rahaongelmia

neuvoja...

Minä en tiedä, mitä tehdä, kun en avioeroa haluaisi, rakastanhan miestäni. Mies on työttömyyskorvauksella ja jättää elämisen kulut minun harteilleni. Syyksi sanoo, että hänen lapsuudenperheensä on köyhä, joten ei voi käyttää rahojansa meidän, suomalaisen perheen hyväksi. Mutta eihän se voi niin mennä aina...että minä kustannan elämisen täällä ja hän kustantaa hänen lapsuudenperheensä elannon siellä toisessa maassa...Tämä tuntuu tosi raskaalta. Erityisesti minua ihmetyttää, että hän ei ole osallistunut lainkaan ihan kohta syntyvän vauvansa kuluihin...Nämä raha-asiat rassaavat minua tosi pahasti. Ei sen tähden, että nyt hirveästi haluaisin häneltä rahaa...vaan sen tähden, että se, että hän osallistuisi kykynsä mukaan kuluihin, kertoisi minulle sen, että hän on tosissaan...ja että me todellakin olemme hänen perheensä...

6

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,..........

      Ethän sinä ja vauva ole hänen perhettä ,olette vain hyväksikäytettyjä hölmöjä ja teidän avulla mies voi elättää oikeaa perhettään kotimaassaan .

      • neuvoja...

        Minä en oikeasti usko, että hänellä olisi vaimoa/lapsia kotimaassaan. Hänen sukulaisensa oli kysynyt häneltä näistä naisasioista, ja hän oli kieltänyt sellaisen mahdollisuuden, että hänellä olisi nainen omassa maassaan. Ja olisi ihme, jos sellainen olisi salassa niinkin läheiseltä ihmiseltä...


      • neuvola...
        neuvoja... kirjoitti:

        Minä en oikeasti usko, että hänellä olisi vaimoa/lapsia kotimaassaan. Hänen sukulaisensa oli kysynyt häneltä näistä naisasioista, ja hän oli kieltänyt sellaisen mahdollisuuden, että hänellä olisi nainen omassa maassaan. Ja olisi ihme, jos sellainen olisi salassa niinkin läheiseltä ihmiseltä...

        Minä olen käynyt neuvolassa.


      • 3+9
        neuvoja... kirjoitti:

        Minä en oikeasti usko, että hänellä olisi vaimoa/lapsia kotimaassaan. Hänen sukulaisensa oli kysynyt häneltä näistä naisasioista, ja hän oli kieltänyt sellaisen mahdollisuuden, että hänellä olisi nainen omassa maassaan. Ja olisi ihme, jos sellainen olisi salassa niinkin läheiseltä ihmiseltä...

        No sittenhän kaikki on hyvin. Onnittelut.


    • värvirh

      Turhaa odottaa yhtään mitään. Ei siltä oo rahaa, aikaa eikä apua tulossa jatkossakaan. Rahaahan ja aikaa kuluu maanmiesten kanssa kahvilassa istuskeluun. Ja uusien naisten katseluun.

    • Kampalakki

      Voi miten idi ootti olet! Siinähän maksat nyt ja maksat muuten tulevaisuudessakin. Onnea valinnastasi! Onnettomuutesi on ihan omaa syytäsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe