Aasiamaiset isot huoneet ja kirkas valo.

Tuntematon ystävä

Kävelin läpi isoja huoneita, aivan suunnattoman kauniita, isoja ja värikkäitä huoneita, jotka hehku jotain mutten tiennyt mitä. En ollu unessa koskaan nähnyt samankaltaista, jokaisessa huoneessa oli omat piirteensä ja värinsä. Ja ne kiehtoivat mua jatkamaan eteenpäin ja näkemään enemmän ja tarkastelemaan huoneita.
Ne oli luonnonläheisiä, väriltään oransseja, punertavia, ja keltaisia jossa oli aasiamainen kosketus. Jossain vaiheessa päädyin (ns) viimeiseen suureen huoneeseen mikä oli sinertävä ja sen maa jossain vaiheessa muuttui jään pinnaksi. Ja jostain syystä, halusin vain luistella siinä. Tanssin luistellen yhtä vanhaa flamenco kappaletta mitä en ole kuullut ainakaan vuoteen, sen herättämien muistojen vuoksi. Olin täysin transsissa siinä hetkessä luistellen sen musiikin tahtiin. Oloni tuntui paremmalta kuin hyvältä.

Kunnes jossain vaiheessa huoneeseen päätyi älyttömästi ihmisiä ja se muuttui tietynlaiseksi baari tilaksi missä vain sattui olemaan jää kenttä ja se mikä häiritsi mua todella paljon. Koska halusin olla rauhassa ja eläytyä siihen musiikkiin luistellen.

Siellä tilassa oli ihan tuttuja ihmisiä elämästäni ja pari heistä olivat nähneet salaa luisteluni ja olivat olleet lumoissaan. Ja kun he pyysivät minua luistelemaan muillekkin en halunnut koska tiesin rauhani olevan häiritty enkä enään kykenisi siihen samalla tavalla. Saivat lopulta minut ympäri puhuttua siihen, mutta en enään pystynyt eläytymään samalla tavalla siihen ja uni loppuukin siihen että ihmiset hurrasivat kun luistelin ja pitivät siitä mutta ite enään saanut samaa fiilistä ja poistuin paikalta.


Toinen uni taas, vähän lyhyemmin. En muista paljoa yksityiskohtia paitsi lopusta sen mihin lopulta heräsin. Olin suuressa yleisössä katsomassa esitystä, joku tuntematon henkilö siinä unessa oli ystäväni ja esiintymässä siellä lavalla. Siinä aikaisemmin samassa unessa liittyi jonkinnäköistä suurien ajatuksien ajatteluja yksin. Syvimpiin mielen syövereihin, mutta siis tämä loppui sillä tavalla että ystäväni tässä unessa puhkesi suureen valoon siinä esityksen lopussa, tosi kirkkaaseen, joka tuntui vain näkyvän minulle eikä muut tuntuneet näkevän sitä. Se tuntui olevan vain minun ja hänen välinen asia näkeväksi. Sillä muistan ajatelleeni ystävälleni sieltä kaummista yleisön päädystä sanoen mielen voimalla että hän on aurinko ja että ymmärrän nyt.

Tämä toinen uni hämmentää aikalailla. :D Jos joku parempi tietoisempi unien tulkinnasta pystyy kertomaan jotain. :D

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1262
      2. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        19
        1245
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        5
        1166
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        2
        1164
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        1
        1143
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        1
        1141
      7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        2
        1134
      8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        42
        1127
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        3
        1119
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        2
        1110
      Aihe