AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Hyvä kampaamo Riihimäellä?

Hyvä kampaamo Riihimäellä?

30 Vastausta 931 Lukukertaa
Osaisiko joku suositella hyvää ja kohtuuhintaista kampaajaa Riksusta? Olen uusi riihimäkeläinen ja näin olleen siis uusi "luottokampaaja" hakusessa :)

Kiitos!
mun piti ihan samaa tulla kyseleen täältä. olen kyllä asunu riihimäellä jo yli kolme vuotta mutta käynyt vain kahdessa paikassa joista toinen on suljettu ja toinen muutti nimeä enkä kummastakaan tykännyt.

olen opiskelija mutta en tykkää värjätä hiuksia kotona.

missa olisi halvin MUTTA HYVÄ hiusten leikkuu + monisävyvärjäys?
Kampaamo Vivid ja siellä Henna :)
Jos haluat hyvän kampaajan,GLITZ hämeenkadulla luulen että on samaa hintaa kuin muuallakin.Tyttö tekee erinomaista jälkeä!Todella suosittelen,käsi sydämellä!
Minä tiedän!! Hannan Perskarvaamo. Magee!!
Omasta mielestä Glam ja kauniit ja rohkeat on parhaan kampaamot Riihimäella. Aina hyvää palveluja ja aina on tehty loistavaa työtä.
Glam hyvä ja ei kallein.
hanna on hyvä... tosi hyvä. siinä irlannin setterin vieressä :D

se saa hiuksesi näyttämään siltä kuin olisit itse värjännyt ja että sulla olisi juurikasvu.. ja että raidat on toisella puolella eriväriset kuin toisella puolella!
Voi helkkari kun on kateellista ja pahansuopaa porukkaa.. Kun tää aloitus ilmestyi, niin ajattelin heti että jaahans .. nyt yritetään tämän ketjun kustannuksella mollata Hannaa. On niin läpinäkyvää touhua että ihan oksettaa. Valvoja teki fiksusti kun poisti edellisen mollaus-ketjun, toivottavasti häviää tämäkin jos tuo pitkä mulkku tänne vielä aivopierujaan rustailee.
en tiedä riihimäen kampaamoista paljoakaan mutta kaveri kävi tolla hannalla ja se näytti kun olis kotona värjätty.. kamalan huono kampaaja tuo hanna.
ottaakse kolleilta , ku on tota juurikasvuu, onnistuuks brassivahaus?
Kannattanee ensin kasvattaa ne viikset, ennenkuin puhutaan asioista, joista ei mitään tiedä.
GLAM! ehdottomasti.