Miksi liberaalit ovat vihamielisiä konservatiiveille?

Moikka ystävät

Miksi avuttomilla ateisteilla, agnstisilla agnostikoilla ja lässyttävillä liberaaleilla on taipumus joukkosieluisuuteen ja järjettömiin puheisiin ? aina löytyy poikkeussankariyksilöitä, joihin tavallinen ilkeämilinen naispappimainen joukkopainostus ei tehoa. He ovat ihmisiä, jotka kieltäytyvät sokeasti marssimasta samaan tahtiin muiden kanssa. He ovat sankareita, jotka ovat viisaita neitsyitä.

Petetty liberaali laulaa tyhmien neitsyiden laulun vuonna 2017 naispapeille maailmassa, jossa viisaat neitsyet ovat poistemmattu.

http://www.youtube.com/watch?v=NJWIbIe0N90

19

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakeille luun heitän

      Vihamielisyys kuuluu yleisesti heidän kasvatukseensa ja elämiseensä. Ylipäätään yksinkertaiset ajatusrakennelmat,jotka sortuvat kun niitä päin puhaltaa ja herkkänahkaisuus kun niin pääsee tapahtumaan. Sellaisia olimme itsekin ennen uskoontuloamme. Lempeiksi ja älykkäiksi voimme kasvaa vasta uskossa. Huom ateisti, kirjoitin aitolempeyden ja älykkyyden käsikädessä,en erikseen. Mutta, ateisti joka tätä nyt luet, olet ihan oikeassa, että voi olla älykäs ja tympeä ateisti, mutta ei älykäs ja aitolempeä ateisti.

      http://fi.wiktionary.org/wiki/rakki

    • Liberaalien vihamielisyys on itseasiassa vihamielisyyttä Jeesusta kohtaan. Liberaalit asettaa Jeesukseen epärealistisia toiveita, joita on esim. oltava koko ajan hiljainen ja nöyrä, Jeesus ei saa tehdä muuta kuin rakastaa ja armahtaa, myös pitkämieliseksi Jeesus pakotetaan liberaalien toimesta, ... Kaikenkaikkiaan liberaalit tekee siitä "omasta jeesuksestaan" jonkinlaisen nuken, jolle asettaa rajat ja ominaisuudet joista ei tule poiketa. Vain näiden rajojen puitteissa liberaali hyväksyy tämän nukkensa.

      Mutta koska Jeesus ei olekaan mikään nukke, vaan Jeesus on kuningasten Kuningas - sädehtivä miekka kädessa seisova tuomari, niin vihahan siitä liberaalien mielissä syttyy. Jeesus ei armahda automatic eikä liberaalien pakottamana, vaan Jeesus antaa armonsa niiden ylle jotka tunnustaa syntinsä, tekee parannuksen ja ottaa vastaan uskon Jeesukseen. Muut Jeesus tuomitsee yhdessä paholaisen kanssa tuliseen järveen iankaikkisiksi ajoiksi. Mutta antaa armonsa niille, jotka Häntä oikeasti rakastavat. Amen

      • suorat sanat!

        tutkimusten mukaan konkservatiivit on tyhmempiä kuin liberaalit. onko siis ihme että uskovat on yleensä konservatiiveja. saatanan ahdasmielisiä ihmisiä iso osa konservatiiveista. sellaisia reppanoita kaikkea uutta pelkääviä paskahousuja.


      • TT11. Miten sä voit olla noinkin tollo? Aina kun kirjoitat muista jotain pahaa, niin siinä kerrot aina kuitenkin itsestäsi.

        Sinähän et tietääkseni noudata mitä Jeesus on käskenyt, joten sinun kataisille Jeesus on armoton, "miekka kädessä seisova tuomari". Ei liberaalin viha siitä tule, vaan ainakin minä katson, että konservatiiviset ovat kovaan ääneen vaatimassa Raamatun noudattamista, mutta viis veisaavat itse mitään edes Jeesuksen sanoista.

        TT11:n Jeesus on just sellainen kuin hän itselleen haluaa olevan, Raamatusta hän ole sitä katsonut. TT11:n Jeesus ei vaadi myymään mitään, eikä ottamaan kotiinsa vaikka tuntematonta homoa, eikä parantamiset kuulu TT11:n Jeesuksen ohjeistoon.

        Sen sijaan TT11:n Jeesuksen ohjeistoon kuuluu saarnata naispapeille ja homoille valittuja sanoja. Kaksinaamaista touhua, aika etovaa ja kuvottavaa. Pitäisikö sitten vielä jotenkin arvostaa? Ja Jeesus sanoo kuka "Häntä oikeasti rakastaa": Se, joka tekee sen mitä Hän on käskenyt. Kuuliko TT11 Jeesuksen puhetta?


    • Ärsyttävät kyllä

      Minun seurakunnassani ainakin on niin, että mitä konservatiivisemman mielipiteen sanoo ääneen, sitä kiltimmin muut kuuntelevat hiljaa. Jollain ihmeen konstilla konservatiivit pakottavat muut ikään kuin kunnioittamaan heitä (ainakin naamatusten) väittämällä omaa uskoaan ainoaksi oikeaksi.

      Konservatiivien ylimielisyys kuitenkin ottaa monia päähän ja siitä puhutaan liberaalien kesken. Olen ollut tilanteessa, jossa seurakuntaan oli tutustumassa uusi ihminen. Eräs konservatiivi alkoi siinä laukomaan niitä mielipiteitään. Eipä näkynyt tuota uutta seurakuntalaista enää koskaan kirkossamme. Minua ihan hävetti, kun ajattelin että hän luuli meidän kaikkien olevan niin ahdasmielisiä. Ajattelin, että ensi kerralla menen puhumaan hänelle, mutta ensi kertaa ei tullutkaan.

      Ei kai voi sanoa, että konservatiiveja vihataan. Heidän vain toivotaan ymmärtävät, että he eivät voi sanoa toisten tapaa uskoa omaansa huonommaksi. Eivätkä he voi väittää, että vain heidän käsityksensa edustavat kristillisiä arvoja.

      • Tex Willer

        Onko niin että evankeliumi ei ole liberaalin mielen mukainen ja liberali kokee evankeliumin ahdasmielisyytenä vai oliko mainitsemasi konservatiivin puheet sisällöltään evankeliumille vierasta puhetta?

        Avaisitko hieman tuota ylimielisyyttä esimerkin avulla, ylimielisyyttä, joka ottaa "monia " päähän? Oletan, että monet viittaavat liberaaleihin.


      • Tex Willer kirjoitti:

        Onko niin että evankeliumi ei ole liberaalin mielen mukainen ja liberali kokee evankeliumin ahdasmielisyytenä vai oliko mainitsemasi konservatiivin puheet sisällöltään evankeliumille vierasta puhetta?

        Avaisitko hieman tuota ylimielisyyttä esimerkin avulla, ylimielisyyttä, joka ottaa "monia " päähän? Oletan, että monet viittaavat liberaaleihin.

        Liberaalit hyväksyy vain omien mielikuvituksiensa tuotokset. Näitä hän kutsuu tulkinnoiksi.


    • henkilö X

      Aloituksen logiikka on loistava! Haukutaan ensin muut ihmiset pystyyn ja sitten viattomasti kysytään, että miksi ne on niin vihamielisiä... ;D

      Kokeile seuraavaksi vaikka tällaista avausta: 'Miksi aivottomat, tyhmät, ilkeämieliset ja pahansuovat konservatiivit suhtautuvat niin vihamielisesti meihin fiksuihin, totuudellisiin ja läpensä hyviin ihmisiin, eli lähimmäisiään rakastaviin liberaaleihin, älykkäisiin ateisteihin ja tasapainoisiin agnostikkoihin?'

      • Juomari 43

        Parempi kirjoittaa totuuteen kallellaan. Liberaalin rakkaus vie homostelijan minne?

        " Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät. Tällaisia jotkut teistä olivat ennen, mutta nyt teidät on pesty puhtaiksi ja tehty pyhiksi ja vanhurskaiksi Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Jumalamme Hengen voimasta. "

        1. kor.6: 9 - 11

        Olen muuten listassa mainittu juomari. Teen asian suhteen parhaillani parannusta. Viimeksi meni 19 vrk 14h ilman alkoholia, nyt on mennyt 2vrk 7h 9min viime kulauksesta. Jos en parannusta saa tehtyä niin en voi muuta kuin hyväksyä tulevan tuomioni. Tilaisuus minulla on ja haluan sen käyttää.


    • Kui

      Rakeille luun heitän

      "Lempeiksi ja älykkäiksi voimme kasvaa vasta uskossa. ........, kirjoitin aitolempeyden ja älykkyyden käsikädessä"

      Mitenkähän ns. tosiuskovan siis konservatiivin (aito?)lempeys muita kohtaan loistaa esim. näillä keskustelupalstoilla?

      P.S. nimimerkki 'Rakeille luun heitän' jonka tekstiä lainasin - Mitenkä katsot että ko. nimimerkkisi heijastelee lempeyttäsi muita kohtaan? Jos itse saisit postia tuommoisella otsikolla varustettuna, kokisitko tulleesi kohdatuksi lempeästi??

      • agnus Dei

        Juu, rakit kuten ap jaksavat räksyttää.
        Ja tt 11.


    • Hei,

      Minusta tuomion julistaminen ei vaan kuulu kristityille, meidän tulee jättää se asia Jumalan asiaksi ja veikkaan että jokainen joutuu ja saa yllättyä kun sen aika tulee. Lähtökohtaisesti kirkko julistaa armon ja rakkauden sanomaa, Jumala armahtaa kaikki, jotka häneen turvautuvat.

      Kaisa-pappi

      • Mirja TV7

        Kuka tuomion on julistanut? Saako parannuksentekoa julistaa? Miksi sekoitat käsitteet keskenään?

        Miksi uskovat eivät saisi tuoda Jumalan sanaa esiin ilman,että heitä syytetään tuomitsemisesta?


    • "Minusta tuomion julistaminen ei vaan kuulu kristityille, meidän tulee jättää se asia Jumalan asiaksi ja veikkaan että jokainen joutuu ja saa yllättyä kun sen aika tulee. "


      Outoa uhkailua papin taholta. Itse varmaankaan et lue itseäsi näiden yllättyjien joukkoon :))

      Miksi muuten papit usein kuitenkin jakelevat tuomioita - esim. kaikki pääsevät taivaaseen - kasteen armo riittää pelastukseen ?

      Miksi ei anneta Jeesuksen tuomita ?

      PS. Raamatun mukaan nämä yllättyjät eivät ole uskovia kristittyjä, koska Jeesus ei ole KOSKAAN heitä tuntenut. Ja tottatosiaan Jeesus nyt omansa tuntee. Vai ajatteleeko papit, että Jeesus olisi jotenkin dementikko, että ei tunne edes enää ystäviänsä ?

      • Nasse.

        "Miksi ei anneta Jeesuksen tuomita ?"


        Johtuisiko se siitä että vajakkien johtoryhmässä, lahkon hallinnossa, tiedetään jeesus mytologiaksi, eli kostoa ei koskaan tule.

        Sen vuoksi on parempi hoitaa asia itse jo uhrien elinaikana. Toisekseen, jäykistyyhän siinä oma pippelikin mukavasti samalla.


    • Vaikenisinko?

      Taas naispappi varoittamassa tuomitsemisesta. Saisiko niitä tuomitsemisesimerkkejä. Kysyin eräältä pailta esimerkkejä niistä,mutta ei tullut vastausta. Kysyin kun näitä tuomitsemispuheita saa lukea kommentteina silloin kun kerrotaan mitä Raamatussa on kirjoitettu.

      Mikä tekee Raamatussa kerrotusta tuomitsemista? Eikös se ole evankelioimista eikä tuomitsemista? Kysyn vaikka vastauksen tiedän. Ilmeisesti arkoja liberaleja halutaan vaientaa tiettyihin synithyväksyvyys aihealueisiin liittyen? Kysyn taas vaikka vastaus on itselleni selvä.

      Minä en vaikene siitä mitä Raamattuun on kirjoitettu ja minuun ei vaikuta sekään kuinka tulee näitä epämääräisiä pappien kommentteja tuomitsemisesta. Älä tuomitse ettei sinua ei tuomittaisi ei tarkoita sitä että vaikene siitämitä Raamatussa lukee. Kannatta tämä selvittää jokaisen itselleen ja toisilleenkin mistätässäonkysymys tässä kuviossa kun pappi nuhtelevaan sävyyn muistuttelee tuomitsemisesta. Näissä ketjuissa on tästä lukuisia esimerkkejä. Kumpaa minun on toteltava enemmän,pappia vai Jumalaa?

      • Vaikenisinko?

        " Ilmeisesti arkoja liberaleja halutaan vaientaa tiettyihin synithyväksyvyys aihealueisiin liittyen? "

        Kömmähdys. Tarkoitin konservatiiveja,en liberaaleja.


    • Itse Asiassa

      Ramatussa ei tietääkseni mainita eri mieltä olemisen tarkoittavan tuomitsemista. Aivan kuin toista ei saisi huomauttaa kun toinen toimii ohjeen vastaisesti.

      Eihän se homma voi niinkään mennä, että jos joku tekee Jumalan tahtoa vastaan väärin niin sitten osoitetaan sille suosiota ja sanota: hyvä homma jatka samalla tavalla vaan, ei mitään väliä. Itse olen mennyt omissa virheissäni itseeni ja ollut kiitollinen minua nuhdelleille eikä ole koskaan tullut mieleen,että minua olisiolut tuomitsemassa vaan rakastamassa, rajat asetettuina ja vaatimalla, että niitä noudatan kun kerran uskossa olen ja elän.

      Ei siitä ole tarvinnut loukkaantua vaan tutkia sanaa mitä siellä sanotaan,huomata oma syntinen rikkomukseni,katua syntiäni,pyytää anteeksi syntiäni, katua sitä ja alkaa toimimaan Jumalan tahdon mukaan parannusta tehden. Ei puhettakaan, että alkaisin vihjailemaan, että äläs tuomitse minua. Ei hyvääpäivää! Jumala on valmis auttamaan parannuksen teossa. Pitäähän siinä tietenkin itsekin jotain viitsiä tehdä tai jättää tekemättä,riippuen synnistä.

    • Kui

      Itse Asiassa

      "Pitäähän siinä tietenkin itsekin jotain viitsiä tehdä"

      Niin - pitäähän sitä nyt toki ainakin edes jotain sentään itsekin oman pelastuksensa eteen teherä? Eiks jeh:) Eihän se nyt missään nimessä pelekästä armosta voi tulla, selevähän se(?) sehän on aivan pullamössöä..

      Miten voit noin vain ulkoapäin päätellä että joku ei ole tehnyt mitään....kun tuollaista kirjoitat?


      Sehän on vain ihan pelkästään positiivinen asia jos te eräät katsotte vain itse toimineenne ja 'tehneenne' just sillä oikialla ja otollisella tavalla Jumalan armon vastaan ottamiseksi..

      Luulisi että se tekee hyvin tyytyväiseksi kun on itse noin hyvin pullat osannut uuniin latoa, mutta tyytyväisyyttä täällä ei juuri näy, ei se ainaakaan ulos päin loista.

      Se on tosi kumma juttu että te jotkut ette todella näe omaa ylemmyyden tunnettanne suhteessa toisiin näissä asioissa. Aina vaan muut on väärässä mielestänne joka asiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe