Voiko lihava mies olla hyvännäköinen?

Väinö88

Viihdyn salilla joka toinen päivä 1,5h. Harrastan lihaskuntoa, aerobista ja venyttelyä. En ole mikään bodari, mutta perus hyvässä kunnossa. Satun kuitenkin olemaan myös hyvän ruuan ystävä, joten kropasta löytyy lihaksen lisäksi läskiäkin. Voiko lievästi lihava mies olla hyvännäköinen, vai oletteko naiset enemmän kuivemman kropan perään?

PS. Tämä kysymys on suunnattu naisille, joten jos Mockerikin viitsisi olla vastaamatta...

53

3110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      eri asioita olla kropaltaan ja kasvoiltaan hyvännäköinen

      • Väinö88

        Väärin. Kyllä se ruumiinpaino vaikuttaa myös kasvoihinkin. Samoin liikunnallisuus ja muut elämäntavat.


      • lifemocker
        Väinö88 kirjoitti:

        Väärin. Kyllä se ruumiinpaino vaikuttaa myös kasvoihinkin. Samoin liikunnallisuus ja muut elämäntavat.

        vaikuttaahan se, mutta ei se ok kasvoja täysin kelvottomaksi saa


      • positiivis
        Väinö88 kirjoitti:

        Väärin. Kyllä se ruumiinpaino vaikuttaa myös kasvoihinkin. Samoin liikunnallisuus ja muut elämäntavat.

        Kasvolihaksia voi sitten treenata liikenteessä samalla kun treenaa keskisormen nostaja lihaksia.


    • 6 + 17

      ''Voiko lihava mies olla hyvännäköinen? ''

      Voi, jos on:

      - komea
      - vyötärön leveys lihavuudesta huolimatta pienempi kuin hartioiden (V-torso)
      - pitkä

      • no jo on.

        en ymmärrä miten pituus vaikuttaa komeuteen, sen sijaan hyvin hoidettu tukka tai kalju on mielestäni todella komea miehillä.

        Myös ryhdikkyys lisää komeutta


    • Samantha-80

      Voi olla, itse pidän rotevista, nallekarhumaisista, vahvoista miehistä. Silmät ja kasvot kun on mieluiset niin ...aijai!

      Ihana kun mies nappaa isoon syliin, Siinä voisi olla ikuisuuden

      • lifemocker

        roteva vahva on täysin ERI ASIA kuin lihava!


      • no ei nyt ihan
        lifemocker kirjoitti:

        roteva vahva on täysin ERI ASIA kuin lihava!

        Lihava = ylipainoinen


    • Vilwa

      Muutama kilo extraa ei todellakaan haittaa (liian laiha ei ole tod. kiva). Mutta siis muutama kilo, hyllyvät valaat jätetään merille. ;)

    • nallekarhu=best

      Voi olla ja usein nimenomaan onkin, sellainen kaljamahalla varustettu komea mies on just paras. Jos kumminkin miehen tissit on isommat kuin omat C:t niin alkaa tuntua liian pervolta :)

    • läskit helvettiin

      No ei! Hyi. :(

    • Pähkinä

      Kyllä kyllä, helposti. Kunhan ei ole tynnyrin mallinen maha - tiedäthän, semmoinen pullottava, pinkeä ja muuhun vartaloon täysin sopimaton. Ja ei mielellään isoja tisuleita :/

    • 657ke465hg345h4

      Sinä joko olet hyvännäköinen tai et ole.
      Ei siinä vaikuta onko vähän ylimääräistä tai lihaksia paljon tai vähän.

      Lihava nainen varmaan haluaa että mies on ns. "nallekarhu" ettei tuntisi itseään ryhävalaaksi.

      • nallekarhu=best

        "Lihava nainen varmaan haluaa että mies on ns. "nallekarhu" ettei tuntisi itseään ryhävalaaksi." '

        En tiedä lihavien naisten ajatusmaailmasta kuin että parilla tutulla ihanne on pitkä ja hoikka. Miksi lihava nainen haluaisi nähdä miehessä sitä mitä inhoaa itsessään?


    • Minulle sellainen

      Samaa mieltä nimimerkki Samantha-80 kanssa. Jos mies on muuten mukava, niin tämä lady tykkää hivellä isoa miestä :)

      Aloittajahan ei puhu mistään monen kymmen kilon lihavuudesta, vaan ihan normimiehen ylipainosta, jota meillä naisilta myös löytyy.

      On olemassa erilaisia lihavuuksia. Itse en pidä miehestä, jolla on roikkuvat tissit tai niistä XXXXL koon miehistä. Mutta jos miehen hartiat on pyöreät ja vatsan seutu ympäryysmittoineen on iso, niin heti otan sellaisen :)

    • naikkismakkara

      No mielestäni se ei ole niin kiloista kiinni. Olisi Ryan Goslingkin edelleen hotti vaikka lihois 30 kiloa;)

      • eikö eroa

        Noh sitten vaan vertaamaan läskiä (kun lihotti rooliin)Jared Letoa hoikkaan...


      • hyh hyh
        eikö eroa kirjoitti:

        Noh sitten vaan vertaamaan läskiä (kun lihotti rooliin)Jared Letoa hoikkaan...

        "Jared Leto lihotti itseään yli 30 kiloa Chapmanin rooliin juomalla sulatettua jäätelöä, johon oli sekoitettu soijakastiketta ja oliiviöljyä. Nopean painonnousun aiheuttamista vaikutuksista keholleen Leto joutui käyttämään pyörätuolia." wikipedia

        että näin


      • 9+12
        eikö eroa kirjoitti:

        Noh sitten vaan vertaamaan läskiä (kun lihotti rooliin)Jared Letoa hoikkaan...

        Leto on kyllä aika kuvottavan näköinen läskinä. Tuossa ylipainoa on jo liikaa.

        Mahtaa olla myös aikamoinen terveysriski noi näyttelijöiden nopeat painonvaihtelut.


    • mieppämie

      Ihmisen luonne on tärkein, piste!!!
      En sano etteikö ulkonäöllä jotain merkitystä olisi, mutta Väinö88 on ainakin lukemani perusteella täysin turhaan huolissaan ulkomuodostaan. Tässä naisen mielipide! :)

    • pallomasu

      Kyllä voi! Miehellä saakin olla hieman mahaa, pyöreys on seksikästä

    • c-kuppi

      Jos mies on laiha kuin tuulenpieksämä pulkannyöri, eihän se näytä oikein miltään. Hieman tukeva tai roteva mies on komea.
      Hyvältä näyttää, jos ne kilot ovat tasaisesti koko kehossa ja raajoissa. Jos mies on vatsakas, mutta kädet ja jalat ovat laihat, ruumiinrakenne ei ole silloin "urheilullinen" tai "normaali" kuten jotkut miehet kuvittelevat
      vaan lähinnä säkkipilli.

    • crossfitt

      No hyi jumalauta ei! Ruoan ystävä saa olla, läski ei kuitenkaan. Kohtuudella kaikkea. Vaadin miestä jonka kelpuutan sänkyyni olemaan kovassa tikissä, olenhan itsekkin.. salilta löytyy upeimmat miehet

    • kyllävaan

      Mies on hyvännäköinen kun hän on ruumiinrakenteensa nähden "sopivassa" kunnossa. Itseäni miellyttää eniten hyvinkin rotevat miehet eikä ylimääräisistä kiloista haittaa ole, kuka niitä laskee :)

    • bbbbbbvvvvvvvvvvcccc

      Voisin väittää että esim. edesmenneen James Gandolfinin, John Goodmanin jne. habituksella saa enemmän naista kuin tavis salihiiri.

    • nnnbbbvvcccxxxxxzzxx

      Onhan netissäkin FemaleFatAdmirer-BigHandsomeMan saitteja, eivätkä naiset välttämättä todellakaan ole itse läskejä.

    • 6+4

      Ei voi. Läski ei vain näytä hyvältä.

      • n22hki .........

        Ihra tekee komeastakin miehestä ruman,


    • kimuli4

      Tärkein on kasvot, erityisesti silmät joihin ihastuu. Sitten joko ihastuu tai ei itse henkilöön. Kroppa tulee viimeisenä. Tuhtius ei haittaa mutta sairaalloinen ylipaino ei synnytä seksuaalisia haluja.

    • harmioonini

      Mielummin hieman ylipainoinen kuin liian laiha.. Hirveetä kun aikuiset miehet pohtii liikaa painoiaan, vahtaa syömisiään ja kerskailee kun ovat jättäneet aterian väliin. Tottakai normaali on aina paras, ja kohtuus kaikessa. Dieettaus on jotenkin tosi epämiehekästä. Jos oisin mies niin en kyllä jaksaisi naistakaan joka syö vaan kukkakaalia ja valittaa kuinka läski on kun söi yhen palan pullaa.

    • nainen vm66

      Mä ainakin tykkään Ville Haapasalon kokoisista miehistä!

    • n20

      Kyllä se niin on että tän tytön saa syttyyn miehet joilla on läskiä ja lihasta :) Lihasta sen verran et ei joka tytöllä oo isompaa papua. Mut läskiä sen verran et ei joka jänne ja lihas näy. Suuret linjat saa näkyä niin kaikkein seksikkäintä :) semmone karhumainen, voimakas mutta sopivasti pehmeä :) Harmi vaan ku ei sellasta löydä kovin helpolla :/ miehet haluu olla joko super timmejä ja lihaksikkaita tai sit sellasia ajokoiria.. Tai sit ne on jo liian pyöreitä omaan makuuni..

      http://cdn05.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2009/05/channing-shirtless/channing-tatum-shirtless-running-05.jpg

      Täydellisyys olisi pikkuisen vähemmän lihasta ja vähän enemmän läskiä :)

      Tärkeintä miehessä kuitenkin on ryhti ja yleisolemus. No millanen? Duunareilta sellanen täydellinen löytyy. Jos on tappavan seksikäs duunariolemus nii ei siinä kroppa paljoo enää vaikuta ku tätä tyttöö viedään ja lujaa :) rento, huoleton mutta ruumiillistä työtä tekevän näköinen.

    • Herkkupeppuirmeli

      Mitä tarkoittaa lievästi lihava? Iso mies on kiva, mutta läski mies ei - ei myöskään ratakireä kehonrakentaja. Miehillä niin kuin naisillakin on yleensä kaikilla ne omat kohtansa kropassaan, johon läski kerääntyy. Jos se kaikki ylimääräinen kerääntyy miehellä takapuoleen, niin ei ole sitten mun mies. Yleensä miesten läski jämähtää kuitenkin vatsan seudulle. Hervoton kaljamaha on kamala. Miehessä myös löysyys on vastenmielistä.

    • Hyvää ruokaa

      Jos olet hyvän ruoan ystävä, niin mikset sittten söisi reiluja pihvejä, kunnon salaatin kera. Munakkaita, pizzoja kananmunapohjalla, kasvisgratiineja ja uunipaisteja.

      Silloin kropassa olisi sen hyvän kunnon ja harjoittelun ansiosta & hyvän ruoan takia hyvä kehonkoostumus rasvan ja lihaksen osalta.


      Hyvän ruoan valitseminen kertoo ihmisestä. Mitä hänä arvostaa. Mössöruokaa syövät eivät välttämättä herätä kiinnostusta terveytensä vuoksi. Terveys näkyy ulospäin.

      Oikeasti hyvä ja herkullinen ruoka rakentaa. Mössöt laiskistuttaa, väsyttää ja lihottaa. Lisäksi sairaudet lisääntyvät(Diabetes, reuma, sydän-verisuonisairaudet)

    • goldilocks

      Lihava mies ei voi olla hyvännäköinen, koska läski tekee myös kasvoista taikinamaiset ja me naiset pidämme karummista ja karskimmista kasvojenmuodoista.

    • jdiohur

      Niinsanottu pallopaita on aivan karsea. Sanoisin sitä romantiikan tappajaksi. Joskus on sellainen pallomaha mua vasten painautunut ja se on kyllä ollut epämiellyttävää. Pari ylikiloa ei haittaa, jos mies on muuten kiinteä ja sopusuhtaisen urheilullinen.

    • Onnellinen nainen

      Voi olla ja muistaa kannattaa että jotkut meistä naisista tykkää isommista miehistä.

      Mun mieheni on iso (salilla puntit ja hyvä ruoka) ja ihana, aivan maailman komein mies mun silmissä. Muiden mielipiteestä en edes välitä

    • mrdrdmmhdrh

      Mitä toi LIEVÄSTI lihava meinaa?

      185-90,

      185-100 vai

      185-120?

    • anka-

      Ei.

    • tyttö hämeestä

      mielestäni tärkeintä on iso kulli ja miten sitä käyttää. siinä kaikki

    • jjbvhuuikkkjbvcggyyj

      Koomista on että tähänkin atm:et, eivätkä naiset, vastailevat negatiivisesti.

    • mikä ettei?

      Toisilla on tarkemmat kriteerit miehen ulkonäön suhteen, toisilla sitten vähän laajemmat.
      Itseltä löytyy existä niin 70kiloinen kuin 120kiloinenkin.
      Tuo 120kg kaveri oli hyväkuntoinen ja skrode vaikka pehmeääkin löytyi runsaasti. Kantoi itsensä komeasti ja oli mun silmään erittäin hyvännäköinen, kilomäärällä ei ollut siis mitään väliä.
      Sitten taas tämä laiha kaveri jonka kylkiluut pystyi laskemaan silmämääräisesti oli myös mun silmään äärimmäisen komea. Lihaksikkaaksi häntä nyt ei parhaalla tahdollakaan olis voinu sanoa, mutta mun silmissä ihana.
      Kun toisesta välittää niin kropalla ei ainakaan mulle ole mitään väliä, mies on komea mun silmissä kun olen rakastunut häneen. Itse nyt oon sen verran urheilullinen että mitään sohvaperunavalasta en voisi siksi harkita poikaystäväksi, mutta iso mies joka liikkuu kelpaa paremmin kuin hyvin.

      Mut tämä nyt onkin vain yhden naisen mielipide, meitäKIN on niin moneen junaan.

    • 2+1

      Jos mies on sinut itsensä ja kroppansa kanssa, ei niin väliä paljonko painaa. Kunhan nyt normielämää jaksaa elää ja ei ole ihan hirveä plösö ja sohvaperuna. Tärkeintä on että jaksaa ainakin rakastella ja käydä lenkillä kanssani ;) Karseaa jos joutuisi naisena tekemään kaikki sänkyhommelit kun mies ei jaksa kannatella itseään!!!!

      Ihastuksissa ja rakkauksissa on ollut monenmallista miestä, kukkakepistä isompipeppuiseen herraan kuin itse olen. Niin isopeppuiseen että joutui ostamaan naistenpöksyjä farkuiksi :D Vaan hänessäkin se ihastuminen tapahtui ihan muuhun kuin siihen persaukseen!!!! Nykyinen sopivan miehekäs omppupeppu :P

      Ap:lla tuskin siis hätäpäivääkään ulkomuodon suhteen ;)

    • Tällainen tarina

      Kyllä niille Dressmann XL-malleille varmasti vientiä löytyy. Lihavuudella rajansa. Itse olen ollut kasvoista miellyttävä ja keholtaan aikoinaan ollut todella pitkä ja laiha (ns. Ville Valo -kroppa). Iän myötä painoa on tullut lisää ja samalla hartiatkin ovat siinä levenneet.

      Naismarkkinoilla suosio on kasvanut huomattavasti painon myötä. En ole BMI-mittauksien mukaan läheskään normaalipainoinen (mutta en mikään älytön läskikään), mutta silti viehättävät naiset viihtyvät seurassani.

      Ja älä unohda, että luonne ja karisma vaikuttavat viehättävyyteesi enemmän kuin ulkonäkö, koska itsevarmuus heijastuu koko olemukseen!

      • Tällainen tarina

        Olen siis 190cm/102 kg. Duunissa joudun käyttämään pukua, joka on kenties ainoa vaate maailmassa, joka sopii hieman ylipainoiselle miehelle paremmin kuin laihalle. Se antaa vartalolle kaunistellun ja vahvan kuvan suurine hartioineen.


    • Moimoimoinn

      Mä ainakin tykkään, jos on vatsaläskiä, pieni pömppis pitää olla :) Ja vaikka yleensä ottaen tykkään hoikista miehistä niin kyllä seurustelin 150kiloisen miehen kanssa, ja ei häirinny kilot yhtään (oli siis ihan läskiä ne kilot :D)

    • Anonyymi

      Kyllä miehellä pitää mahhaa olla. Vähintään se 120 kiloa pittää ainaki olla, ja läskiä tietty ei mitään lihasta.

    • Anonyymi

      Joo!! Sellainen Egyptiläinen vähän pulska siloposki on oikea herkku miestyyppi.

    • Anonyymi

      Mä tykkään lihavista miehistä. Harteikas ja iso mies on ihana. Ei tietenkään sellaisista 200 kg jotka ei pääse enää kävelemäänkään. Ainoa huono puoli on ettei itselläni ole varaa ikinä tarjota esim. pizzaa tai hamppari ateriaa kovin syöpölle miehelle. Ei siis sillä että kaikki lihavat söisi paljon, kaljan kittaaminen tekee saman.

    • Anonyymi

      Ylipainoinen mies voi olla ihan ok ja komeakasvoinen. Lihavissa miehissä ja naisissa on myös geenikauniita yksilöitä. Kun rasva sulaa, tulee piirteet esiin kunnolla. Jostain täytyy aloittaa ja kannattaa jokaisen lihavan tehdä kaikkensa oman terveyden eteen. Mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla paranee, kun elämässä on bodia, sporttia ja tsemppistä. Naisetkin katselee mielummin lihaksikkaita ja tiukkapeppuisia mutta lihavasta miehestä voi kuoriutua katseen kestävä uros. Siispä salille kaikki nyt, kun ulkona on kylmää ja pimeää. Nim.merk. Kuntoon kesäksi 2020!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe