Sony Cyber-shot DSC-RX10

BIONZ X

Sonylta tulee markkinoille laadukas digikamera

20.2MP 1" Exmor R CMOS Sensor
Carl Zeiss 24-200mm f/2.8 Lens (35mm Eq)
Viewfinder magnification 0.7×
Viewfinder resolution 1,440,000

http://www.bhphotovideo.com/c/product/1009156-REG/sony_dscrx10_b_cyber_shot_dsc_rx10_digital_camera.html

8

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BIONZ X
      • Ei minulle, kiitos!

        Tuo ei mahdu taskuun eikä korvaa järkkäriä. Tuon hinnalla saa hyvinkin käyttökelpoisen järkkärin optiikoineen SEKÄ pokkarin.


      • saa hyvinkin
        Ei minulle, kiitos! kirjoitti:

        Tuo ei mahdu taskuun eikä korvaa järkkäriä. Tuon hinnalla saa hyvinkin käyttökelpoisen järkkärin optiikoineen SEKÄ pokkarin.

        Mulle kiitos:)
        On hienoa omistaa muovinen markettikitti ja halpa pokkari. Jos hankkii oikein halvat niin lisäksi saa hyvinkin superzoomiin. Sitten on ihan kivaa?


      • Ei minulle, kiitos!
        saa hyvinkin kirjoitti:

        Mulle kiitos:)
        On hienoa omistaa muovinen markettikitti ja halpa pokkari. Jos hankkii oikein halvat niin lisäksi saa hyvinkin superzoomiin. Sitten on ihan kivaa?

        Minun silmissäni tuo 1 249 euron SONY näyttää ihan muoviselta superzoomarilta. Edelleen: ei kiitos minulle!

        Olen kuvannut marketista (Prisma) ostetulla muovirunkoisella järkkärillä. Oli ihan kivaa ja sain mielestäni kunnon vastineen rahoilleni. En ymmärrä, miksi kameraa ei saisi ostaa sieltä, mistä sen mielestään edullisesti saa. Fotoliikkeen asiantuntijamyyjä ei tuo mielestäni mitään lisäarvoa.

        Nykyjärkkärini runko on magnesiumvalua ja se sattuu olemaan oikein nimekkäästä fotoliikkeestä ostettu (tarjous). Pokkarinikin olen ostanut samasta paikasta, kun oikein halvalla sain (tarjoushinta 299 €).

        Nyt on minulle ihan riittävän hienoa ja kivaa. Superzoomihmeitä saavat ostaa muut.


    • BIONZ X

      Miksi itse kiinnostuin tuotteesta?

      Taustalla oli minun ja siskoni keskustelu - siskolla oli aiemmin Canon EOS järjestelmäkamera ja nämä objektiivit:

      18-55
      55-250

      ja sen jälkeen sanoi näin:

      "ok, mut mitenkähä hyvä zoomi tos tulee mukana..haluisin mahd hyvän eikä viittis pelleillä sen objektiivin kans, et pitää vaihtaa ees ja taas"

      8,33 kertainen zoom on kätevä silloin, kun ei halua lainkaan vaihtaa objektiivia. Siksi suosittelen tätä siskolleni.

    • mökö vai luru

      Kuvanlaatu pokkarisuperzoomiksi erittäin hyvä, parempaa superzoomkuvanlaatua en ole nähnyt, tosin eipä samantasoista hintakaan.

      • Pokkaria tuosta ei saa tekemälläkään. Kompakti-termikin on jo venyttämistä tuon kanssa. Se myöskään ei ole superzoom.


      • Voi olla hyväkin
        okaro kirjoitti:

        Pokkaria tuosta ei saa tekemälläkään. Kompakti-termikin on jo venyttämistä tuon kanssa. Se myöskään ei ole superzoom.

        Ei pidä kaataa tätä kokeilematta vain siksi että se on kompaktikamera.
        Minäkin haluaisin pudottaa mukana kannettavan kuorman määrää koska olen harrastaja. Liian tosissaan ei kannata valokuvaustakaan harrastaa ja halkoa hiuksia ja rääkätä ruumistaan.

        Tuo Sony saattaa olla iso edistys askel kehityksessä ja muut tulevat perässä omine malleineen. Jos tuolla pystyy vaikuttamaan otoksiin kuten järkkärillä ja laatu on terävää, on se vaarteenotettava vaihtoehto.
        Säänkestävyys ja 2,8 aukko ja 0,8 kilon paino kiinnostaa.

        Vuonna 2007 ostamallani 130€ hintasella Canon pokkarilla saa aivan mainion tarkkarakeisia kuvia edelleenkin.
        Katselen kuvia 42" HD ruudulta. Tarkkuus silläkin riittää mainiosti. Pokkarissa on puutteita eikä tyydytä teknisesti kuvatessa. Se on kakkoskamerana ja kivan helppo kantaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe