Werkkoyhtiö Vilperi

stars*****

Onko kellään kokemuksia työtekijänä ko. yrityksestä ?
Onko kukaan siis ollut itse tai joku läheinen tuolla töissä ? Kuinka paljon mahtaa olla pohjapalkka ja menevätkö tuotteet oikeasti kaupaksi ?

Toivon asiallisia vastauksia !

"mene itse katsomaan tai kokeilemaan" -vastaukset voi jättää kokonaan kirjoittamatta, koska tuota vaihtoehtoa ei ole että jokaisessa paikassa käydään kokeilemassa päivä tai kaksi.

120

5822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääke-edustaja

      Itselläni ei ole kokemusta, mutta frendi oli tuolla hommissa. Hänen mukaansa kuulemma samanlaista kun muissakin myyntifirmoissa. Kovaa duunia jne. Pohjapalkka tais olla 1300 luokkaa?

      Nettisivujen mukaan myyvät samaa "kuraa" kuin muutkin alan toimijat. Nyt tuttuni on jossain toisessa puhelinmyyntifirmassa. En vaan muista missä....

      Pistä hakemus ja mene kokeilemaan......

      • stars*****

        Koitettu ja heti lopetin. En tykänny.


    • Hammastuubi29

      En suosittele.
      Oli kyllä onni saada muualta töitä. En kyllä kehu sivujakaan kun saa halvemmalla muualta..
      Ja muutenkin koko heidän systeemi ontuu..
      Ei ihme et ovi käy.

      • teeitse

        En menisi, ammattitaidoton johto ja kalliit hinnat!!!!!


    • Täällä ollaan!

      Olen ollut Vilperillä töissä jo kauan ja päivääkään en pois vaihtaisi! Parempaa työpaikkaa saa hakea. Tietenkään ei kaikki työpaikat sovi kaikille, sehän on selvä. Mutta monta vuotta nyt tässä istuneena tiedän, että henkilöstömme on ammattitaitoista ja tuotteemme ovat hinta-laatu suhteeltaan erittäin hyviä. Myyntityö on todella kovaa ja useimmat eivät siinä pärjää. Niin se vain on. Turha jotain yritystä on yrittää vetää lokaan mikäli ei itse paikassa viihtynyt tai tunsi työn liian raskaaksi. Onneksi meitä on monenlaisia ja työpaikkoja on monenlaisia ja toivottavasti jokaiselle löytyy se oma unelmatyöpaikka. Minä olen sen löytänyt täältä

    • myyjä

      aijaa,kivoja kommentteja kun just osa työporukasta oli Googlen kutsumana Irlannissa ja joo toimii Kiinassakin ja saatiin kiitosta meidän kampanjoistamme.
      ja jos sä katot meidän kotisivuilta nyt aluksi vaikka referenssimme ja mitä yrittäjät omilla valokuvillaan kertoo meidän palveluistamme! sinä yrittäjä HKI77, pitäisitkö sinä työssä sellaisia ihmisiä jotka maksavat enemmän kuin tuottavat?

    • 9+11=20

      Mun firmalle Vilperi teki sivut ja olen tyytyväinen hintaan ja laatuun. Ei ollu mun mielestä pakkomyyntiä, vaan ystävällistä puhelinmyyntiä. Keikkaa on tullu jo sivujen kautta, vaikkei google-kampanjaakaan ole vielä aloitettu.
      Työpaikkana en osaa siitä firmasta mitään sanoa, mut mahdollisille asiakkaille voin kehua firmaa.

    • Vilperi Oy vastaa

      Hei,

      Olen Vilperi Oy:n toimitusjohtaja ja yksi perustajista. Nimeni on Petri Elovaara. Olen jo pidempään miettinyt tähän keskusteluun vastaamisista ja nyt päätinkin sen aurinkoisena maanantaipäivänä tehdä.

      Aivan ensiksi pyytäisin ihmisiä esiintymään netissä omalla nimellään. On mielestäni vastuutonta esittää mielipiteitä asioista anonyymina. Sanon tämän niin omalle henkilökunnalleni kuin muillekin tähän kanavalle kirjoittaville.

      Sinä "Hki77" yrittäjä. Kirjoituksesi meidän henkilökuntapolitiikasta ovat melko kovia väitteitä. En usko, että olet kovin hyvin perillä siitä miten me henkilökunnastamme huolehdimme, mutta uskallan väittää, että nämä asiat ovat meillä melko kohdillaan. Palkkauksemme on todella kilpailukykyinen kun verrataan alaa yleisesti, aivan kärkipäästä. Henkilökohtainen hyvinvointiohjelmamme on ainutlaatuinen. Henkilökuntamme antoi juuri työpaikastamme kokonaisarviolla asteikolla 1-5 hurjan yli 4 tuloksen. Kysely tehtiin ulkopuolisen tahon toimesta. Annetaan sen puhua puolestaan.

      Se mitä tulee sinun omalla kohdallasi pettymykseen meitä kohtaan on todella valitettavaa. Pyydän avoimesti anteeksi epäonnistumistamme. Olen valmis hyvittämään sivuston sinulle, jos todella on niin ettei sivusto tuottanut sinulle yhtään mitään ja koko projekti oli noin suuri pettymys.

      Pyydän sinua ilmoittamaan tähän ketjuun oman nimesi ja yrityksesi nimen niin otan sinuun yhteyttä hyvityksen merkeissä. Pääsemme varmasti asiasta aurinkoiseen lopputulokseen tavalla tai toisella.

      Yleisesti ottaen kun puhutaan myyntityöstä täytyy muistaa, että myyntityö on aina tulosbisnestä. Sellaista myyntikonttoria ei tältä pallolta löydy, joka pitäisi myyjän töissä joka ei myy? Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Tätä totuutta on turha mielestäni kenenkään repiä sen enempää auki tai siihen vedoten etsiä jostain yrityksestä huonoja puolia.

      Meillä on varmasti paljon opeteltevaa niin kouluttamisessa, johtamisessa kuin monessa muussakin asiassa. Elämähän on jatkuvaa opiskelua, en usko, että olemme koskaan täydellisiä. Emme kuitenkaan ole mitenkään poikkeuksellinen yritys meidän alalla mitä tulee myyjien vaihtuvuuteen. Talossamme on kuitenkin n. 80% myyjistä työntekijöitä, jotka ovat olleet talossa yli vuoden ja useat jopa ensimmäisestä vuodesta lähtien.

      Pyytäisin keskusteluihin asiallisuutta sekä omalla nimellä esiintymistä. Anonyymit kommentit eivät valitettavasti ainakaan minun silmissäni ole kauhean uskottavia.

      Kaikesta huolimatta toivotan aurinkoista kevättä kaikille. Pidetään mieli lämpimänä vaikka ulkona pakkanen paukkuukin. Hymyilemällä päästään pitkälle :)

      Terkuin,

      Petri Elovaara, toimitusjohtaja
      Werkkoyhtiö Vilperi Oy

      • vilperillepostii

        Ei vastaa puheluun yritin tavoitella. En osta näiltä mitään perkeleen paskiaiset saatanan vilperin kusettajat.


    • Yrittäjä

      "Pyydän sinua ilmoittamaan tähän ketjuun oman nimesi ja yrityksesi nimen niin otan sinuun yhteyttä hyvityksen merkeissä. Pääsemme varmasti asiasta aurinkoiseen lopputulokseen tavalla tai toisella. "

      Minkä vuoksi tällainen asia pitää hoitaa Suomi24.fi ketjussa? On toki rohkeaa kirjoittaa omalla nimellään, mutta oikeesti... Mielestänne tämä forum on oikea paikka selvittää erimielisyyksiä?

      En kirjoita omalla nimelläni. Keskustelu tuli vastaan, sillä googletin teitä koska olin kiinnostunut palveluistanne. Tämän kommentin vuoksi jätän tilakseni tekemättä.

      Menestystä vuodelle 2014!

      • Vilperi Oy

        Hei Yrittäjä,

        Olen pahoillani ja pyydän anteeksi, jos vastaukseni loi sinulle huonon mielikuvan tavastani hoitaa reklamaatioita. Avaan asiaa sinulle hiukan.

        Oma mielipiteeni on se, että nettiin pitää aina kirjoittaa omalla nimellä. Tämä tulee varmasti vielä tulevaisuudessa enemmän tapetille kun netin käyttö vain yleistyy meidän arjessa. Tarvitaan muutama ennakkopäätös ja uskon, että asialle saadaan vielä joskus jopa jonkinsortin pykälä lakiin. Toivon ainakin niin.

        Myönnän, että minun olisi pitänyt kirjoittaa tuohon lainaukseesi vielä "voit toki myös soittaa minulle suoraan". Näin se tietenkin on. Hyvityksen ehto ei missään nimessä ole tänne tietojen julkaisu, mutta kun kirjoittaja ei esiinny omalla nimellään niin minun on todella vaikea kohdentaa oikealle mahdollinen hyvitys oikealla yrittäjälle. Enhän tiedä ketä on kyseessä. Tästä johtuen pyysin yhteystietoja.

        Tässä palstassa on viimeisten kuukausien aikana ollut hyvinkin asiattomia kirjoituksia. On esiinnytty toisten henkilöiden nimillä ja menty jopa henkilökohtaisuuksiin ja jopa kunnianloukkauksen tasolle. Täältä on poistettu useita kirjoituksia ylläpitäjän toimesta ja olen miettinyt tämän keskustelun tutkimista jopa viranomaisten toimesta. En oikein pidä siitä, että meillä työskenteleviä ihmisiä ja heidän työpaikkaansa mollataan julkisesti ilman perusteita. Tästä on vain kysymys.

        Pettynyt palveluun saa olla ja pitääkin olla jos on epäonnistuttu. Huonon kokemuksen saa myös tuoda esille ja pitääkin, mutta edelleen painotan sitä omalla nimellään kirjoittamista kun reklamoidaan jostakin asiasta. Se luo vain mielestäni uskottavuutta keskusteluun.

        Vielä kerran pahoitteluni, jos vastaukseni loi sinulle huonon mielikuvan meistä.

        -petri elovaara


      • Tommi Ko
        Vilperi Oy kirjoitti:

        Hei Yrittäjä,

        Olen pahoillani ja pyydän anteeksi, jos vastaukseni loi sinulle huonon mielikuvan tavastani hoitaa reklamaatioita. Avaan asiaa sinulle hiukan.

        Oma mielipiteeni on se, että nettiin pitää aina kirjoittaa omalla nimellä. Tämä tulee varmasti vielä tulevaisuudessa enemmän tapetille kun netin käyttö vain yleistyy meidän arjessa. Tarvitaan muutama ennakkopäätös ja uskon, että asialle saadaan vielä joskus jopa jonkinsortin pykälä lakiin. Toivon ainakin niin.

        Myönnän, että minun olisi pitänyt kirjoittaa tuohon lainaukseesi vielä "voit toki myös soittaa minulle suoraan". Näin se tietenkin on. Hyvityksen ehto ei missään nimessä ole tänne tietojen julkaisu, mutta kun kirjoittaja ei esiinny omalla nimellään niin minun on todella vaikea kohdentaa oikealle mahdollinen hyvitys oikealla yrittäjälle. Enhän tiedä ketä on kyseessä. Tästä johtuen pyysin yhteystietoja.

        Tässä palstassa on viimeisten kuukausien aikana ollut hyvinkin asiattomia kirjoituksia. On esiinnytty toisten henkilöiden nimillä ja menty jopa henkilökohtaisuuksiin ja jopa kunnianloukkauksen tasolle. Täältä on poistettu useita kirjoituksia ylläpitäjän toimesta ja olen miettinyt tämän keskustelun tutkimista jopa viranomaisten toimesta. En oikein pidä siitä, että meillä työskenteleviä ihmisiä ja heidän työpaikkaansa mollataan julkisesti ilman perusteita. Tästä on vain kysymys.

        Pettynyt palveluun saa olla ja pitääkin olla jos on epäonnistuttu. Huonon kokemuksen saa myös tuoda esille ja pitääkin, mutta edelleen painotan sitä omalla nimellään kirjoittamista kun reklamoidaan jostakin asiasta. Se luo vain mielestäni uskottavuutta keskusteluun.

        Vielä kerran pahoitteluni, jos vastaukseni loi sinulle huonon mielikuvan meistä.

        -petri elovaara

        Achtung!
        Minä nyt komppaan jonkun osanottajan viestin kautta ja kerron näkemyksiäni, niinkuin muutkin.
        Asiahan on niin että ihmisille sattuu ja tapahtuu, mutkia on matkassa, asiat on hoidettava tavalla tai toisella.
        Toiset hoitaa reklamaatiot kunnialla ja toiset ei, vai mitä. Minulle yrittäjänä on kaikkiaan kolme asiakasta jäänyt sille mallille että ei sukset mene enää samalla ladulla ja syystä tai toisesta, vaikka kuntoon on yritetty eriävien mielipiteiden jälkeen hoitaa, mutta kun ei niin ei.
        Eli pointti on siinä että joskus hampaan väliin jää mahdollisesti asiakkaan toimesta... tai sitten yrittäjän puolesta.
        Tähän kohtaan pitää todeta että syitä on monia vaikka kuinka yrittää korjata tilanteita, pääasia että yrittää.

        Otetaanpas esille nyt tämä Vilperi, minun ei tarvinnut maksaa yhtään mitään ennenkuin hyväksyin sivut valmiina ja olen tyytyväinen lopputulokseen.
        Ensimmäinen mainoskampanja toimi minun ehdoilla ja oli tyyliin "kokeillaan" ja mainostamiseen käytetty summa oli minulle testi miten hakumainonta toimii, okei se toimi jotenkin mutta en sijoittanut sillä hetkellä kovinkaan ihmeitä koska työtä riitti.

        Äsken tein uuden sopimuksen mainonnasta ja isommalla summalla, nyt katsotaan miten se oikeasti toimii. Ahaa, tässä kohta missä voinkin taas todeta että miten asiat hoidetaan kun huomenna to 6.3.2014 soitan yhteyshenkilölle ja kerron näkemyksiäni miten sen mainostuksen on toimittava että saan itse sopimuksia aikaan.
        Eli kyse on asioitten hoidosta!!

        Ymmärrän toki jos jokin esim.vaikka kotisivujen tekijä rakentaa sivuille pikku-kakkosen arkistosta kaivetun kuvan perusteella "näyttävät" sivut, niin silloin voi esim.tilitoimistolle tai kunnianhimoiselle yrittäjälle tulla huono maku, ellei kukaan tee asialle mitään.

        Mitä tulee maksuihin, minulle ei asiakkaat maksa ennenkuin näkee valmista.
        Joskus on jotkin asiakkaat halunnu maksaa etukäteen, mutta olen todennut etten ota rahaa ennenkuin olen kerännyt työkalut.

        Huomion arvoinen asia... eihän kaikki tykkää samasta ja onhan meitä moneen junaan, niin asiakkaita kuin yrittäjiä.

        T. Tommi, yrittäjä.


    • LopetaTänneKirjoitta

      Ja niin vituiksi meni "toimarin" vastaus kuin yleensä voi mennä. Haukutaan kirjoittajat vastuuttomiksi koska ovat haluavat olla anonyymejä ja käskee ikiomaa henkilökuntaansa kirjoittamaan nimellä. (Et määrää sanaakaan "henkilökuntasi" anonyymeistä kirjoittamisoikeuksista, sananvapauden suomessa) Asiakasta pyydetään täällä nimensä julkaisemaan kun on palvelua haukkunut eikä ottamaan suoraa yhteyttä yritykseen.

      Ja niin törkeä ylimielisyys paistaa läpi molemmista viesteistä. Vaikkei yrityksenne taloustiedot anna aihetta pienimpäänkään ylimielisyyteen.

      """""Oma mielipiteeni on se, että nettiin pitää aina kirjoittaa omalla nimellä. Tämä tulee varmasti vielä tulevaisuudessa enemmän tapetille kun netin käyttö vain yleistyy meidän arjessa. Tarvitaan muutama ennakkopäätös ja uskon, että asialle saadaan vielä joskus jopa jonkinsortin pykälä lakiin. Toivon ainakin niin."""""

      Netin käyttö yleistyy arjessa? HAHAHA. Olet 10-vuotta aikaa jäljessä tuollaisilla puheilla. Verkkosivuyhtiön toimitusjohtaja joka haluaa anonyymit keskustelut tuomittaviksi rikoksiksi koska heidän yrityksestä keskustellaan negatiiviseen sävyyn? Ei, emme me ole pohjoiskoreassa.

      Anonyymiys ei tule ikinä verkosta poistumaan. Siitä pitää teknologian kehittyminen huolen. Nimetön kirjoittelu on avoimuudella jo tehnyt niin paljon hyvää maailmassa. Uskaltaa kertoa paremmin omista huonoista kokemuksistaan ja saa yritykset nopeammin kehittymään parempaan suuntaan tai huonot kuihtumaan pois markkinoilta.

      Et taida olla paljoa SOME:sta oppinut jos näiden anonyymien vänkyröiden kanssa aijot jatkaa täällä vääntämistä.

      Mitä vähemmän täällä on yrittäjät väitelleet asiakkaitaan vastaan, niin sitä paremmin on bisnekset jatkuneet.

      Kannattaa käyttää aika mielummin yrityksenne kehittämiseen. Hienoja sivuja luotte, ja varmasti tuotatte paljon lisäarvoa suomalaisille pk-yrityksille.

      • Yrittäjä myös

        Ei taida tämäkään kirjoittaja ymmärtää kaikkea mitä lukee...

        Tottahan toki netin käyttö yleistyy arjessa joka päivä juuri niin kuin toi toimari kirjottaa.

        Käyttäjämäärät ei paljoa kasva koska ovat melkeen tapissa, mutta käytön määrä on eri asia.

        Luetun ymmärtäminen....


    • marko1

      Morjens!
      Olen ollut Vilperin asiakas vuodesta 2010. Olen ollut erittäin tyytyväinen sivuihin, palveluun ja palvelun kautta tulleeseen asiakasvirtaan. Googlesta on sen verran kokemusta, että minun oli pakko keskeyttää kampanja, koska tuli liikaa kontakteja. Olen suositellut Vilperiä useille yrittäjä kavereilleni ja kaikkien kohdalla homma on toiminut hyvin. Jos jollain on ollut näkemys eroja jostain, niin Vilperi on hoitanut asiat kuntoon. Vaikka joskus on tuntunut siltä, että tilaaja ei ole oikeasti tiennyt mitä haluaa.

      Marko Rusi
      Rannikon Rakennusvalvonta

      • JAMMU

        Nyt on niin jäätävä viestiketju, että on pakko kommentoida.

        Tiedän ko. yrityksestä jonkin verran. Tunnen muutaman työntekijän joka on ollut yrityksessä töissä ihan alkumetreiltä ja on edelleen. Minun hyvin vahva käsitykseni on se, että Vilperissä on poikkeuksellisen hyvä työilmapiiri, palkkaus ja tapa jolla työntekijöitä kohdellaan. Johto on avoin ja rehellinen henkilökunnalleen. Ongelmista keskustellaan avoimesti ja työntekijöiden ongelmiin paneudutaan myös yksilötasolla. Olen monesti kuullut sieltä juttuja, jotka tosissaan poikkeaa normaalista ja nimenomaan hyvässä mielessä. Toki siellä on myös työntekijöitä ollut, jotka ovat lähteneet ovet paukkuen. Onhan sitä kaikenlaisia ihmisiä eikä kaikkia voi aina miellyttää. Kokonaisuutta kun tarkastelee, niin uskon kuitenkin vian olevan enemmän näissä työntekijöissä kuin itse yrityksessä tai sen johdossa.

        Lisäksi tunnen useamman yrittäjän joka on Vilperin asiakas. Eli mitä tulee Vilperin tuotteisiin, niin ne ovat kyllä todella laadukkaita ja yrittäjälle hintansa arvoisia. Tiedän jopa muutaman yrityksen joka on kirjaimellisesti lähtenyt lentoon Vilperin ansiosta. Täällä jotkut haukkuu tuotteita ala-arvoisiksi ja joku laittoi vielä, että vanhanaikaista paskaa. Sen kommentin kirjoittaja ei kyllä ole penaalin terävin kynä! Vilperin tuotteet kun taitaa nimenomaan olla askeleen edellä monien kilpailijoiden tuotteisiin nähden. Viesteistä paistaa kohtalaisen selkeästi kateus ja katkeruus. Kilpailija, vanha työntekijä....???


        Yrittäjähki77 ansaitsee erityismaininnan tyhmyydestään.
        Repeilin täysillä kun luin tän imbesillin kirjoituksia. Dissaa Vilperiä siitä, että työntekijä saa lähteä ellei ole tuottava. Voiko tyhmyys paremmin ihmisen kommentissa ilmentyä? Kukas helvetti pyörittäisi yritystoimintaa niin, että pitäisi töissä kannattamatonta ihmistä? Sitten tämä apina väittää vielä olevansa yrittäjä. Ei vittu varmasti ole! Tai sitten on konkurssi kohta ovella. Sitten hän vielä puhuu siitä, että ovi käy tiuhaan. Kerroppas nyt yrittäjäHKI yksikin tulospalkkainen puhelinmyyntiyritys, jossa ovi ei käy tiuhaan?? Huvittaa ettet kirjoittaessasi tajua miten tyhmiä puhut. Olen kyllä kuullut myös juttuja millaisia elämäntapa loosereita Vilperissä on töissä käynyt. Veikkaisin, että yrittäjähki77 on yksi niistä. Sillä yrittämisestä tai puhelinmyynnin pyörittämistä et ainakaan ymmärrä enempää kuin sika pohjantähdestä. Olet ilmeisesti saanut potkut, koska olet ollut paska myymään ja nyt sitten kiukuttelet täällä. Olet täydellinen looserin ilmentymä. Veikkaan, että olet saanut elämässäsi aivan saatanan monet potkut ja olet joka kerta ollut sitä mieltä, että vika on ollut työnantajassa.

        Minusta Vilperin kyllä kannattaisi jättää tämä viestiketju aivan omaan arvoonsa ja ymmärtää, että täällä toisia haukkuu pienet ja säälittävät ihmiset.


      • työnperässä
        JAMMU kirjoitti:

        Nyt on niin jäätävä viestiketju, että on pakko kommentoida.

        Tiedän ko. yrityksestä jonkin verran. Tunnen muutaman työntekijän joka on ollut yrityksessä töissä ihan alkumetreiltä ja on edelleen. Minun hyvin vahva käsitykseni on se, että Vilperissä on poikkeuksellisen hyvä työilmapiiri, palkkaus ja tapa jolla työntekijöitä kohdellaan. Johto on avoin ja rehellinen henkilökunnalleen. Ongelmista keskustellaan avoimesti ja työntekijöiden ongelmiin paneudutaan myös yksilötasolla. Olen monesti kuullut sieltä juttuja, jotka tosissaan poikkeaa normaalista ja nimenomaan hyvässä mielessä. Toki siellä on myös työntekijöitä ollut, jotka ovat lähteneet ovet paukkuen. Onhan sitä kaikenlaisia ihmisiä eikä kaikkia voi aina miellyttää. Kokonaisuutta kun tarkastelee, niin uskon kuitenkin vian olevan enemmän näissä työntekijöissä kuin itse yrityksessä tai sen johdossa.

        Lisäksi tunnen useamman yrittäjän joka on Vilperin asiakas. Eli mitä tulee Vilperin tuotteisiin, niin ne ovat kyllä todella laadukkaita ja yrittäjälle hintansa arvoisia. Tiedän jopa muutaman yrityksen joka on kirjaimellisesti lähtenyt lentoon Vilperin ansiosta. Täällä jotkut haukkuu tuotteita ala-arvoisiksi ja joku laittoi vielä, että vanhanaikaista paskaa. Sen kommentin kirjoittaja ei kyllä ole penaalin terävin kynä! Vilperin tuotteet kun taitaa nimenomaan olla askeleen edellä monien kilpailijoiden tuotteisiin nähden. Viesteistä paistaa kohtalaisen selkeästi kateus ja katkeruus. Kilpailija, vanha työntekijä....???


        Yrittäjähki77 ansaitsee erityismaininnan tyhmyydestään.
        Repeilin täysillä kun luin tän imbesillin kirjoituksia. Dissaa Vilperiä siitä, että työntekijä saa lähteä ellei ole tuottava. Voiko tyhmyys paremmin ihmisen kommentissa ilmentyä? Kukas helvetti pyörittäisi yritystoimintaa niin, että pitäisi töissä kannattamatonta ihmistä? Sitten tämä apina väittää vielä olevansa yrittäjä. Ei vittu varmasti ole! Tai sitten on konkurssi kohta ovella. Sitten hän vielä puhuu siitä, että ovi käy tiuhaan. Kerroppas nyt yrittäjäHKI yksikin tulospalkkainen puhelinmyyntiyritys, jossa ovi ei käy tiuhaan?? Huvittaa ettet kirjoittaessasi tajua miten tyhmiä puhut. Olen kyllä kuullut myös juttuja millaisia elämäntapa loosereita Vilperissä on töissä käynyt. Veikkaisin, että yrittäjähki77 on yksi niistä. Sillä yrittämisestä tai puhelinmyynnin pyörittämistä et ainakaan ymmärrä enempää kuin sika pohjantähdestä. Olet ilmeisesti saanut potkut, koska olet ollut paska myymään ja nyt sitten kiukuttelet täällä. Olet täydellinen looserin ilmentymä. Veikkaan, että olet saanut elämässäsi aivan saatanan monet potkut ja olet joka kerta ollut sitä mieltä, että vika on ollut työnantajassa.

        Minusta Vilperin kyllä kannattaisi jättää tämä viestiketju aivan omaan arvoonsa ja ymmärtää, että täällä toisia haukkuu pienet ja säälittävät ihmiset.

        Wau...
        en taida laittaa hakemusta.. facebookissa pyöri mainos mut tälläinen kirjoitus jossa dissataan mieliputeitä niin... ei kyllä anna hyvää kuvaa yrityksestä.
        mä olen toisaalta aika paljon samaa mieltä et jos ovi käy tiuhaan niin se kertoo siitä että ei olla hyviä myymään tai koulutuksessa kusee joku tosi pahasti.
        Mä olen ollut aika monessa puhelinmyyntityössä ja tää on aika yleinen käytäntö. Tulos tai ulos. Mut toi ett välitetään työntekijöistä ei tolla tyyliin voi pitää paikkaansa jos työpaikkailmoituksia on tasaseen tahtia.

        ja hei.. sä edellä kirjoittaja. Sun kirjoitus on kyllä huonoa esimerkkiä et mä kyl vinkkaan ton kirjotuksen eteenpäin heille jotka halus hakee töihin.
        oot vissiin pomo itse kun haukut heti jos pientäkin negaa tulee.


      • joroinenT
        JAMMU kirjoitti:

        Nyt on niin jäätävä viestiketju, että on pakko kommentoida.

        Tiedän ko. yrityksestä jonkin verran. Tunnen muutaman työntekijän joka on ollut yrityksessä töissä ihan alkumetreiltä ja on edelleen. Minun hyvin vahva käsitykseni on se, että Vilperissä on poikkeuksellisen hyvä työilmapiiri, palkkaus ja tapa jolla työntekijöitä kohdellaan. Johto on avoin ja rehellinen henkilökunnalleen. Ongelmista keskustellaan avoimesti ja työntekijöiden ongelmiin paneudutaan myös yksilötasolla. Olen monesti kuullut sieltä juttuja, jotka tosissaan poikkeaa normaalista ja nimenomaan hyvässä mielessä. Toki siellä on myös työntekijöitä ollut, jotka ovat lähteneet ovet paukkuen. Onhan sitä kaikenlaisia ihmisiä eikä kaikkia voi aina miellyttää. Kokonaisuutta kun tarkastelee, niin uskon kuitenkin vian olevan enemmän näissä työntekijöissä kuin itse yrityksessä tai sen johdossa.

        Lisäksi tunnen useamman yrittäjän joka on Vilperin asiakas. Eli mitä tulee Vilperin tuotteisiin, niin ne ovat kyllä todella laadukkaita ja yrittäjälle hintansa arvoisia. Tiedän jopa muutaman yrityksen joka on kirjaimellisesti lähtenyt lentoon Vilperin ansiosta. Täällä jotkut haukkuu tuotteita ala-arvoisiksi ja joku laittoi vielä, että vanhanaikaista paskaa. Sen kommentin kirjoittaja ei kyllä ole penaalin terävin kynä! Vilperin tuotteet kun taitaa nimenomaan olla askeleen edellä monien kilpailijoiden tuotteisiin nähden. Viesteistä paistaa kohtalaisen selkeästi kateus ja katkeruus. Kilpailija, vanha työntekijä....???


        Yrittäjähki77 ansaitsee erityismaininnan tyhmyydestään.
        Repeilin täysillä kun luin tän imbesillin kirjoituksia. Dissaa Vilperiä siitä, että työntekijä saa lähteä ellei ole tuottava. Voiko tyhmyys paremmin ihmisen kommentissa ilmentyä? Kukas helvetti pyörittäisi yritystoimintaa niin, että pitäisi töissä kannattamatonta ihmistä? Sitten tämä apina väittää vielä olevansa yrittäjä. Ei vittu varmasti ole! Tai sitten on konkurssi kohta ovella. Sitten hän vielä puhuu siitä, että ovi käy tiuhaan. Kerroppas nyt yrittäjäHKI yksikin tulospalkkainen puhelinmyyntiyritys, jossa ovi ei käy tiuhaan?? Huvittaa ettet kirjoittaessasi tajua miten tyhmiä puhut. Olen kyllä kuullut myös juttuja millaisia elämäntapa loosereita Vilperissä on töissä käynyt. Veikkaisin, että yrittäjähki77 on yksi niistä. Sillä yrittämisestä tai puhelinmyynnin pyörittämistä et ainakaan ymmärrä enempää kuin sika pohjantähdestä. Olet ilmeisesti saanut potkut, koska olet ollut paska myymään ja nyt sitten kiukuttelet täällä. Olet täydellinen looserin ilmentymä. Veikkaan, että olet saanut elämässäsi aivan saatanan monet potkut ja olet joka kerta ollut sitä mieltä, että vika on ollut työnantajassa.

        Minusta Vilperin kyllä kannattaisi jättää tämä viestiketju aivan omaan arvoonsa ja ymmärtää, että täällä toisia haukkuu pienet ja säälittävät ihmiset.

        Viesti linkitetty eteenpäin.
        Sä taidat itse olla sielä töissä kun tykkäät haukkua vanhoja työntelijöitä.
        Tuliko parempi olo?
        Sain tän linkkinä itse ja taatusti vien jatkossakin eteenpäin.
        tää oli kyllä tosi pohjanoteeraus.
        Jokaisella on oikeus sanoa mitä mieltä on. Mutta jos teillä noin haukutaan työntekijöitä niin ei hyvää päivää teidä yritykselle.


      • yrittäjäHKI77
        JAMMU kirjoitti:

        Nyt on niin jäätävä viestiketju, että on pakko kommentoida.

        Tiedän ko. yrityksestä jonkin verran. Tunnen muutaman työntekijän joka on ollut yrityksessä töissä ihan alkumetreiltä ja on edelleen. Minun hyvin vahva käsitykseni on se, että Vilperissä on poikkeuksellisen hyvä työilmapiiri, palkkaus ja tapa jolla työntekijöitä kohdellaan. Johto on avoin ja rehellinen henkilökunnalleen. Ongelmista keskustellaan avoimesti ja työntekijöiden ongelmiin paneudutaan myös yksilötasolla. Olen monesti kuullut sieltä juttuja, jotka tosissaan poikkeaa normaalista ja nimenomaan hyvässä mielessä. Toki siellä on myös työntekijöitä ollut, jotka ovat lähteneet ovet paukkuen. Onhan sitä kaikenlaisia ihmisiä eikä kaikkia voi aina miellyttää. Kokonaisuutta kun tarkastelee, niin uskon kuitenkin vian olevan enemmän näissä työntekijöissä kuin itse yrityksessä tai sen johdossa.

        Lisäksi tunnen useamman yrittäjän joka on Vilperin asiakas. Eli mitä tulee Vilperin tuotteisiin, niin ne ovat kyllä todella laadukkaita ja yrittäjälle hintansa arvoisia. Tiedän jopa muutaman yrityksen joka on kirjaimellisesti lähtenyt lentoon Vilperin ansiosta. Täällä jotkut haukkuu tuotteita ala-arvoisiksi ja joku laittoi vielä, että vanhanaikaista paskaa. Sen kommentin kirjoittaja ei kyllä ole penaalin terävin kynä! Vilperin tuotteet kun taitaa nimenomaan olla askeleen edellä monien kilpailijoiden tuotteisiin nähden. Viesteistä paistaa kohtalaisen selkeästi kateus ja katkeruus. Kilpailija, vanha työntekijä....???


        Yrittäjähki77 ansaitsee erityismaininnan tyhmyydestään.
        Repeilin täysillä kun luin tän imbesillin kirjoituksia. Dissaa Vilperiä siitä, että työntekijä saa lähteä ellei ole tuottava. Voiko tyhmyys paremmin ihmisen kommentissa ilmentyä? Kukas helvetti pyörittäisi yritystoimintaa niin, että pitäisi töissä kannattamatonta ihmistä? Sitten tämä apina väittää vielä olevansa yrittäjä. Ei vittu varmasti ole! Tai sitten on konkurssi kohta ovella. Sitten hän vielä puhuu siitä, että ovi käy tiuhaan. Kerroppas nyt yrittäjäHKI yksikin tulospalkkainen puhelinmyyntiyritys, jossa ovi ei käy tiuhaan?? Huvittaa ettet kirjoittaessasi tajua miten tyhmiä puhut. Olen kyllä kuullut myös juttuja millaisia elämäntapa loosereita Vilperissä on töissä käynyt. Veikkaisin, että yrittäjähki77 on yksi niistä. Sillä yrittämisestä tai puhelinmyynnin pyörittämistä et ainakaan ymmärrä enempää kuin sika pohjantähdestä. Olet ilmeisesti saanut potkut, koska olet ollut paska myymään ja nyt sitten kiukuttelet täällä. Olet täydellinen looserin ilmentymä. Veikkaan, että olet saanut elämässäsi aivan saatanan monet potkut ja olet joka kerta ollut sitä mieltä, että vika on ollut työnantajassa.

        Minusta Vilperin kyllä kannattaisi jättää tämä viestiketju aivan omaan arvoonsa ja ymmärtää, että täällä toisia haukkuu pienet ja säälittävät ihmiset.

        Jammu..tai muuta mikä lie pelle oletkaan.
        kyllä täälä saa kertoa asioista avoimesti oliko tyytyväinen tai ei. mutta entiset työntekijöiden haukkumiset on jo aika törkeää.
        mä olen ollut yrittäjä toisessa polvessa kiitos vaan mutta työtä riittää meidän yrityksessä eikä mitään konkurssia ole näkyvillä. On töitä riittävästi että ylityötä joudutaan tekemään usein.
        sinun kommenttisi täälä on herättänyt huomiota eikä ainakaan positiivisella tavalla.
        minä en ollut tyytyväinen ja enkä suosittele edeenkään kellekkään, ja nyt tämäkin viesti sen todistaa että jossain menee huonosti kun noin herkästi haukutaan.
        en haasta missään riitaa, mutta sinä puheellasi osoitatjotain muuta. ole ystävä omistajien kanssa, mutta älä tee typeryyksiä että haukut vanhoja työntekijöitä. voiko ihminen alemmaksi vajota.


    • kysyn vaan...

      "Viesteistä paistaa kohtalaisen selkeästi kateus ja katkeruus. Kilpailija, vanha työntekijä....???"

      Eli mielestäsi vanha työntekijä voi kirjoittaa tuollaista? Voi siis vetää johtopäätöksen, että firmasta lähteneet työntekijät ovat katkeroituneita yritykseen? -Miksi näin, jos kaikki on kerran niin hyvin kuin sanot?

      • aajjgg

        mä olen ex työntekijä ja tietämättäni varmaan katkera :)
        tolla jammulla on nyt selkeesti ittellä joku pahasti pielessä kun tolleen avautuu. aivopieru ! trööt jammu!


      • Puhelinmyyjä
        aajjgg kirjoitti:

        mä olen ex työntekijä ja tietämättäni varmaan katkera :)
        tolla jammulla on nyt selkeesti ittellä joku pahasti pielessä kun tolleen avautuu. aivopieru ! trööt jammu!

        On se silti kumma, että talon työntekijät kuuluu olevan melko tyytyväisiä. Ainakin näin puhutaan täällä ja kylillä. Mutta lähteneet eivät? Poikkeuksellisen hyvä ilmapiiri siellä vallitsee jos kuulopuheihin luottaa.

        Eikö se sitten vaan kerro siitä, että lähtenyt on ehkä epäonnistunut? Harvoin myyjä joka saa potkut kun ei myynti kulje sitä työpaikkaa kehuu. Ja sen olen alalla nähnyt, että yhtään myyjää joka tavoitteeseen myy ei pois laiteta. Ei yhtään.

        Mitä tulee tän kaupungin puhelinmyyntifirmoihin niin ei tähän kyllä enempää rekrytä kuin muihin. Viimeaikoina rekrytty paljon enemmän muutamaan vastaamaan. Silläkään mitään merkitystä kyllä ole. Kasvava yritys rekryy, mitä sitten? Onhan noita ilmotuksia tuolla netissä muillakin alan firmoilla jatkuvasti.

        Ala on mikä on. Itse ollut alalla 10v. En vilperillä, mutta samassa kaupungissa. Moni kaveri on tosin tuolla ja hemmetin tyytyväisiä

        Ehkä parasta tässä ketjussa on se, että jonkun jammun kirjoituksesta väitetään että ei hae kyseistä työtä. Hah. Paistaa taas läpi...

        Hakekaa ja menkää kattomaan millainen paikka se on. Eikai siinä mitään menetä? Ala on haastava, mutta jos onnistut niin tienaat ja paljon. Jos et niin... Se loppuu sitten siihen...


      • C++
        Puhelinmyyjä kirjoitti:

        On se silti kumma, että talon työntekijät kuuluu olevan melko tyytyväisiä. Ainakin näin puhutaan täällä ja kylillä. Mutta lähteneet eivät? Poikkeuksellisen hyvä ilmapiiri siellä vallitsee jos kuulopuheihin luottaa.

        Eikö se sitten vaan kerro siitä, että lähtenyt on ehkä epäonnistunut? Harvoin myyjä joka saa potkut kun ei myynti kulje sitä työpaikkaa kehuu. Ja sen olen alalla nähnyt, että yhtään myyjää joka tavoitteeseen myy ei pois laiteta. Ei yhtään.

        Mitä tulee tän kaupungin puhelinmyyntifirmoihin niin ei tähän kyllä enempää rekrytä kuin muihin. Viimeaikoina rekrytty paljon enemmän muutamaan vastaamaan. Silläkään mitään merkitystä kyllä ole. Kasvava yritys rekryy, mitä sitten? Onhan noita ilmotuksia tuolla netissä muillakin alan firmoilla jatkuvasti.

        Ala on mikä on. Itse ollut alalla 10v. En vilperillä, mutta samassa kaupungissa. Moni kaveri on tosin tuolla ja hemmetin tyytyväisiä

        Ehkä parasta tässä ketjussa on se, että jonkun jammun kirjoituksesta väitetään että ei hae kyseistä työtä. Hah. Paistaa taas läpi...

        Hakekaa ja menkää kattomaan millainen paikka se on. Eikai siinä mitään menetä? Ala on haastava, mutta jos onnistut niin tienaat ja paljon. Jos et niin... Se loppuu sitten siihen...

        ei kaikki totta puhu.. kyllä tiettyjen ihmisten kesken ne oikeat avautumiset tulee. turha nostaa tätä yritystä mitenkään erityiseen asemaan. saati esimiehiä tai pomoja..

        hymyn takana piilee monella ihan jotain muuta .. kaikki ei elä sille duunille.


    • Dodiin

      Jaa jaa, kateellispaskiaiset nostavat päätään myös täällä palstalla :) kiva että olette saaneet kerättyä niin paljon rahaa että pääsitte nettiin.... ja vieläpä arvostelemaan Työnantajia jotka persehiellä työllistävät ihmisiä... mutta hyvin todennäköistä on että tuolla valittamis asenteella ette työssä edes käy...haaveilette vaan ihanasta työpaikasta :D

      Kyllä se vaan niin on, että tyytymättömiä löytyy joka yrityksestä ja hälyttäväksi se muttuu jos tyytymättömiä on yli 20 % henkilökunnasta. Sitä tuskin on lähellekkään Vilperissä.

      Meidän yrityksen sivut löytyvät referensseistä ja en voi sanallakaan moittia saamaamme kohtelua.

      Hyvä Vilperi ja Tsemppiä....

      • saana88

        mä laitoin hakemuksen eikä soittoa ole kuulunut tähän päiväänkään mennessä. ja vasta tän viestiketjun hokasin. et onneksi ei tullut soittoa. en kyllä haluais tollasta ilkeyttä kuulla jos parhaani olen yrittänyt.
        mutta ahneella on aika paska loppu


    • Vilperiä kokeillut

      Vilperin henkilökunta ei osaa mitään muuta kuin myydä. Kun kaupat on tehty osaaminen loppuu siihen. Heillä ei ole minkäänlaista projektinhallintakykyä, eikä graafista tai teknistä osaamista.

      En suosittelisi kenellekään.

    • TiiaEX-Vilperi

      Heippa vaan kaikille,

      Olen pitkään nauranut tätä viestiketjua, ja ajattelinkin, etten halua asiaan puuttua, mutta jokin Jammun kirjoituksessa sai minut ensimmäistä kertaa elämässäni kirjoittamaan suomi24:n kaltaiselle “keskustelupalstalle”. Tämä siksi, että tiedän liian monen ottavan tosissaan näitä täällä kirjoitettavia mielipiteitä. Tässä teille siis yksi lisää.

      Kuulun tähän Jammun mainitsemaan ”elämäntapaluusereiden” joukkoon. Eli entisten työntekijöiden, jotka ovat lähteneet ovet enemmän tai vähemmän paukkuen. Ja tahdon ensimmäisenä kertoa, aivan avoimesti ja rehellisesti, että minut irtisanottiin, koska tulokseni ei ollut riittävä. Koko nimeäni en ala täällä julkaisemaan, mutta onneksi Vilperillä kaikki minut tästä tunnistavat, ja myös kaikki muut minut tuntevat henkilöt, joten en usko loukkaavani ketään.

      Olenko katkera? En omasta mielestäni. Suutuinko kun minut irtisanottiin? Kyllä. Tiesin, että minut irtisanotaan, tiesin sen jo kuukausi aiemmin, koska myynti ei kulkenut ja toimitusjohtajakin lopetti tervehtimiseni. Olen tehnyt tämän alan töitä useamman vuoden, joten tulos tai ulos-periaate on minulle aivan tuttua. Miksi sitten suutuin? Koska irtisanomistilanteessa myyntijohtaja valehteli. Tämä on rankka väite, tiedän sen, enkä lähtisi ketään syyttämään ihan kevein perustein.

      Jokaisella yrityksellähän on oikeus valita työntekijänsä. Minun tulokseni oli kahdeksasta samaan aikaan aloittaneesta toiseksi paras. Ainoastaan eniten myynyt oli saanut itselleen oman tutormyyjän, ja tämä henkilö lopuksi palkattiin vakituiseen työsuhteeseen, onnea hänelle siitä. Ja kun kysyin tutormyyjä-asiasta irtisanomistilanteessa, sain vastauksen, että tutormyyjän käyttäminen oli vain kokeilu, jota ei sittemmin jatkettu. Sanoin, että olen huomannut, että olette tienneet kenet haluatte pitää, koska itse en kokenut saavani samanlaista kohtelua kuin muut. Ja vastaus oli, että ei pidä paikkaansa. Olisiko ollut lainvastaista vastata rehellisesti kyllä? Myyntijohtaja kuitenkin sanoi, että minä olen niin erilainen kuin kaikki muut Vilperillä. Eiköhän se kerro jo tarpeeksi :) Ja lisäksi se, että kuulemma minustakin tulisi kuulemma varmasti ajan kanssa huippumyyjä, mutta firmalla ei ole yksinkertaisesti varaa odottaa. Minua ei siis vain haluttu pitää, ja se on jokaisen firman oikeus.

      Ja nyt, ennen kuin kukaan hermostuu, haluan tuoda julki syyn sille miksi alunperin aloin tätä viestiä kirjoittaa. Vilperi, kotisivuja tuottavana yrityksenä, on erinomainen. Suosittelisin sitä mielelläni kaikille yrittäjille, sillä olen nähnyt miten tyytyväisiä asiakkaista on tullut, kun asiat ovat lähteneet rullaamaan! Googletiimi, asiakaspalvelu ja tuotantotiimi ovat asiansa osaavia huippuammattilaisia, ja suurin osa myyjistäkin mukavia ihmisiä, vaikkakin maineensa veroisia myös huippumyyjinä ;) Johdolla on opittavaa monesta asiasta, mutta kenellä tässä elämässä ei ole? Toivon kaikesta huolimatta kaikille pelkkää onnea ja menestystä.

      Toivoisinkin ihmisten kokeilevan itse sen sijaan, että hengailevat näillä foorumeilla. Elämässä täytyy ottaa askelia sinne mukavuusalueen ulkopuolelle, jos jotain haluaa saavuttaa. Itsekään en voi puhua kuin omasta puolestani, ja mitä tähän elämäntapaluuseriuteen tulee, olen korkeammin koulutettu kuin yksikään entisistä tai nykyisistä esimiehistäni (mukaan lukien Vilperillä), puhun taatusti useampaa kieltä ja lisäksi minulla on 3 lasta, hyvä työ ja täydelliset sosiaaliset ympyrät… Se, etten sopinut Vilperille, on sivuseikka. Se ei kerro mitään sen enempää Vilperistä kuin minustakaan. Jammu ei taida olla omaan elämäänsä tyytyväinen :) Toivon todella, Vilperin vuoksi, ettei hän ole siellä töissä, se olisi äärimmäisen noloa yritykselle.

      Hyvää jatkoa kaikille, jotka jaksoivat kirjoitukseni lukea.

      • Tommi K

        Achtung taas!
        Vaikka tapoihini ei kuulu notkua täällä ja kommentoida kaikkea. TiiaEx kommentoi ja tiivisti pidemmällä kaavalla oman kirjoitukseni sekä toi hyvin esille niin positiiviset ja negatiiviset puolet otsikkoaiheesta.
        Mikä parasta, kommentti " Elämässä täytyy ottaa askelia sinne mukavuusalueen ulkopuolelle, jos jotain haluaa saavuttaa". ! Niin hyvin sanottu että pitäisi melkein ottaa yrityksen loganiksi :)
        Ja tuosta kommentista täällä murjottavien pitäisi jo viimein tajuta asioitten monet puolet.

        Sillon kun ottaa pattiin niin silloin se tekee niin, kyllä ne asiat voi hoitaa tyylikkäämminkin.

        Tommi Ko


    • Mä uskon täysillä...

      Tosi usein entiset työntekijät tulevat kehumaan vanhaa duunipaikkaansa ja vielä puolustamaan omia kirjoituksiaan. Kyllä vain...

    • millavanilla6

      ...ja johdon pätevyys on mikä???

    • Moj

      Moro. Olen ollut vilperin asiakas muutaman vuoden. Töitä on ainanakin niin paljon
      että piti vähentää hakuja.

    • fgsgdfgdg

      yleensähän ne asiakkaat, jotka ostavat kiireidensä vuoksi ulkoistamista, roikkuvat täällä kehumassa yhteistyökumppaniaan...:)

    • JaanaPaana76

      On mukava huomata, että Vilperin johto on valppaana paikalla puolustamassa yritystään. Josko sentään jättäisivät leikkimästä "tyytyväistä asiakasta". Se ei mene läpi edes lapsille...

    • uppistakeikkaa....

      eipä tiputella ;)

    • rgdgetdgtg

      mikäs on vilperin politiikka yrityksiä kohtaan??? siis asiakkaita?

    • Vesa Palomäki

      Olen ollut Vilperillä töissä 3 vuotta ja olen todella tyytyväinen siihen mitä meillä on töissä! Loistava henki ja kaikki puhaltaa yhteen hiileen. Lisäksi yritys panostaa hyvinvointiin. Yrityksemme maksaa puolet hieronnasta ja rajaa ei ole käynti määriin. Yrityksellämme on moniin kuntosaleihin sopimuksia joihin pääsemme edullisin kustannuksin.

      Ei kai yli 3500 kotisivua ylläpitävä yritys voi aivan surkea olla?!
      Yritykseltä löytyy myös tälläinen www.google.com/partners ja kirjoitat sinne Vilperi
      Kuinkahan moni "paskaa" työtä tekevä tuon saa???

      Vastaava henki minulla on ollut Vihtorissa jonka Fonecta osti muutama vuosi sitten ja sielläkin oli kiva työskennellä kun työntekijästä välitettiin.

      Tottakai jokaisessa myynti yrityksessä ovi käy molempiin suuntiin,se on selvä ja sitä ei ketään voi kiistää.

    • JassuKassu1

      Myytte tuotetta, joka on pelkkää tyhjää...

      Jokainen asiakkaanne saa samaa Google Adwordsista luottokortilla murto-osa hinnalla. Te ette tee muuta kuin myy.

      • meitä on moneksi

        Eipä JassuKassu nyt asiaa oikein ymmärrä. Pitäisi ottaa asioista selvää, ennenkuin mitään kirjoittaa, ettei näytä tyhymyyttään!


    • gcbhfhgdhgn

      no mistä se raha tulee siihen kaikkeen ylimääräiseen "hierontaan ja kuntosaliin ja muuhun kivaan"..?

    • Vesa Palomäki

      JassuKassu
      meinaatko että kun vain laittaa tilille rahaa niin Google toimii parhaalla mahdollisella tavalla????

      Titityy kevät

      En tiedä niistä eikä mun kuulu niitä tietääkkään. Mä olen vaan töissä täällä ja tyytyväisenä vielä olenkin.

      gcbhfhgdhgn

      meinaatko että firmalla ei ole katteita työssä mistä se raha tulee???

    • fgdgdgd

      vilperi ja muutkin google-kauppiaat: jollei asiakas ole ihan pipo, hän oppii hoitamaan google-tilinsä puolessa tunnissa kuukaudessa. se on fakta.

      miksi niin moni tuntemani yrittäjä hoitaa itse googlenäkyvyytensä, ja maksaa siitä ainoastaan noin puolituntia vaivaa ja murto-osan kaikkien teidän näkyvyyskaupppiaiden hinnoista..? esimerkkejä on lukemattomia.

      eli rautalangasta: aika harva yrittäjä nettoaa satoja euroja tunnissa, eli se oman ajan investointi on todellakin kannattavaa.

      mystifioitte koko jutun muka vaikeaksi, mutta menee pari vuotta, ja jopa aikuiset osaavat tehdä google-mainontaa vaivatta. ja itse googlen avulla... :)

    • Tomppat

      No olipas viestiketju. :)

      Itse olin tänään puhelimessa erään tämän yhtiön myyjän kanssa, ja sovimmekin tapaamisen ensi maanantaille.
      Tapaaminen käsittelee kotisivujen rakentamista, ja palaverin tarkoitus on kartoittaa yrityksemme kotisivujen laajuus ja kohderyhmät, jonka jälkeen saamme tarjouksen sivujemme rakentamisesta.

      Ei ainakaan vielä kuulosta pakkomyynniltä ???

      Ja tiedän, TOTTAKAI siellä palaverissa yritetään saada homma klousattua, sitähän sanotaan myymiseksi. Sehän on sitten ihan minusta kiinni laitanko nimeä paperiin vai en. Tuo pakkomyynti on muutenkin sanana melko vahva, sen käyttö on ok ehkä kun myydään sairaille ja vanhuksille väkisellä jotakin, mutta kun puhutaan yrityksestä joka myy palveluaan toiselle yritykselle, niin empä tiedä. Jos kokee tilanteen pakkomyyntinä, niin onko se niin vaikea sanoa ei ja poistua paikalta?

      Eli nämä "pakkomyynnin" uhrit vois varmaan kurkata peiliin ja miettiä onko yrittäminen sittenkään oma juttu, jos ei ole munaa sanoa ei. Yritystoimintaan kuuluu kova myynti ja niin kuuluu myös päätöstenteko, ja siitähän tässä "pakkomyynnissä" on kyse.

      Mielenkiinnolla ainakin menen kuuntelemaan mitä on tarjolla, tästä listauksesta en paljoa "referensseiksi" lue, mutta tulipahan kommentoitua.

      Yrityksestä työnantajana minulla ei ole pienintäkään kokemusta / kuulopuheita, mutta se nyt ei minua varsinaisesti kiinnostakaan, minua kiinnostaa meidän oman yrityksen imagon nosto, ja siihen lähden apua hakemaan. Sitäpaitsi ainakin alustavien kyselyjen perusteella yrityksen hinnoittelu ei ole kalleimmasta päästä, kun otetaan huomioon mitä se sisältää. Nettisivuthan voi tehdä vaikka ite jos tekstin optimointi jne. ei ole yritykselle tärkeää. Meille se on elinehto.

      Ja pianhan se nähdään miten asiat etenee. :)

      • Kukamuumuka33

        No se on varma ettei ne sivuja osaa tehdä! Niin on vanhan oloisia ja värisiä. Toki "asiakasta kuunnellaan" mut ei kyllä loppuun asti, kun yrittäjä itsekkin tajuaa että työntekijä ei ymmärrä toteuttaa juuri niitä sivuja mitä haluaa ja on jopa parissa sivuissa niin järkyttävät kirjotusvirheet et ei kyllä ammattimaiselle näytä


    • dfgdgdfgdgf

      vilperin tekemät kotisivut ovat todella näyttäviä ja hyviä! teit oikean valinnan siinä.

    • c´moon

      Googlen virallinen yhteistyökumppani:

      www.google.com/partners

      Sivujen mukaan yli 3000 tehtyä verkkosivustoa. Liikevaihto kolmessa vuodessa muutamasta sadasta tuhannesta yli kahteen miljoonaan.

      Näitä asioita minä katsoin kun olen menossa myös tapaamiseen. Odotan innolla.

      Verkkosivuilla blogi jossa työntekijät kertovat työstään ja näyttävät tykkäävän. Tännekin moni haluaa vielä kirjoittaa heistä. Ei tämä mikään huono firma kyllä voi olla. Ei millään.

      Referenssit ovat kyllä vaikuttavia!

    • Mitäs mitäs ??

      Jo on ketju lyhentynyt....

    • xfgbcvbvcbfxbg

      Nyt on firmalla aidosti hätä, kun palkkaavat henkilökunnan edustajan omalla nimellään ja kuvallaan pyytämään anteeksi yhtiön puolesta! Pr-johtajan te tarvitsette, ja strategian alkeet osaavan toimitusjohtajan! Joka kirjoituksenne upottaa enemmän.

      • aöldkfjhpöaeodjf

        Nii juu... Siis nimettömänä/kasvottomana saa kyllä haukkua, mutta nimellä/kasvoilla ei saa puolustaa... Niinhän se meni! Hyvä edellinen ääliö!


    • joopajoooooooo

      Ja kolmekymmentä tykkääjää, kun firmaa puolustetaan... Eikun hei! täähän onkin mainostoimisto! Onko firma jo palkannut erikseen puolestapuhujan suoli24-palstalle?

    • jossulainen

      Kannattaako tänne mennä? Onko oikeasti näin hurja paikka? :D

      • almah

        jossulainen, älä mene! se on TYÖTÄ, en usko että osaat


    • NÄIN ON!!!!

      HAH! Juuri tuollainen skeibapaikka missä hyvän fiiliksen puhujat ovat oman toimiston palkkalistoilla olevaa väkeä!

      ÄLKÄÄ MENKÖ!!! KOKO PAIKKA ON VEDÄTYSTÄ!!!

      • Taina Suonio

        Heh, minäpä otin viikko sitten riskin ja aloitin työt Vilperissä, koska USKON yritykseen ja tuotteeseen. Olen 20 vuotta ollut myyntialalla hakemistopuolella ja nyt tuli aika siirtyä "nykyaikaan" =) Olen urani aikana TODELLAKIN nähnyt, miten ovet käy taajaan tahtiin, mutta minä valitsin Vilperin, koska tällä alalla on niin järjetön määrä sontaa, että jos parhaaseen pääsee, olen otettu. Myyntiala on niin rankka duuni, että siellä ei vaan pärjätä ja suurin osa näistä, jotka dissaavat entistä työnantajaa, ovat kyllä ansainneet lopputilin. Yrityksen kuin yrityksen tarkoitus on tuottaa voittoa, sehän nyt pitäisi olla selvä asia jo alakoululaiselle, ja näin ollen ei voida pitää edes hyviä tyyppejä, jos he eivät tuota. Sitä paitsi Vilperin tuotteet ja palvelut ovat ensiluokkaisia, mutta eiväthän kaikki ole tyytyväisiä, vaikka Rolls Royce ovelle tuotaisiin.


      • jooooooooooooooooo0o
        Taina Suonio kirjoitti:

        Heh, minäpä otin viikko sitten riskin ja aloitin työt Vilperissä, koska USKON yritykseen ja tuotteeseen. Olen 20 vuotta ollut myyntialalla hakemistopuolella ja nyt tuli aika siirtyä "nykyaikaan" =) Olen urani aikana TODELLAKIN nähnyt, miten ovet käy taajaan tahtiin, mutta minä valitsin Vilperin, koska tällä alalla on niin järjetön määrä sontaa, että jos parhaaseen pääsee, olen otettu. Myyntiala on niin rankka duuni, että siellä ei vaan pärjätä ja suurin osa näistä, jotka dissaavat entistä työnantajaa, ovat kyllä ansainneet lopputilin. Yrityksen kuin yrityksen tarkoitus on tuottaa voittoa, sehän nyt pitäisi olla selvä asia jo alakoululaiselle, ja näin ollen ei voida pitää edes hyviä tyyppejä, jos he eivät tuota. Sitä paitsi Vilperin tuotteet ja palvelut ovat ensiluokkaisia, mutta eiväthän kaikki ole tyytyväisiä, vaikka Rolls Royce ovelle tuotaisiin.

        Paljonko saat kirjoituksesta palkkaa? :)


      • Almah

        "skeibapaikka missä hyvän fiiliksen puhujat ovat oman toimiston palkkalistoilla olevaa väkeä! "


        Niin, varmaan aika vaikea on puhua sellaisen työpaikan fiiliksestä, missä itse ei ole töissä =)

        Hitto, olet nero!!


    • Matti Kiviharju

      Minun mielestäni on todellä törkeää, että anonyymisti hakutaan yrityksiä.
      Olen itse Werkkoyhtiö Vilperin kanssa tekemisissä, koska työn antajani teettää osan kotisivuistaan Vilperillä ja olen toisinaan tekemisissä Vilperin työn tekijöiden kanssa.
      Lain mukaan yrityksiä ei saa haukkua netissä ja siitä voi saada rangaistuksen jos asia menee liian pitkälle varsinkin jos on kyseessä pelkkä tavallinen toiminimi.

    • KAMALA PAIKKA!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=mfs8R4evmho

    • totuus on toista

      Video on "vähän" väritetty. Totuus on toista.
      Googlettakaa Karprint!

    • wtfwtf?

      Mitä joku turkulainen kustannusyhtiö liittyy mitenkään turkulaiseen pilipalinettifirmaan?

    • näin se vaan menee

      Litsis lätsis! Mäiskis läiskis! poksispöksisupsistopsis.... Sprrrruits!

    • täydellinen luuseri

      Täytyy olla täydellinen epäonnistuja tai personal trainer mikäli täällä ei pärjää

    • TULIKO LOOPPU?

      ONKO TÄMÄ FIRMA ENÄÄN OLEMASSAKAAN? PITÄISI TÖITÄ SAADA JOSTAI

      • Taina Suonio

        Firma on ja voi hyvin =) Uusi konttori avattu mm. Seinäjoella. Pistä hakemus toki. En rekrytoi, mutta olen talossa töissä ja suosittelen lämpimästi. Kateellisten puheet voi sivuuttaa. Työ on kovaa, mutta onnistumisesta saa loistavan korvauksen. Työtä vaan on pakko olla valmis tekemään ja kestämään pettymyksiä. Mut se on myyntialan perusjuttu joka paikassa.
        www.vilperi.fi


    • Vedätystä!

      http://www.vilperi.fi/asiakkaita.html

      Heh. Täällähän on koko lauma vedätettyjä firmoja.

      Isoja nimiä kuten:
      Optikko Hakula
      Neste Oil
      Rajala Studiot
      Sairaala NEO
      jne jne.

      PS. Olisitte saaneet samat palvelu 10% hinnalla ja paremmalla laadulla jos vaan olisitte muualta hakenut, ettekä olisi antanut Vilperiläisten vedättää.

      Heidän koko hommansa perustuu siihen, että tehdään yksinkertaiset asiat kuulostamaan vaikeilta ja sitten vaan asiakkaalta rahat pois...

      PSS. Itse sain tarjouksen vastaavan kotisivutarjouksen 8%:lla heidän hinnasta.. ja samalla sisällöllä!

      http://www.vilperi.fi/yritys.html

      • Dandee

        Ja tiedät asiakkaiden hinnat mistä?


    • it2000 nimi alle vaa

      it-alalla on menestyjillä tyylinä tehdä pitkiä sopimuksia ja esittää asia monimutkaisemmin kuin asia onkaan. eihä se ole lainkaan trendikästä enää laatia kotisivuja vaan pitää olla responsiivista google-partner toimintaa..

      tutustukaa myös muihin toimijoihin, ei se takseissa näkyvä firma aina oo se paras :) Tulee vähän ostostv-fiilis.

    • vatussi

      Huhujen mukaan toinen osakkaista (ns. firman järki) olisi jättämässä uppoavan laivan ja muuttamassa Thaimaaseen. Pitääkö paikkansa?

    • olabi

      Huhun mukaan sun vaimo tapailee naapurin miestä, huhun mukaan Elvis elää Varissuolla..AINA huhut on totta, jos ne on negatiivisia juu. Onko täysin mahdoton ajatella, et hyvällä liikeidella voi ihan pärjätäkin. Eipä tietenkään, eihän Suomessa sovi menestyä.

    • Tama on fakta!

      Tama on hyva yritys jota osataan pyorittaa. Taitaa kateelliset olla joko epaonnistuneita tyontekijoita tai muuten vain luusereita. Kukaan ei myoskaan ole Thaimaassa.

    • jooooojooooojooooooo

      Suomenkielisellä näppäimistöllä, Suomesta kirjoitettuja kehuja? ;) Joopajoo....

    • 95647887555

      Eikös vielä muutama vuosi sitten nämä nykyiset johtajat ja mainonnan asiantuntijat olleet taksikuskeja ja puhelinmyyjiä.Ei taida olla kovin vaikeaa hommaa tuo nettimarkkinointi......

    • VAROKAAVAROKAAVAROKA

      säälittävää korkeapainemyyntiä ylihintaan palveluista jotka eivät toimi. VAROKAA VELKAINEN KISKA!

      • erkkki

        mäkin ostan vain halpaa,,haluan putkiremontin halvalla, ihan sama mitä paskaa jälki on, kunhan on halpaa. sit voin parkua täällä et mua kusetettiin


    • cbgcvbcnbb

      pari nuorta kollia otti tilaisuudesta vaarin ja alkoivat tehdä bisnestä. ja hattu on yhtäkkiä täynnä sitä itseään. se hyvä vanhoissa rikkaissa suvuissa on ettei niille käy noin kun ovat tottuneet rahaan ja valtaan.

    • iHmettelijä

      Niin...minulla on tuttava töissä Vilperillä ja on viihtynyt tosi hyvin jo vuosia. Vilperi on laajentanut toimintaansa Turusta ja näin ollen TYÖLLISTÄÄ jo lähes 70 henkeä, onko tämä väärin? Jokainen veroeuro jää Suomeen toisin kuin esim. markkinajohtaja, jonka pääomistaja on Australiassa. Onko tosiaan väärin, että suomalainen firma pärjää? Pitäiskö näidenkin Vilperin työntekijöiden maata kortistossa, sekö sitten näiden parjaajien mieltä lämmittää? Jos myydään yrittäjille laatua, ja he saavat siitä hyötyä ja pärjäävät niin kauheaahan se on, tottakai juu.

      • 515252152

        Suomessahan ei saa menestyä. Ja jos menestyy niin aina on kateelliset ruikuttamassa. Näin se menee. Euroopassa tämä keskustelu olisi täynnä onnitteluita!


      • just joo....
        515252152 kirjoitti:

        Suomessahan ei saa menestyä. Ja jos menestyy niin aina on kateelliset ruikuttamassa. Näin se menee. Euroopassa tämä keskustelu olisi täynnä onnitteluita!

        Onnitteluja siitä, että myydään ilmaa yrittäjille ja sitäkin ylihintaan? Jepjep....


      • 1727638282
        just joo.... kirjoitti:

        Onnitteluja siitä, että myydään ilmaa yrittäjille ja sitäkin ylihintaan? Jepjep....

        Ilmaa? Mites ilmaa urpo myydään? Jos ymmärrät jotain yrittämisestä niin kyllä, tuotteissa on kate. Ihan joka tuotteessa.

        Eli sinäkin ääliö joudut aina välillä ostamaan ilmaa. Eikö ole rankkaa?


    • wweeee

      Miksiköhän tämän yhtiön 2013 tilipäätöstä ei ole tehty? Uusia firmoja vaan perustellaan, mutta onko tämä vanha enää toiminnassa?

      • KP2014

        Tilikausi voi olla 18 kk:n pituinen...


    • kyllä vöi

      kyllä vöi perystää jös hälyää

    • Ihansamaketä

      Hauska ketju :) Kertoo kuinka säälittävää tämä on täällä kun katsoo esim tuota väitettä, että yksi omistajista on thaimaassa niin tapasin henkilön eilen turussa ja kertoi kuinka kauppa käy!

      Lähdössä toki on. Mutta ei vielä. Kuinka te jaksatte urputtaa täällä toisten asioista? Ja firmojen asioista?

      Olette luultavasti itse jossain kilpailijalla tai alalla ja niin kateellisia toisten menestymisestä että oksettaa!

      Hyvä ville ja pete! Olette rakentaneet hienon yrityksen! Jatkakaa samaan malliin!

      • alalla vuodesta -95

        Kyllähän toi firma on yksi monista vastaavista.Pari menevää nuortamiestä julkisivuksi,homman rahoittajat häärivät takana,haalitaan asiakkaita rajulla myynnillä,tuotteet bulkki laatua,ja kaikki samalla kaavalla toteutettuja.Parempia,toimivampia ja huomattavasti edullisempa palveluja löytyy helposti.


      • Hesarista luettua
        alalla vuodesta -95 kirjoitti:

        Kyllähän toi firma on yksi monista vastaavista.Pari menevää nuortamiestä julkisivuksi,homman rahoittajat häärivät takana,haalitaan asiakkaita rajulla myynnillä,tuotteet bulkki laatua,ja kaikki samalla kaavalla toteutettuja.Parempia,toimivampia ja huomattavasti edullisempa palveluja löytyy helposti.

        Onko toi nyt niin huonosti toimiva firma ja työllistää 70 henkilöä?!

        Turkulainen Vilperi yhteistyöhön Googlen kanssa
        Jaana Savolainen HS
        TALOUS Julkaistu 9:00
        21
        Turkulaislähtöinen digimediatoimisto Vilperi on tehnyt yhteistyösopimuksen amerikkalaisen Googlen kanssa. Vilperi on kolmas suomalainen yritys, joka tekee Googlen kanssa Premier SMB Partner -sopimuksen.

        Vilperi on erikoistunut responsiivisten kotisivujen tuottamiseen ja Googlen mainostuotteiden avulla toteutettuun digitaaliseen mainontaan.

        "Strateginen yhteistyö on osoitus ammattitaidostamme ja kasvupotentiaalistamme. Se on meille tärkeä erottuvuustekijä", Vilperin toimitusjohtaja Petri Elovaara sanoo yrityksen tiedotteessa.

        Elovaaran mukaan Premier SMB Partner -yhteistyön laatuvaatimukset ovat tarkat. Google asettaa tarkat vaatimukset työn laadulle, läpinäkyvyydelle ja asiakaspalvelulle. Yritykset käyvät läpi laajan koulutuksen ja osaavat auttaa pk-yrityksiä verkkomainonnan kehittämisessä ja hallinnoinnissa.

        "Kuluttajat ovat jo verkossa, ja siksi on erittäin tärkeää, että myös pk-yritykset kykenevät tavoittamaan ja palvelemaan asiakkaitaan verkossa. Yritykset, joiden kanssa teemme yhteistyötä, ovat tärkeässä roolissa auttaessaan suomalaisia yrityksiä menestymään liiketoiminnassaan", Googlen maajohtaja Anni Ronkainen sanoo.

        Vilperin liikevaihto on seitsenkertaistunut kolmessa vuodessa ja ylsi viime vuonna 3,3 miljoonaan euroon. Yritys työllistää Turussa, Tampereella ja Seinäjoella 70 ihmistä.


    • Vilperin kriitikko

      Pitkään viestiketjua seuranneena minua kiinnostaa erityisesti tähän yritykseen kohdistuva vihamielisyys. Ymmärrän sen hyvin, koska yltiöpäinen leuhkiminen yrityksen taholta taidoilla, joita siellä ei selvästikään ole, on typerää. Kaikki näkemäni työnjälki on mielestäni ala-arvoista (saman kaavan mukaan tehtyä). Luovuus puuttuu. Kun katselin esim. Leluliike Casagranden sivuja, olin kauhuissani. Olen ollut vuosikymmeniä Casagranden asiakas ja luulin näkeväni HAUSKAT leikkimieliset sivut! Olen myös elämäntyöni tehnyt mainosgraafikkona.Tsemppiä muillekin kriitikoille!

      • Naurettavakö

        Domaintietojen mukaan näyttää Casagranden sivut olevan Fonectan tekemät.

        Taisit paljastaa juuri itsesi sinä kriitikko :) Sillä selvästi tiedät, että ne ovat olleet vilperin tekemät. Voimmeko siis päätellä, että olet ollut töissä vilperillä...


      • vilperin kriitikko
        Naurettavakö kirjoitti:

        Domaintietojen mukaan näyttää Casagranden sivut olevan Fonectan tekemät.

        Taisit paljastaa juuri itsesi sinä kriitikko :) Sillä selvästi tiedät, että ne ovat olleet vilperin tekemät. Voimmeko siis päätellä, että olet ollut töissä vilperillä...

        Päättelynne on väärä. Tää Vilperin k
        riitikko ei selvästikään osannut sanoa tarpeeksi suorasukaisesti asiaansa tai lukijat eivät ole ymmärtäneet tekstiäni. Olen käynyt tutustumassa Vilperin tekemiin sivuihin ja tyrmistynyt niiden yleisestä huonosta tasosta! Minua hävettäisi jos olisin ollut niitä tekemässä! .D Terveisin Vilperin kriitikko.


      • paavali2014
        vilperin kriitikko kirjoitti:

        Päättelynne on väärä. Tää Vilperin k
        riitikko ei selvästikään osannut sanoa tarpeeksi suorasukaisesti asiaansa tai lukijat eivät ole ymmärtäneet tekstiäni. Olen käynyt tutustumassa Vilperin tekemiin sivuihin ja tyrmistynyt niiden yleisestä huonosta tasosta! Minua hävettäisi jos olisin ollut niitä tekemässä! .D Terveisin Vilperin kriitikko.

        Vilperin asiakkaana voin kertoa, että sivujen suunnittelu- ja sisältö ovat aluksi suuntaa-antavia ja vaativat usein työn tilaajan paneutumista asiaan, jotta lopputulos on hyvä. Kuvitelkaa mainostyypin lähtötilannetta jos asiakkaan toive on ööö en mä tiiä? Tässä firmassa on takuulla ammattitaitoa ja tarinoita asiakkaiden menestyksestä useita. Vilperin hinnoittelu on minun kokemukseni mukaan edullinen. Voit maksaa sivustosta viisinumeroisen summan mutta se ei ole yhtään sen kummallisempi kuin edullisempi, jonka Vilperi tuottaa.


      • domainvitunkeskus
        Naurettavakö kirjoitti:

        Domaintietojen mukaan näyttää Casagranden sivut olevan Fonectan tekemät.

        Taisit paljastaa juuri itsesi sinä kriitikko :) Sillä selvästi tiedät, että ne ovat olleet vilperin tekemät. Voimmeko siis päätellä, että olet ollut töissä vilperillä...

        Tarviit vissii domaintietoja paljonki jos haluut kattoo onko Vilperi tehny jonkun saitin..Vitun vajakit, menkää keskustelee sauvakävelystä ja muusta elämämkoulu jutusta. Mistä lie tuulipukukansa nyt nykyään jutteleekaan? Vaikkapa Putouksesta tai Tanssiitähtienkanssa jormasta?


      • vajakkiiiiiiii
        Naurettavakö kirjoitti:

        Domaintietojen mukaan näyttää Casagranden sivut olevan Fonectan tekemät.

        Taisit paljastaa juuri itsesi sinä kriitikko :) Sillä selvästi tiedät, että ne ovat olleet vilperin tekemät. Voimmeko siis päätellä, että olet ollut töissä vilperillä...

        Tarviit vissii domaintietoja paljonki jos haluut kattoo onko Vilperi tehny jonkun saitin..***** vajakit, menkää keskustelee sauvakävelystä ja muusta elämämkoulu jutusta. Mistä lie tuulipukukansa nyt nykyään jutteleekaan? Vaikkapa Putouksesta tai Tanssiitähtienkanssa jormasta?


    • onko lakisääteisiä

      Vilperin homma perustuu myyntihommaan eikä asiakkaan tarpeeseen. Ei siellä kiinnosta ketään meneekö asiakkaalla hyvin vai huonnosti kunhan laskut maksetaan ja rahaa lypsetään. hyvää hommaa vilperin homma on firmalle. Mitä myyjä saa edes provisiota? Nuoria ihmisiä töissä. Onko työ terveyttäkään?

    • paavali2014

      kyllä ne tarpeet ovat jo siellä piilevänä mutta myyjän tehtävä on myydä ja kertoa asiakkaan mahdollisuuksista käyttää tehokkaasti nykyaikaisia työkaluja, jolla tavoittaa asiakkaita. Vilperin hommakin perustuu jatkuvuuteen eli mitä kauemmin asiakas jatkaa niin myös Vilperi hyötyy. Myyjä tienaa niin paljon kuin myy ja rajana on taivas. Heidän myyntityössä pärjäävillä ei ole mitään tekemistä liiton margariinitehdasoravien kanssa.

    • Atuor

      Toinen lähtee aasiaan ja toinen jättää toimarin tehtävät.. Mitähän tämä kertoo..

    • dasfakta

      http://www.turkulainen.fi/artikkeli/252003-vilperi-vaihtaa-toimitusjohtajaa,,
      nevöhööd Sami =)

    • ituhippi1

      On ollut hyvin mielenkiintoista seurata tätä keskustelua. Olen itse Vilperi vanha työntekijä ja täytyy sanoa että tuöpaikka oli mitä mahtavin. Itse vaihdoin alaa ja näin ollen lopetin työskentelyni Vilperillä. Mikäli tämä ala olisi kiinnostanut niin en olisi missään nimessä lähtenyt ko firmasta pois. Mitä tulee yrityksen johtoon ja henkilökuntaan, on firman Ex- toimari, ja nykyinen Ex-toimari helvetin lahjakkaita tyyppejä. Arvostan ja nostan suuresti hattua näille kahdelle herralle ja heidän osaamiselleen. Tiedä sitten kuinka moni tässä kilpailutilanteessa saa homman toimimaan näin hyvin. Ja faktajuttu on myös se että jokaiselta löytyy sitä bulkkituotetta, mutta rohkenen väittää että Vilperiltä irtoo oikeasti toimivia ratkaisuja ja he osaavat oikeasti nämä hommat. Ja mitä vittua te kitisette hinnasta? Jos saatte muka halvemmalla parempaa niin ottakaa sieltä, turha täällä on aukoa päätään siitä että joutuu maksamaan, jokainenhan hinnoittelee itsensä kuten haluaa ja en usko että vilperillä olisi yli 3500? kotisivuasiakasta jos ne olisi niin helvetin kalliita tai huonoja!

      Ottakaa nyt ihan rauha ja antakaa toisten menestyä. :)

      Hyvä pojat! Ootte kovia ja ammattitaitoinen jengi!

      -P

      • Petri Elovaara

        Kiitos Ituhippi1,

        Yritämme parhaamme jokapäivä :) Tuli taas hymy huulille kun luki tämän ketjun pitkästä aikaa. On tämä sen verran humoristinen tasoltaan!

        Oli sen verran hyvä palaute, että tarjoan lounaan koodisanalla "ituhippi" jos nähdään jossain.

        -pete


    • Tuuruust vaan

      On se vaan niin hienoa, kun firman omat "pojat" kirjoittelee vastineita reklamaatioihin nimimerkillä. Suosittelen kiertämään koko yrityksen, koska yrityksen asteelle se jää joka sektorilla :-)

    • ituhippi1

      Ei sentään, kyllä täällä puhuu ihan toisen firman edustaja ja vanha työntekijä.

    • Tois puolt jokkee

      Aika aktiivisesti entiset työntekijät seuraa ex-työpaikan edes ottamuksia :-) Älkää aliarvioiko lukijakuntaa. Toiseksi kirjanpitokausi on 1,5 vuotta, joten kasvua ei ole tapahtunut viime vuoteen, kun jyvittää liikevaihdon vuoden pituiseksi. Mikä mättää myynnissä?

    • extyöntekijä

      Luulen, että Pete tarjoaa itselleen sen lounaan, kun tapaa oman verkkominänsä "ituhipin" lounaalla. heh ehh heh.

    • Ulkopuolinen analyys

      Sinänsä hyvää duunia tekevät sillä tarkoitus on herättää mielipiteitä ja siinä onnistuvat kyllä :)

      Paljon hyvää jos esim katsoo kasvua niin sehän on ihan hyvällä tasolla, mutta kun katsoo lukuja niin pinnan alla ei ihan niin hyvin menekkään. 150000 suoraa lainaa ja toinen mokoma erinäköisiä eriä. Toki mikäli tilinpäätös tehty samalla rehellisyydellä kuin mitä huutelu niin silloin ei ihan tarvitse luottaa tilinpäätökseen. Aika vähän siellä on kirjattuna kuluja tulevalle vuodelle. (Ja tiedoksi myös että yleensä tilikautta pidennetään jos tulos on pahasti pakkasella). 150000 Vilperi saa olla Pakkasella joten ihan vuoden sisään mitään hätää ei pitäisi olla

      Jos julkikuvaa katsotaan niin tuntuu, että enemmän yrityksen tarkoitus on pönkittää yrittäjiä tai ainakin Petrin omakuvaa kuin sinänsä viedä yritystä eteenpäin, sen verran naurettavia esim nuo yritysvideot ovat(Esim kuka oikeasti terve tekee rekrytointivideon itsestään jossa etsii johdon sihteeriä). Järkeviä ihmisiä on vaikea tällä tavalla saada mutta ihmisiä jotka saa kivasti alistettua niin varmasti löytyy.

    • 123456789

      Koko homma perustuu agressiiviseen puhelinmyyntiin ja kun sopimus on saatu loppuu kiinnostus siihen,jonka huomaa sivujen toteutustasosta.Mainostaa itseään suurena työnantajana(työntekijät provikkapalkalla) ja johto latailee ihmeellisiä rekryvideoita nettiin.Jos tarvitset kotisivut,niin vertaa näiden ja esim. Mainostoimistoturun tuotantoa toisiinsa niin et kauan asiaa joudu pohtimaan....

      • asiakasvilperi

      • Dandee

        123456789
        Ihan alkuun kerron sulle pari prinsiippiä.

        Homma numero
        1) Avaa nyt jo herran tähden ne silmät!
        2) Opettele käyttämään vaikka tietokonetta.
        3) Lopeta turha paskanjauhanta
        4) Jos sua itteä vituttaa kun sua on huijattu ku halusit säästää ja päästä halvalla,
        niin kaikkia ei tarvii vituttaa ja tulla huijatuks. koska kaikki on mahdollista herran vuonna 2015 ja rahalla saa ja hevosella pääsee.

        Ja sit se tärkein juttu:
        Jep oikeessa oot, ei tarvii kauan miettiä miks on niitä ihmisiä jotka itkee täällä et on tullu kusetetus. Ehkä olis parempi sunkin vaan olla hiljaa ku et selkeesti näinkään yksinkertaisesta tuotteesta tai niiden eroista ja ominaisuuksista ymmärrää hevon helevettiä. Vitun vajukki!


    • konsult2000

      Perus puhelinmyyntifirma,voisi samalla kaavalla myydä vaikka Aku Ankkaa tai Imureita.Eivät oikeat mainostoimistot palkkaa 200 puhelinmyyjää riveihinsä ja aloita näin rahantekoa.

      • Dandee

        Miksei? Pitäisi palkata 200 graafikkoa istumaan tyhjänpanttina ja odotella tilauksia?

        Tiedätkö mikä on se juttu mikä noin yleisesti tekee KAIKESTA yritys toiminnasta kannattavaa?


    • myrskyhai

      Aloin ihmettelemään,miksi tämä ketju on myyntityö ketjussa,eikä media-alan ketjussa.Yrityksenhän pitäisi olla luova digimediaan erikoistunut mainos-ja markkinointi yritys........vai onko se sittenkin puhelinmyyntiin toimintansa perustava porukka,jotka nykyään myyvät kaikkea mitä nyt yleensä voi myydä.

    • TinkerDill

      Melkoista tulosta firma tekee kylmäsoitoilla... Monikohan ostaja edes tajuaa mitä ostavat ja mihin sitoutuvat...

    • ArtoUu

      Uusi rekry taas käynnissä, kannattaako hakea? Kilpailijalta olisin siirtymässä...

      • Entinentyöläinen

        Mikäli ovat edes puolet tavoistaan muuttaneet vuodesta 2010 nii voit harkita. Tuona vuonna yritin itse hakea ja pääsinkin kunnes totuus valkeni: ensimmäisessä hakutilassa puhuttiin että projektipalkkaa saa helposti jokaisesta tekemästään sivusta, asiat luonnistuvat sähköpostitse pääsääntöisesti, poikkeustapauksissa pitää luonnollisesti tavata asiakas tai soittaa hänelle. Noh tämähän kuulosti vallanmainiolta paikalta (en pidä soittamisesta alkuunkaan). Noh sitten tuli koulutustilaisuus ja heti alkuun kariutui eka "unelma lause" eli töitä ei aina riittäisi jokapäivälle. Eikä aikaakaan kun toinenki kumoutui eli puhe pelkästä emailista oli täytyä pupua. Todellisuudessa puhelin puhelin ja vielä kerran puhelin pääsääntöinen työväline. Nyt on huomioitavaa että joo olettavsti puhelin tärkeä väline MUT miksi ekalla kerralla sanottiin toista??? Siinä kohtaan nousin penkiltä, kiitin tilaisuudesta ja lähdin.


    • pallomandeela

      Tänään myyty Fonectalle koko yritys.

      • Verokärsä

      • MrBigMursu
        Verokärsä kirjoitti:

        Annettu ettei mene konkurssiin.
        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/vilperi-digimediat-oy/22997104/yleiskuva

        Pääoma oli pahasti pakkasella. Tuskin tosta on saanu euroakaan.

        Ootsää kans yks vati...

        Luuletko oikeesti että tässä myytiin yritys? Ja että siitä yrityksestä (OY) maksettiin. Tuskimpa tiedät asioista yhtään mitään.

        Mikäköhän siellä vilperissä oli arvokkainta? Oliskohan ollut ne asiakkaat. Niistä maksetaan tällaisissa kaupoissa x euroa/asiakas. Eiköhän tästä muutaman euron ole siis saanut nää tyypit.


    • SivustaseurannutJohnDoe

      Ainakin yksi perustajista lähdössä etelään rapsuttelemaan muniaan kauppojen jälkeen. Hallituksen puheenjohtajan on kuultu tokaisevan, ettei kovin hyvät kaupat olleet. Asiakkaat ovat varmasti tyytyväisiä...

    • pepeviivanen

      on näitä jätkiä ennenkin nähty jotka jaksaa pepsin voimalla...

    • Fonurocks
    • Jammu

      Vittu te kaikkiolette tyhmiä ja rumia

    • Turkulaisetonhomojaaa

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe