Tulosperintä, Blue Financen uusi kaveri

kapse

Tuli sitten laskuja jo maksetuista Blue Financen lainoista, lähettäjänä uusi pulju nimeltä Tulosperintä. Nojoo, siellä sentään vastataan puhelimeen, mutta maksetutkin laskut lähtevät perintään, ellei asiakas lähetä tositteita niistä. Aika ihme touhua, ei kai se asiakkkan vika ole, että hommat kusevat.
No kai ne on laitettava, jospa sitten tuosta paskapuljusta pääsisi vihdoin eroon!

72

1867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapse

      SIis kysyin vielä, että mitä tapahtuu, jos en kuitteja lähetä, niin kyllä, perintään menevät. Taidan ottaa yhteyttä myös kuluttajaviranomaiseen, eihän asiakasta voi näin kohdella. Kuitit lähtee, ei siinä, mutta periaate ärsyttää nyt niin pahasti.
      Oikein tuli itse Janne Rauhalan allekirjoittamat laskut tuolta.

    • SeOnNäin

      Ei todella tarvitse lähettää mitään maksutositteita! Jos/kun te olette maksaneet laskunne, niin vastuu on sen jälkeen saajalla. Ei teidän sitä tarvitse todistella tositteilla, että olette maksaneet laskunne. Kyllä pankki rahan siirtää.

      Tuohan kertoo täysin siitä, että Rauhalalla ei toimi kirjanpito.

      Eikun vaan rohkeasti kuluttajaviranomaiseen yhteyttä tuollaisesta toiminnasta.

      • kapse

        No minä moneen kertaan tätä kysyin ja niin väitti, että perintään menee, jos ei kuittia laita. Kysyin juurikin että eikö se ole saajan asia, niin kuulemma Unionkapitalilta ei mitään tietoa saa.

        Aion kyllä ottaa kuluttajaviranomaiseen yhteyttä.

        Haluaisin vaan niin päästä tuosta sonnasta nyt eroon ja äkkiä!!


      • Tiiiittiiiii
        kapse kirjoitti:

        No minä moneen kertaan tätä kysyin ja niin väitti, että perintään menee, jos ei kuittia laita. Kysyin juurikin että eikö se ole saajan asia, niin kuulemma Unionkapitalilta ei mitään tietoa saa.

        Aion kyllä ottaa kuluttajaviranomaiseen yhteyttä.

        Haluaisin vaan niin päästä tuosta sonnasta nyt eroon ja äkkiä!!

        Joo ymmärrän toki että helpommalla pääset, mutta tee tälle "Rauhalalle" kanssa tämä homma vaikeaksi, ja laskuta häntä tuosta kuitin lähettämisestä.

        Hänhän tässä on ongelmissa, et sinä. Ei se ole sinun ongelma, ettei hän saa tietoja taholta, jonka kanssa hän on sopinut perinnän.

        Tai sit toinen homma, että anna mennä perintään. Hehän laskuttaa siitä Rauhalaa, jos oletkin maksanut laskusi. Vahinko kiertämään, juu nouuu :)

        Ymmärrän myös senkin, että toki Rauhala haluaa rahansa takaisin, mutta ei hän voi vaatia sinua lähettämään kuitteja maksetuista laskuista!! Hänellä täytyy olla toimiva kirjanpito, eikä hän voi käyttää sitä verukkeena, että teidän pitäisi lähettää hänelle kuitit. Hän on itse vastuussa noista, siksi laskuissa on yleensä maksutiedot, että ne kohdistuu oikein!!

        Ja kyllä tuossa tietyt tunnusmerkit täyttyy, jos hän kiristää teitä, että lasku menee perintää, jos ette lähetä kuitteja!!! EI RAUHALA NÄIN, EI!!!


      • kaikenlaista
        Tiiiittiiiii kirjoitti:

        Joo ymmärrän toki että helpommalla pääset, mutta tee tälle "Rauhalalle" kanssa tämä homma vaikeaksi, ja laskuta häntä tuosta kuitin lähettämisestä.

        Hänhän tässä on ongelmissa, et sinä. Ei se ole sinun ongelma, ettei hän saa tietoja taholta, jonka kanssa hän on sopinut perinnän.

        Tai sit toinen homma, että anna mennä perintään. Hehän laskuttaa siitä Rauhalaa, jos oletkin maksanut laskusi. Vahinko kiertämään, juu nouuu :)

        Ymmärrän myös senkin, että toki Rauhala haluaa rahansa takaisin, mutta ei hän voi vaatia sinua lähettämään kuitteja maksetuista laskuista!! Hänellä täytyy olla toimiva kirjanpito, eikä hän voi käyttää sitä verukkeena, että teidän pitäisi lähettää hänelle kuitit. Hän on itse vastuussa noista, siksi laskuissa on yleensä maksutiedot, että ne kohdistuu oikein!!

        Ja kyllä tuossa tietyt tunnusmerkit täyttyy, jos hän kiristää teitä, että lasku menee perintää, jos ette lähetä kuitteja!!! EI RAUHALA NÄIN, EI!!!

        Mikä tyyppi tää Rauhala oikeen on? Eikös tuo kapitaali ollut samaa puljua kuin bluefinance, miten niin ei saa tietoja? Kusettaa se yrittää vaan.


    • Ongelma ei ole sinun

      Anna mennä perintään. Kun haaste tulee, esität oikeudelle ne kauan sitten maksetut kuitit ja nostat vastakanteen aiheettoman perinnän kustannuksista.

      Voitat varmasti, jos ne laskut tosiaan on maksettu ajoissa.

    • fsdasdf

      No joo, noinhan se kai pitäisi tehdä, mutta itse jos olisin samassa tilanteessa niin tuskin viitsisin alkaa venyttämään. Eikös siinä tule luottomerkintäkin ja vaikka nyt sitten se poistuisikin niin turhaa säätämistä ja hommaa siinäkin.

      • sisi

        Paskat kun paina vaan kova kovaa vasten takasin!! Oppiipahan pelle noudattamaan lakia!


    • tyytyväinen asiakas

      Union Kapital ja Blue Finance on kaupparekisterin mukaan aivan eri yhtiöitä, niillä on eri omistajat ja ne toimivat jopa eri kaupungeissa eri puolilla Suomea.

      Soitin itsekin Tulosperinnälle ja kuulin sieltä että Union Kapital oli ryssinyt koko Blue Financen laskutuksen ja avoimena näkyvät laskut on siirretty laskutukseen Tulosperinnälle. Laskuissa ei ole ylimääräisiä huomautus / perintäkuluja ollenkaan. Jos lasku on kuitenkin maksettu aiemmin Union Kapitalille, on se voitu laskuttaa uudestaan koska Blue Finance ei ole saanut kaikkia suoritustietoja Union Kapitalilta toistaiseksi. He olivat pahoillaan että suorituksen todistaminen jäi asiakkaan tehtäväksi mutta eivät voi asialleen mitään koska tämä ulkopuolinen yritys Union Kapital ei ole hoitanut asioitaa oikein.

      Itse uskon että Blue Finance on kelpo pulju mutta on valinnut aiemmin väärän laskutuskumppanin.

      • jiikoo1

        Taitaa tää nimim. tyytyväinen asiakas olla Rauhala itte :D Nimittäin kukaan täyspäinen ei tuota firmaa voi kehua. Mikä kelpo on sellainen yritys, joka ei vastaa asiakkaidensa yhteydenottoihin eikä edes kerro puhelinnumeroaan missään??


      • Rauhaisaa eloa

        Tutkintapyyntö poliisille kertoo, onko kyseinen pulju kelpo - tai mikä tahansa.
        Tutkintapyynön tekeminen on sitä paitsi ilmainen!
        Suosittelen.


      • T A N E
        jiikoo1 kirjoitti:

        Taitaa tää nimim. tyytyväinen asiakas olla Rauhala itte :D Nimittäin kukaan täyspäinen ei tuota firmaa voi kehua. Mikä kelpo on sellainen yritys, joka ei vastaa asiakkaidensa yhteydenottoihin eikä edes kerro puhelinnumeroaan missään??

        Onhan sillä puhelinnumero:

        http://aijaa.com/YWL1IZ


      • jotain hämärää
        T A N E kirjoitti:

        Onhan sillä puhelinnumero:

        http://aijaa.com/YWL1IZ

        joo mutta ei yrityksen sivuilla ole. sitäpaitsi ei tuosta numerosta ikinä vastata.


      • Maaritinkatulainen
        jotain hämärää kirjoitti:

        joo mutta ei yrityksen sivuilla ole. sitäpaitsi ei tuosta numerosta ikinä vastata.

        Jos se ukko ei ehdi vastata ku näyttää hällä olevan muutakin liiketoimintaa...


      • ivyyyyy
        Rauhaisaa eloa kirjoitti:

        Tutkintapyyntö poliisille kertoo, onko kyseinen pulju kelpo - tai mikä tahansa.
        Tutkintapyynön tekeminen on sitä paitsi ilmainen!
        Suosittelen.

        Tutkintapyyntö tehty nytten :)


      • marsalkkaM

        Ai se Rauhalan apina ite kirjottelee, hyvin huomaa tuosta kirjotusasusta!

        Niin onkin eri yhtiöt, mut samoja omistajia silti, ja sillonhan ei perintäkuluja voi laittaa, vai mitä Janne?


      • tyytyväinen asiakas
        marsalkkaM kirjoitti:

        Ai se Rauhalan apina ite kirjottelee, hyvin huomaa tuosta kirjotusasusta!

        Niin onkin eri yhtiöt, mut samoja omistajia silti, ja sillonhan ei perintäkuluja voi laittaa, vai mitä Janne?

        On se kumma, kun kaikenmaailman sontiaiset valittelee täällä olemattomista ongelmista. Niin kuin esim. marsalkkaM, jolla ei ole edes sim-korttia äidin ostamassa puhelimessa. Eihän silloin voi soittaa mihinkään asiakaspalveluun, jos ei ole sim-korttia. Luulisi tuon verran tajuavan.


      • marsalkkaM
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        On se kumma, kun kaikenmaailman sontiaiset valittelee täällä olemattomista ongelmista. Niin kuin esim. marsalkkaM, jolla ei ole edes sim-korttia äidin ostamassa puhelimessa. Eihän silloin voi soittaa mihinkään asiakaspalveluun, jos ei ole sim-korttia. Luulisi tuon verran tajuavan.

        Miks mun pitäis soittaa mihkää asiakaspalveluun?? Mitä haet tuolla kirjoituksellasi :DD

        Mähän vaan kirjoitin, että samoja ukkoja omistuksessa molemmissa firmoissa, et turha kiistää kenenkään sitä!!


    • Vempulainen

      Pitääpä ottaa Tulosperintään aamulla yhteyttä ja tiedustella asiaa heiltä. En kyllä maksa lainaa kahteen kertaan. Ei ole minun vikani se, että Union Kapital on ryssinyt BlueFinancen laskutuksen.

      • Pahallapäällä

        Tein rikosilmon tuosta, kerta nuo firmat onkin saman omistuksen alaisuudessa! Perkele jotta suututtaa nytten. Eli maksoin myös perintäkulut.


    • hyvälläpäällä

      Siis mitkä firmat on saman omistuksen alaisuudessa?

      Blue Finance on Turkulainen yritys, Union Kapital Oululainen ja Tulosperintä Espoosta. Kaikissa firmoissa eri ihmiset hallituksessa ja omistajina, sen verran näkee kuka tahansa kaupparekisteristä.

      Itse en ainakaan näe mitään samaa noiden yrityksien omistuksissa, toiset firmat vaan hoitaa Blue Financen laskutusta kuten tapahtuu minkä tahansa muunkin yrityksen kohdalla.

      Äly hoi, älä jätä? Pällit :D Nehän nauraa teille siellä kuluttajavirastossa ja poliisilaitoksellakin :D :D

      • naurattaa tuokin

        Älä Rauhala jaksa.


      • warmUp

        Mut kun ei olekkaan noin ;) Sattumoisin tiedän tämän lattialämpö Rauhalan erittäin hyvin, ja hänen bisnekset!


      • EtuRauhanen

        Outoa meininkiä tuolla Rauhalan ukolla joka tapauksessa: usein näyttävät perintätoimistot vaihtuneen, kun eka oli OK Perintä eli missä mättää?


      • pihlajakadulta
        EtuRauhanen kirjoitti:

        Outoa meininkiä tuolla Rauhalan ukolla joka tapauksessa: usein näyttävät perintätoimistot vaihtuneen, kun eka oli OK Perintä eli missä mättää?

        Joo, ainako (eli ei koskaan) vika on perintätoimistossa?? Hahaha.
        Onko perintätoimiston vika sekin, kun lainanhakijalle ei edes makseta sitä hakemaansa lainaa, lasku kyllä laitetaan?

        Ihme kusettaja! Pitäisi porukan nyt vaan lopettaa kokonaan lainanhaku tuolta, jäisi äijä nuolemaan näppejään huikean bisneksensä keskellä..


      • kujuu
        pihlajakadulta kirjoitti:

        Joo, ainako (eli ei koskaan) vika on perintätoimistossa?? Hahaha.
        Onko perintätoimiston vika sekin, kun lainanhakijalle ei edes makseta sitä hakemaansa lainaa, lasku kyllä laitetaan?

        Ihme kusettaja! Pitäisi porukan nyt vaan lopettaa kokonaan lainanhaku tuolta, jäisi äijä nuolemaan näppejään huikean bisneksensä keskellä..

        Ja nimenomaan olla lähettämättä mitään kuitteja! Jos maksu on maksettu ajallaan, niin se on Rauhalan ongelma selvittää asiat, ei asiakkaan.


      • vipeistä eroon pääss

        joskus tuolta tuhertajalta vipin otin- onneksi vain kerran-..ja kyllä oli sama tilinumero blue financella ja union kapitalilla..samaa puljua ovat


    • heheheeh

      On muuten tosi luotettavan tuntuinen firma tuo Tulosperintäkin. Ihan on nettisivutkin kotisivukoneella tehty. Voi elämä.

      • nnvfvfvfv

        Eikä lue nettisivuilla edes yritystietoja. Y-tunnukset ja muut puuttuut! Ne piti katsoa kauppalehden sivuilta.


    • pohjanoteeraus

      Täähän on hullunhauska ketju. Siis joku vippifirma väittää että on asiakkaan syy jos he ovat valinneet huonon kumppanin hoitamaan laskutustaan ? Kyllähän tuo pitää vaikka oikeudessa , ihan varmasti ... huhhuh ! Täähän on jo pohjanoteeraus koko pohjanoteeratulla alalla !

    • ai ai ai... pahapaha

      Jos ei perintä tuota tulosta niin jää "keisarilla" seuraava kauko-idän reissu väliin . Siinä ei paljoa luxushotellissa asustella tai harrastella extremejä.

    • ottaa pattiin

      Mulle oli yllätyksenä äsken 2 laskua postilaatikossa jo ajoissa maksetuista laskuista bluefinanceen. Laitoin tulosperintään sähköpostissa kopiot maksuista. Täytyy sanoa että kyllä sapettaa tälläinen! pitää ottaa selvää tuosta kuluttaja-asiamiehelle valittamisesta , pitäähän tälläinen saada lopetettua!

      • BINGO !

        Sulla on täysi oikeus vaatia heitä hyvittämään aiheettomasta perinnästä sinulle aiheutuneet kulut ja vaivan palkka . Kuluttajavirasto jeesaa tässä tarvittaessa

        Itse sain kanssa pyynnön toimittaa kuitit , mutta A: Toimitan kun maksavat 50 euroa " toimittamismaksua" tai B: Kun vievät asian oikeuteen ja maksavat kulut


      • kusetettu1
        BINGO ! kirjoitti:

        Sulla on täysi oikeus vaatia heitä hyvittämään aiheettomasta perinnästä sinulle aiheutuneet kulut ja vaivan palkka . Kuluttajavirasto jeesaa tässä tarvittaessa

        Itse sain kanssa pyynnön toimittaa kuitit , mutta A: Toimitan kun maksavat 50 euroa " toimittamismaksua" tai B: Kun vievät asian oikeuteen ja maksavat kulut

        Minä en aio kuitteja alka lähetellä. Katsotaan sitten Rauhala oikeudessa ne kuitit. Voi olla, että siihen mennessä ne löydätkin, kun huomaat hävinneesi.


      • mke4
        kusetettu1 kirjoitti:

        Minä en aio kuitteja alka lähetellä. Katsotaan sitten Rauhala oikeudessa ne kuitit. Voi olla, että siihen mennessä ne löydätkin, kun huomaat hävinneesi.

        Sama juttu. Tuossa tuo kuitti on, näytän sitten oikeussalissa muiden vaatimusteni kera.


      • kulkuri
        mke4 kirjoitti:

        Sama juttu. Tuossa tuo kuitti on, näytän sitten oikeussalissa muiden vaatimusteni kera.

        Bf yrittää huijata viivästyskorkoa. Mistä löytää hyvän tuomarin joka totuuden esiin. Bf kalastaa henkilötietoja.


      • tietäjä.
        kusetettu1 kirjoitti:

        Minä en aio kuitteja alka lähetellä. Katsotaan sitten Rauhala oikeudessa ne kuitit. Voi olla, että siihen mennessä ne löydätkin, kun huomaat hävinneesi.

        Mä lähetin kuitit sähköpostin liitteenä, aika helpolla sai asian päätökseen


      • Tietäsitpä vaan
        tietäjä. kirjoitti:

        Mä lähetin kuitit sähköpostin liitteenä, aika helpolla sai asian päätökseen

        Mä en lähetä periaatteen vuoksi. Ja vielä helpommalla sain asian päätökseen.


      • ENMATIIA
        Tietäsitpä vaan kirjoitti:

        Mä en lähetä periaatteen vuoksi. Ja vielä helpommalla sain asian päätökseen.

        En ymmärrä... Olen monta kk yruttäny saada siltä kuspää firmalta laskua s-postuumi... Eilen tipahti juuriki siltä "uudelta" perintöfirmalta kirje laatikosta alas... VIHDOIN sain laskun 4kk odottamisen jälkeen, eli toki maksan sen 101€ pois, mutta minkä vitun takia joudun maksaa 25€ ylimäärästä siitä, että niillä ei ole pelittäny asiat sielä päässä?!??! onko tuo ihan lainmukaista? Olen yrittäny ja kovasti saada sitä laskua joka prkl viikko, mutta tuloksetta ja nyt ne vitun idiootit laskuttaa omista mokista minua muita... (?) please, tahtoisin vastausta


      • kskskks
        ENMATIIA kirjoitti:

        En ymmärrä... Olen monta kk yruttäny saada siltä kuspää firmalta laskua s-postuumi... Eilen tipahti juuriki siltä "uudelta" perintöfirmalta kirje laatikosta alas... VIHDOIN sain laskun 4kk odottamisen jälkeen, eli toki maksan sen 101€ pois, mutta minkä vitun takia joudun maksaa 25€ ylimäärästä siitä, että niillä ei ole pelittäny asiat sielä päässä?!??! onko tuo ihan lainmukaista? Olen yrittäny ja kovasti saada sitä laskua joka prkl viikko, mutta tuloksetta ja nyt ne vitun idiootit laskuttaa omista mokista minua muita... (?) please, tahtoisin vastausta

        ....sori kirjoitusvirheet :D


      • Mäpä tiiän
        ENMATIIA kirjoitti:

        En ymmärrä... Olen monta kk yruttäny saada siltä kuspää firmalta laskua s-postuumi... Eilen tipahti juuriki siltä "uudelta" perintöfirmalta kirje laatikosta alas... VIHDOIN sain laskun 4kk odottamisen jälkeen, eli toki maksan sen 101€ pois, mutta minkä vitun takia joudun maksaa 25€ ylimäärästä siitä, että niillä ei ole pelittäny asiat sielä päässä?!??! onko tuo ihan lainmukaista? Olen yrittäny ja kovasti saada sitä laskua joka prkl viikko, mutta tuloksetta ja nyt ne vitun idiootit laskuttaa omista mokista minua muita... (?) please, tahtoisin vastausta

        Ei sun tarttekkaan maksaa.. Maksa pääoma, korko ja that's it! Muut ovat laittomat tässä tapauksessa.


      • MÄTIIÄN
        ENMATIIA kirjoitti:

        En ymmärrä... Olen monta kk yruttäny saada siltä kuspää firmalta laskua s-postuumi... Eilen tipahti juuriki siltä "uudelta" perintöfirmalta kirje laatikosta alas... VIHDOIN sain laskun 4kk odottamisen jälkeen, eli toki maksan sen 101€ pois, mutta minkä vitun takia joudun maksaa 25€ ylimäärästä siitä, että niillä ei ole pelittäny asiat sielä päässä?!??! onko tuo ihan lainmukaista? Olen yrittäny ja kovasti saada sitä laskua joka prkl viikko, mutta tuloksetta ja nyt ne vitun idiootit laskuttaa omista mokista minua muita... (?) please, tahtoisin vastausta

        Toi 101 euroa on normaali takaisinmaksu lainasta ja erillinen 25 euron lasku koskee takausta jos oot lainaa hakiessa sen lisäpalvelun ottanut ja käyttänyt maksullista takausta. Eli eihän tässä mitään ylimääräistä ole? Tuon 101 euroa 25 euroa sain minäkin maksettavaksi vaikka laskui saapui ihan ajallaan. Eli katoppa nyt sitä laskua että lukeeko siinä perintäkuluja vai kenties lasku lainan takauksesta? Tässä sitä vastausta sulle siis..


      • takaa itteäs !
        MÄTIIÄN kirjoitti:

        Toi 101 euroa on normaali takaisinmaksu lainasta ja erillinen 25 euron lasku koskee takausta jos oot lainaa hakiessa sen lisäpalvelun ottanut ja käyttänyt maksullista takausta. Eli eihän tässä mitään ylimääräistä ole? Tuon 101 euroa 25 euroa sain minäkin maksettavaksi vaikka laskui saapui ihan ajallaan. Eli katoppa nyt sitä laskua että lukeeko siinä perintäkuluja vai kenties lasku lainan takauksesta? Tässä sitä vastausta sulle siis..

        Ja toi "takaus" on vaan yks keino jolla olevinaan koitetaan kiertää korkokattoa . Sekin on tavallaan laiton maksu, koska sen 51% täytyy sisältää KAIKKI lainan käytöstä aiheutuvat kulut


      • vipit10

        Hain lainaa 200 euroa, takisin maksoin 202 euroa ja takausta koskeva lasku
        50,50 14 vrk maksu aikaa
        Maksoin laskun ennen, eräpäivää
        Laskua ei löytynyt Blue financelta kirjautuneena maksetuksi?
        Vippi, sekä takausmaksu piti maksaa Tuloperintään
        Blue Finance ilmoitti, että lasku siirretään perintään tulosperintään


      • 9+10
        vipit10 kirjoitti:

        Hain lainaa 200 euroa, takisin maksoin 202 euroa ja takausta koskeva lasku
        50,50 14 vrk maksu aikaa
        Maksoin laskun ennen, eräpäivää
        Laskua ei löytynyt Blue financelta kirjautuneena maksetuksi?
        Vippi, sekä takausmaksu piti maksaa Tuloperintään
        Blue Finance ilmoitti, että lasku siirretään perintään tulosperintään

        No sinulla on omat tilitiedot esittää.. Eli sanot heille vaan, että siirtävät käräjille, kerrot riitauttavasi laskun ja vaadit käräjöintikulut heidän maksettavaksi, sekä 200€ siitä ajasta mitä jouduit käyttämään vastineen tekoon. Siinähän menee sonnat heille suuhun ja joutuvat kaivamaan sen sun maksun esille.


    • ottaa pattiin

      Onpa hyvä tälläinen foorumi niin tietää missä mennään eikä tarvi yksin miettiä tätä juttua. laitoin omista kahdesta maksetusta laskusta sähköpostissa kopiot ja vastaus tuli tulosperinnästä että laskutus on suljettu osaltani. Täytyy kyllä sanoa että kylmät käy kun miettii mitä kaikkea voi tulla vastaan näissä pikavipeissä. Toivottavasti saatte muutkin asian pois vaivoista.

      • ei ota enään

        Ai tulit sen tänne kertomaan, että lähetit kopiot?? Sä mitään lähettäny, Rauhalan apina koijaa taas.


    • ex_vippaaja

      Joillakin pelaa vielä vanha kunnon maalaisjärki.

      • 32+8

        ai rauhalallako?


      • ex_vippaaja
        32+8 kirjoitti:

        ai rauhalallako?

        No.. teillä molemmilla vaikka.


    • 5+5

      Olisko vaan parasata tehdä rikosilmoitus ja jättää asian tutkiminen virkavallalle? Se ei maksa mitään ja saattaa tuoda esiin ihan uusia ulottuvuuksia tästä oman aikansa " Arplystä"

      • Ällistynyt taho

        Ihmettelen kyllä suuresti, miten voi kirjanpidot olla ihmisellä noin sekaisin?

        -Laskuja tulee, vaikkei ole saanut koko vippiä.

        -Laskun jos on maksanut, niin siitä pitää laittaa kuitti, todistaakseen että on maksanut vipin pois. (kertoo luokattomasta kirjanpidosta)

        -Lainanhaku toimii, vaikka lainapäätöksiä ei toistaiseksi tehdä. (tulee mieleen tietojen kalastelu). Ois hieno ele ilmoittaa, että lainanhaku on toistaiseksi poissa käytöstä. Kuluttaja-asiamies kiinnostui kovasti nyt meneillään olevasta casesta.

        -Yhteydenottoihin ei vastata. (sähköposti vaan käytössä, ei puh.num. ollenkaan)

        Muutenkin tämä blue finance oy taitaa kepittää surullisen kuuluisan Arplyn Suomen historiassa aika selkeästi tällä menoa.


      • ihminen6012
        Ällistynyt taho kirjoitti:

        Ihmettelen kyllä suuresti, miten voi kirjanpidot olla ihmisellä noin sekaisin?

        -Laskuja tulee, vaikkei ole saanut koko vippiä.

        -Laskun jos on maksanut, niin siitä pitää laittaa kuitti, todistaakseen että on maksanut vipin pois. (kertoo luokattomasta kirjanpidosta)

        -Lainanhaku toimii, vaikka lainapäätöksiä ei toistaiseksi tehdä. (tulee mieleen tietojen kalastelu). Ois hieno ele ilmoittaa, että lainanhaku on toistaiseksi poissa käytöstä. Kuluttaja-asiamies kiinnostui kovasti nyt meneillään olevasta casesta.

        -Yhteydenottoihin ei vastata. (sähköposti vaan käytössä, ei puh.num. ollenkaan)

        Muutenkin tämä blue finance oy taitaa kepittää surullisen kuuluisan Arplyn Suomen historiassa aika selkeästi tällä menoa.

        Vihdoinkin kuluttaja-asiamies ja viranomainen selvittävät pikavippi yritysten asioita. Niin ymmärsin edellä olevasta kirjoituksesta. Koska näitten firmojen asiakkaat ovat voimattomia joutuessaan ongelmiin. Jättäkää ihmiset kaikki vippi yritykset omaan arvoonsa. Ne kohtelevat huonosti asiakkaitaan.


    • reer2

      Jo on touhua!

      Sain joulukuussa Tulosperinnällä sähköpostin, että asia lainani suhteen kunnossa. No, tänään sitten postissa tuli maksumuistutus tästä samaisesta lainasta...

      Että se siitä asioiden sujumisesta nyktkään, vaikka vaihtui tämä laskutusyhtiökin.

    • hgjhgjhgnn

      sama homma :D

    • ssdjskdjsk

      Hämmästyttävän samanlainen sivustoratkaisu Tulosperinnällä verrattuna Union Kapitaliin. Varmaan BF, UK ja TP ovat samojen tyyppien pyöritystä.

      • huono kokemus

        noista puljuista kandee sitten pysytellä visustu erossa, toivottavasti kukaan ei erehdy noilta vippaamaan


    • reer2

      Ja taas! Tammikuussa kirjoitin tuosta turhasta maksumuistutuksesta, sieltä vastasivat valitettuani että homma on NYT kunnossa.
      No ei ihan näköjään ole. Tänään tuli sitten maksuvaatimus.

      Siis kaksi kertaa ovat jo sanoneet, että asia on kunnossa ja maksut ovat saatu. Ja silti tällaista p e r s e i l y ä. Onko siellä jotain lukihäiriöisiä olmeja töissä vai mikä mättää, ei voi enää kyllä tajuta.

      • kfjfefervv

        Hyvä ihminen, tee valitus noista.. Niitä kun useampi tekee, niin alkaa se kuluttaja-asiamieskin noihin ottamaan kantaa.

        Miksi katsotte vaan sivusta, kun se äijä siellä vaan kusettaa??


    • reer2

      Niin aion nyt tehdäkin.

    • reer2

      Tai toisaalta, taidan vielä miettiä asiaa. En voi kaikkea vieläkään TAJUTA, mutta odottelen, jos homma NYT olisi kunnossa.

      • reer2 (se alkup.)

        Sinähän se välkky tyyppi olet, ihan osasit nimimerkkini kopioida.
        No mutta et ehkä olisi osannut tehdä valitusta, kuten minä olen tehnyt, niinkuin edellä sanoinkin.


      • Saitko muuten
        reer2 (se alkup.) kirjoitti:

        Sinähän se välkky tyyppi olet, ihan osasit nimimerkkini kopioida.
        No mutta et ehkä olisi osannut tehdä valitusta, kuten minä olen tehnyt, niinkuin edellä sanoinkin.

        maksumuistutuksen jostain vanhemmasta jutusta vai sen jälkeen otetusta lainasta, kun Tulosperintä tuli laskuttajaksi( 13.1.2014)?


      • reer2
        Saitko muuten kirjoitti:

        maksumuistutuksen jostain vanhemmasta jutusta vai sen jälkeen otetusta lainasta, kun Tulosperintä tuli laskuttajaksi( 13.1.2014)?

        Vanhemmasta, mutta Tulosperintäkin kusi homman kanssa. Kaksi kertaa ilmoittivat, että asia kunnossa, mutta silti tuli vaan uutta maksukehotusta.


      • Saas nähdä
        reer2 kirjoitti:

        Vanhemmasta, mutta Tulosperintäkin kusi homman kanssa. Kaksi kertaa ilmoittivat, että asia kunnossa, mutta silti tuli vaan uutta maksukehotusta.

        saanko minä pian maksumuistutuksen. Tuloseperintään maksuni päivittynyt jo viime viikolla/ soitin ja varmistin), mutta BF_ään ei päivity millään...


    • 1+9

      Mitä helvetin firmoja nämä ovat, kun eivät vastaa sähköposteihin??!!!!

      Onko tämä tulosperintä ja BF samaa puljua?

      • Tulosperintä vastaa

        puhelimeen.

        BF ei vastaa mihinkään.

        Tosi hyvä firma...


    • 7+17

      Mikä helvetin juusto se tälläisia kyselee????!!!!!

      Onko täää juusto sama kuin 9 12 ja 3 14 tai 5 6?

      • 15+7

        Juudas hiljaa!!!


    • mimimiml

      Niin minullekin tuli tulosperinnasta tammikuulla uhkalasku ja lähetin sähkärissä kaikki tilinumerot, viittenumerot,arkistointinumeroineen mustavalkoisella että olen maksanut jo ajat sitten. Nyt sitten sama putikki eli Blu F on asialle laittanut OK perinnän. Jälleen lähetin kaikki tietot ja lähetin myös Blu:lle. OK:sta lupasit selvittää mutten usko, Kohta jälleen joku muu perntätoimisto lähettää laskun, Käsittämätön että montako perintätoimistoa se Blu käyttää???

    • räjähdänkohta

      Ei kukaan nyt sattus muistaa käyttääkö tulosperintä laskutuksessa omaa nimeään? mielestäni jo maksetut laskut on hukassa ja koitan löytää nettipankista jotain informaatiota siitä, että ne on maksettu.

      Sekoittaa pakkaa, kun kesken oman perintäasiani, bluefinance vaihtoi ok-perinnän tuohon tulosperintään. ok-perinnän kanssa pystyi tekemään yhteistyötä ja olivat vielä asialliasiakin. Nyt tulosperinnältä ei vastata, menee vaan vastaajaan. Silti kehtaavat laittaa viestiä, että takausvelka maksamatta ja menee ulosottoon jos en maksa heti.

      • 6+15

        Älä huolehdi takausvelasta.. Se ei mene ikinä ulosottoon, eikä siitä voi mennä luottotiedot ennen oikeudenpäätöstä, ja nekin silloin, jos sinut todetaan velalliseksi.

        Ilmoitat vaan heille, että se on laiton kulu. Niin tein itsekkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe