Mä vihaan tätä pauketta

vihaan raketteja

Täällä rytisee jo kun viipurissa.
Porukat paukuttaa tässä tiheasti rakennettun taloalueen väleissä ( rivi- ja omakotitaloja)

Jokaisella lellityllä aivottomalla kakarallakin on kassillinen paukkuja ja venhemmat ovat maistissa. Isännät uhoaa kuin rajasodassa miten upeaa on kun ryskyy.

Täällä on kamala ruudinkäry ja tää ryske pahenee keskiyötä kohden.
Se kuuluu sisälle, eikä korvatulpatkaan auta.

Jos menee ulos pitää olla turvavarusteet mukana koska naapurin kakarat ovat ulkona keskenään paukkujen kanssa, ja ohikulkevia on kiva kiusata.

Silloinn kun asuttiin keskustassa, kaikki räiski siinä talojen välissä ja niitä lenteli ihmisten parvekkeille. Asukkaat joutuvat pakenemaan asunnoistaan sen ryskeen takia. Kissat ja koirat pelkää, eikä perheen pienimmät pysty nukkumaan, vanhukset säikkyi.

En ole ikinä tajunnut, miksi kuka tahansa saa räiskiä missä tahansa.
Miksi ei voi mennä edes noille kentille ja aukeille ampumaan, kerran niitäkin täällä on?!!??!?

Juuri siksi: kakarat ei tajua ja aikuiset ovat maistissa (eivät tajuaisi silti, kun kerran "MEILLÄ OLI SENTÄÄN VARAA OSTAA NIKO-PETTERIlle isot paukut")

MÄ VIHAAN NÄITÄ RAKETTEJA.

9

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella kypsä

      Miten tän saa loppumaan?

    • idirgforgtrorr

      Toivon että jokaiselta raketin sytyttäneeltä katkeaa sormet NYT , palaa silmät ja katkeaa jalat, letti syttyis palamaan ja se sais rakettikammon lopun ikäänsä.

    • Laittomiksi

      Kansalaisaloite: uudenvuoden raketit laittomiksi.

      Siitäpä saatte, kun ette menneet kauemmaksi paukuttelemaan.

      • veetuttaa

        Niinpä. Paviaanin persreikää vaan kaikille paukuttelijoille.


    • Mä en jaksa

      Tätä on kestäny jo reilu KUUSI TUNTIA ja lisää on tulossa.

      Milloin tää loppuu?!?!?
      Mua oksettaa tää jyske ja järkyttävä ruudin käry.
      Taas tulee otsoaukkoa ja kansa on ansainnu sen.

      Lentäkoon paukuttelijat vaikka aukosta ulos.

      • Mä EN jaksa tätä

        Siis mullahan on ollu jo reilu KUUSI tuntia vuoroin Peltorit ja vuroin musiikkikuulokkeet päässä ja toi jyske tulee ihan täysillä läpi.

        Reilu 10 minuuttia sitten ulkona piti pitää sormia korvilla, se melu oli järkyttävä.

        Jos noi paukuttelis jossainyhteisesti sovitulla kentällä, pois asutuksesta niin mua ei haittais, mutta kun tää on ihan villiä sikailua.


    • MSM83

      Aina ruudin tilalle voisi vaihtaa TNT:n, pienemmilla panoksilla voi maaseudulla raivata kivikkoa tai räjäyttää vittumaisen naapurin ojarumpu.

      • Kerralla pois

        Harkitsin tänää aivan samaa. Eikä vain ojarumpua.


    • Kiinarit parhaita

      Hei vaikka olenkin vasta 15 en ole lellitty ja meillä ei ole paljoa rahaa mutta olen säästänyt tosi paljon eri asioihin niin 50e ei paljoa tunnu kun tuhlaa. Ja ammun paukut huolellisesti eikä vanhemmat ole juovuksissa! joten se turpa kiinni teidän takia ne vielä kielletään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe