Kiteen uimahalli

paljon kävijä

Hyvät siivoojat,kattokaapa niitä muovikukkia miten pölyisiä ne on ja niitten tausta,eikö olisi jo vihdoinkin niilläkin suihkun paikka,jos ei siivojille kuulu niiden pölyisien kasvien puhdistus niin ottakaa ne pois,järkyttävän näkösiä...ei ne ole kauniita vaikkakin niillä olisi se tarkoitus..

14

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leila1

      samaa olen kattonu...että ompa pölystä...

    • maija71

      Viekää ne muovihorsmat pois sieltä...

    • maila41

      Hyvä kun joku kirjotti tästä,mitä ne muovikukat muka viihdyttää,harmaana pölystä.Ei todella kauniita.

      • Pajatso Ami

        No on mummoilla elämä vaikeeta yhtien kukkien takia ;)


    • Voi tsiisus

      Käyttekö Uimahallissa uimassa vai arvostelemassa siivoojan työnjälkeä? Jos se teitä noin paljon häiritsee, niin ottakaa ens kerralla rätti mukaan.. ¤%!"%¤!# Pitää tuollasesta mäkättää jossain keskustelupalstalla..

    • leea1

      No miksihän ne horsmat on siellä ei niitä tartte on vain pölyn kerääjiä..

    • martta3

      No mitäs höpinää tuo nyt on tottakai kaikki homma kuuluu siivojille ,kun muovikasveja suihkuttaa onhan ne hyvännäkösiä..selvä ku mikä???

    • maikki43

      ei ole siivoojien työn arvostelemista! olen samaa mieltä mitä ne muovikukat siellä tekee..onko ne viihtyvyyden vai ilo silmälle,ei kumpaakaan...

    • käyn usein hallissa

      ja aina katselen kukkia, seiniä ja muuta ja yritän välttää peilikatselua
      olen huomannut, että minulla on ruvennut tisukit riippumaan, minulle on tullut siiderimaha ( johtuu harrastuksesta, hokkarit solmuun illoin ) ja minulle on tullut suonikohjut
      katselen hallin kalusteita, kukkia ja kaikkea mistä vois valittaa, että ihmiset rupeaisi niitä katselemaan ja eivät huomaisi minua

      oikein Hyvää Joulun Odotusta
      Anja-Irmeli
      ammattivalittaja

    • puhdaSTA

      Peskää vaikka tuollakin valittamisen vaivalla alapäänne ja yläpäänne puhtaaksi suihkussa ennen altaaseen menemistä, niin kaikilla olisi puhtaampi uintiretki, eikä sitten niitäkään pikku liruja altaaseen, siihenkin on sopivat uikkarit, tai jos ei tehoa, ei altaaseenkaan.

      • Vesipeto

        No minua ei enää pahemmin innosta Kiteen uimahallissa käydä juuri sen pesemättömyyden takia.. Etenkin nämä itänaapurit menevät lähes poikkeuksetta altaaseen hiukset kuivina ja muutenkin pesemättä itseään.. Tosi inhottavaa.Eikä asiasta huomauteta vaikka näkeehän valvojat sen. Hyvä harrastus jäänyt juuri sen takia,harmi.


    • leea 12

      Mitenkäs olis,jos olis joku sanonu suoraan siivoojalle,katoppas näitä muovikukkia onko nää viihtyvyyden kannalta nättiä..ja taitaapi olla niin että kiteen kaupunki on ne sinne ISTUTTANU niin eihän niitä saa ottaa pois...

      • oikkari

        Viesti kaupungin palautesivulle on oikea osoite, tääl turha valittaa


    • Vessan häpy

      Naiset sinkut uivat ja naivat vessassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe