Mistä hyvä asianajaja huumausainerikoksesta epäillylle?

Kiipelissä

Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia, joiden perusteella voi suositella asianajajaa huumausainerikoksesta epäillylle? Siis sellaista, joka on 100% asiakkaansa puolella, omaa vankan kokemuksen nimenomaan tästä osasta lakia, ja kääntää jokaisen kiven asiakkaan eduksi. Mieluiten Turun ympäristöstä, mutta pääkaupunkiseutukin käy.

21

6719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • happy holidays

      Ikävää kun vanhemmat joutuu tämmöiseen sotkeutumaan, lapsi diilannut ilmeisesti huumeita ja nyt pitää papan ja maman yrittää pelastaa lapsi joka oikeasti onkin aikuinen ja tiennyt mitä tekee eli rikkonut lakia. Näillä lailla on tarkoitus, meinaan suojella rehellisiä kansalaisia huumehörhöiltä jotka tätä kuolemaneliksiiriä levittävät.

      Paksua tilipussia ja yhteistyötä rahanahneen juristin kanssa vaan, kyllä näitä löytyy varmasti Turunkin suunnalta mutta on siellä toimiva oikeuskin eli syyllinen saa kyllä tuomionsa.

      • Kiipelissä

        Viestisi perusteella sinulla ei selvästikään ollut mitään sanottavaa, joten olisit ollut vaiti. Huumausainerikos on siitä outo rikos, että sillä ei ole uhria, joten valituksesi "kansalaisten suojelemisesta" on turhaa vääristelyä. Lisäksi, länsimaiseen oikeuskäsitykseen kuuluu, että epäilty on syytön, kunnes toisin todistetaan.

        Tunnen muutaman sinun tyyppisen henkilön, ettekä te itse itsenne "yhteiskunnan tukipilareiksi" ylentäneet ole suomalaisille hyödyllisempiä kuin minä. Ryömi takaisin kellariin lukemaan raamattua.


      • Lisätääs tohon
        Kiipelissä kirjoitti:

        Viestisi perusteella sinulla ei selvästikään ollut mitään sanottavaa, joten olisit ollut vaiti. Huumausainerikos on siitä outo rikos, että sillä ei ole uhria, joten valituksesi "kansalaisten suojelemisesta" on turhaa vääristelyä. Lisäksi, länsimaiseen oikeuskäsitykseen kuuluu, että epäilty on syytön, kunnes toisin todistetaan.

        Tunnen muutaman sinun tyyppisen henkilön, ettekä te itse itsenne "yhteiskunnan tukipilareiksi" ylentäneet ole suomalaisille hyödyllisempiä kuin minä. Ryömi takaisin kellariin lukemaan raamattua.

        "Huumausainerikos on siitä outo rikos, että sillä ei ole uhria,"

        Se on myös siinä mielessä outo rikos, että lääkeyhtiöt saavat tuoda markkinoille melkein mitä huvittaa tököttejä eikä niitä ikinä syytetä ihmisten huumaamisesta vaikka aihetta olisi. Yhtään sivuvaikutuksia täysin vailla olevaa lääkettä ei vielä ole keksitty.

        Englannin kielessähän sopivasti sama sana "drug" tarkoittaa sekä lääkettä että huumetta.


    • vailla oikeutta.

      Joo,kertokaahan minullekin,jos satutte löytämään tänäpäivänä kunnollisen asianajajan. Tuppaavat olemaan laiskoja rahanahneita humpuukimaakareita kaikki tyynni. Eivät ota vastaan toimeksiantoja yhtään työläämmissä asioissa.

      • India

        Heidi Arles.

        Olin rikoksen uhri itse koska vuokrasin asuntoani ollessani pois maasta pitkiä aikoja. Joku tilasi minun osoitteeseen minun nimellä huumausaineita ja koska ne jäivät tulliin sain syytteen huumausaineitten maahantuonnista.

        Heidi Arles veti niin kovaa linjaa oikeudessa sekä auttoi monella tavoin oikeuden toteutuvan, kun muut olisivat vetäytyneet voittamattomassa tapauksessa. Ja me voitettiin!

        Katso googlesta: Heidi Arles - http://www.arles.fi/


      • Anonyymi
        India kirjoitti:

        Heidi Arles.

        Olin rikoksen uhri itse koska vuokrasin asuntoani ollessani pois maasta pitkiä aikoja. Joku tilasi minun osoitteeseen minun nimellä huumausaineita ja koska ne jäivät tulliin sain syytteen huumausaineitten maahantuonnista.

        Heidi Arles veti niin kovaa linjaa oikeudessa sekä auttoi monella tavoin oikeuden toteutuvan, kun muut olisivat vetäytyneet voittamattomassa tapauksessa. Ja me voitettiin!

        Katso googlesta: Heidi Arles - http://www.arles.fi/

        🤣🤣 Siinä vasta rikollisten otm!! Oikein pata ja kattila lyö yhteen kun Arles alkaa edustanaan asiakkaitaan 🤦‍♀️


      • Anonyymi
        India kirjoitti:

        Heidi Arles.

        Olin rikoksen uhri itse koska vuokrasin asuntoani ollessani pois maasta pitkiä aikoja. Joku tilasi minun osoitteeseen minun nimellä huumausaineita ja koska ne jäivät tulliin sain syytteen huumausaineitten maahantuonnista.

        Heidi Arles veti niin kovaa linjaa oikeudessa sekä auttoi monella tavoin oikeuden toteutuvan, kun muut olisivat vetäytyneet voittamattomassa tapauksessa. Ja me voitettiin!

        Katso googlesta: Heidi Arles - http://www.arles.fi/

        Tunnettu paskanpuhuja, jopa syyttäjät nostivat syytteet häntä vastaan. Toki yhteiskunnan varoilla voi pumpata aina rahoja ja uskotella voittomahdollisuuksia. Joku aina lankeaa...itse suosittelen vain asianajajan, jonka toiminta valvottua ja ARVOSTETTUA!


    • HeikkiLampela

      Miks hitossa tarttette sakko rangaistukseen asianajajaa?

    • India

      Heidi Arles.

      Olin rikoksen uhri itse koska vuokrasin asuntoani ollessani pois maasta pitkiä aikoja. Joku tilasi minun osoitteeseen minun nimellä huumausaineita ja koska ne jäivät tulliin sain syytteen huumausaineitten maahantuonnista.

      Heidi Arles veti niin kovaa linjaa oikeudessa sekä auttoi monella tavoin oikeuden toteutuvan, kun muut olisivat vetäytyneet voittamattomassa tapauksessa. Ja me voitettiin!

      Katso googlesta: Heidi Arles - http://www.arles.fi/

      • Anonyymi

        Hei,
        Kiitos tästä kommentoinnista. Tunnistan sinut tuosta kuvauksesta ja asia ratkesi kuten pitikin, eli syyte hylättiin. Ihanaa jatkoa sinulle ja kiva kun kerroit mielipiteesi minusta lakimiehenä.

        Heidi Arles


    • Lknlknlnk

      Rikollisten oikeusavustajat pitäisi itsekin tuomita vankeuteen.

    • Oppiarvo

      Arles ei ole varatuomari eikä asianajaja vaan vain oikeustieteen maisteri.

      • Anonyymi

        Hei,

        Ja juuri näin. Olen tehnyt asianajajan tutkinnon n. 4 v sitten ja hyväksytysti suorittanut kaiken. Muiden töiden vuoksi en ole halunnut liittoon hakea, mutta juuri näin kuten kommentoit eli OTM, auskoltoimaan en lähde ja varatuomariksi en siis halua enkä tässä tilanteessa asianajajaksikaan. Ehkä myöhemmin.

        Heidi Arles


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Ja juuri näin. Olen tehnyt asianajajan tutkinnon n. 4 v sitten ja hyväksytysti suorittanut kaiken. Muiden töiden vuoksi en ole halunnut liittoon hakea, mutta juuri näin kuten kommentoit eli OTM, auskoltoimaan en lähde ja varatuomariksi en siis halua enkä tässä tilanteessa asianajajaksikaan. Ehkä myöhemmin.

        Heidi Arles

        Mitä ovat muut työsi ?

        Miksi et halua pätevöityä varatuomariksi ? Ei oppi ojaan kaada. Auskultointiin on helpointa pyrkiä heti valmistuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ovat muut työsi ?

        Miksi et halua pätevöityä varatuomariksi ? Ei oppi ojaan kaada. Auskultointiin on helpointa pyrkiä heti valmistuttua.

        Ei kai se varatuomariksi halua? Miks haluaisi? Luopuisi sen 12.000€ kk liksasta ja hoitaisi vuoden alle 2000€ liksalla. Itsetuhoista


      • Anonyymi

        Juurikin näin! Arles on OTM, jolla lupa edustaa oikeudessa. Hän ei siis ole asianajaja, eikä tuomari, eikö hänen toimintansa ole millään tavalla valvottua, eli hänestä ei periaatteessa voi edes minnekään valittaa. Ainoastaan asianajajat kuuluvat liittoon, ovat lukeneet siihen erikseen tutkinnon ja heidän toiminta valvottua, samalla tavalla kuin terveydenhuollon ammattilaisilla. Tätä Arles ei varmaan edes halua, koska olisi liitosta ulkona varmaan samantien. 🤷‍♀️Arles löytää itsensä näköiset asiakkaat ja päinvastoin. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,

        Ja juuri näin. Olen tehnyt asianajajan tutkinnon n. 4 v sitten ja hyväksytysti suorittanut kaiken. Muiden töiden vuoksi en ole halunnut liittoon hakea, mutta juuri näin kuten kommentoit eli OTM, auskoltoimaan en lähde ja varatuomariksi en siis halua enkä tässä tilanteessa asianajajaksikaan. Ehkä myöhemmin.

        Heidi Arles

        🤣🤣"auskoltoimaan en lähde ja varatuomariksi en siis halua enkä tässä tilanteessa asianajajaksikaan. Ehkä myöhemmin" Niin varmasti 😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se varatuomariksi halua? Miks haluaisi? Luopuisi sen 12.000€ kk liksasta ja hoitaisi vuoden alle 2000€ liksalla. Itsetuhoista

        Niin, sehäm on Arlekselle parempi vaihtoehto pumpata rahat yhteiskunnan kassasta, viis siitä miten käy -yhteiskunta maksaa!


    • Anonyymi

      Yleisin ja eniten käytetty asiamies on nimeltään Smith&Wesson. Se on myös lopullinen ratkaisu, josta ei voi valittaa.

    • Anonyymi

      Onko Hangon kaupungissa tapahtumassa jotain hämärää. Siellä on nää steefut ja ööörlekset majailleet.. ketkä valjastettu kuriireiks...

    • Anonyymi

      Katiskaan on jäänyt yhtä sun toista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe