Sinde-experimentti

Fan Club

Haluaisiko Sinde sopia porukoiden kanssa, että kuka vain kykenee, voisi krakkeroida Sinden tietsikan ja kännyn vaikka vuoden ajan ja raportoi tulokset eri nettisaiteilla, joilla huomaa Sinden vierailevan? Lisäks tietysti harmittomia heittoja aiheeseen liittyen, missä vain Sinden livenä kohtaa. Tämä tietysti vain Sinden ehtottomalla suostumuksella, jotta ei syyllistytä rikokseen eikä siihen yllyttämiseen. Sitten katsottaisiin, miten pian Sinde alkaa täristä. Veikkaan paria viikkoa. Tämän maailman Sindet ei oo vahvoista aineksista.

Yst. vast.:

a) Päälle vaan, narukädet! Kyllä kestää.
b) EI VATUSSA

237

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-83

      Jeah come and get meeh beibeh!1

      • Theterminator

        Vaihtoehto a ja poliisit ovat teitä idiootteja vastassa.


    • Etana, etana, näytä

      Kellä olis aikaa 7 kk:n päästä?

      • etanatuleeetukeno

        Lottorivi.


        Sinä olet tuli ja minä heitän siihen bensaa.


    • äijä#086787876876

      sinde sais painua sinne mistä tulikin. perämetsiin tainnuttamaan aivonsa isänsä keittämällä pottuviinalla.

      • pirkka-lehti

        Miten minusta tuntuu etta tama sinde vain esittaa jotakuta nain luoden huonoa mainetta jollekulle.


      • Suomikännit

        Meneekö teillä se viina alas siellä? Ihan suomalaiseen malliin?


      • Änkyräkännit

        No niin Joko olette jo vetäneet alas jo ne kalliit suomi-oluet kurkustanne alas ja alkaneet tunkemaan piliänne ovenreikään?


    • 20+12

      Voi kun joku hoitaiskin tuon sairaan ihmisen pois näiltä palstoilta. Joku joka osaa tekniikkaa.

      • Pinde vm-83

        Olen monesti miettinyt että mistä moinen sukuviha voikaan johtua, todella sairasta mustamaalata joku ihminen ja seurailla sitä... Kuulostaa ihan pakkomielteiseltä psykopaattiselta toiminnalta.

        Onko hotellin pito noin rasittavaa toimintaa?

        Hei, miksei mulle tule enää sähköpostia?

        Kuka tuntee Nizzan mafian nykyisin. Ei ainakaan sinde...

        Tietääkö cindy kuka on estrozi. ;)

        Paineella on koko vuosi nyt aikaa, kunhan palaa takaisin Suomeen.

        Poliitiikka on siitä kiva juttu, että kun tuntee vaikutusvaltaisia ihmisiä, niin ei sitä koskaan voi tietää että mitä tutuille tai tuntemattomille tapahtuu....


        Kenellä olisi nyt aikaa?


        Minua ihan kuumottaa....


        Aaaah!!!


      • Pinde vm-83
        Pinde vm-83 kirjoitti:

        Olen monesti miettinyt että mistä moinen sukuviha voikaan johtua, todella sairasta mustamaalata joku ihminen ja seurailla sitä... Kuulostaa ihan pakkomielteiseltä psykopaattiselta toiminnalta.

        Onko hotellin pito noin rasittavaa toimintaa?

        Hei, miksei mulle tule enää sähköpostia?

        Kuka tuntee Nizzan mafian nykyisin. Ei ainakaan sinde...

        Tietääkö cindy kuka on estrozi. ;)

        Paineella on koko vuosi nyt aikaa, kunhan palaa takaisin Suomeen.

        Poliitiikka on siitä kiva juttu, että kun tuntee vaikutusvaltaisia ihmisiä, niin ei sitä koskaan voi tietää että mitä tutuille tai tuntemattomille tapahtuu....


        Kenellä olisi nyt aikaa?


        Minua ihan kuumottaa....


        Aaaah!!!

        Viinikulttuuri on siitä jännä juttu tosiaan! ett ä ulkomailla sitä alkoholia osataan nauttia sivistyneesti...

        Jopa kotona! Ja jopa ilman että ehdotellaan siskolle seksiä... Ou nou ,))

        Jospa pindet nyt painaisivat sinne suohonsa kuittaamaan sitä suoma laista mallasviinaansa ja panemaan toisiltaan aivot pihalle... Omaa siskoaankin voi kokeilla. Vaimot vaihtoon välillä myös.... Nam. Nam nam.


      • Sinde's attorney friend
        Pinde vm-83 kirjoitti:

        Viinikulttuuri on siitä jännä juttu tosiaan! ett ä ulkomailla sitä alkoholia osataan nauttia sivistyneesti...

        Jopa kotona! Ja jopa ilman että ehdotellaan siskolle seksiä... Ou nou ,))

        Jospa pindet nyt painaisivat sinne suohonsa kuittaamaan sitä suoma laista mallasviinaansa ja panemaan toisiltaan aivot pihalle... Omaa siskoaankin voi kokeilla. Vaimot vaihtoon välillä myös.... Nam. Nam nam.

        I am not even sure if this can be considered a crime or not... To follow somebody like this. Of Courteney if known one can make an Apple to the police. IF à Wiman is followed i think that she can fel Hernell threathened and call for a restraining order.


      • Pinde123
        Sinde's attorney friend kirjoitti:

        I am not even sure if this can be considered a crime or not... To follow somebody like this. Of Courteney if known one can make an Apple to the police. IF à Wiman is followed i think that she can fel Hernell threathened and call for a restraining order.

        No. Miksei mitään tapahdu?


      • aven.atrium.fokus
        Pinde123 kirjoitti:

        No. Miksei mitään tapahdu?

        Olit väärässä paikassa. Tapahtui Pietarissa.


      • siis.se
        aven.atrium.fokus kirjoitti:

        Olit väärässä paikassa. Tapahtui Pietarissa.

        paljastui Pietarissakin.


      • Sindeeh

        Antaa sairaiden hopotella pimeita juttujaan keskenaan ;)


      • sairauksien.lähteellä
        Sindeeh kirjoitti:

        Antaa sairaiden hopotella pimeita juttujaan keskenaan ;)

        Sindehän ei malta vaieta.


      • Sairaatkateellisetsuku

        Sairaalloisen kateelliset ja kitkeran katkeran sukulaiset, antaa niiden tehda tallaista aloituksia.
        Antaa pimeiden hopotella yhdessa.


      • 12345654321
        Sairaatkateellisetsuku kirjoitti:

        Sairaalloisen kateelliset ja kitkeran katkeran sukulaiset, antaa niiden tehda tallaista aloituksia.
        Antaa pimeiden hopotella yhdessa.

        ...sukulaiset...^
        Mitä,häh?


      • arvaakukakysyys

        Pindet höpöttävät keskenään koko ajan.


        Tämä on taidetta.


        Sairasta.


    • Pinde vm-90

      Milloin tämä rikollinen seurailutoiminta alkaa? Sinde asianajajineen odottaa.

      Sindellä on keinot pistää sukulaisensa pieniksi paloiksi- ja aivan laillisin keinoin.

      Pitääkö teihin ottaa kenties lähestymiskielto?

    • kwejhd89w3749

      Milloin hotain tapahtuu?????

      • soihdut.sammuu

        Koko ajan jotain tapahtuu. Äsken juuri tuli tieto että joku pääsi turvaan.


      • Kaikkivaki

        Nukkuu? Ehkapa syyriaan


      • väki.nukkuu
        Kaikkivaki kirjoitti:

        Nukkuu? Ehkapa syyriaan

        Ahtisaaren mielestä rauha Syyriaan saadaan vasta kun Yhdysvallat ja Venäjä HALUAVAT aikaansaada rauhan.


      • Allekirjoittanutap

        Jotakin sodat eivzt lopu koskaan...


    • kusumus

      Mikä on sinne?

      • Mitenoimitenää

        Miten SINNE löytää?


    • mikäonsinde

      mikä on sinde??

      • mikäonniin

        Niin mutta, kuka hän on- tuo mystinen Sinde?


      • 7864e

        Erittäin älykäs ja ympäristöään havannoiva ihminen.


      • sokea.luottamus
        7864e kirjoitti:

        Erittäin älykäs ja ympäristöään havannoiva ihminen.

        Kovin ulospäinsuuntautunut.
        Ei kiinnostunut palautteesta, joka tulee normaalilla volyymilla.
        Reagoi vain palautteeseen joka esitetään niin suurella voimalla että kitarisat tulee suusta ulos.


      • Ihmeellista

        Joo..... Mutta kysymys kuuluikin etta kuka tassa seurailee jaketa?


      • soihdut.sammuu
        Ihmeellista kirjoitti:

        Joo..... Mutta kysymys kuuluikin etta kuka tassa seurailee jaketa?

        Seurailee? Virtuaalisesti? Jokainen loppujen lopuksi joutuu vain seuraileen omia jälkiään.


      • Kaikkivakinukkuu

        Vielako te kateelliset idiootit jatkatte typeryytenne osoittamista?
        Taitaa tosiaan olla lahestymiskiellon paikka. Milloin haastan oikeuteen?


      • kaikkiväkinukkuuuu
        Kaikkivakinukkuu kirjoitti:

        Vielako te kateelliset idiootit jatkatte typeryytenne osoittamista?
        Taitaa tosiaan olla lahestymiskiellon paikka. Milloin haastan oikeuteen?

        Nukuitko itse koko maaliskuun ajan?


      • Kukkuluuruukuk

        Maaliskuu on unen kuu ;)


    • Hoitoon

      Kunpa todellakin joku osaava tekis jotain. Plus että tuo ihminen on sairas ja tarttis kipeästi hoitoa.

      • oihjavoihsentäs

        Sairasta, oi sairaalloista. Henkisesti ja hengellisesti HÄIRIINTYNYT. Perinnöstä ja perinnöllisyydestä . Oih ja voi!

        Miten passittaa mokomat hoitoon? Kuka täällä tietäis? Mistäs moisille apua hakea sietäis? Oi ja voi mikä probleema on tuopi.


      • ooo998765

        Nimimerkille "Hoitoon"
        Sinä se sairas ja tyhmä olet kun noin tartut epäinteligenttiin provokaatioon ja jatkat vielä typeryytesi osoittamista. Sairas sinä olet.
        Oletko psykoosissa? Tarvitsetko lääkkeitä? Heittääkö sinulla pää?
        Onko tyttäresi tehnyt huorin? Onko vaimosi tehnyt huorin?
        Oletko itse halunnut siskoasi nusautella?
        Onko lähipiirissäsi pedofiili?
        Täytyykö sinun peppuusi tunkea valiumia?
        Kehotan sinua soittamaan Niuvanniemeen ja pyytämään hoitajaa antamaan ruiskeen.
        Sitten voit mennä nettiin katsomaan ja naureskelemaan kun pikkutyttöjä raiskataan kunnes ne repeävät kahtia, jooko?

        Se on niin kovin hauskaa katseltavaa.

        Mene nyt lääkekaapille ja ota ne siniset pillerit sieltä.


      • panta.rei
        ooo998765 kirjoitti:

        Nimimerkille "Hoitoon"
        Sinä se sairas ja tyhmä olet kun noin tartut epäinteligenttiin provokaatioon ja jatkat vielä typeryytesi osoittamista. Sairas sinä olet.
        Oletko psykoosissa? Tarvitsetko lääkkeitä? Heittääkö sinulla pää?
        Onko tyttäresi tehnyt huorin? Onko vaimosi tehnyt huorin?
        Oletko itse halunnut siskoasi nusautella?
        Onko lähipiirissäsi pedofiili?
        Täytyykö sinun peppuusi tunkea valiumia?
        Kehotan sinua soittamaan Niuvanniemeen ja pyytämään hoitajaa antamaan ruiskeen.
        Sitten voit mennä nettiin katsomaan ja naureskelemaan kun pikkutyttöjä raiskataan kunnes ne repeävät kahtia, jooko?

        Se on niin kovin hauskaa katseltavaa.

        Mene nyt lääkekaapille ja ota ne siniset pillerit sieltä.

        Ettei vain Forssan kieltenopettaja jollain tavalla joutuisi alitajuisesti tästäkin harhasta vastuuseen kuulusteluissa.
        Kaikki liittyy kaikkeen.


      • Heigugamaoonhei

        Identiteettiongelma.

        Thé truth is out there.


    • Kukamukanno

      Kuka on sinde?

      • nimimerkki112

        Erittäin älykäs ja yhteiskuntakriittinen ihminen. Ei mikään lammas. Ota hänestä mallia. Hän osaa jopa kyseenalaistaa muille täysin päivänselviä asioita.


    • ArvaaKukaguess

      On se nyt kumma kun mitään ei tapahdu!

      Milloin tämä sairas seurailu-toiminta alkaa sairaat sukulaiset? Milloin? Huh-huu!

      Onkohan muuten rikollista hakkeroida toisen tietsikka ja känny ja seurailla kaupungilla? Entä jos seuratulla on todisteita ja todistajia asiasta? Mitä sitten tapahtuu? Kuka tietää? Voiko joku lakia lukenut kommentoida asiaa? Kuinka saa sukulaisensa pakkohoitoon?

    • ääähjokunytlol

      Odotuttaa itseään, mitään jännää ei kuulu ei.

    • Provokaatio

      Anteeksi, nyt pieni korjaus edelliseen. Jotain vain jäi puuttumaan

      Jennin äiti: Minä olen myynyt itseäni todella paljon, ja meidän pikku Jenni ei siitä oikein tiedä.. Olen myynyt itseäni jopa raskaana ollessani ja sinun veljesi ei ole isäsi lapsi.

      Jenni: Äiti! Lopeta tuosta puhuminen julkisesti! Minä olen kiltti mulattisänkipäähuora!

      Jennin äiti: Ole sinä pikku kakara hiljaa siinä, kyllä täällä kaikki tietää että sinä olet sekava sekasikiö!

      Jennin isä: Kuuntele äitiäsi Jenni. Ja nyt housut kinttuun ja levitä haarojasi. Opetetaan taas sinulle että kuka määrrää tahdin. Minulla on nyt iso pääsiäiskyrpä tanassa!

      Jenni: Isä! Lopeta! Minä olen kiltti sekasikiö! Avaan haarani kiltisti niinkuin oma pikku huorasi tekisi! Vittuni on jo ihan märkä!

      Jennin äiti: Odotappas kun minä työnnän tämän yhden tapin ensin hänen rööriinsä.

      Jennin isä: No tee se nopeasti että pääsen hommiin. Minulla on jo kova hinku hänen haarojenväliinsä.

      Jennin äiti: Minä olen synnyttänyt tämän sekavan sekasikiön niin nyt turpa kiinni!

      Jenni: Lopettakaa! Minä olen sekava rotta, antakaa minun nyt tuntea isäni mahti rauhassa..

      Jennin isän veli: Kristiina. Oliko eilinen päivä mukava?

      Jennin äiti(Kristiina): Olihan se, aivan yhtä mukava kuin kaikki edellisetkin kerrat.

      Jennin isä: Mitä???

      Jennin isän veli: Turpa kiinni etkö sinä vieläkään tiedä että J-M ei ole sinun poikasi?

      Jennin isä: Krisse, yksi lapsistamme on kumman vaalea nykyisin.

      Jennin äiti: Jaahas, no miksikäs nyt noin?

      Jennin isä: Alapääsi tuntuu hieman löysältä nykyisin huora, mitä VELJENI on sinne tunkenut??

      QuessWho: YÄÄÄÄH!!

    • Mysteroius

      Olisi jännää tietää kuka tämä mystinen Sinde on ja missä vaikuttaapi.

    • provokaatiNappaNyt

      Anteeksi, nyt pieni korjaus edelliseen. Jotain vain jäi puuttumaan

      Jennin äiti: Minä olen myynyt itseäni todella paljon, ja meidän pikku Jenni ei siitä oikein tiedä.. Olen myynyt itseäni jopa raskaana ollessani ja sinun veljesi ei ole isäsi lapsi.

      Jenni: Äiti! Lopeta tuosta puhuminen julkisesti! Minä olen kiltti mulattisänkipäähuora!

      Jennin äiti: Ole sinä pikku kakara hiljaa siinä, kyllä täällä kaikki tietää että sinä olet sekava sekasikiö!

      Jennin isä: Kuuntele äitiäsi Jenni. Ja nyt housut kinttuun ja levitä haarojasi. Opetetaan taas sinulle että kuka määrrää tahdin. Minulla on nyt iso pääsiäiskyrpä tanassa!

      Jenni: Isä! Lopeta! Minä olen kiltti sekasikiö! Avaan haarani kiltisti niinkuin oma pikku huorasi tekisi! Vittuni on jo ihan märkä!

      Jennin äiti: Odotappas kun minä työnnän tämän yhden tapin ensin hänen rööriinsä.

      Jennin isä: No tee se nopeasti että pääsen hommiin. Minulla on jo kova hinku hänen haarojenväliinsä.

      Jennin äiti: Minä olen synnyttänyt tämän sekavan sekasikiön niin nyt turpa kiinni!

      Jenni: Lopettakaa! Minä olen sekava rotta, antakaa minun nyt tuntea isäni mahti rauhassa..

      Jennin isän veli: Kristiina. Oliko eilinen päivä mukava?

      Jennin äiti(Kristiina): Olihan se, aivan yhtä mukava kuin kaikki edellisetkin kerrat.

      Jennin isä: Mitä???

      Jennin isän veli: Turpa kiinni etkö sinä vieläkään tiedä että J-M ei ole sinun poikasi?

      Jennin isä: Krisse, yksi lapsistamme on kumman vaalea nykyisin.

      Jennin äiti: Jaahas, no miksikäs nyt noin?

      Jennin isä: Alapääsi tuntuu hieman löysältä nykyisin huora, mitä VELJENI on sinne tunkenut??

      Jenni: YÄÄÄÄH!!

    • ArvaakukaguessWho

      Anteeksi, nyt pieni korjaus edelliseen. Jotain vain jäi puuttumaan edellisestäkin.


      L: Minäkin olen myynyt itseäni hyvin paljon ja vain minun mieheni ei asiasta tiedä.

      Arvaa kenen repla: Minä olen missih! Hottiiish! Guumaa kuin laava MOdel model.

      Arvaa kenen repla: Minä olen mutipäähuora.

      Arvaa kuka: Joo, kyllä kaikki täällä tietävät että sinä olet (insert repla) .


      Niin mikä?

      H.U.O.R.A

      • aven.atrium

        Sinde-experimentti::
        Miten käytän hyväksi nettiä järjestellessäni omia tavoitteitani?


      • fokus.arktika
        aven.atrium kirjoitti:

        Sinde-experimentti::
        Miten käytän hyväksi nettiä järjestellessäni omia tavoitteitani?

        Kuuluneeko Sinde edes rottapoliisijärjestelmään?


      • neitiABC
        fokus.arktika kirjoitti:

        Kuuluneeko Sinde edes rottapoliisijärjestelmään?

        Oletteko huomanneet että Sinde ryhtyy kuin tilauksesta vatkaamaan ja vatuloimaan aina kun syyttäjän ja puolustuksen rivit hajoavat. Mutta ketä syytetään ja ketä puolustetaan?


      • arvaakukakysymysmerkki

        Hei älä nyt ole liian tosikko, kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestää!

        Hymyä pyllyyn!


      • hymyhuulet.suukon.saavat
        arvaakukakysymysmerkki kirjoitti:

        Hei älä nyt ole liian tosikko, kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestää!

        Hymyä pyllyyn!

        Leikki kyllä kestetään mutta mitä helvetin tekemistä nauravalla pyllyllä on?


      • Laughingass

        Perse nauraa silloin kun veri valuu suusta ulos, haluatko tuntea rakkauden, jos haluat niin milloin?


      • sairasta.sairasta
        Laughingass kirjoitti:

        Perse nauraa silloin kun veri valuu suusta ulos, haluatko tuntea rakkauden, jos haluat niin milloin?

        Sairasta


    • itwasarumour

      Oi maamme Suomi synnyinmaa soi sana kultainen. Ei laakso-aaa ei kukkulaa ei vettä raaantaa rakkaampaa. Kuin kotimmaa tää pohjoineeen maa kallis iii-siii-EEEeen!

      Huhupuheiden mukaan Sinde rakastaa Suomenmaata ja neitoa ja on hyvin isänmaallinen ja lempeä persoona.

    • BaseballBat

      Tässähän ihan kuseskelee housuunsa. Niin paljon pelkään.

      • ei.ei.ei.niin

        Ei turhia, tyhjiä sanoja tarvitse pelätä.


      • Therat22

        Aivan oikein ja kun ei pelkaa enaa mitaan eika ketaan niin kaikkea voi sattua ja tapahtua.

        Kaikkea absurdia!


    • arvaakukaguesswho

      nteeksi, nyt pieni korjaus edelliseen. Jotain vain jäi puuttumaan

      Skeppon äiti: Minä olen myynyt itseäni todella paljon, ja meidän pikku Skippe ei siitä oikein tiedä.. Olen vanha kulahtanut huora ämmä.

      Skeppo: Äiti! Lopeta tuosta puhuminen julkisesti! Kyllä kaikki täällä tietävät että sinä olet persettäsi jakava kulahtanut mutipääämmä.

      Skeppon äiti: Ole sinä pikku kakara hiljaa siinä, kyllä täällä kaikki tietää että sinä olet itseäsi jakava huora!

      Skeppon isä: Kuuntele äitiäsi Skeppo. Ja nyt housut kinttuun ja levitä haarojasi. Opetetaan taas sinulle että kuka määrrää tahdin. Minulla on nyt pienenpieni pääsiäiskyrpä tanassa!

      Skeppo: Isä! Lopeta! Minä olen kiltti huora! Avaan haarani kiltisti niinkuin oma pikku huorasi tekisi! Vittuni on jo ihan märkä! Katso, kun tungen sinne vitivalkoisen nyrkkini

      Skeppon äiti: Odotappas kun minä työnnän tämän yhden musiikkioululaisen ensin hänen selloonsa.

      Skeppon isä: No tee se nopeasti että pääsen nussimaan siskoani . Minulla on jo kova hinku hänen haarojenväliinsä. Anna nyt tänne se sello-soitin.

      Skeppon äiti: Minä olen synnyttänyt tämän Selloavinguttavan mulkunlitkuttajahuoran ja nyt tunge se sellon siipi hänen vittuunsa!

      Skeppo: Lopettakaa! Minä olen sekava seulosti, antakaa minun nyt tuntea soittimeni mahti!!!!!

      Skeppon isä: Nyt minä menen taas siskoni luo haukkumaan vaimoani.

      Skeppon äiti: Minä menen nyt kylille katsomaan olisiko nuorta mulkkua tarjolla. Vaikka olen vanha kulhtanut ämmä.

      Skeppo: Minä olen mutipäähuoraMISSI!

    • ghjk6789

      NO NIIN?

      MIKSEI TEISTÄ ALA JO KUULUA PERKELE?

      TÄYTYYKÖ TEHDÄ VIERAILU?

    • fghjk67890

      No niin Matti ja porukat haastanko teidät oikeuteen?

      Missä tehdään miitti?

      HUORA!

    • Käykönäin

      Haluavatko Pindet sopia porukoiden kanssa että jos tätä seurailua havaitaan niin sitten kottin tulee haaste ja lähestymiskielto?

      Terveisin Sinden asianajaja

    • Pindett

      Milloin hullut aloittavat seurailun?

    • vbjk78

      Hu-huu?

      Milloin rikollinen seurailu alkaa? Milloin voin lähettää haasteen? Tuleeko se vastaus.

    • PoliisiM

      Lähestymiskieltoon määrätty henkilö ei saa tavata suojattavaa henkilöä eikä ottaa häneen yhteyttä. Kiellettyä on myös suojattavan henkilön seuraaminen ja tarkkaileminen.

    • Tietämättömille

      Sinde-tyyppi on gang stalkkeri, jos on päässyt unohtumaan, ei uhri (paitsi itse valitsemiensa tyyppien uhri, ymmärtämättään). Ehdotus oli siis ihan aiheesta. ;)

      • Tietavat

        Voin vaikuttaa ettet sina sindea kiinnosta, lehma.

        Sindelle on suurempi motivation paasta kaltaisestasi sairaasta paskassa eroon.


      • Arvaakukakys

        Sina olet se. Kehen lahestymiskieltoa haetaan juha matti, niinkuin joku muu on ehtinytkin ennen minua.


    • Therattah

      Sindea lahinna huvittaisi mikali joku laitakadun kulkija hanta kapungilla seurailisi. Siita voisi sitten tehda sopon rikosilmoituksen suomen miliisille. Loppupaivan lataisi vakivaltaista pornoo koneelle ja nauttisi. Stalkaaminenhan on rikollista.

      • neitiABC

        Sinde lienee ylimielinen kusipää jota tavallinen taatelintallaaja vähät kiinnostaa.


      • Uchimoon

        Sinde on Oman arvonsa tunteva ja tasta syysta ei vahamielisten typerysten seura kiinnosta.

        Paitsi ehka silloin kun ne voi pistaa telkien taakse.


    • aven.atrium

      Sinde voi itse tarkistaa ( ja luonnollisesti kaikki muutkin joita kokeililuontoiset työtavat kiinnostavat) miten mm. Sindeä on yhdistetty rouva Tappiseen ketjussa Jari Aarnio, syylliseksi lavastettu. Se on pitkä ketju poliisipalstalla, viimeinen kommentti maaliskuussa viime vuonna tehty.

      • tolkku.salkku.mulkku

        Tuetaanko tätä laajennusta? Kuitenkin ongelma on edelleen päivänpolttava. Kuka hautasi Aarnion ruusupuskiin kasan rahaa?


      • vastaus.hukassa
        tolkku.salkku.mulkku kirjoitti:

        Tuetaanko tätä laajennusta? Kuitenkin ongelma on edelleen päivänpolttava. Kuka hautasi Aarnion ruusupuskiin kasan rahaa?

        Niin, kuka hautasi?


    • kymysys

      Onko Sindekin KRP:n maskotti?

      • Johtava.p

        poliisinpalvoja?


      • Alikersanttim

        Kaukana siita. Sinde on mielestani erittain huono kommunisti. Ja juuri tasta syysta junttien seura ei kiinnosta.


    • Saatteuskoa

      Ei Sinde nauti jos seurataan. Tottahan nämä uskottelevat että heille kaikki huomio on myönteistä huomiota, mutta ei pidä kutiansa. Arkoja poikia (ja tyttöjäkin, joskin vain peesareina).

      • Hipheiei

        En usko sinden olevan kovin pelokas t'ai arka. Voihan hanen " alkoholisti" isansa 'nain suomalaisittain' tehda hulluille seuraajilleen jotakin. Koska tunnetusti suomalaisethan eivat osaa juoda humaltumatta muuta juin omaa virtsaansa ja syoda paskaa. Siksi jokainen alkoholia normaalisti nauttiva on vahintaan alkoholisti. Suomalaisethan eivat edes osaa bilettaa ilman etta ovat kaatokannissa vrt. Keski-eurooppa.

        Seuraajia on otettava vaan reippaasti raivelista kiinni ja hinattava miliisille ;)


    • Hammurabiiihabibi

      Tama on mielestani hyva tieto sindelle koska mikali hanen kannykkansa t'ai tietokoneensa hakkeroidaan t'ai muuta seurailua tapahtuu han tietaa kenet tulee verisesti murhata.

    • Pindet56

      Sairaat ja mielisairaat ihmiset naiden aloitusten takana. Kumman kiinnostuneita ovat sinden yksityiselamasta. Huvittavinta kun sindea itsea eivat nama hullut juntit patkaakaan kiinnosta.

      Mihin mielenterveydenhairioon littyy toisen ihmisen seurailu? Onko rakkautta ilmassa ;)

      Dinde ehdottaakin etta seurailua alkakoon ja sitten nakevat mihin toimenpiteisiin sinde ryhtyy.

      • rouvaTappinen

        Pah, Sinden seuraileminen on mahdotonta. Hänhän sompaili ympäri Suomenmaan kirjoitellen sitä tajunnanvirtaansa joka maakunnassa ja paikkakunnalla aina Käsivarrenlappia myöden.
        Suomalaiset kyllä ovat jo ajatelleet että antaa paskan olla tikun nokassa kun haluaa pylvästellä, haluaa pylväspyhimykseksi.


      • Lolpinde3

        Jos toisten ihmisen yksityiselama kiinnosta liikaa niin kysessa on selva mielisairaus.
        Ei kukaan normaali ihminen kyttaa ketaan.

        Sinde ehdottaakin nyt porukoille paria syanidinappia naamaan niin alkaa paa selveta.


        Samalla sinde pyytaa anteeksi mikali on ollut liian rehellinen kommunikaatiossaan ja tastedes lupaa opetella valehtelemaan niin kukaan ei enaa loukkaannu.


        Kylla se ylimielisyys ja kateus asustaa siella toisessa paassa.

        Niin hirvea katkeruus ja kateus etta autokin taytyy rikkoa ja seurailua toisia ihmisia... Ihme touhua.

        Mielisairaiden ihmisen reaktio.


    • Hahlol

      Tallaisten aloitusten tehtailijat kuuluvat mielisairaalaan. Kyseessa on selva uhkaus ja erittain katkeran linnakundin tilitys. En ihmettelisi mikali joku olisi jo hakenut lahestymiskieltoa. Ko. Tyyppiin.

    • SoVeryStrange

      Kuinka kateellinen ja katkera ihmisen täytyy olla että tehtailee ko. aloituksen?

      Ehdotan ap:llepsykologin vastaanottoa. Jotain alitajunnassa kolkuttaa.

      • sokea.luottamus

        Ottaen huomioon kuinka laajalle Sinden tekemä sekaantuminen ja häiriköinti jossakin vaiheessa lipesi, tämä aloitus marraskuun viimeinen päivä vuonna 2013 on ollut hyvinkin paikallaan ja " tilausvahvistus".
        Hyökkäys on paras puolustus -näkökulma on vain yksi näkökulma tähän ongelmaan. Jota moni ei edes ongelmaksi miellä.


      • Adastramus

        Minusta tuntuu etta tama sinde on tainnut sanoa jotain erittain osuvaa jotain sellaista, mita kukaan muu ei ole uskaltanut. Siella koira alahtaa minne kalikka kalahtaa.

        Tata keskustelua voidaan jatkaa jo tovi. Kuka seurailu ja keta?


        Who wants valentines day spécial? Aivan ilmaisena tietysti.


      • Nostredamus
        Adastramus kirjoitti:

        Minusta tuntuu etta tama sinde on tainnut sanoa jotain erittain osuvaa jotain sellaista, mita kukaan muu ei ole uskaltanut. Siella koira alahtaa minne kalikka kalahtaa.

        Tata keskustelua voidaan jatkaa jo tovi. Kuka seurailu ja keta?


        Who wants valentines day spécial? Aivan ilmaisena tietysti.

        Voi, kuinka oikeassa ja väärässä oletkaan,Adastramus


      • Guesswho66

        Astramus on mielestani oikeassa ja oikeassa.mikali huomio ei olisi ollut taysin mitaton, tallaista paskavyorya ei olisi tullut. On tainnut joku isin pikkuprinsessa pudota pilvilinnasta. Korkealta on kivuliasta pudota. Sinde muistuttaakin etta eras rouvashenkilo huomautti asiasta jo sindea ennen.

        Kaikkihan eivat voi olla "hottiksii hottiksii, jotka eivat muista kenen kanssa nuolivat viime viikonloppuna".
        Mutta onneksi n'aille bimboille on olemassa muotiteollisuus, mallinhommia voi tehda. Siina ei aivoja tunnetusti tarvita. Haarat voi myos levittaa muutenkin kuin vapaa-ajalla.


        Hahaha!


      • onko.yhteyttä

        Ajallisestikin Sinden aloitus osuu siihen ajanjaksoon jolloin Jari Aarnio laitettiin kahdeksi vuodeksi vankilaan!


      • Ryyppyjooseppi

        Sindea kiehtoo ajaa kerjäläiset ryysyriepoiksi oikeudessa! Bring it! Kuinka paljon kakkua haluat ronny?


      • onko.yhteyttä
        Ryyppyjooseppi kirjoitti:

        Sindea kiehtoo ajaa kerjäläiset ryysyriepoiksi oikeudessa! Bring it! Kuinka paljon kakkua haluat ronny?

        Kuka on Ronny?


      • Theterminator

        Aarnion rakastaja .


      • yksinkukkuu
        Theterminator kirjoitti:

        Aarnion rakastaja .

        Miks ei, Suomessa Aarnioita piisaa.


      • Djojjloll

        Niin, sinähän olisit halunnut olla yksi heistä ;)


    • Happyvalentineforyou

      Cin... Isa: mina ruiskautin paskaiset spermani taman inhottavan amman vittuun ja saatoin hanet raskaaksi.

      Cin aiti: mina synnytin taman kaljun mutipaahuoran pitaakseni taman paskakuljun.

      Sinde: noniin levitappas haarasi nyt kiltisti puolisysteri. Ja katsotaan etta kuka taalla maaraa tahdin.

      Cin: armoa armoa mina olen kiltti mutipaahuoran ja ENSI kerralla kun sinde kay paskapuljussamme asiakkaana mina lupaan nuolla hanen kengankarkensa.

      Sinde: lévita limavittusi cin.. Samalla kun tungen taman liekinheittimen hanen tautiseen vittuunsa.


      Cin: armoa armoa mina olen kiltti vahinkolapsi!!


      Oho tulipa random.

    • Prosinde

      Sairaat ihmiset naiden aloitusten takana. Toivottavasti tama henkilo, kehen seurailua kohdistuu osaa laittaa nama idiootit kyykkyyn.

      Mikali henkiloon kohdistuu joukkokiusaamista ja seurailua, voit olla varma etta motiivina on kateus.

      Aloitusten on sen verran uhkaavan savyinen etta kysessa voi olla myos joukkokiusaamista vaarallisia idiootteja. Olihan se teinimurhakin tassa taannoin seinajoella.

      Sindelle suosittelenkin poliisille menoa ja mahdollisten seuraajien ilmiantoa. Mikali asia etenee t'ai menée liian pitkalle niin oikeuteen vaan ja henkisesti koyhat ihmiset kyykkyyn.

      Lisaksi etta aloitusten tekijat ovat todennakoisesti sairaita, ovat je myos vaarallisia ja heilla on pakkomielle seurattuunsa.

    • Linkkivinkki1

      Armeijakeskustelu: tapa valttaa/ paasta eroon bimbosta. Muuten paata alkaa sarkea. Helppo tapa paasta eroon.

    • sokea.luottamus

      7 eri kommenttia aamulla viiden kinttaalla.
      Johonkin on osunut...

      • Sindeeh

        Sinde on virkeita aamu-ihmisia ;) kuten huomaatte iltakukkuja ja aamuvirkku.

        On se nyt ihme ja kumma kun uhkaillaan ja sitten ei mitaan tapahdukaan. Meniko pindeilta kuravellit housuihin?

        Tai sitten vain tuntuu silta etta eraalla on liikaa oikeusjuttuja, eika varaa tehda niita lisaa.

        Ja sitten on tietysti myos niita, joille on joku jo maarannyt lahestymiskiellon.

        Ja sitten on niita, joilta voi kuoleman jalkeen peria omaisuutta.

        Ja sitten on niita joiden vaimoilla on kaynyt tuuri ;)

        Ja niita, kenen vaimoilla tuuri on kaynyt salaa ja useasti ja vain sinde on siita tiennyt.


        Ja niita, joiden haarat leviavat kuin tilauksesta " kaikki katsoo muah!!"



        Hahahahaha!!!


        Tiedoksi etta sinde on mieleltaan kuin pahin jihadisti, han ei edes oikein osaa pelata kuolemaa.

        Siksi ei han naita sairaita ihmisia osaa edes pelata.

        Ja kerrottakoon, etta
        1. Sinde ei kayta huumeita
        2. Sinde viihtyy sinkkuna
        3. Sinde on mieleltaan harvinaisen terve.
        4. Sinde ei vain voi sietaa tyhmia ihmisia.

        Ja etta sinde inhoaa sita etta hanen yksityiselamaansa puututaan ja kylla kostaa viimeiseen pisaraan asti , vaikka kalkkunalta katkeaisi kaula.


    • Jlol

      Oletteko psykoosissa?

      • lolJ

        Kuinka sinne päästään?


      • Pietariinpietariin

        Helposti. Olemalla aito suomalainen. Enempaa ei tarvita. Luonto hoitaa loput ;)


      • Jloljj

        Te olette siella jo!


      • JlolllJJJ

        Mutta joku oli täällä jo ennen meitä!


        Mutta muista juoda aamulla täysmaitoa!


        Perussuomalaista valio maitoa.


        Ihanaa saada ihmisissa reaktio aikaan! Aivan mahtava prosessi ;)


      • Arvaakukah

        Maali siella haamottaa kaukaisuudessa... ken sinne ehtii ei ainakaan juokse.


        Ehka se tulee sinua kohti? Ihan kurkottamatta.

        Psykoosi on jannittava tilanne.

        Avaudut toiselle ulottuvuudelle.

        Only in finland.


      • Jlolj

        Kysymys kuuluu : kuka tuo on?


      • Cindyautoilet

        Cindy se siella jakaa persettaan kadunvarrella.


      • Cindyautoilette

        Maitojuna menee sinneh!!!


    • Kukahaluaatautistapesaa

      Www.eckero.hotel.fi



      Hah jloljjjj



      Sinne tautinen on muukin kuin limaa vuotava vittu. Paskaa valuu myos ylapaasta.

    • loljjj

      Un jour dans la vie de..Dieu.

      Tänä aamuna jumala puhui minulle.

      Mainitsi jotain ruokailusta terassilla. Saattaa kuulemma olla melko fataalia joskus. Siis, jos itse olet sitä rakentamassa. Tai jotain salaojaa emt...

      Harmi vain mutta minne kaikki aina kaikkoavat kun tulen, autan, auon päätäni ja kukaan ei pidä.

      Vatsaa kurnaisee jo, tarvitsen jotain nopeaa hiukopalaa.. Ehkä joku karjalanpiirakka. Ei, ei ei! Aito suomalainen ruisleipä. Sitä mutustelen huonoryhtisenä ja selkä kierolla, ihmiset vähän katsovat vinoon muttatuotanoin...


      Huhhuh kun ärsyttää. Täytyy taas veljen luona käydä, siellä on se mun äpärä. Jos olisin ei-narsisti niin luultavasti häpeäisin tilannetta, kuten siskon pillun kinuamista mutta kun olen tälläinen narsisti, niin tilanne on aivan normaali.

      Ärsytän ihmisiä, kukaan ei tosiasiassa pidä minusta ja kaikki vain haluavat päästä minusta eroon. Mutta kukaan ei uskalla ääneen sanoa kun uhkaan vetäistä "Turpaan NIIQ!!"




      Olen älykäs, hyvä ihminen sisimmältäni. Tiedän paljon asioita. Olen matkustanut jopa (HUI!) Saksaan asti. Siis ihan lentokoneella, mun pakettiauto jäin jumiin moottoritielle kun olin öljyn sijasta sutaissut mutaa moottoriin.



      Aamu alkoi valio-täysmaidolla. Lisukkeeksi tietenkin reilun kaupan valio-juusto, kotimaista tietenkin.
      juustopakkauksen kannessa komeilu Urho Kalevi Kekkonen. Suomenjoutsen siinä logossa, you know. Venäläistä juusto en koskaan ostaisi, liian kosmopoliittia, täytyy boikotoida.

      Mutta nyt täytyy vähän käväistä kotona, vaimo on jo hermona. Minkä verukkeen keksin taas uudelle salaiselle hoidolleni?

      Tässä odotellessa söin pari hodaria, tuolta Lieksan nakkikioskilta haettuja, tietenkin.
      Rasvaa ei tarvinnut lisätä, maku oli ja pysyi. Aikani sitä maiskuteltuani siihen tuli vieno itämainen aromi. Oli aivan pakko lopettaa, muuten päänikin räjähtää. En kestä oloa näin venäläisvoittoisessa kunnassa, ihan hämäläisillä juurilla, isäkin oli perussuomalainen, mitä nyt joku kasakka käynyt nusasemassa rakasta Helena-parkaa...


      Mutta onneksi Eckeröstä saadaan taas kunnon lehtipihvi, siis suomalinen versio siitä. Muuten en syö.


      Hmm, kenelle menisi nyt kaivamaan salaojaa, milloinkohan nekin kypsyvät minuun. Mikä heitä vaivaa? Olen niin mahtava ihminen.

      Muilla on ongelma, ei minulla mitään pers.häiriötä ole ..ei.

      Tyttärenikin on aivan mahtava vain puoli kylää käynyt päällä. Malli ja u know.

      Ei mikään NOLO NÖRTTIH!

      Sellainen joka käy nolon yliopiston loppuun huippupaperein.


      LOL!

    • arvaakukakysymysmerkki

      Veikko on sekava henkilö kuka on tehnyt huorin.


      Veikon vaimo: Minä olen jo myynyt itseäni todella paljon laivalla , ja meidän pikku Veikko ei siitä oikein pidä.. mutta tytär pitää paljon ja hän jatkaa uraani.

      Veikko: Leena! Lopeta tuosta puhuminen julkisesti! En halua että kaikki täällä tietävät että olen säälittävä tossu.

      Veikon isä: Ole sinä pikku kakara hiljaa siinä, kyllä täällä kaikki tietää että sinä olet sekava sekasikiö! Ja nyt housut kinttuun niin hakkaan sinut taas muun perheen nähden tässä eteisessä!

      Veikon isä: Kuuntele äitiäsi Veiko. Ja nyt housut kinttuun ja levitä haarojasi. Opetetaan taas sinulle että kuka määrrää tahdin.

      Veikko: Isä! Lopeta! Minä olen kiltti sekasikiö! Älä ota sitä sorkkarautaa esiin!

      Veikon äiti: Odotappas kun minä työnnän tämän yhden karjalatuopin ensin hänen pesemättömään, haisevaan rööriinsä.

      Veikon tytär : No tee se nopeasti että pääsen mukaan nauttimaan.

      Veikon äiti: Minä olen synnyttänyt tämän sekavan sekasikiön niin nyt turpa kiinni!

      Veikko: Lopettakaa! Minä olen sekava rotta, antakaa minun nyt tuntea isäni mahti rauhassa.. Joka lyönnin olen kristillisesti ansainnut.


      Veikko ottaa turpaansa kaikessa rauhassa ja joku kuvaa kaiken kamerakännykällä.


      Sitten Sinde saapuu paikalle ja penetroituu kaivinkoneella hänen analiinsa.


      Veikon itku ja parku raikuu läpi vuorokauden.

      Veikon tytär: Hei! Arvaa mitääh?

      Veikko: No mitä NYT saatana! (hirveässä tuskassaan)

      Veikon tytär: Anna mun soittaa ja vinguttaa sulle vapahtajan pelastus-serenadi! Ihan ilmaiseksi ja vingutan tätä selloa!

      Veikko: Etkö sinä jo levittänyt sitä persettäsi sille Unkarilaiselle vai kannatko jo useampaa tautia?


      Veikon tytär: Eh-heeeh, ehhehhheeee. Ei isi me siellä saunassa muuta tehty kun kutiteltiin toisiamme vaan niiQ! Miiisssiiih!


      Veikon tyttären unkarilainen panokamu: Joo, tungin siitintäni sen kaikkiin reikkin, suuhun myös, siksi se rääkyy (anteeksi laulaa) nykyisin melko epävireisesti...

      Veikon tytär: öörh..örrh..öörh.Hei Ungarilaine haluuts nähä mun mallikansion??

      Veikon tyttären unkarilainen panokamu: Joo, mennään sitten sun huoneeseen taas leikkimään nukeilla jooko?


      ------

      Persoonallisuushäiriöisen testivastaukset
      Kuinka persoonallisuudeltaan häiriintynyt ihminen vastaa mustetahratesteihin ja muihin vastaaviin? Mielenkiinnosta kyselen koska tämä ryhmä on paljon esillä, mutta vähän oikeaa tietoa.
      Tunteiden hallitsemattomuus
      Sanotaan kun tunteet kuohuu yli, eikä niitä voi hillitä, on kyseessä persoonallisuuden häiriö. Ei tarvitse olla rajatilapersoonallisuushäiriö, mutta voi olla rajatilatasoinen. Olipa miten oli, yksi tyyppi kun saa raivarin se ei katso paikkaa. Samalla tavalla muutkin tunteet pursuavat yli. Kaikki täytyy saada heti. Aivan kuin ei olisi mennyttä, kaikki on tässä ja nyt tunnemyrskyssä. Koko nuoruus vankiloissa, likellä neljää kymppiä alkoi rauhottua. Kuvaan tulivat talousepäselvyydet, joiden kanssa hän on paininut. Narsisti ei ole, koska ei ole eikä tää edes halua hovia. Oman tienkulkija. Voiko joku olla niin älykäs, että osaa tarvittaessa peittää hulluutensa?

      -------





      Veikko herää haarat kipeänä sängyltään, kuolan valuen suupieliä pitkin:

      Veikko: Isä! Oliko eilinen päivä mukava?

      Veikon isä: Samanlainen kuin aina. Sinun haarojen väli on jotenkin kummallisen tuntuinen nykyisin. Oletko sinä tunkenut sinne jotain? Näin köyriessä tuntui kun iskiäis olisi iskenyt.

      Veikko: Olen. Mutta en kehtaa sanoa mitä..

      Sinden isä: No kerro nyt hyvä ihme... Oliko se suomenlippu???!!

      Veikko: En minä uskalla...

      -Veikon vaimo tömistelee paikalle. Hänen silmänsä kiiluvat punaisina.

      Veikon vaimo: MITÄ VITTUUH SIIS TUNKIKO SE VIIMEIN SEN PERUNKIRJAN ANAALIINSA JOTA EN SUOSTUNUT ALLEKIRJOITTAMAAN???!!

      Veikon isä: Eilisestä pitäis nyt ottaa uusintaa, kuka tulee mun kanssa hakkaamaan?

      Sinde: Älä hakkaa likaa, me tarvitaan toinen salaoja! täytyy työkyky säilyttää.

      Veikon isä: Täytyy sit hakata tällä pehmustetulla sorkkaraudalla, muuten tulee rumaa jälkeä.

      -Veke purskahtaa itkuun, yrittää paeta ikkunan kautta, epäonnistuu kun Sinde nappaa raivelista kiinni ja alkaa survomaan salkoa hänen anaaliinsa.

      Veken tytär: Mä just nussin puolen kylän kans, palasin home. Mut NIIQ iiiis-käääh??? migä sulla oikein on kun valut verta joka puolelta? Kuka nyt ostaa mulle uusia vaatteita niiQ???!!!


      Sinde: pidä nyt se turpasi kiinni blondihuora ja vinguta sitä viuluasi siellä


      - Veken tytär karkeloi itkien pitkin käytäviä, herppestartunta huulesta roikkuen.

    • Arvaakukakysymysmerkki

      A day in the life of..

      Kekkeröinen aamurulianssi.

      Jumala puhui minulle tänä aamuna, kirkas kesäsade raikeloi. Muta mitä hän minulle sanoikaan ;) se jääköön arvoitukSEKSI vaan, meidänkeskeiseksi.

      Runosuoni rullaa vaan, eihän tässä keksi hakea alleen rullatuoliakaan.


      Cindyn isä: Perhana, mites Sirden nyt kävi kun kuuli totuuden minun sekoiluistani?

      Cindy: Kyllä kaikki muutkin ovat tienneet, sinä vain viimeisenä.

      Cindyn äiti: Haluan pukeutua jälleen kuin joulukuusi, olen joviaalilla tuulella. Laihduttamaan nyt en ainakaan ryhdy.
      Siinä saattaa alentua verenpaine. Bar-paine tod. näk. pysyy samana.

      Cindyn isä: Minä olen jo kauan halunnut teistä mulkunlutkuttajista eroon mutta vittu kun piti naimisiin mennä.

      Cindy: Isä lopeta tuosta puhuminen julkisesti! Kyllä kaikki täällä tietävät että Sinde on oikea perillinen!

      Cindyn äiti: No niin turpa kiinni huora minä sidon sinut nyt kiinni sähkötuoliin, katsotaan kauanko jaksat huutaa!

      Cindyn isä: Minä siitin tämän kaljupäähuoran riesaksemme , olen niin tyhmä, mutta kaikkihan sen tietävät. Sen näkee kauas, ei tarvitse olla Houdini.

      Cindy: Odota isä, Jumala puhuu minulle nyt.. h-hetki ennen paukuntaa.

      Cindyn isä:No niin, laitapas sähköä tulemaan niin kuullaan huoralta muutakin kuin samaa paskaa mitä suoltaa suustaan ulos jatkuvalla syötöllä.

      Cindyn äiti: Muuttaisi jo sinne Jenkkeihin niin päästään siitäkin eroon.

      Cindy: (sähkövirta alkaa toimia) Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaæ!!!


      Cindyn itku ja parkui raikui läpi hotellin.


      Kumpaan reikään otatte seuraavaksi?

      ;)




      Aamupala

      Aito suomalainen aamukahvi, Paulingia tietenkin.
      Paahtoleipä, juustolla tai ilman juustoa tietenkin.
      Vältämme suolaa, verenpaine nusee.

    • arvaakukakysyys

      Pindet saisivat painua sinne mistä tulivatkin, perämetsiin imemään mulkkua.


      Valomerkki käy kun spermat valuvat nenänrei'istä ulos.

      Varo, voit tukehtua.

      Kjähkjähkjäh.

    • Mugavamees

      Joku lääkkeet ottamaton tehtaili aloituksen, Sinde on sigamagee tyyppi. - Aivan mahtava!

    • tietokoneteknikko

      Olipa outoa tekstiä, meni reippaasti meikäläisen tajunnanvirran.. kuka ton nyt ymmärtäs?

      • uEmakko

        Runoutta Watson..täyttä runoutta.


    • Fanfromaustralia

      #insert generic laughter#


      Ha-hahahaha-haa.


      Robot rock.



      C'est la fete.

    • Juhamattipsychoanalysis

      Mika tama on?

      Hanki mies!
      Hanki mies!
      Hanki mies!
      Hanki mies!
      Mene toihin!
      Mene toihin!
      Mene toihin!

    • Deathtiosirpa

      Milloin sirpa oppii lopettamaan amorina toimimisen?


      Taytyyko se tappaa? Kunnon paistin siita ihrapallosta saisi.

    • Imsofuckingevil

      Ei vittu herasiksma aamulla aikasin?


      Jo ennen kello seitsemaa!! :-)

      Cindy: etta mitakah?
      Sinde: turpa kiinni cindy ja levita sita limaista torttuasi, katsotaan kenen kermat sielta pian valuvat ulos!
      Cindy: uaaah


      Cindy juoksee kohti ulkoovea veri valuen pitkin limaisia jalkoja, sinde perassaan.

      Sinde: hei cindy haluatko palan kroisanttia?

    • PAKKORUOTSIKIN

      TAKAISIN!

      • Fanclubi

        Sinde odottaa seurailun aloittamista innolla, on jo hakenut laajennettua lahestymiskieltoa. Eika edes tarise. Mm. Vekella on ollut paha tapa haastaa kaikki tuntemansa ihmiset oikeuteen, vika ei varmasti koskaan ole ollut hanessa.

        P.s

        Levita haarasi, cindy!


      • Venalainenhuora

        Cindy voi katsoa lakikirjasta luinka vanheneva rinos pedofilia on. Sitten katsotaan kuinka pian elvis alkaa täristä.

        Pitäkä te punaniskajuntit pakkoruotsinne. Meikäläinen puhuu tarvittaessa sujuvasti täyttä paska savon murteella ja ilmankin sitä.


    • sindefan

      Honesty is a virtue

    • Sindefah

      Se hulluus asuu siella paassa.

      Tiedoksi etta sinde on jo ihan valmiiksi maistraatin suojelun alainen etta se laajennettu lahestymiskielto astuu pian voimaan.


      Jlolj. Jjjj!

    • Eckerolove

      Milloin tama aloituksessa tehty uhkaus pistetaan toimeenpanoon? Monta vuotta on jo kulunut ilmann etta mitaan on tapahtunut. Samaa miettii myos poliisi.

    • neitiABC

      Onko ongelma se että Saara-huora on ulkomailla eikä pysty mediaa pelastamaan?

      • Syvajokisuomi

        Maitojuna tulee!!
        Mmaitojuna tulee!!!

        Toot toot!!!

        Ota koppi!!


      • neitiABC
        Syvajokisuomi kirjoitti:

        Maitojuna tulee!!
        Mmaitojuna tulee!!!

        Toot toot!!!

        Ota koppi!!

        Matalalla lilluen en ole syväjokiSuomen varoitusta huomannut. Taisi mennä maitojuna ohi ihan huomaamatta. Lähetä vaikka Hesarin rikostoimittajanaiset haastattelemaan. Niillä voi olla ihan käytöstapojakin... Vaikka että koputtavat oveen ja odottavat oven avaamista.


      • Riverdance

        Väärin, ymmärräthän että suomessa suomalaisten kesken ei ole kanssakäymiseen liitännäistä etikettiä. Kenelläkään tuntemallani suomalaisella ei ole alkellisimpiakaan käytöstapoja, siihen oveen ei koputeta. Kun kommunikoidaan finskien kanssa se ovi kuuluu potkaista auki, olla törkeä, sylkäistä räkäklimmppi katkeran paskan naamaan lyödä kaulimella päähän ja sitten huutaa : ole hyvä!

        Näin toimitaan in finland. Olet nuori ja tulet oppimaan vielä. Minä opin jo varhain. Good riddance!


    • Jussipussirotantarina

      No, meniko pupu poksyyn? Hirveasti tekisi mieli tehtailla ruumiita, kirveskin valmiina eika yhtaan haittaa vaikka kakkuakin saisi. Vankilassa nykyisin paremmat olot kuin koskaan. Tapan teidat ja pelaan loppuelamani pleikkaria.

      Kauan elakoon suomen oikeuslaitos!

      Oli kaunis aamu, juha-matti pussi jussirotta kaveli pitkin auran likaista rantaa, sinde sattui paikan paalle.

      Juha-matti pussi jussirotta saikahtaen porhalsi pakoon, mutta sinde oli nopeampi. Sinde kaivoi teraksisen mahtikyrvan esille ja lakaisi juha-matti jussi pussirotan seuroineen kaikkineen aurajokeen hyvin perisuomalaiseen tapaan.

      Juha-matti jussi pussirotta viela pulputti pari kuplaa aurajoen pohjalla, kun yritti pintaan niin sinde loi hanta piikkisella nuijalla paahan.
      Verenvarinen mati taytti veden pinnan.

      Voi jussi pussirottaa!tuota armeliasta,yksinkertaista suomalaista miesta!

    • Dingdongolethullu

      Bring it!!

      Miksei mitaan tapahdu!
      Aloittakaa hullut seurailu!!

    • Pindetfanclub

      Oçetteko psykoosissaah??!!!

    • Fanclubi

      Kuka haluaa lisaa runoutta?

    • Rentoutuminen

      1. Itsetyydytä itseäsi ohjuksella.
      2. Spruttaa töhnät ulos. Mene ulos luontoon töhnäsilläsi pieraise paskat ulos persereiästäsi.
      3. Hengitä syvään hiilidioksidi ja hiilipitoista metaani kaasua kunnes alat näkemään näkyjä.
      4. Huuda agrabah!
      5. No, maailma vaikuttaa nyt valoisammalta, eikös? Ei kaikki olekaan niin hirveää ja skitsofreniannekin helpotti.
      6. Cougar pornoa voitte ladata osoitteesta: pörröpuuba.com

      • onko.yhteyttä

        Ajatella että Anneli Auer pystyi vapautumaan tästä saastaisesta rysästä. Mutta paljon siihen meni aikaa.
        Ilmeisesti hänen kolme nuorinta lastaan jäivät saataiseen rysäänsä kiinni, koska eivät pysty irrottautumaan omista valheistaan.


      • Jlolllll

        Cindyä ja sippea vituttaa kun huoraavat ja sinde ei mene leikkiin mukaan. Sinde on liian älykäs ollakseen jakorasia ja tämä ärsyttää näitä lutkia.

        Lisäksi että sinden tulisi oppia valehtelemaan ihmisille, totuutta ei nykypäivänä kestä kukaan.

        Kaikki ei kestä päivänvaloa.

        Eikö niin pissikset?

        Mutta hei, ensi kerralla sanon,: imekää mulkkua rauhassa, saanko tulla mukaan?

        - finnish culture!!😆


      • onko.yhteyttä
        Jlolllll kirjoitti:

        Cindyä ja sippea vituttaa kun huoraavat ja sinde ei mene leikkiin mukaan. Sinde on liian älykäs ollakseen jakorasia ja tämä ärsyttää näitä lutkia.

        Lisäksi että sinden tulisi oppia valehtelemaan ihmisille, totuutta ei nykypäivänä kestä kukaan.

        Kaikki ei kestä päivänvaloa.

        Eikö niin pissikset?

        Mutta hei, ensi kerralla sanon,: imekää mulkkua rauhassa, saanko tulla mukaan?

        - finnish culture!!😆

        Hyi, saastaa


      • Jlolll

        Niin, olet saastaa,mutta sitä sinulle ei saa päin naamaa sanoa koska se on sinulle liian kova pala.

        Keskity nyt vaan sen sellon runkuttamiseen niin ehkä sinulle lohkeaa joku ruikuttaja messiin pikku lutka.


        Ihq. 'iskäääääh'

        Kjähkjähkjäh!


      • vain.ajan.kysymys

        Vainajan vastaus


      • Bringit

        Hautapai on jo valmiina.


      • Hgdxjkölo

        Hakkaan sinut pää edellä asfalttiin ja sitten sinä saat linnaa ja kakkua.


      • Yhfdhklo

        Se on vain ajan kysymys että joku hullu sieltä hyökkää kimppuun ;) se hullu täytyy pistää eristyssiteisiin..


      • Hfddgjllpo

        Oletko psykoosissa? ;)
        Vai käytätkö huumeita...kuka joutuu kuulusteluun hallusinaatioistaan ?


    • Jgfdryjkop

      Sinä lennät hautaasi pää edellä.

    • Aaahbuuubeli

      Kysymys kuuluukin; onko minulla ihailja kun näin ollaan kiinnostuneita? Rakkautta ilmassa? ;)

    • Ujgdxjklo

      Hullut, huorat, narkkarit haluatteko kenties linnaa?

    • neitiABC

      Sinde-experimentti johtaa hulluuteen.

      • Iuhfgjkk

        Ei johda, te olitte hulluja alun alkaenkin.muutosarvo= 0.


      • Maitotissitt

        Täytyy ymmärtää, hulluja on aina ollut ja hulluja tulee aina olemaan.


      • kummin.päin.vain
        Maitotissitt kirjoitti:

        Täytyy ymmärtää, hulluja on aina ollut ja hulluja tulee aina olemaan.

        Ja neroja. Ja nerot ovat hulluja.


      • Ujhfdffhy

        ..ja sindehän on nro ;)


    • Ujgddhjkk

      Nero.

    • Se.pieni.ero

      Sinde on nero ja ap on kateellinen hullu

      • Kukas.on

        ap?


      • Äyhäyhäyyyh

        It is a mystery !!!


      • Jhgdeyokj

        The sinde fanclub!


    • Jlolllfanclub

      Utkat lutkat luuuuutkat!!;) 😩😨😨😩😩😩😡😡😱😣😥😥😤

      • Prosinde

        Sinden kielellinen kyvykkyys sivaltaa lutkat kyykkyyn , sieltä on vaikea nousta!! 😊


    • Äyhäyhäyyyhh

      Ap se on muuten hakkeroida, ei krakkeroida. Oikeat termit käyttöön niin mielikuva pelottavuudesta säilyy pidempään ;)

      Nyt tulee mieleen vain joku pullisteleva amis juntti joka yrittää vaikuttaa pelottavalta ja kärvistelee pillunpuutteessa mamman kaapissa.

    • Anna.mun.kaikki.kestää

      Suomalainen junttikulttuuri: ollaan kiinnostuneita toisten yksityiselämästä ja kuvitellaan että muut ovat omasta when in reality they just dont give a shit.

      Mitä se teille kuuluu seurustelenko minä vai en?


      Tsihihihiiii!!!

    • famous.last.words

      Kuka haluaa pesää?

      Cindy.Ward@eckeröhotel.fi

      Varmaa tavaraa jo 14-vuotiaasta asti. Kannattaa jonottaa. Hyvä odottaa ;)

    • Jlolll

      On ko se sama asia kuin raiskaus? Vastaus:
      No, sitäpä tässä mietin että kun on ottanut kyrpää kaikkiin reikiin jo 14-kesäisestä eli koko maailma on käynyt spruttaamassa spermat niin eihän se raiskauskaan missään enää tunnu. Cindyllä on tästä omakohtaista kokemusta.

      Mikä se oli ? Oho, pilluni on täynnä spermaa, mutta on sen verran käytetty ja väljä että eroa en tunne?


      Raiskattiinko minut? Hur mår du cindy ?
      ;D

    • Jloll

      Suomalainen nainen : itsenäinen, ruma, tyhmä, helppo ja halpa huora: cindy.

    • Äyhäyhäyh

      Kaksi muutakin vanhempaa nais-ihmistä totesi saman kuin sinde, mutta vain sinden ruvettiin kiusaamaan miksi näin?

      Olet huora siperian ja kolme sen tietävätkin, toinen vaalea vanhempi naisihminen ja toinen punatukkainen irkku ;)

      sindessä virtaa venäläinen ja saksalainen veri, ja kyllä hän on aatelissukuun isänsä puolelta- vituttaako ;D???!


      Hän osaa tarvittaessa pistää suomilehmät ruotuun natsityylillä.

      Jos olisin mies niin panisin teitä perseeseen, mutta kun en ole niin käytän kättä pidempää

      Sitten cindy juoksee pitkin hotellin aulaa verta valuen ;)

    • Viimeinen.sivallus

      Cindyn äiti: olisin myynyt itseäni hyvin paljon, muttakun olen tällainen joulukuuseksi somistautuva geneerinen ahne tantta niin tartuin siihen, minkä kullinkorkeudella oli!


      Cindyn isä: noniin levitäppäs nyt sitä kermaista huoranvittuasi cindy katsotaan kuka täällä määrää tahdin!!


      Cindy minä olen nyt tällainen neitseelliseen valkoiseen somistautuva morsius_konkubiini... toivottavasti tämä ei kestä kauan!!

      Cindyn sulhanen: minulla on aikas raiskattu olo!! Pitäisikö tästä nostaa syyte??


      Cindyn morsiuspuku: niin minullakin! Voisitko tuikata minut tuleen niin lika huuhtoutuisi helpommin pois!!


      Pappi: toivottavasti tämä huora vetää ne stau_up sukat ja kellukkeet pian ylleen kunhan siunaus on ohi!

      Pituus:155 paino:80

      Aivonesteen osuus 5% , josta lahjoitetun osan voitte laskea itse!!

      Kuka kestää näin valheellista elämää, näin absurdissa perheessä, vahinkolapsena ja ilman omia hiuksia!!!😆😆😆😆😆😱😱😱😱😨😨😨😩😩😡😡😄😄😄😅!!!!

      • neitiABC

        Umpikujassa olet, ei voi kun valittaa.


      • Kysymysymysys

        Onko neitiabc psykoosissa ja tukevasti?


      • Nimimerkkiherkki

        Kuulostaa lähinnä umpikujassa olevalta skitsofreenikolta jota kukaan ei halua panna.

        Viimeinen.sivallus puhuu täyttä asiaa jälleen kerran.


      • Truthisoutthere

        Ei ei ei neitiabc selvästi tuo esille potemaansa bibolaarihäiriötä, tälle ihmiselle täytyy hommata pikaista ammattilaisapua.

        Näin klisesen professorin sanoin : kaikkea ei tarvitse itse keksiä, voi kysyä hitleriltä, ties vaikka joutuisit eliniäksi eristysselliin ja yhteiskunta kiittää plus lääketehtaan kun ei tarvitse hoitaa sairaita ihmisiä.

        Lisäksi tämä ihminen on sairas, oih ja voih erittäin sairas sekasikiö.


      • neitiABC
        Truthisoutthere kirjoitti:

        Ei ei ei neitiabc selvästi tuo esille potemaansa bibolaarihäiriötä, tälle ihmiselle täytyy hommata pikaista ammattilaisapua.

        Näin klisesen professorin sanoin : kaikkea ei tarvitse itse keksiä, voi kysyä hitleriltä, ties vaikka joutuisit eliniäksi eristysselliin ja yhteiskunta kiittää plus lääketehtaan kun ei tarvitse hoitaa sairaita ihmisiä.

        Lisäksi tämä ihminen on sairas, oih ja voih erittäin sairas sekasikiö.

        Kiitoksia diagnoosista, thetruthisoutthere. Vilkaisepa huvikses tai vaikka ihan tosissasi vanhoista suvuista kertovista ketjuista tehtyja "keisari"-havaintoja. Ehkä sinäkin pääset savun ja tuhkan uhkaamasta poterostasi välillä haistelemaan vilvoittavia merituulia syvänsinessä uusin purjein. Onnea matkaan!


      • Pedofiilitkuriin

        Vilvoittavat välimeren huimaukset täällä vain humisevat korvissain:) sydän sykkii pontevasti rinnassain <3

        Potero onpi menneessa ain ja vain..
        Kenen pontero, sinunko siis neitiabcni vain<3

        Matkani on onneni, vanhoista suvuista ma viis veisain! 😆😆

        Kas kun virret sain ja ain laulain työtäs teet <3

        Kun merelle sa meet <3

        Minä olen missih, multa putosi välimereen juuri tissi!

        Absurdia välimerenlomaa toivottaen

        Varsinaissuomen keskusrikspoliisi,
        Cindya ja hänen isäänsä oikeudäessa oottaen <3


      • Poterootero

        Neitiabcn absurdit poterot ja merituulimatkat!! Hahaha. No, haiseeko siellä sinun poterossasi tällä hetkellä, muista tuulettaminen ( sis. Huom ei biletysmielessä) vaan ihan ovet ja ikkunat auki ja ilma vaihtuu!!

        Kuinka absurdia tämä on ;)?

        Skitsofreenikon on tunnetusti vaikeaa pitää poteroaan siistinä! 😆😩😨😨😱😱😥😣 eiks jeh??


      • Poneroontero

        Chec it out nyt minä solvaan sinua otero potero:
        Örgh örgh örgh!!
        Nörtti!! Eiku jotain vielä pahempaa.. pississ!jakorasia!lutka!tyhmä!kana_aivo!muotiteollisuuden orja!armeijan käynyt emakko! Kateellinen haahka!

        You pick the best, you know it the best! The best is yet to come to yoo!!
        Spermalastit lensivät poneron anteliaaseen römpsään lauantai iltana.

        Ponterö_hömpsä

        Tämä oli myös freudilaisuutta, huomasitko? 😆


    • Enolerobottihobitti

      Päällä oleva morsiuspuku ja päässä oleva perintö, oi miksi et tutustuisi psykiatrisen sanaston sijaan jo amerikkalaiseen kyrpään?


      Levitä limavittusi cindy!

    • Dapsydanfan

      Hei mihin se virolainen huora janus on nyt hävinnyt

      Terveisin varsinaissuomen keskusrikospoliisi. Sinua odottaa haaste!

    • Solidsnakesinde

      Hyi saastaa: Oivallus: hei nyt minä sulaudun maastoon eli suomeen ja syuomalaiseen kulttuuriin! Hankin siis ajantapokseni lisää saastaa ja täytän sillä kaikki päiväni niin että saasta valuu silmistä ja korvista ulos ja sitten olen täydellisen suomettunut/ maastoutunut eli stealth health spiper mission finaliter!

    • Absurdimanlogic

      Sinä olet huora.minä sanon sen sinulle ja sitten minusta tehdään hullu. Että pitikin syntyä naiseksi näin absurdiin kehoon tällaisen kanalauman keskelle.. no osaavathan ne miehetkin kieroilla tarvittaessa

    • Rastiruutuunjos

      Minä en ole sinun psykologisi freud, mutta entä jos ja muttakun..

      Isä on, rasti ruutuun:
      1.futisfani
      2.insinööri
      3.kirjanpitäjä
      4.levyseppähitsaaja
      5. Vitivalkoinen aka hän on suomalainen aka juntti white powah!11!
      6.hän on nukketehtailija
      7.häntä ei ollut olemassa
      8. Hänellä oli päällään sadetakki
      9.tehdastyöläinen
      10. Työtön
      11.hän on kauris
      12. Hän olikin nauris
      13. Historian opettaja
      14.vaimonhakkaaja
      15. Lusimassa ponterossa?

      Xyxyxyxyxyxy!

    • Trolleropollero

      Täytyy trollata nettiin useammin niin elämä muuttuu todella jännittäväksi😄😄

    • Helpplz

      Hei onko antaa linkkiä niihin vanha suku mikälie viesteihin? En jaksa itse etsiä.. pretty please!😊

      Tahtoo tappaa aikaa... ihana ajatella että joku näkee noin paljon vaivaa minun eteeni. Sydäntä lämmittää..mutta olen auttamattoman laiska.

      • avuliasiina

        Olen niin vanha akka että lapsenlapset ei ole jaksaneet opettaa minulle linkin asettamista. Siksipä nostan sen tässä noin 10 minuutin kuluttua esiin . Annan vain osoitteen: paikkakunnat Lappi Muonio ja otsikossa oli joitakin sukunimiä,, esim. Väyrynen


      • Huorioh

        Ihanko väyrysen paavali on sinun sukupuuhusi eksynyt ruova muonio? ;)


    • Night.inspiration

      Cindyn raahautuu olohuoneeseen suu verta ulos "pul pul pul" sanoo hän ja sinde ujuttaa rautakangen hänen anaaliinsa.

      "Ääääääh!!!!" Karjuu cindy tuskissaan ja sinde tunkee sänkökaapelin hänen kielensä läpi.

      Suomalainennainen : latingissa!

    • Muoniojr

      Kovin, kovin ollaan kiinnostuneita minun lisääntymisestäni, toivottavasti tämä ei kestä kauan.

      • 12345654321

        Noo, kyllä se kiinnostus on ohimenevää laatua. Night inspirationkin on valinnut pöljien tien, kuten tuo eräs ylempänä.
        Muonio sinänsä ok.


      • Kuolioruolio

        En usko nuo ovat vain jotain Huumehörhöjen juttuja! Ties vaikka ylempänä oleva olisi psykoosissakin.


    • Ostamyyvaiha

      Noo, kyllä se kummasti vain näytti kiinnostavan. Hienoa, mikäli ei kiinnosta enää ;)

      Muuten asiaan puuttuu #gasp# virkavalta ;)

      Täytynee muistuttaa että aitoon demokratiaan sisältyy vapaa mielipiteen ilmaisu. Suomihan on vapaa maa, niin minkäs sille sitten teet.

      Runkkaan enkä pyydä sinulta lupaa ;)

      Olisi mukava saada muuten vastine, sellainen tasokas.

      • Pleasedontcomeback

        Send me a postcard babe!


    • Enolehobitti

      Joo, joo, ja hirveästi halutaan minulle miestä tuputtaa... toivottavasti tämä ei kestä kauan.

    • Vihervasurisoldier

      Haiseex siel hotellin aulas? Kjäh kjäh kjäh!!!

    • Enolerobottihobit

      Juha matti on sekava rotta kenen äiti ei kuori keittiössä perunoita. Hän on emäntä talossa ;)

      Juha matti jussi pussirotta: armoa, armoa, minä olen sekava rotta! Onko tämä ees totta!

      Juhiksen äiti,: olen myynyt itseäni hyvin paljon ja vain pikku matti ei vain siitä tiedä.

      Matti: minä olen örgh, mies, örgh!! Ja kukaties puuhun ma meen roikkuu, killuu siellä ne meidän marjapensaat ja sinapit hilluu.. minä olen "hanki mies ja elämä_ tie, totuus ja elämä!!" Minä olen tämän perheen pää ja potta, vain minä olen totta!

      Veikko: minä tulin tänne vierailulle, muuten päänikin räjähtää en kestä elämää näin absurdissa symbioosissa, huorintehneenä ja siskoni perhettä häiriten ja kytäten.

      Jenni: hihihihihehehahahaaaa!! Hihihehehahahaaaaa!!hihihehehahahaaaaa!! Oijoi nyt olo ei ole enää kovin mukava..
      Tuli outo tunne tukala!

      Matti:eräs lapsistamme on oudon vaalea nykyisin, kristiina, alapääsi tuntuu hieman oudolta nykyisin, mitä veljeni on sinne tunkenut?

      Juhiksen äiti: jotain outoa ja kovin hentoa, suloisen pientä ja vaivaannuttavan haurasta. Sen jälkeen olo oli kuin olisi jälleensyntynyt ulos haudasta. valoa tunnelin päässä näkyi himmeää. Pimeyden keskeltä päätin mennä kohti ääntä kimeää.

      Matti: minä olen mies örgh #raapii päätään# minä tulen, juon kaljaa lyön päätäni seinään, mä olen emäntä_anteeksi.. minä tulen ja muljutan turpaan, pyöri omas paskas, mulkku, lehmä, huora, hullu, huluu, narkkari, päässä oleva pillu, hillu killuu, minä pyöritän sinut marjapellossa saatanan huora, vittu, pillu, elinkaarestani täyttä paskaa, vittu nyrkki heiluu, mä oon kovä äijä, muljuttaa turpaan, punaniska örgh!mene töihin, hanki mies ja elämä! Lehmä, huora, pillu, vittu, levitä haarasi, pikkuinenpirihuora, tunnelma aivan tarpeeksi kireä, nörtti, huorin, huora, virru, vittu, pillu, niinpaljon vihattu teitä.
      Levitä haarasi huora örgh örgj örgh, suomalainen nainenitsenäinenörgh örgh örgh!! Muljuttaa turpaan, mä oonkova äijä örgj menen elän enkä vaan pyöri omas paskas örgh muljuttaa turpaan muljuttaa turpaan päässä oleva pillu muljuttaa turpaan örgh...(restart/replay,)

      ..oliko jotain lisättävää freud?

      Suomalainen nainen itsenäinen örgh tehnyt huorin örgh päänikinräjähtää kok kak kak kak örgh

      ..kiitos. ja sitten pian jatketaan.

      • ja.taasen

        Psykoosipotilas nr123


      • Freud.tässä

        Virka. Peruskauraa. Psykoanalyysi ko. Ihmisistä on vielä kesken!


      • Väärin.taas

        Ei, ei , ei hän ei ole psykoosissa_ hän on suomalainen!

        Kysymys kuuluu: huomaatko eronnäiden kahden välillä? ;)


    • Freud.simplissimo

      Vainajan vastaus örgh vain ajan kysymys örgh suomalainen ärgh örgh ärgh örrgh mä tulen teidän ovesta sisään muljuttaa turpaan mulkku huora hullu narkkari örgh ärgh muljuttaa turpaan päänikin räjähtää örgh ärgh ärrgh örgh! Ihan paskoja yhteyttä johonkin ihan paskoja, paska, ihan paskoja örgh örgh ihan paskoja, pyöri omas passszzzhkash,, vittu, pullu, pirihuora, huora, vittu, pillu, lehmä, alkaa täristä.. levitä haarasi.. huora, pillu...ihan paskoja.. örgh örgh ihan paskoja.. niitä voi imeä...pyöri omas paskas.. elämää kohti.. .. mies ja elämä.. jeesuss.. tie totuus elämä... jeesus.. joo ja jumalan! Huorin, lehmä.. vainajan vastausvain ajan kysymys...legmä. vittu, pillu, mulkku, ärgh örgh ärrgh ööörgh,!
      #välimerkki# örgh

      Örgh ärgh ärgh hyi saastaa.. olet sairas örgh argh argh.

      Freud: hauras, hauras egorykelmä.

      Hajoa.

      • psykoosipotilas123

        Onko mennyt silta ja laituri sekaisin? Hejacin vajakkilaiset eivät osaa.


      • Freud.tässä

        Neanterdaleja tässä analysoin, paha psykoosi kyseessä, eli osuit oikeaan. Pakkomielle heillä seurattuunsa.

        Tulee vielä todella pahaa jälkeä. Kuuluisivat tod. Näk. Kellokoskelle koko porukka.



        Ihan uhkailtu kännykkä ja tietokone hakkeroida ja seurailla kaupungilla.


      • Jloljii

        Ei, ei hän ei ole vajaa_ hän on suomalainen!

        Huomaatko eron näiden kahden välillä? Minä en !😄😄😆


    • Freud.tässä.vain

      Kirsikkana kakun päällä:
      Ja sitten jotain itsesääli ruikutustaa siihen päälle ja koko pakettii on valmis!

    • Freud.tässä.vaan

      Sinä olet suomalainen, tämä on sinun elementtisi mutta sitä voi värittää niin että sinulle muodostuu persoona!

      Pul pul pul örgh örgh äegh pul pul pul pul pul pul örgh ärgh örgh ärgh pul pul pul puit puit blörbs!

    • Freud.tässä.vaan

      Kuten kaikki tiedämme niin yliopistoon pääsee vaikka vähämielinen tai tyhmä mutta tämä täytyy ansaita !😡😆😅😱😨😨!

      (Menee lontoseen opiskelemaan Roflmao!!!!!!!!!)

    • Pindetfan

      Joo!!!! Ja jumalan!!!!

    • Pakkohoitoa

      Minä luulen, että Sini, lempinimeltään Sinde, on kokenut seksuaalista väkivaltaa ja sairastunut sitten pahoin mieleltään. Tässä nähdään, miten yksin mielenterveysongelmainen ihminen Suomessa jää. Tai jos on saanut kriisiapua ja on lääkitys päällä, niin selvästi ei lääkkeitään syö.

      Jos tuo ihminen sekoilee yhtä pahoin live-elämässä niin kanssaihmisten velvollisuus olisi järjestää henkilö hoitoon. Todella pahasti päästään vaurioitunut.

      • Guesswhoitthis

        Minä luulen että petra lempinimeltään tetra kuvittelee jonkun kokeneen seksuaalista väkivaltaa.tässä nähdään kuinka tiiviissä porukassa petra elää, hän ei jää yksin. Lääkkeitä hänelle ei tarjota, vaika hän niitä tarvitsisi.

        Tässä nähdään kuinka tiivissä porukoissa idiootit liikkuvat!😆 mikäli sekoilevat yhtä pahasti livenä niin hoitoonhan hekin kuuluisivat mutta kuka heidät sinne järjestää?

        Todella pahasti päästään vaurioituneita.


    • Professoriakatroffa

      Lisäksi että tuo petra on sairas ja tarvitsisi pikaista apua mielenterveytensä vakauttamiseksi.tässä taas nähdään ritariässä, kuinka yksin mielenterveytensä menettänyt jää vaikka väkea porhaltaa ympärillä. Lisäksi että tämä lääkkeet ottamaton kärsii ihmeellisestä kateudesta sindeä kohtaan.

      Mikäli hän törttöilee yhtä tukevasti livenä niin kanssaihmistenhän pitäisi hommata hänet hoitoon.
      Mutta kuka siihen vaivautuisi?

    • skwdioer

      By the way: uusi tanskalaistutkimus: liika maidonjuominen aiheuttaa elimistöön myrkytystilan!

      Hauskaa pääsiäistä idiootit!

    • enolehobitti

      CINDY ON SEKAVA HENKILÖ, KENEN ISÄ ON PEDOFIILI.

      Cindy: armoa armoa minä olen sekava rotta , inä olen kiltti vahinkolaukaus, vältin abortin kiitos Sinden äidin!

      Niniin levitä haarasi Cindy katsotaan kuka täällä määrää tahdin!

    • bööbseii

      Onko nimimerkki pakkohoitoon psykoosissa ja tukevast?

      Ei hän on selvästi skitsofreeninen.

      Miten häntä hoidetaan?
      Hänelle syötetään kilo paskaa, kotimaista tietyenkin, koska hei, sä et tiedä

      :D!!!

    • paas.taas.silta

      Nimimerkki gueta on nyt näiden aivovuotojen sieppari. Keneltä hän on siepannut taivasten valtakunnan avaimet? Karesuvannosta? Missä hitossa sekin paikka on?

      • Jgddjll

        Suomesta!

        Suomalainen nainen itsenäinen yrgh ö!!!a turpaan muljuttaa turpaan örgh ärgh örgh!!
        Päässä oleva pillu pillu ja genitaalilukko örg örgh ärgh ärgh örgh örhh!! Älkää täristä..örgh ärgh ärgh örggh!! Niitä voi imeä! Örgh örgh ärgh ärgh!!
        Pyöri omas passhxzzkashhhzzz!! Örgh ärgh ärrgh!! Hanki mies ja elämä örh ärh ööörgh! Pakkohoitoon örgh ärgh#!!
        Suomalainen nainen örrgh ärrgh örrgh!!
        Huora hullu narkkari se on sen kokeminenööörg ääärgh öörggh!!

        Mikä sairas sex vika sinulla on öörg ärrgh!!


    • taivasten.valtakunta

      Levitä haarasi Cindy! Minä pumppaan sinut täyteen hauleja ja tungen mustaa kyrpää pikkupeppuusi!

      Ayh äyh äyyyh ja sinä nautit siitä!

      ja sitten sinne tungetaan seuraavaksi suomenlippu!!

      • neitiABC

        Toimiiko taivasten.valtakunnassa se hakkerijoukkio joka minun läppäriin on sujauttanut kuvan Marko Löfistä?


      • Kjfdgjl

        Oletko psykoosissa?


      • Laakkeet.ottamaton

        NeitiABC ? Ei han selvasti bipolaarinen...en ole aivan varma diagnoosista, muttaa saattapa jopa olla narsisti. Sellainen laakkeet ottamaton versio!


    • joo.vai.ei

      Onko Pauli A**** yksi näistä taivasten . valtakunnan huimapäistä?

      • Jloljiii

        Oletko psykooooosissah? Psykokissa?


      • Hallu.helluntalainen

        Jeesus tulee ottakaa koppi!!!


      • Robottihobitti

        Raiskaa se ja paskanna sen suuhun!


      • neitiABC

        Pauli A****lla on iso onkimispaikka mutta naapurisopua ei uskalla edes yrittää.


      • Jeesusizcoming

        Raiskaa neitiabc ja tunke teflonia sen suuhun, avaa sen vatsa ja veda suolet ulos. Tallo ne. Sitten avaat sen kallon, ongit aivot ulos ja syot ne.


    • Hgdhjklff

      Heii vastatkaa vielä mun viesteihin niin poliisille tulee lisää todistusaineistoa, kun tapaamme oikeudessa. Kaikki sindellä alkavat viestit ovat minulle todiste teitä vastaan kun ajan teidät kerjäläisiksi kunnianloukkauksesta ja stalkkaamisesta!

    • Jhfshl

      Hullu huora narkkari se on sen kokeminen öörgh ärrgh ööörggh suomalainen nainen itsenäinen ööörg ääärgh ööörgh ääärgh!!

    • Jhfdfkl

      Levitä haarasi cindy!

    • Taivasten.valtakunta

      Avaimet sinne: suomi24
      you do valium inbred finn?

    • Taivasten.jeesusteipp

      Päässä oleva pillu örfh ööörgh ääergh örgh ja genitaalilukko öörgh ärrgh jo muihin kulttuureihin ööörg äääarg örgg äärgghh!!!

    • Taivasten.valtaistuin

      Alkaa tästä: mene sukulaistesi luo, sano viaton totuus, odota hetki. Sinua aletaan seurailemaan kaupungilla, tietokoneesi hakkeroidaan, sinua uhkaillaan. Tilanne on tukala. What can you do?

      Let them whores be whores.

    • Gfsdtjj

      Mihin rikokseen syllistyy henkilö, joka repostelee julkisesti sinun yksityiselämäsi asioilla? Tietääkö cindy! Ja hakkeroi tietokoneesi tai kännykkäsi?

      Levitä haarasi cindy katsotaan kuka täällä määrää tahdin!

    • Jumalalla.on.asiaa

      Hellun hellun helluntaii herätys!


      Mutta nyt pieni shonen ai_animepörhöporno paussi

      Blörbs blörbblörrrbs blööörbs!!


      Clampx yuki eiri porno tuuba puuba.

      Kuka tietää mikä on yaoi ja shonen ai anime kulttuuri!

    • Gddhki

      Käyttekö usein siellä kirkossa?

      Hihihii!

      Jumala saattasi puhutella teitä!

      Voi kumpa nämä sairaat kateelliset ihmiset tutustuisivat sen pillun sijaan jo muihin kulttuureihin! Se saattaisi jopa sivistää heitä!


      Joko he tutustuvat siihen pilluun liian aikaisin ja sitten he eivät saaneet lääkkeitä.

      Jumala tietää loput 😆

    • Jumalan.valtaistuin

      He olivat niin kateellisia, he olivat niin katkeria, he olivat niin kiinnostuneita minun lisääntymisestäni, he seurailivat minua, he niin paljon vihasivat! He niin porhalsivat pimeydessä!

      He olivat niin vaarallisia 😊
      He olivat niin suomalaisia!
      He eivät saaneet lääkkeitä!



      Jumala armahda heitä!

    • Blöörbsjhgg

      Ja nyt pieni anime pörröpuuba porno hetki yuki eiri x shuichi runkkuhetki.

      Runkkaan enkä pyydä teiltä lupaa!! Blörbs blörrbs!!

      Tutustu animekulttuuriin sen pillun/mulkun sijaan!!

    • Pakkohoitoon

      Kaikki äitini sairaat sukulaiset. Nämä ihmiset ovat sairaita oih ja voih eivät saaneet lääkkeitä!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe