Meni nauruksi

miinusta piisaa

Niin. Hain sitten uusia laseja ja linssejä eräästä silmäputiikista, jossa olenkin asioinut muutaman vuoden.
Siinä tuli sitten lomailut sun muut jutuksi sen linssijohtajan kanssa.
kerroin kuinka monta etelän lomaa on näihin mennyt..

Linssijohtaja räjähti nauruun ja sanoi " älä vaan yritä edes mennä Tallinnaan hakemaan, koska sun näkö on niin huono"

toinen on - 6 ja toinen -5

En maininnutkaan Tallinnaa, vaan noin ympäri pyöreästi juttelin.
Tottakai se mollasi, jotta ostaisin siltä kaikki.
Mutta se ylimielinen nauru ja alentuva lause miinuksista teki pahaa.

15

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulutus kunkku

      Vaihda liikettä.

    • virolaiset osaavat

      Niin todella uskottavaa, ettei muka Virossa osattaisi tehdä voimakkaita laseja. Kuinka tyhminä suomalaiset "linssijohtajat" oikein asiakkaitaan pitää? Kyllä se onnistuu linssien teko virolaisilta, venäläisiltä, kiinalaisilta, jenkeiltä...... ei se ole mitään avaruustiedettä. Parhaat lasit olen saanut aina netistä tilaamalla n. sadalla eurolla.

    • miinusta piisaa

      Niin. Siinä samassa tein päätöksen kun ne uudet lasit nenälleni lykkäsin, jotta en koipiani kyseiseen putiikkiin pistä.

      Enkä lompsaa aukase. :D

    • ei paha vielä

      -6 ja -5 ei ole vielä edes kovin pahat arvot. Kaverilla on jotain -14, siis ihan oikeasti.

    • miinus

      Mulla -13 ja toisessa -12.75 ja hajataittoisuus ja ikänäkö vielä siihen päälle. Eipä tosiaankaan naurata.

      • Kysyjä

        Oletko selvittänyt laserleikkauksen mahdollisuutta ?


      • linss

        Kuinka olet pärjännyt laseillasi,,itselläni liki samat lukemat ja optikot eivät saa millään kunnollisia istuvia laseja vaik ei hajataittoa eikä ikänäköäkään laitettu,,,aina vääntää ja vetää millon minnekkinpäin silmiä ja olen huomannut että optikot näissä asioissa aika taidottomia,,,myydään vaan linssejä ja rahat pois ,,vastuuta ei oteta vaikka asiakas varmasti tietää vuosien kokemuksella onko linssit hyvät silmillä vaiko ei,,,pitäisi löytää kunnon optikko joka TODELLA on ajantasalla ja ammattitaitoinen,,eikä myydä vaan myymisen ilosta!!!


    • pilkattu

      Vastaavia kokemuksia optikoista löytyy. Aikoinani myös törmäsi tosi ikävään optikkoon, jolta tilasin silloiset silmälasini yli 20 miinusta. Kun olin jo ovella poistumassa, kuulin kuinka optikko teki jo linssitilausta puhelimessa naureskellen ja tokaisi että, kyllä siinä hiontalaite vinkuu, kun näitä linssejä hiotaan!
      Ne oli viimeiset silmälasit siitä liikkeestä. Oli muuten Instrumentarium Oulussa.

      • foureyes

        Oliko sinulla oikeesti -20 lasit? Mitä näit ilman laseja. Kerrotko..


      • pilkattu
        foureyes kirjoitti:

        Oliko sinulla oikeesti -20 lasit? Mitä näit ilman laseja. Kerrotko..

        Likinäköinen näkee ilman laseja kaiken minkä muutkin, jos esineet tuodaan tarpeeksi lähelle. Siis tuohon ihan nenän eteen. Kauas ei sitten ilman laseja paljoa erota. Kaikki on sellaista sumuista ja epäselvää. Eipä sitä osaa muuten kuvailla.


      • foureyes
        pilkattu kirjoitti:

        Likinäköinen näkee ilman laseja kaiken minkä muutkin, jos esineet tuodaan tarpeeksi lähelle. Siis tuohon ihan nenän eteen. Kauas ei sitten ilman laseja paljoa erota. Kaikki on sellaista sumuista ja epäselvää. Eipä sitä osaa muuten kuvailla.

        Aivan kauheaa että optikko laskee leikkiä asiakkaan näöstä, siis. En tiedä oletko miea vai nainen. Minusta vahvat miinuslasit kaunistavat naisen kasvoja. Itse olen nelikymppinen mies ja olen aina halunnut vahvoja laseja. Minulla n. -4D.


      • ei saakeli
        foureyes kirjoitti:

        Aivan kauheaa että optikko laskee leikkiä asiakkaan näöstä, siis. En tiedä oletko miea vai nainen. Minusta vahvat miinuslasit kaunistavat naisen kasvoja. Itse olen nelikymppinen mies ja olen aina halunnut vahvoja laseja. Minulla n. -4D.

        Olet aina halunnut vahvoja laseja? Oletko hullu?


      • likinäkö
        ei saakeli kirjoitti:

        Olet aina halunnut vahvoja laseja? Oletko hullu?

        Minäkin tykkään naisista joilla on vahvat lasit. Ei ole väliä onko miinusta tai plussaa. Minä myös haluaisin vahvat lasit. Mitä paksummat sitä paremmat. Olenkin ostanut lasit vaikka en oikeasti edes tarvitse. Olen myös harkinnut paksujen lasien hankkimista. Olen harkinnut myös vahvoja plus laseja, omaksi iloksi.


    • Haarapääsky

      Eikö tuo ole provosointia...mitään muuta .

      • Hdhdhdh

        Kannattanee vaihtaa liikettä helvetin äkkiä. Itselläkin Suomen optikoista erittäin paska maku jäänyt suuhun. Ehkä jossain osataan paremmin huomioida myös asiakas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe