iWhite Instant hampaiden valkaisu kokemuksia?

valkohammas?

Onko kukaan testannut? Tekisi mieli testata, mutta 20min joku laite suussa 5pvänä viikossa kuulostaa aika haastelliselta kotioloissa.. Tai muita vastaavia tuotteita, vai onko varattava aika hammaslääkärille valkaisuun, hinta?

24

28033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri laitoin suuhuni ensimmäisen kerran tommoisen iwhite instant hammas sydeemin. Ei kovin hyvin sovi ainakaan minun hampaisiini, mutta kyllä ne suussa kestää. En ole ikinä kokeillut vastaavia tuotteita, joten ihan jännittää miltä tulos tulee näyttämään.

      ...No niin... Ensimmäinen 20 minuuttia on takana ja tulos ei ole kummoinen. Ihan vähän paremmalta näyttää, mutta olen hiukan pettynyt. Pitää vielä kokeilla loput 4 päivää...jos vaikka tulos paranisi joka päivä samanverran, niin sitten saattaisi olla rahansa väärti.

      • Nyt kun olen hiukan kauemmin katsellut hampaitani, niin olen vähän tyytyväisempi tuotteeseen. Ehkä odotukseni ihan alussa oli turhan kovat.


      • spirit86 kirjoitti:

        Nyt kun olen hiukan kauemmin katsellut hampaitani, niin olen vähän tyytyväisempi tuotteeseen. Ehkä odotukseni ihan alussa oli turhan kovat.

        5 päivää mennyt. Mielestäni oli rahan väärti. En enää peitä hampaita, kun hymyilen. Joten 8.7/10. Suosittelen, jos ne kovemmat myrkyt pelottavat.


      • Anonyymi

    • rinksu1

      kuinka kauan tuollainen valkaisu pysyy ennekuin pitää uusia uudestaan valkaisun?

    • ...

      Mietin juuri tänään tuota tuotetta kun näin sen mainoksen apteekin lehtisessä. Minulla ei sinänsä ole tummentuneita hampaita koska en polta enkä juo kahvia. Olisi kiva tietää valkaiseeko tuo hammasluuta...

      • dipdipdiuu

        Tää kiinnostais hirveästi!


      • pinnallisia värjäymiä

        Apteekin myyjä osasi minulle ainakin kertoa että ei valkaise hammasluuta. Jos on pinnallisia värjäymiä niin niitä vain poistaa. Jäi ostamatta, 50€ hinta.


    • Kahvinjuoja..

      Up

    • Tänään apteekkiin

      Paljonko hinta apteekissa

      • ...

        Se oli aika kallis, jossain 50-55 euroa.


    • keltahammas

      Samaa tavaraa saa erivalmistajalta edullisemmin. ite ostin paketin jossa 10kpl näitä esitäytettyjä hammasmuotteja. Hintaa oli 24.56€... Kahtena päivänä jo käyttänyt, mutta eroa ei juurikaan huomaa. Saa nähdä tuleeko enempää muutoksia edes 3päivän aikana.

      • ansku58

        Mistä ostit ja mikä merkki ja onko jo havaittua muutosta?


      • keltahammas
        ansku58 kirjoitti:

        Mistä ostit ja mikä merkki ja onko jo havaittua muutosta?

        Sama paketti ulkonäöllisesti oli ja i white niminen... En tiedä mitä eroa sitten muka kalliimpaan on.... Tampereelta ostin koskikeskuksen apteekista tuohon edulliseen 24.56€ hintaan. Sano että olisi samaa tavaraa erivalmistajalta mutta paketti ainakin kuin identtinen kaksonen. Eroa en käytössä huomannut ollenkaan. Tein vielä niin että valkaisin ylähampaat x10 enkä alahampaita ollenkaan, koska ei näy mulla hymyillessä, puhuessa yms. ja vertasin lopuksi ylä ja ala hampaita niin ei ollut yhtään mitään eroa.


      • Kusetusta

        Todennäköisesti ei tule, mulle pettymys, kusetusta ja rahat meni 50e


    • pettynyt...

      Ei mitään tehoa, samanlaiset, kun ennnenkin...

    • Pettynyt nainen

      Pettynyt todella, ei mitään tehoa. Kokeilin 2 vkoa sitten, rahat meni, ÄLKÄÄ OSTAKO
      Samoin kun kokeilin hammastahnaa, ei mitään hyötyä, pelkkää rahastusta:(((

    • Peroksiditon eitoimi

      Kyllähän sen nyt sanoo jo järkikin ettei noi hippivalkasut toimi. Jos sitä myydään ihmisille apteekista ilman valvontaa niin eihän voida ottaa mitään riskiä että joku hieroo sitä silmiinsä ja nielee. Ja valitettavasti hammasluu on sen verran kovaa tavaraa ettei se ihan helposti puhdistu.

    • toimii1

      ruokasoodaa purkista hammasharjaan ja kunnon harjausta. Ei maistu kamalan hyvälle, mutta ei kovin pahaakaan. Suuhygienistit käyttävät soodavalkaisua ja ainakin minulle sanoi, että se on ruokasoodaa ja vähän makeutusainetta.

      • keltahammasluinen94

        Älkää ny hyvät ihmiset käyttäkö ruokasoodaa! Se vaurioittaa hammaskiillettä! Jättäkää "soodavalkaisut" ammattilaisille ja säästäkää ittenne hammasvihlonnalta ja -halkeilulta!


    • Epäilijä

      Sisältää: http://www.goodguide.com/ingredients/291475-phthalimido-peroxy-caproic-acid

      Kiilteen jälkeen hampaan rakenne koostuu mikroskooppisen pienestä putkirakenteesta, jota pitkin valkaisuaineet etenevät ja väistämättä, melkein kaikki valkaisuaineet, heikentävät hammasta. Karies etenee näitä samoja putkia pitkin ja helpommin valkaisun jälkeen. Hyvä hammashygienia tietenkin suojaa ja pitääkin olla, koska tuo väite, että vahvistaa hammasta, on enemmän tai vähemmän puppua.

    • Kokeilkaa tätä!!!!

      Kokeilkaas ihmiset tätä uutta 3D White Professional liuskoja. Kaveripiirissä on lähteny leviämään ja ihan mielettömän hyvin toimii. Hampaat tulee tosi nopeasti valkoisiksi ja liuskat tosi helppoja laittaa vaan suuhun. :)
      Sivuilta löysin myös niiden omaa hammastahnaa, jota kaikki on tilannut.
      Ja mikä ihmeellisintä se ei vihlo ollenkaan??? Kaverit sano et jos käy lääkärillä valkaisussa, niin hampaita jää vihlomaan, mut mikä siin on sit erillaista?
      Tutkin vähän taustoja ni 3dwhite on Oral-B:n valkaisutuote eli iso ja luotettava firma ainakin on taustalla.
      En oo tosi löytäny muualta kuin 3dwhite.fi stä tuotteita, kaupoissa niitä ei myydä ollenkaan, mut onneks toimitus verkkokaupasta on ollu tosi nopeaa, ni ei silleen oo haitannu. :)

    • Anonyymi

      Tilasin ja käytin ohjeen mukaisesti 5 päivänä 20 minuuttia. Hampaani vaalenivat ehkä 10-15%, olisin toivonut näkyvämpää tulosta.

      • Anonyymi

        ostin tänään , erityisempää käyttöohjetta ei löydy.
        kuinka usein / milloin laitetaan uusi liuska ??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe