VR työskentelyhytti = kakkaa

Kuka näitä duunaa?

Tulipa sitten ensimmäisen ja viimeisen kerran varattua paikka VR:n kahden hengen "työskentelyhytistä". Junassa minua odotti pöytä johon ei mahdu edes kokonainen A4 paperi, läppäristä puhumattakaan, ja penkki jossa ei ole minkäänlaista kallistusmahdollisuutta.

Eli minulla oli paikka jossa ei voinut työskennellä eikä edes nukkua. Tuhannet kiitokset Valtion Romuille tästäkin kokemuksesta.

16

2860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EVO?

      Kyllä ne penkit kallistuu, jos vaan osaa käyttää niitä.

    • Pölvästille

      Hirveetä narinaa turhasta. Minkälainen nojatuoli siellä olisi pitänyt olla kuninkaalliselle perseellesi? Läppäriä pidetään yleensä sylissä ja työskentelyhytin tarkoitus on, että siellä voi tehdä töitä rauhassa. Ja kuten tuossa jo mainittiinkin, niin penkissä tosiaan on kallistusmahdollisuus. Turhaan syytät VR:ää OMASTA tyhmyydestäsi!

      • Olet pölvästi

        Läppäriä EI pidetä sylissä, ainakin jos olet alle 40 vuotias mies.


      • Oot insestin hedelmä
        Olet pölvästi kirjoitti:

        Läppäriä EI pidetä sylissä, ainakin jos olet alle 40 vuotias mies.

        Minä ainakin pidän ja olen alle kolmekymppinen nainen.. Käytän viikottain työskentelyhyttiä ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Ja kuten joku tuossa mainitsikin, penkin saa tosiaan kallistettua, jos viitsii ottaa sen sormen pois sieltä sieraimesta ja käyttää järkeä. Joiltai se on tosin aivan liikaa vaadittu.


      • kekkosen haulikko
        Oot insestin hedelmä kirjoitti:

        Minä ainakin pidän ja olen alle kolmekymppinen nainen.. Käytän viikottain työskentelyhyttiä ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Ja kuten joku tuossa mainitsikin, penkin saa tosiaan kallistettua, jos viitsii ottaa sen sormen pois sieltä sieraimesta ja käyttää järkeä. Joiltai se on tosin aivan liikaa vaadittu.

        Niin sinä oletkin nainen, silloin ei mitään vaaraa olekaan.


      • Oot insestin hedelmä
        kekkosen haulikko kirjoitti:

        Niin sinä oletkin nainen, silloin ei mitään vaaraa olekaan.

        Sinullako sitten on se vatsa tiellä ettei läppäri mahdu syliin? Vai mistäkö kiikastaa.


      • AAAAAAAAAAAAAAA
        Oot insestin hedelmä kirjoitti:

        Sinullako sitten on se vatsa tiellä ettei läppäri mahdu syliin? Vai mistäkö kiikastaa.

        PENIS PALAA


      • Olet tosiaan pölväst
        Olet pölvästi kirjoitti:

        Läppäriä EI pidetä sylissä, ainakin jos olet alle 40 vuotias mies.

        Nimimerkille Olet pölvästi: Laptop on englannin kieltä ja tarkoittaa sylissä pidettävää.


      • nuttoo
        AAAAAAAAAAAAAAA kirjoitti:

        PENIS PALAA

        haistaa huiluu.


    • Rifitus

      Vai olisiko tuo kivesten lämpötilasta huolehtiminen aiheena, jos lapsiakin joskus haluaisi tehdä..

      • Tyhmyys periytyy

        Ehkä on parempikin, ettei aloittajan kaltainen narisija saa jälkikasvua..


      • Gjgfghhh

        Ja saunassa ei ole kukaan käynyt? Siellä istutaan 80 asteessa kymmeniä minuutteja ja tuo yksi foliohattu on hysteerinen läppäristä. Vinkki; läppärin nimitys ei ole johdettu siitä näytöksi käännettävästä "läpästä". Ehkä alottajan tapauksessa onkin hyvä ettei suku jatku.


    • happamater

      Miten sen penkin saa taivutettua? Meneekö yhtä paljon taakse kuin tavalliset penkit?

    • tollot reissaa vai

      kait se on vaan että osa nyt on niin tyhmiä että ei edes penkkien säätöä osata. kaikenlasia idiootteja sitä junaan otetaankin

      • hiiohoiiihhhh

        Ja käyttävät vielä windowsia läppärissään!


      • säälinapplefanipoikia

        applen käyttöjärjestelmää itse varmaan käytät? hyiii että, käy ihan sääliksi kun et tiedä paremmasta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe