Tietääkö kukaan pitääkö tuo battlefield 4 kalliinpi versio ostaa

perusmies4

vai voiko ostaa pelkästään premiumin?? ei ymmärrä. on kallein 69.90 , on 59.90 ja on 49.90 premium mikä noista??? pyöriikö peli pelkällä premiumilla?

5

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täh, mistäköhän nuokin hinnat on revitty.

      http://www.konsolifin.net/playstation/uutiset/9160/

      Itsekin itseasiassa aloin miettimään miten tuo menee.
      Jos ymmärsin oikein tuo premium paketti sisältää nuo lisäosat, mutta ei itse peliä. Eli ensiksi täytyy hommata se perus battlefield 4.
      Saa korjata jos olen ymmärtänyt väärin.

      • okokko0kopmo,00

        Näin minäkin tuon ymmärrän eli ekaks pitää olla se peli Bf4, johon sitten hankkii sen Premium lisäosan jolla saa myös kaikki tulevat lisäykset kun ne ilmestyy.

        Eli kyllähän tuo maksaa PC:lle varmaan siinä jotain just alle 100 euroa ihan kaikkinensa.

        Mä eilen tuota betaa jo pelailin, ihan mukiin menevä itse asiassa mutta en tiedä tuoko se sitten kovinkaan paljon mitään muuta uutta kuin muutamat asejutut.

        Itse peli muodoissa sitten on uusi juttu se 5 vs 5 pelimuoto jossa on vain yksi elämä ja kun kuolee niin sitten ei sillä rundilla pelaa.

        Mitä eilen tuota pelasin niin samaa juttua kuin bf3:ssa, eli punk busteria viedään publalla ja kovaa, eli ikävä kyllä näitä "paremman koodin" omaavia on tässäkin jokunen mikä on melko selviö muutenkin pelimaailmassa.

        Jos tykkää bf3:sta niin varmaan tykkää bf4:sta, minä itse en ehkä osta koska tuo on kuitenkin viimekädessä sellainen koonti-peli eli siinä on otettu ominaisuuksia kaikista aikaisemmista BF peleistä ja laitettu yhteen kerä muutaman asejutun eli ei siis loppujen lopuksi mitään mullistavaa uutta.

        BF5:een ja tulevaan Bäfään en enää kovinkaan usko, koska tämä on jo nähty ja koettu, en usko että tulevaisuus enää jaksaa kantaa kyseisen pelin osalta enää, samaa ja samaa.. kuin myös CODissa ja niin monessa muussa pelissä.

        Toivottavasti en pilannu kenenkään iloa, sanotaan nyt, että kaveriporukassa vielä tuo menee :D


      • Ostaako Vai Ei
        okokko0kopmo,00 kirjoitti:

        Näin minäkin tuon ymmärrän eli ekaks pitää olla se peli Bf4, johon sitten hankkii sen Premium lisäosan jolla saa myös kaikki tulevat lisäykset kun ne ilmestyy.

        Eli kyllähän tuo maksaa PC:lle varmaan siinä jotain just alle 100 euroa ihan kaikkinensa.

        Mä eilen tuota betaa jo pelailin, ihan mukiin menevä itse asiassa mutta en tiedä tuoko se sitten kovinkaan paljon mitään muuta uutta kuin muutamat asejutut.

        Itse peli muodoissa sitten on uusi juttu se 5 vs 5 pelimuoto jossa on vain yksi elämä ja kun kuolee niin sitten ei sillä rundilla pelaa.

        Mitä eilen tuota pelasin niin samaa juttua kuin bf3:ssa, eli punk busteria viedään publalla ja kovaa, eli ikävä kyllä näitä "paremman koodin" omaavia on tässäkin jokunen mikä on melko selviö muutenkin pelimaailmassa.

        Jos tykkää bf3:sta niin varmaan tykkää bf4:sta, minä itse en ehkä osta koska tuo on kuitenkin viimekädessä sellainen koonti-peli eli siinä on otettu ominaisuuksia kaikista aikaisemmista BF peleistä ja laitettu yhteen kerä muutaman asejutun eli ei siis loppujen lopuksi mitään mullistavaa uutta.

        BF5:een ja tulevaan Bäfään en enää kovinkaan usko, koska tämä on jo nähty ja koettu, en usko että tulevaisuus enää jaksaa kantaa kyseisen pelin osalta enää, samaa ja samaa.. kuin myös CODissa ja niin monessa muussa pelissä.

        Toivottavasti en pilannu kenenkään iloa, sanotaan nyt, että kaveriporukassa vielä tuo menee :D

        Jep taitaa olla noin että pitää ostaa toi kalliinpi osa pelistä ensin, sitten vasta tuo premium joka myös sisältää "china" expansion osan, mikä taitaa olla jo tuossa normaalissakin. rahastusta kyllä tuokin on, eikä oikein hurreille viitsisi lompakkoa moneen otteeseen aukaista. vaikka peli on ihan hyvän näköinen.


    • sarkku2000

      Terve! Mä ostin äsken bf4 premium, mutta premi mapit ei toimi, mikä vika? Sanoo vaan että buy DLC

      • huehuehue666

        Sulla pitää olla se peruspeli myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe