AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Hyvä kampaamo Riihimäellä?

Hyvä kampaamo Riihimäellä?

30 Vastausta 931 Lukukertaa
Osaisiko joku suositella hyvää ja kohtuuhintaista kampaajaa Riksusta? Olen uusi riihimäkeläinen ja näin olleen siis uusi "luottokampaaja" hakusessa :)

Kiitos!
mun piti ihan samaa tulla kyseleen täältä. olen kyllä asunu riihimäellä jo yli kolme vuotta mutta käynyt vain kahdessa paikassa joista toinen on suljettu ja toinen muutti nimeä enkä kummastakaan tykännyt.

olen opiskelija mutta en tykkää värjätä hiuksia kotona.

missa olisi halvin MUTTA HYVÄ hiusten leikkuu + monisävyvärjäys?
Kampaamo Vivid ja siellä Henna :)
Jos haluat hyvän kampaajan,GLITZ hämeenkadulla luulen että on samaa hintaa kuin muuallakin.Tyttö tekee erinomaista jälkeä!Todella suosittelen,käsi sydämellä!
Minä tiedän!! Hannan Perskarvaamo. Magee!!
Omasta mielestä Glam ja kauniit ja rohkeat on parhaan kampaamot Riihimäella. Aina hyvää palveluja ja aina on tehty loistavaa työtä.
Glam hyvä ja ei kallein.
hanna on hyvä... tosi hyvä. siinä irlannin setterin vieressä :D

se saa hiuksesi näyttämään siltä kuin olisit itse värjännyt ja että sulla olisi juurikasvu.. ja että raidat on toisella puolella eriväriset kuin toisella puolella!
Voi helkkari kun on kateellista ja pahansuopaa porukkaa.. Kun tää aloitus ilmestyi, niin ajattelin heti että jaahans .. nyt yritetään tämän ketjun kustannuksella mollata Hannaa. On niin läpinäkyvää touhua että ihan oksettaa. Valvoja teki fiksusti kun poisti edellisen mollaus-ketjun, toivottavasti häviää tämäkin jos tuo pitkä mulkku tänne vielä aivopierujaan rustailee.
en tiedä riihimäen kampaamoista paljoakaan mutta kaveri kävi tolla hannalla ja se näytti kun olis kotona värjätty.. kamalan huono kampaaja tuo hanna.
ottaakse kolleilta , ku on tota juurikasvuu, onnistuuks brassivahaus?
Kannattanee ensin kasvattaa ne viikset, ennenkuin puhutaan asioista, joista ei mitään tiedä.
GLAM! ehdottomasti.
Olen käyttänyt useamman vuoden Vivid-nimistä paikkaa Keskuskadulla. Oikein ystävällistä palvelua ja muutenkin hyvää!
Vividissä minäkin olen pukilla käynyt. Rouvalla on tapana aloittaessa kysyä,
että miten olen kammannut tukkani. Yksi hius oikealle ja loput kolme vasemmalle.
Joskus otan "körtit" vahtelun vuoksi. Helpottaa näet parturin työtä, kun on
jonkinsortin hahmotelma ennen saksimista mielessä.
Glam oli paras...kunnes paikkaan otettiin liikaa väkeä ja ilmapiiri muuttui. Puhumattakaan kuinka omistajasta kasvun myötä tuli ylimielinen ja hymy on kadonnut kokonaan :( Itse lähdin pois monen vuoden jälkeen..
samat kokemukset.. sinne kun astelee sisälle niin kukaan ei tervehdi ja tuntuu muutenkin kuin työntekijöitä ärsyttäisi ottaa asiakkaita vastaan.

harmi, tosi kiva paikka muuten mutta asiakaspalvelutaidot ovat tytöillä hakusessa!!
Lumo on oivaltanut, mitä on asiakaspalvelu. Hyvää, asiallista ja kohteliasta käytöstä, minkä lisäksi myös ammattitaitoista ja yksilöllistä työn jälkeä.
Näin näille yrityksille käy, kun ei osata.
Jan-Vili ja siellä Sirpa.Todella hyvää,ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua monen vuoden kokemuksella.
Suosittelen kanssaKampaamo Jan-Vili ja siellä Sirpa.
Monen vuoden kokemus hänen tekemistä hiusmuotoilusta ja värjäyksistä. Värit pysyneet hyvin :)
Suosittelisin Lumoa Hämeenkadulla Itse asioin siellä ja olen ollut tyytyväinen Palveluun :)
Mua kiinnostais parturi, eli mikä parturi on paras tai vähintään hyvä täällä Riihimäellä? Olen hiljattain muuttanut paikkakunnalle, niin ei ole vielä kokemusta.
Parturi-Kampaamo Kauniit ja rohkeat. Itse olen käynyt siellä ja mieheni myös. SUosittelen lämpimästi.
Suosittelen Hiusmesta Pinkkii ja etenkin Rosaa, erittäin hyvä tyyppi ja taitava parturi-kampaaja, eikä hinnat todellakaan ole pahoja!!
Kävin justiin Maanantaina lumossa ja suosittelen hyvä asiakaspalvelu ja ammattitaitoiset työntekijät Suosittelen
Glamissa saa maksaa pääliraidoituksesta yhdellä sävyllä saman kuin koko hiusten monisävystä. Joku ei täsmää. Ja joo tyttöjen mielen mukaan saa palvelua. Jos on paska päivä se näkyy lopputuloksessa!
Glitz hämeenkadulla,kirkkoa vastapäätä,Sanna tekee upeeta työtä ,hinnat ok.
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!
Hämeenkadulla oleva Mayday, edullinen ja nopea palvelu!
Komppaan ylempiä, Glamin palvelu kärsinyt kasvun myötä.
Uusi löydetty, Lumosta
Suosittelen
Glitzissä käyn,olen aina tod.tyytyväinen,olempa saanut kehuja uusista hiuksistani yleensä!
Kannattaa mennä!
 /   /  /  / Hyvä kampaamo Riihimäellä?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta