mikä on teleOne.fi

JaskaPorista

otsikossa kysymys

79

6008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+3

      Vaikuttaa kovasti web-sivun osoitteelta.

      • pot.mahd.kyl

        Saattaa olla kuitenkin jotain muutakin. Esimerkiksi **rkkokauppa.com:illa on webbisivujen lisäksi myös oikeaa toimintaa.

        Tele viittaisi vanhanaikaisiin viestintävälineisiin. Niihin joita käyttämällä keskuksen työntekijät (usein naisia) tiesivät lähiseutujen telefoonia käyttävien asiat. Onneksi silloin ei ollut NSA-urkintaa ja vastaavaa, joten tietovuodot pysyivät yleensä yhden pitäjän alueella.

        One taas muistuttaa englannin sanaa yksi, jota käytetään monesti laskentaan liittyvien ominaisuuksiensa lisäksi korostamaan jonkun asian paremmuutta, koska kilpailuissahan se on yleensä tulosluettelon kärkisijan järjestysnumero.

        Loppuliite .fi kuvastaa tottakai suomalaisuutta parhaimmillaan, koska sana "teleOne.fi" sisältää kaikki räikeimmät oikeinkirjoitukseen kuuluvat virheet.

        Vastausehdotukseni: kaikkein vanhanaikaisin suomalainen (firma)?

        --
        ** = Ve


    • 9+2

      Se on semmoinen firma, joka laskuttaa sulta 4€ vahvisusviestistä, jos meinaat ottaa vippiä Orkiasta.
      Pikavippeihin ei pitäisi kuulua enää maksullisia tekstiviestejä, mutta näyttää kuitenkin totuus olevan toinen...

      • niinseons

        pienien vippien päälle tulee kalliit laskut puhelinpalvelusta. itselle alle 200 euron vippeihin lähes 200e kuluja päälle teleonesta. eräpäivänsiirrot jne. sairasta. mutta laillista.


      • Ei ole
        niinseons kirjoitti:

        pienien vippien päälle tulee kalliit laskut puhelinpalvelusta. itselle alle 200 euron vippeihin lähes 200e kuluja päälle teleonesta. eräpäivänsiirrot jne. sairasta. mutta laillista.

        laillista,


      • Menossa orgiat
        niinseons kirjoitti:

        pienien vippien päälle tulee kalliit laskut puhelinpalvelusta. itselle alle 200 euron vippeihin lähes 200e kuluja päälle teleonesta. eräpäivänsiirrot jne. sairasta. mutta laillista.

        Kuluttajavirastoon kun otat yhteyttä, paljastuu, ettei vaikuta lailliselta, kai?


    • JaskaPorista

      Sai sitten maksaa noista tekstiviesteistä kun Orkiasta otti...
      Eikös lain mukaan ei saisi maksaa tekstiviestit enääään pikavipeistä???

    • PatelaVeska*

      Eli sinne kuluttajavirastoon vistiä laittomuuksista.

      • väärä osoite

        Kuluttajavirastoa ei kiinnosta laittomuudet , ne kiinnostaa poliisia


    • JaskaPorista

      Onko mahdollisuus saada rahoja takas mitä tuonne puljuu on joutunut maksaa tekstiviesteistä?
      Tekeekö poliisit asialle mitään tai kuluttasiamies...?

      • 6+18

        Lähetibn äsken viestin valvovalle taholle (Etelä-Suomen Aluehallintovirasto) sekä finllaina, Orkia, glee ja pari muuta kotipaikan mukaan Helsingin poliisille.

        Suosittelen samaa muillekin.


    • 10+8

      Kaiken lisäksi tällaisen omalla laskulla laskuttavan operaattorin olemassolosta ei vissiin missään mainita? Ainakaan ENNEN sitä hyväksymisnapin painamista.

    • mr_w1

      No jos omalla laskulla laskuttaa ja ei saisi niin ei varmaan vie minnekään oikeuteen eikä voi siellä voittaa niin sit kai teleone-laskulla voi sytyttää takkaa

    • pettyny2

      Joo... Otin Finnlainasta vipin 30e, Ensin jouduin maksaan takaajalle: "Servipro" 30% = 9ekuu. Sitten teleonelta tulee lasku, että oomme tehny TOISTAISEKSI voimassa olevan sopimuksen, maksaa 4e/jokavitun kk.

      Myös ku lainaehtoi lukee, ni kaikki asioinnit, olit oikees tai vääräs, maksaa sulle! Esim. jos maksat LIIKAA, ni alle 7e ei palauteta ja sen jälkee joudut maksaan 7e siitt, et maksoit liikaa. Kertoo aika paljon ko. yritysten toiminnasta.

      Eli nyt kolmenkybän laina tuli maksaan 43, eli korkoo 43,33%!!!!!!!!!

      • petty2

        ...ainii ja maksoin bäkkii seuraavana päivänä...


      • Pe*kele!!!!

        Niin, ja se ei ollut vuotuista korkoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • ????

      eli ottaako teleone joka kuukausi 4euroa vaikka olisit lainan maksanut pois?

      • Kohta loppuu otot

        Ei ota.


      • v*ttuuntunu

        No kyllähän tuo siltä vaikuttas että ottaa ja vähä enemmänki. En oo ottanu minkään näkösiä vippejä kolmeen kuukauteen ja silti satelee 25-93e laskuja. No jätin sit maksamatta ku en osannu yhistää et mistä ne on. Tänään sit tuli viestii et se requisita ilmottaa asiakastieto oy:hyn.
        Perseestä tollane -.-


      • sanaton
        v*ttuuntunu kirjoitti:

        No kyllähän tuo siltä vaikuttas että ottaa ja vähä enemmänki. En oo ottanu minkään näkösiä vippejä kolmeen kuukauteen ja silti satelee 25-93e laskuja. No jätin sit maksamatta ku en osannu yhistää et mistä ne on. Tänään sit tuli viestii et se requisita ilmottaa asiakastieto oy:hyn.
        Perseestä tollane -.-

        mulle kävi samoin, mulle tulee joku kolme laskua ja en ole ottanut mitään pikavippiä?? nähtävästi sain maksuhäiriömerkinnän?
        mahtavaa.. olin juuri halunut hakea autolainaa...
        en tiiä pitääkö itkeä vai nauraa....
        katoin yhtä laskua tarkemmin, siinä luki jotain ihan omituista ja että alkuperäinen summa 9e nyt ku myöhästy niin melkein 60e?
        Onko tuo jo niinku liikaa?
        en ymmärrä


      • ugahugah
        sanaton kirjoitti:

        mulle kävi samoin, mulle tulee joku kolme laskua ja en ole ottanut mitään pikavippiä?? nähtävästi sain maksuhäiriömerkinnän?
        mahtavaa.. olin juuri halunut hakea autolainaa...
        en tiiä pitääkö itkeä vai nauraa....
        katoin yhtä laskua tarkemmin, siinä luki jotain ihan omituista ja että alkuperäinen summa 9e nyt ku myöhästy niin melkein 60e?
        Onko tuo jo niinku liikaa?
        en ymmärrä

        tuliko perinnästä requisita. kirje tule perinnästä ei vielä maksuhäiriömerkin. kysy laskun alkuperä maksa riitauta sitten kkvltä jos aiheeton. saatpa sen autos


      • jopas
        ugahugah kirjoitti:

        tuliko perinnästä requisita. kirje tule perinnästä ei vielä maksuhäiriömerkin. kysy laskun alkuperä maksa riitauta sitten kkvltä jos aiheeton. saatpa sen autos

        ei ole tullut perinnästä, se onkin outo homma, tuli asiakastiedolta (se missä ne merkinnät näkyvätkin)
        siinä luki että ensinmäinen merkintä tullut, pvämäärä, keneltä Requisita.
        eli mut tapauksessa teleone jne. nyt tulee sähköpostiin lisää, joku 4-5 kerralla, enkä ymmärrä vielläkään mikä on ongelma, vaatii minulta, 80e, 40e, 30e, mutta mistä moiset summat?
        joo pitää selvittää asia,

        onko kenellekkään muulle tullut merkintää?


      • ugahugah
        jopas kirjoitti:

        ei ole tullut perinnästä, se onkin outo homma, tuli asiakastiedolta (se missä ne merkinnät näkyvätkin)
        siinä luki että ensinmäinen merkintä tullut, pvämäärä, keneltä Requisita.
        eli mut tapauksessa teleone jne. nyt tulee sähköpostiin lisää, joku 4-5 kerralla, enkä ymmärrä vielläkään mikä on ongelma, vaatii minulta, 80e, 40e, 30e, mutta mistä moiset summat?
        joo pitää selvittää asia,

        onko kenellekkään muulle tullut merkintää?

        minulloa on kans päällekkäisyyttä toimeksiantajan puolelta laskun siirtyessä perintään ja kun maksat laskun siirtymä vaiheessa perintään jää tiedonsiirrossa aukko mistä muodostuu epäselvyyksiä mitä on maksettu mikä on korkokulut.

        Merkinnät olen välttänyt pitämällä yhteyttä toimeksiantajaan suoraan tai kotisivuilta käsin sekä perintään ollut yhteydessä samaan aikaan.
        Eli selvittänyt laskut korot kulut. Enkä käynyt riitelemään niiden kanssa.

        Kannattaa alkaa lopettelemaan vippailut sekä limiittiluottojen käyttäminen kokonaan JOS mahdollista. Kovin helposti sotkeentuu ja ulkopuoliset takaukset puhelinkulut ym tekevät asioidenhoitamisen entisestään vieläkin epäselvemmäksi kun nää aikaisemmat ennen 16.2013 vipit.

        Lainailu on riskiä hommaa nyt heij olkaa varuillaan


      • 9+9
        jopas kirjoitti:

        ei ole tullut perinnästä, se onkin outo homma, tuli asiakastiedolta (se missä ne merkinnät näkyvätkin)
        siinä luki että ensinmäinen merkintä tullut, pvämäärä, keneltä Requisita.
        eli mut tapauksessa teleone jne. nyt tulee sähköpostiin lisää, joku 4-5 kerralla, enkä ymmärrä vielläkään mikä on ongelma, vaatii minulta, 80e, 40e, 30e, mutta mistä moiset summat?
        joo pitää selvittää asia,

        onko kenellekkään muulle tullut merkintää?

        EI tollasesta VOI TULLA merkintää !!! Marssikaa nyt jumaliste lähimmälle poliisilaitokselle todisteiden kanssa ja vaatikaa asiakastietoa poistamaan tollaset !


      • ugahugah
        9+9 kirjoitti:

        EI tollasesta VOI TULLA merkintää !!! Marssikaa nyt jumaliste lähimmälle poliisilaitokselle todisteiden kanssa ja vaatikaa asiakastietoa poistamaan tollaset !

        jos 9 euronen muuttuu 6 kymppiseksi on jotain virhettä jossain. Ei laskut voi tulla täysin pimennosta ettei asian omainen saa tietää laskusta ennen asiakastietoon merkinnän hakemista.

        Elkää vehkeilkö vippien kanssa. Vipit oli ennen tavallisia vippejä kuin kaverilta korkon kanssa. Nyt ne puilla puskilla korkojenkin puolesta.


    • JaskaPorista

      Voikohan mistään saada takaisin teleone.fi:lle maksettujen laskujen rahoja?
      Tässä on kysymys periaatteesta vaikka olisinkin se 50cnt "väärä tuote"
      30€ pulittanut jo tuonne tekstiviesteistä... no kuka käskee vippejä ottaa????

      • jussi7

        Ei roistoilta saa mitään takaisin, joudut vain maksamaan lisää jos yrität ottaa heihin yhteyttä. Huomaa, että koko systeemi on lakimiesten rakentama.


    • Otinselkoa

      Menkää sivulle Teleone.fi/extranet, josta voitte siis kirjautua. Sieltä näkyvät laskujen eroittelut, joissa on jopa järkeä. Kaikki siis ok. Irtisanominen on tietysti eri asia, mutta eiköhän siellä neuvota myös siitä. Kyseessä siis Suomen Rahoitusyhtiön sivubisnes, laillisuudesta en tietoa...

    • eksynyt1

      Hei, minä otin Orkiasta 20 tai 30 euron vipin, servipro takasi, joten maksoin vipin ja Serviproolle takauksesta. - Ok.
      Viime ja tässä kuussa TeleOnesta tullut 15 euron lasku, miksi?
      Mä en ymmärrä edes mikä tuo firma on ja miksi se pommittaa mua noilla laskuilla. Kummatkin laskut olen maksanut.

      Kiitos, jos joku vastaa.

      • juuh

        se voi olla viivästyneestä maksusuorituksesta... siirto 15E on olemassa. Ne on jokatapauksessa jotain kuluja puhelinpalvlun käytöstä, en tiije
        Sä ole maksanut Orkiolle sekä takaus Sepolle mut näiden vehkeilyissä on kolmantena Heikkinä TeleOnet ja perintää hoitelee kuulopuheiden mukaan joku ... Jaffa


    • Kusetusyritys

      TeleOne on perseestä, en varmaan maksa sinne centtiäkään!

    • tönkäviitonen

      TELE ONE, ORKIA, FINLAINA.Huijareita kaikki.Otin 30 euron lainan , tulimaksamaan yli 90 euroa.Maksoin kaikki päästäkseni niistä eroon .Nyt tulee jatkuvasti 20 ,30 euron lainatarjouksia.Ne on vain syöttejä, että pääsisivät taas rokottamaan.Ei tommoset summat mitään kunnon lainoja ole.Lainaa saan kyllä muualtakin, että tyhmyydestä sain maksaa.ÄLKÄÄ IKINÄ OTTAKO NÄILTÄ HUIJAREILTA LAINAA!

    • masassa8

      Domain vanha ja vanhenee teleone jaservipro PIPA BUSINES OY osoite

      • huijatuksi tullut

        Samanlaiset huonot kokemukset. EI lainaa TELEONE, ORKIA, FINLAINA, GLEE, SUOMEN RAHOITUSYHTIÖ. Täydellistä HUIJARIMEININKIÄ, joka ei kestä päivänvaloa. Aion ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.


    • repe21243

      Täällä ei ole kukaan tuttuni minut mukaan lukien tullut huijatuksi https://www.lainasto.fi/ päinvastoin loistavaa ja joustavaa asiakaspalvelua.

    • ärsytys..

      Minulle tuolta TeleOne firmasta tulee laskuaj, vaikka en yhtään ainutta vippiä ole mistään ottanut, sähköpostia laittanut kahteen kertaan, tänään toinen, että josko saisi jonkinlaisen erittelyn palveluista mitä tilattu,
      Yhtään laskua en aioi kyseinseen firmaan maksaa, ennen kun saan mustaa valkoisella, tilatuista palveluista!

      • Sergei

        Minullekin tänä aamuna 0,5€ lasku sähköpostiin ja teksti
        Viestillä! Ainuttakaan vippiä tms en ole ottanut yli 2 vuoteen!
        Vituttaa tommoset!! Mikäs siinä jos ois aiheellinen mutta en todellakaan ole käyttänyt heidän "palvelujaan"!!
        Joutuukoha ite käymää heiltä perii rahaa.. Vittu!


      • vihainen1
        Sergei kirjoitti:

        Minullekin tänä aamuna 0,5€ lasku sähköpostiin ja teksti
        Viestillä! Ainuttakaan vippiä tms en ole ottanut yli 2 vuoteen!
        Vituttaa tommoset!! Mikäs siinä jos ois aiheellinen mutta en todellakaan ole käyttänyt heidän "palvelujaan"!!
        Joutuukoha ite käymää heiltä perii rahaa.. Vittu!

        Ole varovainen ja maksa se lasku... tein virheen nyt maksuhäiriömerkintä (2vuotta) 6e laskusta.
        kävi just tolleen kun sulla.. sinne meni auto ja tuleva loma..
        kiitos teleone....
        Ainiin pankkiin mulla ei ole asiaa 2 vuoteen... jostain ****** kun teleone


      • 9+9
        vihainen1 kirjoitti:

        Ole varovainen ja maksa se lasku... tein virheen nyt maksuhäiriömerkintä (2vuotta) 6e laskusta.
        kävi just tolleen kun sulla.. sinne meni auto ja tuleva loma..
        kiitos teleone....
        Ainiin pankkiin mulla ei ole asiaa 2 vuoteen... jostain ****** kun teleone

        Sen perusteettoman merkinnän saa pois ! Aloita menemällä poliisin juttusille ja sitten asiakastiedon juttusille. Toi vaikuttaa jo täysin rikolliselta touhulta


    • jarpppp

      YRequisita/Orkia/Glee/Siljalaina/Teleone, samaa puljua kaikki, eivät ole koskaan laittaneet maksuhäiriö merkintää kenellekään, eivätkä asioita vie ulosottoon, koska tietävät että jokainen asia kaatuisi oikeudessa laittomiin kuluihin (mm. sopimussakko, lainan uudelleen takaus, tekstiviestikulut ym.).

      Uskokaa hyvät lukijat, että nämä puljut eivät häiriömerkintää laita, vaikka kuinka moni kirjoitus(puljun omia kirjoittajia) niin väittäisi.

      Mikäli saatte uhkailuviestejä, niin pyytäkää välitöntä lopettamista ja tehkää asiasta kuluttajavirastoon valitus. Kaavake löytyy kuluttajaviraston sivuilta.

      Tämä teksti on totuus, vaikka kuinka moni(puljun omat kirjoittelijat) tulisi vielä kirjoittelemaan alle muuta.

      Olkaa huoleti, laittomia kuluja ei tarvitse koskaan maksaa. Onneksi.

      Ex-vippaaja

      • sinisilmä

        SAIN merkinnän.
        Mitä mun pitäisi tehdä, olen muutenkin pahasti masentunut koko ajan työssäkäyvä, liian vähän tienaava nuori aikuinen.

        Minne tässä voi enään mennä?

        Kaikista hauskinta en tiennyt että merkinnän voi saada tost noin vain, luulin että tulee esim. käräjäoikeudesta haaste tai ulosottovirastosta viimeinen maksukehoitus, mutta ei. Tulee sieltä asiakastieto p*****ta että "onneksi olkoo sinulla on merkintä"
        kun avasin sen kirjeen olin niin vihainen ja murtunut..
        Olin tapellut viimeisen puoli vuotta käräjäoikeudesta tulleesta haasteesta (muutamasta) joiden yhteis summa oli 4 tuhannen paikeella, mieheni auttoi minua ettei vaa saada se merkintä tai ulosotto, kaikki meni hyvin saatiin maksettua ja kaikki oli ohi...
        sitten tuli toi v***** kirje.. ja kaikki se vaiva mitä me nähtii puolivuotta oli mitätöntä...
        Mun oli tarkoitus vaihtaa autoa uudempaan koska nykyisestä onnistuu saamaan vain tän vuoden puolella jotain käsirahaa.. mutta sinne meni...

        en ole kertonut miehelleni.. en pysty, kaiken sen jälkeen mitä hän on tehnty auttaaakseni mua, olin luvannut sille sen auton mun syntymäpäivän jälkeen, syntymäpäivään on 11pvä.. sitten hän alkaa kyselee.
        On se kauheeta elää valheessa..
        uskon että siinä vaiheessa pitää peruuttaa kaikki hää suunitelmatkin..

        En tiedä mitä tehdä.


    • Todellista huijausta

      Joka ikisen lainaajan pitää viedä asia kuluttaja-asiamiehelle tai poliisille ko. firmaryppäästä.

      Tällaiseen huijarimeininkiin en ole koskaan törmännyt.

      Joukolla laitetaan vastuuseen vedättäjät niin onnistutaan. Kenenkään ei pidä epäröidä.

    • kusetus

      En ottanut pikavippiä mutta silti tuli viesti kiitos rekisteröitymisestä Teleoneen

    • laskutettu

      Itsekin sain 5,5€ laskun vaikka en ole mitään vippiä edes ottanut. Hyvä tietää ettei kannata/pidä maksaa, muuten olisi vituttanut. Kiitos paljon suomi24, harvoin kiitän tätä palstaa =)

    • kusetusta

      En sentään ole vielä saanut laskuja. Tuleeks ne laskut sähkösesti vai kirjeellä? Onko varma että ei voi saada maksuhäiriömerkintää?

    • että sellanen maksu

      yrittivät periä 0,5€ virheellisestä tuotteesta ja rupesin tivaamaan että mikä tämä on niin 5 sähköpostin jälkeen sain tiedon että olen laittanut virheellisen viestin heidän palvelunumeroon 16135 7.7 klo 16:45 ......
      selasin saunalahden puheluerittelyä että löytäisin kyseisen viestin mutta en löytänyt. taas jatkui s-postikeskustelu asiasta asiakaspalvelun kanssa ja tämmöinen vastaus tuli viimeiseksi
      Hei,

      Kiitos yhteydenotostanne.
      Tällä kerralla poistetaan kyseinen lasku järjestelmästämme Teidän ajan ja meidän resurssien säästämiseksi.
      Tulevaisuudessa pyytäisimme perehtymään tekstiviesti ohjeisiin.


      Ystävällisin terveisin,

      Teleone asiakaspalvelu
      www.teleone.fi

    • mörkö

      Lopettakaa kaikki ottamasta pikavippejä :Orkia,Ottoraha,Finnlaina,Siljalaina,Glee.Samalla loppuu myös teleonen kynimiset.Kaikki kuuluvat samaan ketjuun.Eikö tosiaan rosvoja saada kuriin(muuten kuin tappamalla)???

      • Raivo Viin 40%

        Minä joskus erehdyin ottamaan Orkiasta vippiä. Sitten tulin järkiini ja laitoin kiellon, joka ihme kyllä oli ilmainen.
        Sen jälkeen ei ole puhelimeen tullut lainatarjouksia, Luojalle kiitos!
        Että te, jotka olette vielä tekemisissä Suomen Rahoitusyhtiön puljujen kanssa, ilmoittakaa viestiä viranomaistaholle, jotta lopuu ketkuilu.
        Vipsterin touhu on ollut siistiä "Orgioihin" verrattuna.


      • Exsu
        Raivo Viin 40% kirjoitti:

        Minä joskus erehdyin ottamaan Orkiasta vippiä. Sitten tulin järkiini ja laitoin kiellon, joka ihme kyllä oli ilmainen.
        Sen jälkeen ei ole puhelimeen tullut lainatarjouksia, Luojalle kiitos!
        Että te, jotka olette vielä tekemisissä Suomen Rahoitusyhtiön puljujen kanssa, ilmoittakaa viestiä viranomaistaholle, jotta lopuu ketkuilu.
        Vipsterin touhu on ollut siistiä "Orgioihin" verrattuna.

        Millä lailla laitoit eston viestittelylle? Kaipaan neuvoja kiperästi kuten muutkin ihmiset täällä palstalla. Tällä hetkellä omalle 20 euron pikavipille jonka otin ettei lähipankkiin tarvitse ajaa 22km suuntaansa tuli 46 euron teleone lasku enkä opiskelijana pysty näitä mahdollisesti kuukausittain ilmestyviä parinkympin laskuja kauaa makselemaan.
        Te jotka ilmoititte poliisille niin ilmoittitteko rikosilmoituksen vai sähköpostin kautta?


      • Raivo Viin 40%
        Exsu kirjoitti:

        Millä lailla laitoit eston viestittelylle? Kaipaan neuvoja kiperästi kuten muutkin ihmiset täällä palstalla. Tällä hetkellä omalle 20 euron pikavipille jonka otin ettei lähipankkiin tarvitse ajaa 22km suuntaansa tuli 46 euron teleone lasku enkä opiskelijana pysty näitä mahdollisesti kuukausittain ilmestyviä parinkympin laskuja kauaa makselemaan.
        Te jotka ilmoititte poliisille niin ilmoittitteko rikosilmoituksen vai sähköpostin kautta?

        Lähetät puhelimestasi viestin ESTO numeroon 16135.
        Eli tarkoittaa myös sitä, ettet yhtiön mistään vippaskonstipaikasta saa vippiä.
        Minä en todellakaan tarvitse kyseisistä puljuista mitään, että esto voi vapaasti toimia lopun ikääni.


    • suotana

      Palvelun voi lopettaa sähköpostilla tai tekstiviestillä. Hemmetti ku on maksanu 30e lainan sekä 9e jostai takaajasta niin sähköpostiin ilmestyykin tämä teleone laskuineen.

      • wicked mind

        Olen ihmetellyt samaa. tuo teleone on kolmas osapuoli ? niiden extranetistä saa katsella käytettyjä palveluita.

        Olen harkinnut ottaa käyttöön omaluottotieto merkinnän kun epäilyttävää liikehdintää on sielä täällä. Se suojaa jos itse on joskus varomaton ja antaa ne paperin minkä voi toimittaa valitsemilleen tärkeille palveluille.


    • kylex

      Niin millä vitulla tuosta paskafirmasta pääsee eroon? Ei näytä olevan firma edes ennakkoperintärekisterissä.

    • fjeiswjfreiw

      Minulle tuli haaste riita-asiassa tältä Requisita Oy:ltä. Olen mennyt varmaan ottamaan joskus Orkiasta lainan, enkä ole maksanut tätä jotain mobiilipalvelumaksua sitten ajoissa ilmeisesti. Harmittaa vaan niit h*t*st* kun kyseessä oli vain parinkympin lasku alkuperäisesti siis 23. Mutta eihän tämä kyllä kovin luotettavaa palvelua ole jos takausmaksunkin lisäksi tuollaisia palvelumaksuja vaaditaan maksamaan.

      Kellään tietoa ettei vaan omat luottotietoni olisi nyt vaarassa?

      • iisipiisi

        Kiistät kulujen laillisuuden vastineessa , koska niiden kanssa korko ylittää lain salliman määrän . Ei niitä tarvitse maksaakaan

        Voit viitata markkinaoikeuden pätökseen tapauksessa " Vipster"


    • Bjsbsbznz

      Itekin otin 30e vipin ja tosiaan takaisin maksoin 9€ takaus 4€ teleone ja lähetin spostia heille että laittavat laina markkinointikiellon kaikille ottoraha(sisarlainapaikat),servipro ja teleone. Täysin rikollista toimintaa takaus ja teleone mutta itse en jaksanut alkaa tappelemaan vaan maksoin. Lähetän kyllä kuluttajavirastoon ilmoituksen heistä että loppuisi tää kusetus, suosittelen kaikkia jotka kyseisistä puljuista hakee lainaa tekemään ilmotuksen. Käy kuin vipsterille.

    • Kaikki mukaan
      • 1+22

        Tehty!


    • Älä maksa

      Ei voi olla totta. Ei tälle yhtiölle kannata maksaa mitään ylimääräisiä kuluja.
      Aivan varma että he häviävät oikeudessa koska kyseessä on PETOS!
      AIka moni varmaan maksaa siinä pelossa, että tulee harmia jos ei maksa ja se on tämän firman idea millä se tienaa rahaa. Ei kannata pelkää!

      • hermo..........

        ÄLKÄÄ MISSÄÄN VITUN NIMESSÄ MAKSAKO SOITTAKAA TÄNNE 0295536901 kuluttaja asiamiehen neuvonta numero. Itse juuri soitin ja neuvottiin soittamaan paikkaan josta lasku tuli mutta kas kummaa MISTÄÄN EI LÖYDY PAIKAN NUMEROA ?? Tämä jo kertoo pahasti ja isosta huijauksesta. Nää jannut on tehny tolla hommalla miljoonia kusettamalla ihmisiä. Ja tästä on kuulemma tehty jo monta ilmoitusta ja kuluttaja asiamies on vieny käräjille. ELI ÄLKÄÄ PELÄTKÖ EI TULE MERKINTÖJÄ VIEKÄÄ ETEENPÄIN JA ÄLKÄÄ MAKSAKO PENNIÄKÄÄN NOILLE VITUN ROSVOILLE !!!!!


    • gdtg

      "Yritys on 26.11.2014 asetettu selvitystilaan." Tämä kaupparekisteriotteesta. Firman omistajien nimiä ei näy. Kiinnostaisi tietää.

      • luoti otsaan !

        Eli taas sama kaava . Ryssät on kupanneet ihmisiltä huijatut rahat ulos ja jättäneet kaiken maksamatta . Hienoa että Suomessa vuonna 2015 voi vielä pyörittää tälläistä toimintaa vuositolkulla ja kukaan ei siihen puutu. Viiden vuoden päästä asiasta on joku pikku uutinen IL.ssä ja homma jatkuu silloin jo kuudennella uudella nimellä


    • ei huijattu
    • Xellim2

      Joo terve vaan. Täällä kans yks tyhmänä mennyt sekaantumaan kyseiseen lafkaan. Mulle myös tullut Teleonilta lasku mobiilipalveluista, mutta ne viestit olen kyllä lähettänyt. En vaan tiennyt, että veloittavat jostain ylimääräisistä mobiilipalveluista, varsinkaan kun en mitään sellaista sopimusta ole tehnyt. Laskussa ja "tiliotteessa" mainituiden y-tunnusten perusteella ei löydy tietoa koko firmasta kauppalehden tai ytj:n sivuilta. Teleonin nimellä löytyi kauppalehden sivuilta tietoa ja yrityksen tilan kohdalla lukee "selvitystilassa". Lisäksi luki, että Teleonin liiketoiminnan alv-velvollisuus on päättynyt vuosi sitten huhtikuussa. Kiinnostaisi tietää, että onko kyseisestä firmasta selvinnyt jollekin jotain uutta tietoa viranomaisten kautta? Kokemuksianne ja menettelyänne kyseisen firman kanssa?

    • TavallinenPaavo

      Jostain ihmeen syystä jouduin toho orkia teleone ottoraha paskafimoilun,
      Nyt tuli teleonelta 1 e lasku ja olen aikaisemmin ollut pitkässä velka vankeusessa jossa maksoin joka pennin mitä jäi aikoinaan velkaa.ja on päättynyt jokuaika sitten ja saIN LUOTTO TIEDOT takasin. jos orkian tai teleonen ukot sotkee rahasiani,ja järkkää sotkua eteeni. niin minulla on poika joka istuu 13v tuomiota raskaasta väkivallasta ja on tällä hetkellä rahojeni tarpeessa,maksan hänen tarpeistaan satasiakuussa jotta voin helpottaa hänen oloaan ja yrittää pitää hänet ihmisenä ton ajan ja kehittää häntä edes nyt. jos eivät pyynnöstäni huolimatta jätä minua rauhaan.niin orkian ukot ihmettelevät asiaa senjälkeen rullatuolista ilman ties mitä elimiä , että kannattiko kusettaa ihmisiä. Niin en toki uhkaa ketään mutta minulla on ennustajan lahjoja ja tunnen kun henget puhuvät jostain moottoripyörästa ja rekasta ja raajojen irtoamisesta. hyi kaameeta varmaan jäädä henkiin kun pon täysin autettava eikä pysyty törsään kuin hoitajaan joka styöttää ja pyyhkii pyllyn

    • teleoneaeiole

      mikä teleone en koskaan ole kuullutkaan koko firmasta ja laskuja vaaditaan maksettaviksi, huijausfirma. mutta glee firmasta pitäisi saada 7 päivää lisää maksuaikaa kiitos

    • jjjjjuuu

      juu otin joskus 100euron lainan maksoin takasin.. ja nyt yhtäkkiä velkaa yhteensä n 300euroa... haistakoot -.-

      • irth

        Jäin velkaa Siljalle ja Finnlainalle, sekä TeleOnelle.
        Perintätsto pommittaa sähköpostein, tekstarein ja paperilaskulla. On kyseessä 200€
        Minulla on jo mennyt luottotiedot lainojen takia. Vouti hoitaa.
        Mutta... Näitä velkoja ei ole viety eteenpäin.
        Eli, Orkiat Ym. eivät vie velkoja käräjäoikeuteen.
        Eivätkä siten heidän velkansa ole merkittynä asiakasrekisteriin.
        Ihmettelen kyllä miksi eivät vie oikeuteen?
        Mulle ei ole sillä enää merkitystä.


    • selittäkää

      Lasku 8075073035
      TeleOne Lisää yhteyshenkilöihin Liite 31.7.2015 Säilytä tämä viesti Saapuneet-kansion yläreunassa Tiedostot
      Vast.ott.: [email protected]
      [email protected]
      Outlook.com Aktiivinen näkymä
      1 liite (39,8 kt)
      Avaa asetukset napsauttamalla
      20150731203916870161.pdf

      Lataa zip-tiedostonaTallenna OneDriveen
      Hyvä Asiakkaamme,
      Kirjeen liitteessä on lasku saatavastamme PDF muodossa.
      Muista käyttää viitenumeroa laskua maksaessasi.
      Mikäli Sinulla on kysyttävää laskusta, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

      TeleOne

      Lasku: 8075073035
      -----------------------------------------------------------------------
      Saaja: TeleOne

      Saajan tilinumero(t):
      OKO: FI55 5780 3820 0915 50

      Viitenumero: 80750 73035

      Eräpäivä: 13.08.2015

      Summa: €143.90

      Erittely:
      Tilatut mobiilipalvelut aikavälillä 01.06.2015 - 30.06.2015 €138.50
      Korko €0.40
      Huomautuskulut €5.00

    • 20elaina

      Maksuvaatimus! Olkaa hyvä ja maksakaa heti velkanne Requisita Oy:lle. Luotonanjaja on valtuuttanut meidät perimään saatavan oikeusteitse. Teillä on vielä mahdollisuus maksaa velka vapaaehtoisesti. Saaja: Requisita Oy Summa: 61.32 Viite: 5187645134 Tilinumero: FI9357803820104155


      Tollanen tuli tänne 20e lainasta ja tää 61e on yks kolmesta laskusta yhteensä noin 130e varmaa maksettavaa 20e lainasta

    • molokbaal

      Minua Teleone yrittää huijata niin, etteivät lähetä alkuperäistä laskua laisinkaan sähköpostiin kuten pitäisi vaan postiin huomautuskirjeenä ja siinä on tietenkin 5e lisä.
      Tämä on toistunut jo kaksi kertaa.
      Selvitystä pyytäessäni luettelevat pitkän listan päivämääriä jolloin ovat muka lähettäneet laskuja sekä huomautuksia ja muistutuksia sekä meiliin että tekstareina.
      Mikään näistä ei ole ikinä tullut minulle.

      Ilmeisesti uusin tapa yrittää tienata rahaa, kun muut konstit alkavat olla vähissä.

    • kaarina38

      no moi kaikille älkää missään nimessä maksako noita teleone laskuja vaan ottakaa suoraan yhteyttä kuluttaja asiamieheen siellä neuvotaan mitä pitää tehdä..itselleni on käynyt samoin ja otin yhteyttä,ja samalla otin yhteyttä lakimieheen nyt odottelen mitä tulee eteen..

    • menköötperintäänjosmenee

      Täällä kuluttaja-asiamies neuvoi ottamaan yhteyttä teleoneen ja sopimaan laskujen maksusta. Summa yli 700euroa.

      • teleteletele

        Sieltähän se requisita nyt alkoi perii teleonen saatavia.


    • Hahaahhha

      Tänään lähtee valitus kuluttajariitalautakuntaan . Jos sais tän kusettajien pelleilyn loppumaan. Terveisiä vaan teleone,servipro ja requisita

      • Vipvipvip

        Ite oon pistäny vaan gmailin roskapostiksi menemään suoraan. Jos he kaipaavat jotain laillisia maksuja, osaavat varmaan pistää laskun haastehakemukseen. Toistaiseksi eivät ole näin tehneet ja ihmeellisesti voivat vuodenkin periä samaa saatavaa ilman että velottavat edes perintämaksua. Jännä firma.


    • Yksvaan

      Vieläkin tulee sähköpostia ja viestiä puhelimeen siljalainan velasta, otin vuonna 2013 30€ pikavipin. Nykyään velan perijänä euro consumer Credit , osoite tällä firmalla Sveitsissä

      • Rami888

        Mullekkin tuli tuolta euro conssumer creditiltö perintää ja itse kanssa ottanut vipin 2014 alkuvuodesta. Summa oli n.240e ja sitten samana päivänä tuli tekstari jossa summa 1200e. Tilinumero ja viitenumerotkaan eivät täsmänneet :D.


    • SanoEiHuijareille

      Nämä samat huijarit jatkaa yhä toimintaa mutta nimiä on hiukan muutettu. Esim. A-Vippi, mikrovippi, Forbeslaina ja limittilainat on samaa kakkaa jonka takana on jälleen Suomen Rahoitusyhtiö Oy!
      Älkää vaan vahingossakaan vipatko näiltä mitään. Tosin tarjolla on vain 20-50e lainoja joita yhdistää korkokattolain rikkominen. Miksi viranomaiset ei saa näitä vuosien jälkeen jo vihdoin kuriin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe