thewayisupopp

Eli jos kiinnostaa niin kiitos kun luet :)
Synnyin 00 lapsuudesta en muista paljoa muutakuin että tein aina sen mikä tuntuu oikealta ja olin onnellinen . Olin koko elämäni ollut isompi kuin kaikki muut. Mina alettiin kiusata 6 v . En ottanut sitä ensin tosissani mutta sitten se alkoi todella menemään mieleeni. Sitten menin kouluu. Eka luokka meni hyvin ja minulla oli paljon kavereita ja pari läheistä ystävää. Tokalla luokalla minulla alkoi olemaan ongelmia , minua kiusattiin paljon kokoni takia. Sitten vanhempi erosivat. Tiesin että se oli tulossa mutta se iski minuun kovaa. Aloin käyttämään pelkästään huppareita ja verkkareita joka päivä. Itkin joka kerta kun katsoin peilistä itseäni. Tätä jatkui 2 vuotta, en puhunut kenellekään esitin vain onnellista .... en todellakaan ollut. 4 luokalla tapahtui koulussat yksi kamalin asia mitä voi tapahtua . Minua haukuttiiin todella paljon , ja tämä kuulostaa varmaan ei niin vakavalta mutta 11 vuotiaalle se oli, mutta joo menin ensin vessaan itkemään ja olin siellä n.tunnin. kukaan ei kysynyt missä olin. Meillä oli sinä päivänä sijaisope ja menin kertomaan hänelle että minua kiusattiin ja hänen vastaus oli " en voi nyt mitään" Eikä opejen luo voi mennä kertomaan mitä vaan? ????? Ja heidän pitäisi auttaa. Sen jälkeen äitini tuli koululle. Menimme kotiin ja äiti palasi töihin. Se oli eka kerta kun viiltelin. Se sattui helvetisti mutta jotenkin minusta tuntui että ansaitsin sen, ehkä ansaitsin. Masennuin mutta en kertonut kenellekkään. Koulussa jouduin kiva koulu ohjelmaan mikäeiauttanut yhtään. Minua kiusattiin vieläkin ja viiltelin silloin tällöin , esim mahaani ja joskus käsiin. Vihdoin kiusaaminen loppui mutta olin silti surullinen, men voinut unohtaa kaikkea ( se jätti jäljet kirjaimellisesti) minä kuitenkin pääsin yli ja tajusin että olen parempi ihminen kuin kiusaajat. Sain enemmän itsevarmuutta. Kaikki meni hyvin kuutoseen asti kun sain tietää äitini syövästä. Aloin taas viiltelemään ja yritin itsemurhaa. En ollut vain tarpeeks rohkea. Nytten olen päässyt kaiken yli ja äitini on parantunut. Olen onnellinen vaikka itsecarnuurteni on taas maassa mutta suunta on vain ylöspäin. Vihaan uulkönäköänija olen tullut päätökseen että aion muuttaa sen kun minä olen se kuka siitä valittaa. Kiitos kun luit ja pysykää vahvoina ja Muistakaa ne tärkeät ihmiset ja asiat elämässä. Sori olin vähän sekava mut kello on neljä :D

1

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotan

      Kenenkään ei pitäisi kokea tuollaista kurjuutta kuin sinulla on ollut :(

      Ei muuta kuin voimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe