citymarket myyrmanni

kauppa vaihtoon

Olipahan PASKAA "palvelua" Myyrmäen citymarketissa. Kävin asiakaspalvelupisteelle kertomassa ostoskorien olevan jälleen kerran loppu. Samalla sanoin, että ongelma on toistuva ja joka päivä sama tilanne kellonajasta huolimatta jotta jotain pitäisi varmaan tehdä. No, myyjäpä ei sanonut sanaakaan koko tilanteessa vaan päätti katsoa haistavittukatseella ja häipyä paikalta juttelemaan kolleegalle. O_o Siis mitä helvettiä?! Ei vissiin ole huomannut olevansa asiakaspalvelutehtävissä.
Taidanpa äänestää jatkossa jaloillani ja viedä euroni toiseen kauppaan.

13

2371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulkija 16

      Myyrmanni on muutenkin vanhentunut nykyisiin ostoskeskuksiin, kuten Jumboon ja Selloon Itiksestä puhumattakaan. Myyrmannilla on vain se yksi iso City-market ja muita ruokakauppoja siellä ei ole. Ei Myyrmannissa sinäänsä mitään vikaa ole, mutta sen ei ole tarvinnut laajentua, koska lähistöllä on Jumbo ja Sello. Myyrmannia ei tosin pystyisikään laajentamaan enään, kuin korkeus suuntaan ja sitä tuskin tullaan tekemään koskaan. Ihan kiva keskisuuri kauppakeskus josta kuitenkin löytyy jokaiselle jotakin.

      Niin tuo palvelu oli aika outoa. Kyllä tuo puoli pitäisi aina olla kunnossa, jos sinne menee asioimaan. todella surkea esitys kaikin puolin.

      • ärsytys

        Voisi laajentua Prismalla siihen avoparkkipaikan päälle, kuten oli suunniteltu. Samaaan ketjuun Lidl. Loppuisi se cittarin kauppiaan yli hinnoittelu.


    • vaativa AASIAKAS

      No olisit hakenut sen korin itse sieltä kassapisteeltä, kai sulla kuitenkin 2 tervettä jalkaa on!?

      Kas kun et henk.koht palvelijaa alkanut vaatimaan sieltä infosta;)

      Ihan syystä mulkaisivat käyttäydyit kuin AASIAKAS!

    • Myyrmäencitymarket

      Olen citymarketissa tavaratalojohtajana, muistan tuon päivän kun tulin kauppamme rajojemme sisäpuolelle. Olen pitänyt asiasta kriisipalavarein ketjullemme omalle johtoryhmällemme ja henkilökunnallemme. Olen ohjeistanut tästä lähtien kaikkia henkilökuntaan ja omistajiin lukeutuvia tuomaan ostoskorin sitä etsijän näköiselle heti kun siltä tilanne näyttää. Olemme saaneet karhuryhmältä rynnäkkökoulutusta asiakkaitten luo. Liikkeestä on poistettu vartijat jotta eivät tee pistokokeita korien mahdollisille etsijöille tai haaveilijoille.

      Kori - Asiakkaalle - Vie!

      Lepo.

      • Kassaneiti

        Mara Katti opettelekirj ottama an, et saaselvän känniläise npaskastatrol lista


    • Ärsytys

      Myyrmäen citymarket on järkyttävä paikka käydä kaupassa. Huono palvelu, kassoja aina super vähän ja jonot kauheita. Kauppias ylimielinen.
      Minulle ainakin oli järkytys, että vantaan poliittinen piiri sai kampitettua prisman pois Myyrmäestä. Siinä on taas joku saanut hyvät "plussapisteet", kun hanke vedettiin pois ja huono, surkea kauppa jätettiin roikkumaan asiakaskunnan harmiksi.
      Prisma olisi tuonut tervettä kilpailua ja vielä paremmin, jos Lidl olisi saatu samaan kakkuun mukaan. Ei tänä päivänä saisi olla enää missään yhden liikkeen yksinvaltiutta.
      Käyn cittarissa vain, jos joudun käymään postissa - nekin palvelut, kun on lakkautettu muualta tältä puolen Vantaata.

      • TigerOlisiKiva

        Oikein innolla odotimme Prisman tuloa Myrtsiin, vaan turhaan - Ei ole kuulemma tulossa, mutta muita on tulossa Manniiin, mm. esim Jyskiä rakennetaan kovaa vauhtia valeseinien takana, muista kaupoista ei ole tietoa.

        Toivottavasti Manniin ei tule lisää tietsikka- ja pelimyymälöitä,saatikka kuntosaleja, niitä on muutenkin aivan liikaa....


    • vesa6666

      Komppaan teitä. Paska kauppa (likainen, hyi helv esim limupuolen hintalappupidikkeet) ja kyllä ottaa päähän noi hinnat. Niin ja hesarikin uutisoi tässä hetki sitten että tämän länsi-vantaan ainoan tämän kokoluokan kaupan kauppias kiskoi meidän taskuista lähes miljoonan tulot!

      Että Kari Salminen kehtaat. Tule joskus markkinoimaan Paalutorille ruokaasi samalla kertoen minkälaisia omaisuuksia meidän myyrmäkeläisten pakosta syödä teet.

      • kauppishoithomma

        Kauppa se on mikä kannattaa, rahat pois köyhiltä, aika on rahaa!


    • Paskaiset_ostoskorit

      Myyrmäen Citymarket pitäisi sulkea ja antaa se tila jonkun rehellisen kauppiaan käytettävästi. Ihmisten elämänlaatu paranisi kertaheitolla.

    • Anonyymi

      Diblomikauppias Kari Salminen on vetäytynyt eläkkeelle 2022 vuoden alusta, toimittuaan vuodesta 1996 saakka Myyrmäen Citymarketin Foodparadise Oy:n toimitusjohtajana.
      https://www.kesko.fi/media/uutiset-ja-tiedotteet/uutiset/2021/aki-luomasesta-vantaan-k-citymarket-myyrmaen-kauppias/
      Itse olin työharjoittelussa kauppaopiston kautta 1-3/2000 teollisten elintarvikkeiden osastolla ja kellarin ja aulakerroksen pulloautomaattio pulloista tyhjentämässä, jouduin todellakin koulusta vastaamattomiin raskaisiin työtehtäviin, jokin toinen harjoittelupaikka olisi kiinnostanut, muulta kuin kaupan alalta. Kerran Salmisen Kari antoi varoituksen ja myöhemmin totesi: "Joo, sä et pärjää. Oot tämän päivän normaalisti ja sitten se on ohi." En saanut edes työtodistusta koskaan Salmiselta. Myöhemmin elämässä työskentelin mm. puhelinmyyjänä siis telemarkkinoinnissa, Siwassa, Starkin LVIS/Helatuote-osastolla, muuttomiehenä, vartijana, rakennusapumiehenä, järjestyksenvalvojana, rengasasentajana, siivoojana, kiinteistönhoidon eri tehtävissä. Nykyään olen mielenterveyssyistä työkyvyttömyyseläkkeellä (760 euro/kk bruttona)


      Merkonomi vm. 2000

    • Anonyymi

      Mitäs roudaat joka kauppareissun jälkeen ostoskorin kotiin. Sulla mahtaa olla jo melkoinen varasto kun kaupasta jo loppu. Ei niitä ostoskoreja kuulu kotiin vietäväksi. Palauta heti kauppaan tai ilmiannan

    • Anonyymi

      K-Kaupas aina huono palvelu.
      Puistolan k-kauppaan oli palkattu terroristi joka hyökkäsi kimppuuni ja veteli minua jaloista ja pyöritti pitkin lattioita kuten tiskirättiä.Kun soitin 112:n niin eivät uskoneet että kimppuuni hyökkäsi myyjä vaan toistelivat että kyseessä on varmaan vartija mutta tiedän että kyseessä on myyjä koska olen nähnyt hänet töissä kassalla ja sinäkin päivänä hän oli töissä kassalla. Sitten kun poliisit vihdoin tulivat niin poliisi oli minua heittämässä putkaan vaan sen takia että myyjä oli keksinyt minusta jotain valheita ja poliisi näköjään uskoo terroristia enemmän kuin uhria. Minulla on paljon sairauksia joten olin varma että kuolen ja näin yhden vuoden painajaisia joka yö siitä miten miehet hakkaavat, ampuvat, puukottavat, piiskaavat minua. K-Kaupalle on valitettu että miksi palkkaatte naisetenvihaaja terroristeja jotka haluavat tappaa asiakkaan mutta johto ei tehnyt mitään. Sama terroristi on varmasti hyökännyt jo monien kimppuun ja poliisille selittää valheita ja poliisikin uskoo että on oikein pahoinpidellä sairaita naisia. Yhteen k-kauppaan sain porttarin vain sillä perusteella että kritisoin että on paska palvelu ja heti olivat usuttaa vartijat kimppuuni. Psykopaatit eivät kestä mitään kritiikkiä ja heistä voi tulla väkivaltaisia jos eivät saa tahtoaan läpi.
      Kiitos k-kauppa että miltein tapoit minut. Onneksi nykyään tunnistan terroristit jo silmistä ja yritän etsiä paremman kassa palvelijan jos kassa myyjällä on terroristin silmät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe