Painajaiset

SDX

Olen viime aikoina nähnyt jatkuvasti painajaisia. Haluan nyt kertoa teille eniten mieleen painuneen sekä myös pätkän viimeyöstä.
Ensimmäisessä unessa heräsin ystäväni asunnolta ja minulla oli pieni krapula joten menin hakemaan keittiöstä vettä. Keittiön ja olohuoneen yksi seinä oli kokonaan lasia ja siitä näki sisäpihalla olevalle leikkikentälle. Vastapäätä pihalla oli päiväkoti. Päiväkodin lapset olivat pihalla ja menin juomaan veteni lähelle ikkunaa katsellen heitä, yhtäkkiä lapset yksi toisensa jälkeen alkoivat tuijottaa minua silmät suurina, narua hyppiessä, kiipeillessä ja olellessaan. Sitten ne lähtivät yksi toisensa jälkeen minua kohti ja painautuivat lasia vasten. Sitten näin koirani, kookkaan ranskanbulldogin tulevan minua kohti hampaat irvessä haukkuen. Kun koira tuli lähemmäs nousin kattoon, selkö edellä ja katsoin kaikkea. Ajattelin hyvin rauhallisesti "Tämä ei voi olla todellista, todennäköisesti joku on eilen laittanut baarissa minun juomaani jotain mikä aiheuttaa hallusinaatioita, tämä pitää nyt vaan kärsiä pois ja sitten etsin käsiini sen mulkun joka teki niin, rai yritän ainakin". Sitten heräsin. Minua ahdisti suunnattomasti ja halusin kertoa uneni jollekkin. Lähdin kiertämään ystäväni taloa ja lopulta näin ystäväni istumassa ylä kertaan menevillä portailla ja nauramassa ystävilleen jotain eilisestä illasta. Menin portailla ystäväni viereen ja aloin kertoa unesta, yhtäkkiä kesken kertomukseni ystäväni tipahti portailta aivan löysänä portaiden alle. Käännyin katsomaan ja yhtäkkiä näin tämän ystäväni vetämässä hartioista kiinni pitäen itseään pois portaiden alta. He olivat kaksi eri hahmoa, mutta sama ihminen. Itseään portaiden alta vetävä ystäväni käänsi yht'äkkiä päänsä minua kohden tuijottaen minua silmät suurina ja kasvoillaan ilkeä virne. Lähdin pakoon, taas tulivat lapset, ja koirani hyökkäsi kimppuuni ja nousin kattoon ja heräsin. Sama toistui monta kertaa, aina kun kerroin jollekkin unestani se alkoi uudestaan. Viimeisellä kierroksella minua ahdisti suunnattomasti ja halusin kertoa unestani miehelleni, mutta tämä ei kuunnellut minua. Puhui vain päälleni kaikkea tyhjän päiväistä. Yritin saada miehenk kuuntelemaan, mutta hän ei kuunnellut. Otin käsilläni miestä päästä kiinni ja pidin kasvoja minua kohti jotta tämä keskittyisi kuuntelemaan minua, lopulta vain repäisin mieheni pään irti, en todellakaan halunnut sitä, mutta tein niin. Sitten ajoin autolla lasten yli, halusin väistää heitä, pysähtyä, mutten voinut auto vain meni ja minä olin rarissa. Sen jälkeen koirani hyökkäsi kimppuuni ja taitoin siltä niskat kun en voinut muutakaan, nousin ilmaan ja heräsin. Kotoa, omasta sängystä mieheni vierestä, vihdoin heräsin oikeasti. Hiestä märkänä enkä aluksi meinannut ymmärtää että se on ohi.

Viimeyön unesta muistan vain pätkän, mutta minusta tuntuu että juuri tuo pätkä on jotenkin merkittävä.
Unessa koirani alkoi kakoa, kuten usein. Mutta nyt koira ei saanutkaan oksennettua, se vain kakoi ja kakoi, verisuonet pullistuivat, nahka kutistui, silmät pullistuivat ja karvat tipahtivat kun koira vain kakoi ja kakoi. Käännyin pois, en kestänyr katsoa koirani kärsivän. Lopulta yht'äkkiä koiran kurkusta tuli pieni vuohi-pukki. Vuohipukki oli vain n. 20cm korkea mutta sillä oli jo muutaman sentin mitraiset terävät sarvet ja pieni parta. Pukista ei välittynyt minkään laisia suloisia tunteitä toisin kuin eläinten poikasista yleensä. Käännyin katsomaan miestäni ja huomasin tämän päässä suuret sarvet. Saman näköiset kuin pienellä pukilla, mutta paljon suuremmat ja vanhemman näköiset. Sanoin miehelleni "Ota ne pois" ja yritin irroittaa niitä mutta ne olivat kiinni kallossa. Ehkä jopa sen kestävin osa. Katsoin miestäni ja hän silitti pientå partaansa nauran samalla kun vuohipukki tanssi loikkien hänen jalkjensa ympärillä.

Tässä vähän makua minun unistani, osaisiko kukaan sanoa mitä nämä mielestänne viestittävät? Uskontoon liittyviä selityksiä en kaipaa, koska uskonasiani ovat minulle hyvin selvät.

1

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unesi ovat varsin erikoisia. En kykene niitä nyt pohtimaan saati selittämään, mutta jätän tämän viestin, jotta viestisi siirtyy ketjussa ylemmäs.

      Aikomukseni on palata tähän uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe