Pimppi häpykarvat

maikkuli2

Minkä ikäsenä teillä alko kasvaa karvat? Ite oon 13v ja haituvia alkaa näkyy mutta mietin sitä vaan et kannattaako niit alkaa ajaa pois niin kun kaikki muut tekee vai antaako ekaks kasvaa vähä pitutuutta sitten vasta kaikki pois.
Mitä mieltä te muut ootte?

.Maiju

187

12102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina2

      Mul alko kasvaa 11v ja en oo viel ajellu

      • NaturalisBest

        Hieno juttu. Älä ikinä ajele.


    • oooooooooooooooooooo

      Miks niitä yleensä pitää leikata pois?? Niilläkin on oma tehtäväsä ihmisen kropassa.

      • eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        Oooooooooooooooooooo, kerropa, mikä se tehtävä on.


      • einstein14
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Oooooooooooooooooooo, kerropa, mikä se tehtävä on.

        suojaa bakteereilta


      • Elsaaa
        einstein14 kirjoitti:

        suojaa bakteereilta

        Poikkiksen mielipide:
        Posliini koska
        1.Kauniimpi
        2.Kivempi nuolla
        Ei tykkää että annan kasvaa


      • matiasssa

        ihan sama ajeleeko tai ei kunnon mies nuolle ja nai on karvat tai ei se on pikkupoikien juttuja et ei voi nuolla karvaista,aina oon nuollu enkä karvoja oo kattonu


      • tyhsoirte12
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Oooooooooooooooooooo, kerropa, mikä se tehtävä on.

        No viisas kun olet voit varmaan valaista miksi ne ovat sitten täysin tarpeettomia mutta silti ovat olemassa.


      • NaturalisBest
        Elsaaa kirjoitti:

        Poikkiksen mielipide:
        Posliini koska
        1.Kauniimpi
        2.Kivempi nuolla
        Ei tykkää että annan kasvaa

        Kakara.


      • Kakkapilluahaha
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Oooooooooooooooooooo, kerropa, mikä se tehtävä on.

        Suojata pillua ilkeältä munalta


    • 11-12

      mul alko 11.v en ajele oon nyt 12.v

      • Anonyymi

        hyvä


    • tyhmäminä

      En aja vaik mul o kui paljo karvoi mut mun pillu olis ruman näköne jos ne ei peittäis sitä-.-, ja oon 13

      • NaturalisBest

        Höpö höpö. Sun pillu olis nätti ilmankin, mutta itse pidän ajelemattomista. Teet niinkuin itse haluat, etkä kuuntele muita. Vain lapset pelkäävät muiden mielipiteitä tai haukkuvat toisia. Ole aikuinen kaunis nainen.


    • iskäsi

      Annahan niiden kasvaa rauhassa , ei niitä tarvii ajella pois.
      Siistiä voi sitten joskus vanhempana.

      • hjlnvcxhkhxcjkjgggcnn

        Mulla alko kasvaa jo 9v täytin sinä vuonna 10v


      • NaturalisBest

        Ei niitä tarvitse ikinä siistiä idiootti. Opettele nauttimaan luonnollisesta tai ole ilman.


      • Anonyymi
        hjlnvcxhkhxcjkjgggcnn kirjoitti:

        Mulla alko kasvaa jo 9v täytin sinä vuonna 10v

        Onks ukoil ongelmii, hävetkää lapsena ja nuorina esiintymistä! 👊😬.


    • Apuaaaaaaa

      Oon 11 ja mulla on aika pahat ja nolottaamennä isin kaa saunaa...mitä tee ?

      • aatteleppa

        Ei tarvi olla nolona.Karvat kasvaa alapäähän kaikille ja se normaalia.
        Tuskin isäs niitä katselee ja arvostelee niitä.
        Jos rupeisit ajelemaan niitä pois , niin varmaan kysyis miksi niin


      • hevonesinahka

        Älä mee isin kaa saunaa hommaa oma saunavuoro nii mäki sun ikäsenä tein


      • pöö

        No älä mee saunaan sen kanssa kyl sä voit mennä jo yksin oot sen ikäinen


      • Mitä.häh
        pöö kirjoitti:

        No älä mee saunaan sen kanssa kyl sä voit mennä jo yksin oot sen ikäinen

        Voi mennä yksin, mut miks pitäis?


      • NaturalisBest
        hevonesinahka kirjoitti:

        Älä mee isin kaa saunaa hommaa oma saunavuoro nii mäki sun ikäsenä tein

        Idiootti.


      • NaturalisBest
        pöö kirjoitti:

        No älä mee saunaan sen kanssa kyl sä voit mennä jo yksin oot sen ikäinen

        Toinen idiootti.


      • NaturalisBest
        Mitä.häh kirjoitti:

        Voi mennä yksin, mut miks pitäis?

        Olet oikeassa.
        Voit mennä ihan rauhassa sinne.
        He pelkäävät, että "isi" tekisi jotain.
        Se on ihan itsestäsi kiinni haluatko jotain tapahtuvan.
        Se voi olla ihanaa jos itse haluaa.
        Jos et halua niin sanot isällesi, että jos ei lopeta niin menet poliisin juttusille.
        Harvoin kenenkään tarvitsee omaa isää pelätä.


    • Janika-14v

      Älä mee isin kaa saunaan ni ei tarvitse häpeillä!!! Maikkuli2 mulla kasvoi karvat 13vanhana. Aja pois vaan..

      • just one father

        Eipä ole sitten hauskaa saunoa yksistään jos tytär ei mukana.
        Kahestaan asutaan ja mukavaa että seuraa.
        Karvoja tai ei , ei haittaa eikä tarvitse hävetä.
        Ihmehomma että noin nuorena pitää ajella posliiniksi ?


      • nii i
        just one father kirjoitti:

        Eipä ole sitten hauskaa saunoa yksistään jos tytär ei mukana.
        Kahestaan asutaan ja mukavaa että seuraa.
        Karvoja tai ei , ei haittaa eikä tarvitse hävetä.
        Ihmehomma että noin nuorena pitää ajella posliiniksi ?

        nii i


      • emttr
        nii i kirjoitti:

        nii i

        emtttt


      • maikkuli2

        moi. Täytynee varmaan ajaa! Mut mietin vaan sitä että mitä ne sit koulussa meinaa kun kaikilla tai siis suurimmallaosalla luokastani on rinnat ja karvat ja ne ei oo ajellu niit niinku yhtää ja sit mä olisin joku posliini :-( alkoko sulla rinnat kasvaa myös 13v?


      • saijj
        maikkuli2 kirjoitti:

        moi. Täytynee varmaan ajaa! Mut mietin vaan sitä että mitä ne sit koulussa meinaa kun kaikilla tai siis suurimmallaosalla luokastani on rinnat ja karvat ja ne ei oo ajellu niit niinku yhtää ja sit mä olisin joku posliini :-( alkoko sulla rinnat kasvaa myös 13v?

        no mulla alko rinnat kasvaan 11 vuotiaana :)


      • NaturalisBest

        Idiootti. Tottakai isän kanssa voi mennä saunaan minkä ikäisenä tahansa. Miksi ei? Pelkäätkö itse jotain?


      • NaturalisBest
        emttr kirjoitti:

        emtttt

        No minä tiedän.


      • NaturalisBest
        emttr kirjoitti:

        emtttt

        Mä tiiän. Se on täysin ok.


    • henna6

      Mul alko kasvaa noin 12v haituvii. Arvatkaa! hävettääkö mennä aina liikkatunnin jälkee suihkuu ku kaikki aina töllää sua semmosel utelijaal katseel! Kun taas muilla ei ole karvoja mutta mulla on karvoja mutta rintoja taas ei :( Onks kenelläkään muilla samallaisii liikkatunnin suihkun fobioita kun mulla :(

      • werri

        Meidän koululla jo 10-vuotiaat ovat alkaneet saada rinnat, menkat ja karvoitukset. Suihkussa ei onneksi tarvitse käydä, onnex.


      • Mitä.häh
        werri kirjoitti:

        Meidän koululla jo 10-vuotiaat ovat alkaneet saada rinnat, menkat ja karvoitukset. Suihkussa ei onneksi tarvitse käydä, onnex.

        Ai ettei liikuntatunnnin jälkeen tarvitse käydä suihkussä. No hyi olkoon!


      • NaturalisBest

        Siinä ei ole mitään hävettävää. Sinusta on tulossa nainen. Se on kaunista.
        Karvat kertovat, että olet kasvamassa aikuiseksi. Se on hieno asia.
        Ja ajelemattomat pimppikarvat ovat omasta mielestäni tosi seksikkäät.


    • :dd

      Ei tarvii ajaa :) Sitten joskus kun ne karvat pursuaa uimapuvusta kannattaa harkita.

      • NaturalisBest

        Eikä tarvitse ajaa. Se on seksikkään näköistä kun karvat tursuaa uimapuvun tai bikinien alta :)


    • Minä vaan

      Itelläni alko pimppikarvat kasvaa ku olin 11V ja oon nyt 16 V ja oon kerran ajanu pimppakarvat pois ja muuten oon vaan välillä siistiny koska omasta mielestäni karvainen pimppi on seksikäs ja myös sen takia kun käyn mutsin kaa saunas nii silloin kerran olin yksikseni ajellut ne pois niin oli aika noloa puhua mutsin kaa pimppi karvoista saunassa : D

      • NaturalisBest

        Olet oikeassa. Ne ovat seksikkäät. Ja ei siinä mitään noloa ole.


      • kampulainen

        white ppl b like:


    • nettuli

      Oon 11 v tytteli , mulla ei vielä kasva pimppikarvat.
      Miksi niitä pitää ajella pois ?
      En ainakaan iskältä kysy mitään sitten

      • NaturalisBest

        Media aivopesee nuoria ajattelemaan, että ne pitäisi ajaa pois ja, että ne muka on epäsiistit. Fiksu ihminen osaa käydä suihkussa vaikka olisi pimppikarvat. Niitä ei tarvitse ajaa pois. Ja ne ovat oikeasti tosi seksikkäät. Silloin näyttää naiselta eikä lapselta. Ja ihan rohkeast voit isältäkin kysyä.


    • Tonttumonttu

      Itselläni ne saatanan häpykarvat kasvoi jo 9-10 vuotiaana ._. Ja rinnat samaten. Nyt pian 11 veenä toi pusikko on ruma ja haluaisin siitä eroon. Se on nolo.

      • gvjghk

        No olin sillon pian 11v ku alko kasvaa.


      • NaturalisBest

        Kuules tonttu siinä ei ole mitään noloa. Aikuisen naisen merkki, että on karvoja. Se on seksikästä.


    • janina4

      Ikä 13v ja ajelen pimppikarvat sillee siistiks et ne ei tursoile uimapuvun reunoilta läpi mutta muuten on ihan täys karvoitus jota en ajele koskaan pois siistin vain.

      • NaturalisBest

        Älä ihmeessä siisti. Näyttää pirun seksikkäältä ;)


    • heini4

      vuosia 13v. Mun on melkee pakko ajella aina ku liikka tunnilla kun on suihkuvuoro niin meijän luokalla suurin osa ajelee pois ne ja en ite halua erottuu sillee joukosta kun en ajele niitä eli pakon edes aina kaikki pois :-) Miten teillä muilla? onko kaikilla teijän luokkalaisilla karvat vai ootteko te samas pattitilantees ku mä :-(

      • NaturalisBest

        Älä välitä muiden mielipiteistä. Anna karvojen kasvaa <3


    • 13v

      Mä oon nyt 13 v ja ajelen silleen että ei esim näy silleen uikkareista... en oikein muista millon alotin ajelun mutta ehkä jouluna 6 luokalla ja siis nyt oon menossa seiskalle. Ja sen saa ihan ite päättää että ajeleeko vai ei

      • NaturalisBest

        Anna tursuta vaan. Näyttää hyvältä <3


      • Saruman11

        Ei saa tursuta


      • Anonyymi

        On kaikkien oma mielipide antaako tursuta vai ei. Ite en antais tursuta, mutta jotkut taas antaa. Se on mun mielestä ihan normaalia.


    • girlll____

      jo 9v ja nyt oon jo 13v ja haluisin itekki ajaa ne pois mut se ei kuulemma kannata ni pitää vaa sit tyytyy tähä ja hävetä joka paikas

      • NaturalisBest

        Ei ole mitään hävettävää. Hyvältä näyttää.


      • Anonyymi

        Aja ne pois jos ite haluut.


    • kiitoshei

      Mun on nyt ihan pakko sanoa tämä asia teille pikkutytöille. Tämä karvojen ajelu on vaan hetkellinen muoti-ilmiö. EN VÄITÄ, etteikö karvoja olisi ajeltu ennenkin, mutta se on kovasti yleistynyt viime vuosina. Pimppikarvoilla on tärkeä tehtävä, ne suojaavat vaginaa erilaisilta bakteereilta yms. Saattavat näyttää epäsiisteiltä ja kamalilta, mutta ne suojaavat alapäätäsi! Siistimistä en kiellä, enkä kokonaan ajeluakaan, en vaan suosittele sitä.

      • .mies

        Kuule setä, ei niillä tuollaista tehtävää ole ja jos muodista puhutaan, päinvastoin nyt on muotia antaa rehottaa ja värjätä ne, mutta ethän sä mitään tajua kusipää


      • trtrtuu

        Haista sä homppelo paskareikäs...kukaan anna kasvaa karvojo..ootko hullu


      • NaturalisBest
        trtrtuu kirjoitti:

        Haista sä homppelo paskareikäs...kukaan anna kasvaa karvojo..ootko hullu

        Taidat olla teinipoikalapsi.
        Ja kyllä antaa kasvaa. Oletko sokea?


      • NaturalisBest
        .mies kirjoitti:

        Kuule setä, ei niillä tuollaista tehtävää ole ja jos muodista puhutaan, päinvastoin nyt on muotia antaa rehottaa ja värjätä ne, mutta ethän sä mitään tajua kusipää

        Itseasiassa niillä on tuollainen tehtävä.
        Nyt takas koulunpenkille. Ja kyllä kuten sanoit nykyään yhä enemmän ja enemmän naiset antavat karvojen rehottaa ja se on todella upeaa.


      • Anonyymi

        Kuule sinä trtrtuu, kyllä jotkut ihmiset antavat niiden kasvaa


    • mirkku 12

      Meinaan nyt juhannuksena ajella pois tai siistiä alapäänkarvat mökillä.
      Miltäköhän tuntuu kun on ihan paljas sitten pimppi..
      Alkoi kasvamaan vuosi sitten ja nyt olen 12,5 v tytteli.
      Vähän pelkään mitä iskä siihen kun näkee että olen ajellut pois ne ,
      asutaan siis kahdestaan ja käydään saunassa samaanaikaan

      • NaturalisBest

        Se varmasti tykkää enemmän kun et ajele.


    • milloiin

      olen 99 v pappa ja milloin minulle pitäisi tulla ekat pimppikarvat?

      • Kurttumurkku

        VITTU! Yäs tuli vuoden naurut :' D


      • Anonyymi

        Jos oot pappa,eli mies,niin valitettavasti sulle ei kasva.


    • tytteli 12v

      Sillon ku mu alko häpykarvat kasvaa ni olin 11 ja olin niin innoissani et menin näyttämään isille. Isi koitti kädellä et oliks ne oikeita. Oli ne.

      • Varo kuppaa

        Aik pervo su isäs. Kuka helvetti nyt koskis toisten vittukarvoihin. Ei ees oma isä.


      • varo klamydiaa

        Kasku ei työntäny sen kyrpää sun vittuun ja koittanu et onks se oikee ;D


      • äijäääääää
        varo klamydiaa kirjoitti:

        Kasku ei työntäny sen kyrpää sun vittuun ja koittanu et onks se oikee ;D

        Mä kokeilen aina muijilta, et onks niiden pillu oikee


      • isinpikkuinen

        sulla on kiva iskä...


      • NaturalisBest
        Varo kuppaa kirjoitti:

        Aik pervo su isäs. Kuka helvetti nyt koskis toisten vittukarvoihin. Ei ees oma isä.

        Ei tuossa ole mitään pervoa. Kasva aikuiseksi.


      • NaturalisBest
        varo klamydiaa kirjoitti:

        Kasku ei työntäny sen kyrpää sun vittuun ja koittanu et onks se oikee ;D

        Ois voinu olla kivaa.


      • NaturalisBest
        isinpikkuinen kirjoitti:

        sulla on kiva iskä...

        Minunkin mielestä.


      • Ebinpillu88
        NaturalisBest kirjoitti:

        Minunkin mielestä.

        Oon vitun vanha pappa joka nuolee jokaisen tytön pillin puhtaax mul on 3,5cm pili


    • Jonna 13v

      Heini4.
      Mulla on just sama juttu ku kaikki muut ajelee niin mäkin ajan pois kaikki karvat että ei erotujoukosta :-( meijän luokalla on meilkein kaikilla karvatomat pimpit ja en halua että erotun mun pehkonkanssa joukosta :-) Ootteko kukaan nähny miltä näyttää poikien ajeltu vehe? ei sekään niin erikoiselta näytä kun ajeltu pimmpi. must on ihan normaalia että kaikki ajelee karvoi pois

      • Heini4

        Jonna 13v.
        Thanks! Jonna!
        Hyvä että joku on sentään samaa mieltä meitsin kanssa :-)
        Mutta Jos en olisi enään missään koulussa niin kyl pitäisin mielellään pientä pehkoa ku niist karvoist on kuulemma jotain hyötyy mutta jotta ei erottuis muista niin täytyy ajella kaikki pois :-(
        Oon kyl nähny mun broidin pippelin yks kerta iha vahingossa ku olin menossa suihkuu ja se ei ollu lukinnu ovee niin avasin oven ja ja tiiätte varmaan sitte lopun :-( en kyl siin vilahduksessa kerenny näkee hirveesti sen karvoi mutta mitään sil ei kyl ollu eli se oli satavarmasti ajellu kaikki ja ei se sen vehe näyttäny niin erikoiselta :-)


      • Poika 13,5V

        Poikana voin sanoa että pojat ei leikkaa karvojaansa alapäästä ainankaan KOKONAAN, vaan sellaista yleistä siisteytystä. Pojat myös ajattelee että karvojen kasvu on siistii ja se on sitä että tuntee ittensä taas vähän vanhrmmaks ja kypsemmäks.


      • ananana
        Poika 13,5V kirjoitti:

        Poikana voin sanoa että pojat ei leikkaa karvojaansa alapäästä ainankaan KOKONAAN, vaan sellaista yleistä siisteytystä. Pojat myös ajattelee että karvojen kasvu on siistii ja se on sitä että tuntee ittensä taas vähän vanhrmmaks ja kypsemmäks.

        Hienosti yleistetty. Mä en ainakaan tee noin tai ajattele noin


      • vitutututututuu
        Heini4 kirjoitti:

        Jonna 13v.
        Thanks! Jonna!
        Hyvä että joku on sentään samaa mieltä meitsin kanssa :-)
        Mutta Jos en olisi enään missään koulussa niin kyl pitäisin mielellään pientä pehkoa ku niist karvoist on kuulemma jotain hyötyy mutta jotta ei erottuis muista niin täytyy ajella kaikki pois :-(
        Oon kyl nähny mun broidin pippelin yks kerta iha vahingossa ku olin menossa suihkuu ja se ei ollu lukinnu ovee niin avasin oven ja ja tiiätte varmaan sitte lopun :-( en kyl siin vilahduksessa kerenny näkee hirveesti sen karvoi mutta mitään sil ei kyl ollu eli se oli satavarmasti ajellu kaikki ja ei se sen vehe näyttäny niin erikoiselta :-)

        Mitä helvettiä?! Voi jumalauta tätä nykymaailmaa. Et ees oman veljen penistä oo nähny. Ettekö te edes käy perheen kanssa saunassa? Vai onko jotku miesten ja naisten vuorot? Me ollaan käyty koko perheen kanssa saunassa jo viistoist vuotta. Mun karvat alko kasvaa 11wee


      • plaaplaa123

        No mä käyn kyllä ihan yksin saunassa et mä en taas ymmärrä sitä että pitää vielä 15v käydä esim isän kaa saunas? Vähä hei yksityisyttä??


      • NaturalisBest
        vitutututututuu kirjoitti:

        Mitä helvettiä?! Voi jumalauta tätä nykymaailmaa. Et ees oman veljen penistä oo nähny. Ettekö te edes käy perheen kanssa saunassa? Vai onko jotku miesten ja naisten vuorot? Me ollaan käyty koko perheen kanssa saunassa jo viistoist vuotta. Mun karvat alko kasvaa 11wee

        Ja vähän sääli ettei ole edes koskenut.


      • NaturalisBest
        ananana kirjoitti:

        Hienosti yleistetty. Mä en ainakaan tee noin tai ajattele noin

        Idiootit ja pinnalliset ihmiset ajelee.


      • NaturalisBest
        plaaplaa123 kirjoitti:

        No mä käyn kyllä ihan yksin saunassa et mä en taas ymmärrä sitä että pitää vielä 15v käydä esim isän kaa saunas? Vähä hei yksityisyttä??

        Vähän ihmetyttää, että miksi et käy.


    • Ataa kasvaa vaan

      Ei niitä kannata ajella nehän suojaa alapäätäsi
      Ja tykkäähän pojatki sitten kunse aika on kun on karvat tallessa

      • kaikki pois

        Ei tykätä mistään karvasesta rämemajavasta..posliini paras..


      • fafaaf

        Karvat ehdottomasti pois, jos halyaa suuseksiä


      • NaturalisBest
        kaikki pois kirjoitti:

        Ei tykätä mistään karvasesta rämemajavasta..posliini paras..

        Kirjoituksesta näkee, että olet kakara. Kasva aikuiseksi.
        Ajelematon on paras.


      • NaturalisBest
        fafaaf kirjoitti:

        Karvat ehdottomasti pois, jos halyaa suuseksiä

        Sinäkin olet kakara.
        Opettele nuolemaan oikein.
        Jos olisit mies niin osaisit, etkä valittaisi.


    • menkkkka

      Mulla tuli pimppi karvat joskus 10:nen vuotiaana oon nyt 11 murrosikä alko aikoja sitten ja mulla on jo menkat ei oo kivaa olla luokan ainut jolla ne menkat on vqikka seon ihan normaalii...

      • pimppi

        Mulla kasvo 9v oon nyt 11v


    • 12v

      12 ja ei vielä karvoja. Tissit alkaneet kylläkin kasvaa.

      • teini teini

        Mä oon 15 vuotta vanha mun
        pimpissä on hirveesti karvoja
        ja tissit on isot APUA


      • NaturalisBest

        Et tarvitse apua. Hieno juttu :)


      • Anonyymi

        Jep. Et tarvi apuu :)


    • Kaisa3

      Mulla alko karvat kasvaa 12v, ajelin saman tien pois. Oon nyt 14v, meidän luokalla melkeen kaikki muutkin pitää omansa posliinina. Myös mun äiti ja isosisko. Mun mielestä se näyttää nätimmältä, ja tuntuu mukavammalta koskea.

    • punkeropillu

      Mul alko karvat kasvaa 11v ja oon nyt 16v. En oo muutaku siistiny vähä mut muuten rehottaa. Poika ystäväkin tykkää karvasesta. Älä aja sillä ne on normei.

      • NaturalisBest

        Ei niitä tarvitse edes siistiä. Seksikästä :)


      • Anonyymi

        Seksikästä tai ei, se on kaikkien oma valinta!!


    • Posliinipimppi

      Oon 14 ja viimevuonna alkoi näkymään karvoja pimpis. Sheivailen ne pois, Kivaa olla posliini..Ällöä olla joko karvapillu..yök

      • NaturalisBest

        Ällöä kun aikuisen naisen pillu näyttää siltä kuin olisi lapsi.


      • Eino99
        NaturalisBest kirjoitti:

        Ällöä kun aikuisen naisen pillu näyttää siltä kuin olisi lapsi.

        Nyt puhutaan lapsista ! Posliini on aina parempi kannattaa ajella !


      • Anonyymi

        Kaikkien- oma - valinta!!!


    • pip268834

      Mul alkaa jo VÄHÄN kasvaa ja oon 10 v. Ei kantsi ajella, vaan siistii ettei rehota uikkareist.

      • NaturalisBest

        Anna rehottaa. Se näyttää oikeasti tosi seksikkäältä.


    • laurajuliana

      Mä oon nyt 11v ja mul ei oo alkanu viel kasvaa kun taas kaikil muil mun luokkalaisil tytöil on se on kyl vähän outoo koulussa liikkatunnin jälkee pitää mennä suihkuun ja kaikki muut huijaa kosk oon erilaine.

      • NaturalisBest

        Älä pelkää, kyllä ne alkavat vielä kasvamaan :)


    • Annikasannikaaaaa

      Itselläni alkoi siinä 10-11 vuotiaana karvoitus alhaalla. Olen nytten siis 13 ja olen noin 2x sheivannut kokonaan pois mutta nykyään siistin vaan reunoilta

      • NaturalisBest

        Anna ihmeessä kasvaa vapaasti <3


    • apinaa

      olen 15 vee poika ja karvoitusta on alapäässä paljon että pitäiskö ne leikata pois

      • NaturalisBest

        Ei. Aikuiselle miehelle kuuluu karvat.


    • hho

      Ite sheivaan ku ei oo kiva et pitsi stringeistä näkyy sellane kunnon puska.

      • NaturalisBest

        Itseasiassa se on tosi kivan näköistä kun tursuaa reunoilta. Usko pois.


    • TOTUUDENTORVIKO11-wee

      No, kun ajat voit olla niitä ilman hetken. Kohta ne alkaa kasvaa takasin, iho tuntuu siltä alueelta karhealta. En suosittele, en itsekään aja!

      • NaturalisBest

        Jep. Iho pysyy terveempänä ja pehmempänä kun ei ajele.


    • Samanikäinenpoika

      Riippuu ihan siitä, että tuntuuko niistä olevan naidessa haittaa.

    • 11-12.v.tyttö

      Oon 11.v koht 12. Ja on jo karvat en ite ajele koska sit ne kasvaa nopeemmin ja tuuheempina eikä se oo terveellistä. Opi elämään niittenkaa ja oo niinkun niit ei ois niin mäki yritän joskus vaikeeta mut jokaiselle tulee toi eikä aina tarvi matkii niit kavereita ajamalla tai jollain muullaka ♥♥
      HYVÄÄ JATKOO SULLE♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      • NaturalisBest

        Olet fiksu nuori nainen.


      • Jhgg

        Tää on vanha kukkahattu jolla rämemajava. Kullia saanut enää 30 vuoteen. Jäänne muinaishistoriasta.


    • sofiiiiiii

      näyttäkää millaset teil on

      • Anonyymi

        Miten?


    • annajuuliaa

      9v kasvo ekat. Nyt 11v ja aika paljon on

      • onkonäin55

        Kehtaatko iskän kanssa käydä saunassa ?
        Vaikka ei kai se haittaa vaikka karvoja tullut alapäähän ,
        tuskin sitä tuijottelee


      • annajuuliaaa

        Käyn mä isän kaa saunas


      • NaturalisBest
        onkonäin55 kirjoitti:

        Kehtaatko iskän kanssa käydä saunassa ?
        Vaikka ei kai se haittaa vaikka karvoja tullut alapäähän ,
        tuskin sitä tuijottelee

        Miksi ei kävisi? Ja mitä sitten vaikka tuijottaisi?


      • Jätälapsetrauhaan

        Tuollainen ällöttävä pedofiili täällä kommentoimassa lasten alapääkarvoituksia! Mene hoitoon!


    • dariine

      hyi v''''tu "maikkuli" olet joku limanen äijä vetämässä tumppuun näitä lukiessas! kuka 13.v muka ihmettelee netissä klo. 5 AIKAAN AAMUYÖSTÄ karvojen kasvua ??! -johon aikaan kyseisen tekstin olet kirjoittanut. oksettava pedofiili runkkari!!!

      • käretti

        ilmoitan poliisille.


      • xddd
        käretti kirjoitti:

        ilmoitan poliisille.

        Kenestä?????


      • käretti

        maikkuli2 joka ei ole kuka sanoo olevansa


      • NaturalisBest
        käretti kirjoitti:

        ilmoitan poliisille.

        Hahahahaha! Ja mikähän rikos on tapahtunut?


    • 14v

      Kiiimaset tytöt ottakaa yhteyttä

    • Karvaleikkuri123

      Oon 10v ja alkaa alapääs jo kasvaa

    • Dr.Pepper

      Alko Tos 10 Vuotiaan Kasvaa Karvoitus Tonne Vieterin Ympärille Et Kanttisko Rupee Sheivaa? Vai Mitäs Tytöt On Mieltä...

    • Karvakaveri

      Kun karvat alkaa kasvaa, niitä ei ainakaan heti kannata leikata, ainakaan ennen 13-14 vuoden ikää. Ensimmäisen leikkuukerran jälkeen karvat muuttuvat koviksi, eivätkä ole enää pehmeitä. Tästä syystä esim. Kainalokarvat ovat usein kovia, eivät samanlaisia kuin muualla.

      Vaikka karvat hävettävätkin, niin kaikillehan niitä jossain vaiheessa tulee. Se on täysin normaalia. Jos sinulle vuorostaan ei kasvaisi karvoja ollenkaan, sitä voitaisiin pitää eränormaalina.

      Karvoja voi leikata, jos:
      1. Ne alkavat pursuta esim. Uimapuvusta.
      2. Ne alkavat olla yli 3-4 cm pitkät.
      3. Koet ne ahdistavina.

      Kaikkia karvoja ei tarvotsi ajaa pois, niitä voi esim. lyhentää. Tämä on hyvä tapa siinäkin mielessä, että silloin kukaan ei voi ihmetellä "onks toi leikannu sen karvat" "miks tol on tollaset" ja mitä lie. Silloin ne eivät rehota, mutta sinulla myös on niitä, näyttävät mielestäni paremmalta kuin villinä rehottava puutarha, joten eikun leikkuupuuhiin ;)

      • NaturalisBest

        Antaa pursuta idiootti. Ne eivät ole rumia. Kasva aikuiseksi. Niissä ei ole itään hävettävää. Kainalokarvatkin ovat naisilla yleistymässä, mikä on tosi hienoa nähdä. Luonnollisuus kunniaan.


      • Anonyymi

        Ite oot idiootti.


    • 13v

      Mä oon 13 v ja ajan sen takii koska poikaystävä tykkää nuolla posliinipilluu ja on muutenki helpompi sormettaa ;)

      • NaturalisBest

        Karvat eivät vaikeuta asiaa millään tavalla kun tietää mitä tekee. Ei niitä noiden takia tarvitse ajaa.


    • Bullor

      Mä oon 13 ja mulla alko kasvaa 11v enkä oo ajellu

      • NaturalisBest

        Olet fiksu ja hieno nuori nainen. :)


    • posliini12

      12 ja muutamia haituvia, olen nyppinyt ne pois.

      • NaturalisBest

        Voi ei.


    • ajelueiolesuositeltavaa

      Kun karvoja ajelee / poistaa, niin monella osaan karvojen juuritupesta tulee tulehdusta, = karvan juuri tulee punaiseksi, tulee valkoista töhnää, niin kuin finnissä, kipeä. Pahimmillaan johtaa lääkäriin ja kirurgiseen juuritupen poistoon. Myös osa karvoista voi alkaa kasvaa sisäänpäin aiheuttaen isomman tulehduksen. Kun karvat iän myötä tulevat jäykemmiksi (muutamassa vuodessa), niin tämä riski kasvaa. Seurauksena karvan juuritupen poistoista, voi sitten tulla pikku arpia yhä enmmän. Tähän ei auta se, että desinfioi ajelun/ karvan poiston jälkeen, sillä sängen alkaessa kasvaa, se takertelee pikkuhousuihin ja ärsyttää karvan juurta aiheuttaen tulehdusta. Nyt aikuiseksi kasvaneenä en todellakaan oman terveyteni vuoksi ajele karvoja vain siksi että joillain miehillä on viehtymys lapsenomaiseen pimppiin = posliinipimppi. Itselläni on muutama arpi ko. syiden takia.

      • frfrifi

        Ja loppui munan saanti ku rämemajavan kasvatit. Hyi perkele.


      • NaturalisBest
        frfrifi kirjoitti:

        Ja loppui munan saanti ku rämemajavan kasvatit. Hyi perkele.

        Menepäs kotiin kasvamaan lapsi.


    • Nkjjhb

      No mul alko kasvaa iha vaa kuukaus sitte (oon 10)... nyt nolottaa ku ollaan menos luokan kaa uimaa ens viikol. Taitaa jäädä tällä kertaa saunominen välii, ku pillu alkaa muistuttaan jtn ryppystä karvakasaa.... onks tää luonnollista?? T:epätoivoinen

      • rgrgerg

        ajele ne pillunkarvas pois


      • NaturalisBest

        On luonnollista. Ei ole mitään hävettävää. Olet kasvamassa kauniiksi naiseksi.


      • NaturalisBest
        rgrgerg kirjoitti:

        ajele ne pillunkarvas pois

        Paskanmarjat. Terveellistä olla ajamatta.


    • poika1111

      Oon 15v poika ja mulla alko kaavaan 14vuotiaana ja oon vain ylpeä että vanhenen kun karvoitus kasvaa

      • NaturalisBest

        Hieno juttu.


    • 11.v

      oon 11.v tyttö ja mulla on jo karvotusta

    • 12.v

      12 vuotta ja ei vielä karvoja. Tissit jo kasvaa.

    • NaturalisBest

      Ihan sama minkä ikäisenä alkaa kasvaa. Karvankasvu on normaalia ja tytöt näyttävät kypsiltä ja aikuisemmilta kun heillä on karvat sekä pinpissä, että kainaloissa. Idiootit tuhlaavat aikaa ja rahaa ajovälineisiin. Jos joku väittää epäsiistiksi niin aikuisena nauran päin naamaa, koska aikuiset osaavat käydä pesulla/suihkussa. Ja naisen haju tekee miehet hulluksi kuitenkin, kuten miesten haju naiset. Onneksi ajelemattomat puskat ovat tekemässä paluuta ja myös karvaiset kainalot. Olkaa naiset rohkeita.

      T: Mies 30v

    • rghrgihh

      täällä Tyyne 96v. ei ole karvat ennään kolomee vuoteen kasvanneet.

    • Mimmupimu

      Aina ajan itse, koska 1. muutkin ajelee, 2. hygienisempi, 3. yks luokalla oleva ei ajele ja se saa kuulla aina siitä, 4. en ikinä kehtais näyttää pimppiä pojille, jos ois karvoja, 5. karvat näyttää rumalta. Oon 14 ja kasvais punaset karvat, kun on punanen tukka myös. Yks kamu sano, et punaset karvat on tosi kuvottavan näkösiä kerran kun oli viikon sänki.

      • HerrnE

        Punaset häpykarvat on kyllä ällöttäviä. Blondit menee, tummat on rumat, mutta punaisia en tahtoisi nähdä.


    • Igetorgasm

      Saan orkun karvasesta pimpistä

    • höpöh

      Kannattaa nypiä pois pinseteillä,ja käsitellä tervalla.

    • xxxxxxxxxxxxx

      mulla alko kasvaa karvoitus jo melko aikasin. olin silloo ehkä 9. nyt oon melkei 13 enkä oo ajellu viel kertaakaa. muutaman kerran oon ennen uimatuntia siistiny. mutta mä olin eka jolla alko kasvaa karvat ja mua nolotti se iha sikana ku jotkut tuijotteli. mut parilla muulla kaverilla alko sitte vähä myöhemmi ja sit tajusin et eihä se oo mitenkää noloo. ja sit mul on vielä yks juttu: ku mä mietin että kellään meidän luokan tytöistä ei ole mun tietääkseni menkkoja. sit mä mietin että jos mulla alkaa ekana nii se ois tosi noloa pukuhuonees liikkatunnilla. oon siis 6.lk nyt. kysyisin nyt et minkä ikäsinä teillä/teidän luokkalaisilla on alkanu :)

    • 6vepäposliini

      Oon nyt 6v ja mulla on jo järkyttävä puska ja D- kupin rinnat! Mitä teen??!!

      • vitutsulmitääo

        Ihan ensiksi, mene vaikka kauppan osta kuukautissuojia, rintsikat, stringejä ja harjottele seksiä, sit menet esittelee sun massiivisia rintoja pojille ja anna niiille pesää oikein kunnolla!



        Tai sit vaan leikit hiekkalaatikolla ja odotat että sulle kasvaa oikeesti naisen vartalo :D


      • NaturalisBest

        Ei tarvitse tehdä mitään. Hieno juttu. Häpykarvat ovat oikeesti tosi seksikkäät.


    • Ol3hyvä

      Itsellä alkoi kasvaa jo kymmenen vuotiaana. Kyselin äidiltä että kannattaako ajella mutta hänen mielipide on se että ei missään nimessä. Anna kasvaa vaan. Jos tuntuu että on liian pitkiä voihan sitä saksilla vähän nipsasta. Noin 2 senttiä ei enemempää.

    • fgddhhh

      Oon nyt 46 vuotias ja ajelin pari viikkoo sitten munakarvat veks...
      Onks se teidän mielestä normaalia?

    • 17v

      Pimpin karvat on seksikkäät ja tyttöystäväki pitää karvaista minua varten😄 Ite oksentaisin jos näkisin sen paljaana, mutta miehiä on erilaisia, toiset haluaa toiset ei ja suurin osa kyl haluaa posliiniin mutta paras on se ku ei tee yhtään mitää👌

      • ruj

        Kyllä se luomupuska on kamala. siistitty tai posliini paras.


    • Tyytönen11

      Mulla tais alkaa ensimmäiset karvantynkät näkyä suurinpiirtein kun juuri kun olin täyttämäs 11v. Ntt soit puoli vuotta ja harkitsen jo ehdotta äidille niiden ajelua, vaikka ne eivät häiritse ja jos kertaan toisten meiän luokkalaisten tyttöjen häpykarvoihin niin ei niitä juurikaan ole.

    • Anonyymi

      Olen runkkari ja tyttö älä aa vielä pois, vanhana runkkarina rakastan puistossa lennnättääjuuri teilleee pikkupimpeillle siemsyösyn, tietysti jos vain haluatteee

    • Anonyymi

      Tytön pimppi on nautittava ilman karvoja, jos se hävettää esim äidin kanssa saunassa voi sanoa kylmästi että masturboin ja ja onnistuu bald pussylläparemmin

    • Anonyymi

      Sedän kullista lentää siemenet ihanalle 12 v pikkupyllylle

    • Anonyymi

      Itselläni alkoin
      karvat kasvaa vastaa 13 ikäisenä. vuotta nuorem,pi serkkutyttytöniaiheuttipimpillään saunasa seisokin jjonka jouduisn vetämään käteen ,mutta sehän jatkuu iytttö tiesi minkä takia olen jatkuavasti wc ihana taivaaiavaaaallllinen pimpimppi

    • Anonyymi

      Ei oo veil alkanu kasvaa, mut haluisin. Mut rinnat on jo vähän.

    • Anonyymi

      Mulla alkoi kasvaa 12 vuotiaana. En ole ajellut pois. 13 vuotiaana on ihan normaalia että alkaa kasvaa häpykarvoja.
      (EI KANNATA AJELLA POIS!) 😊

      Tällähetkellä mulla on jo
      Vähän tummia karvoja. ☺️☺️

      MULLA ITELLÄ ALKO MURROSIKÄ 10 VUOTIAANA. 🙂

    • Anonyymi

      Kyllä niitä on hyvä siistiä.
      Itse olen kuitenkin jo nelikymppinen mies ja sheivaan kivespussit pari krtaa vkoon ja häpykarvoitusta täytyy siistiä.
      Naiset ei tykkää nuolla karvasia pusseja ja suihinottokin on miellyttävämpää kun on siistitty häpykarvoitus.
      Naisilla ihan sama juttu. Kivempi nuolla siistittyä pillua. Lyhyt siistitty karva sinne. Se on ohjeeni.

    • Anonyymi

      Runkkarille kaikista ihanin katsottava on posliinipimppi ,jos onnistut sen näkemään esim. uimahallissa rohkeasti tytöt pimppiä näytille-, runkkarina saan mahtava orkut.

    • Anonyymi

      karvaton pillu ja persevako ovat yhtä mielenkiintoisen näköinen kuin hiukseton, ripsetön ja kulmakarvaton pää. Karvat alakerassa sykäyttää oikastaan jopa enemmän kuin ne reiät ja huulet yhteensä

    • Anonyymi

      Paras tapa poistaa on Brasilialainen vahaus, niin ei pääse sängen juuret kasvamaan sisäänpäin.

    • Anonyymi

      Kasvata keskijakaukseen

    • Anonyymi

      Mulla kasvo rinnat 10v

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe