Raiskaus?

ihminenkuitenkin?

Tajusin juuri jotain karmeaa. Olemme 40 vuotias pariskunta, yhdessä reilut 10 vuotta. Viime viikonloppuna olimme naapurissa juhlimassa kaverin syntymäpäiviä.
Alkoholia tuli otettua puolin ja toisin. Mulla aika heikko sietokyky.
Meillä oli hauskaa ja olin humalassa. Muistan kuinka mieheni talutti mut kotiin. Vei yläkertaan makuuhuoneeseen ja riisui. Ihan kohteliasta auttamista tähän asti.
Viimeinen muistikuvani on, että hän kävi päälleni hommiin. Sen jälkeen on lyhty sammunut.
Jotenkin tunnen, että minua on hyväksikäytetty. Ja ällöttää, miten oma aviomies voi panna melkein tiedottomassa tilassa olevaa vaimoaan.
Ukko on muutenkin aika kusipää, mutta tämä tuli ihan puun takaa. Huutaa, vähättelee ja uhkailee ihan pienistäkin asioista. Jos hänellä on jotain hukkunut, niin kauhea huuto ja kiroaminen. Minä tai lapset ollaan piilotettu tietenki.
Aika outo fiilis on nyt. Mihin toi kaveri vielä pystyykään.
Onko saman kokeneita? Laitetaanko kännin piikkiin vaan..

14

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n32vnt

      No varmaan kännin piikkiin, et kuitenkaan vastustellu. Näi ainakin meil ollu..

    • outoa olis

      jos susta tuntuu pahalta niin se ei ole pelkästään kännin takia.mies vaan otti sut kysymättä ,koska hänkin oli päissään kaiketi ja teki päähänpistosta.outo fiilis jäisi mullekin jos mieskamuni tekis noin,,,ahistaisi....ei koskaan kukaan mieskamuni ole väkisin tehn yt tai tietämättäni...paha juttu.

    • on se rikos

      on se raiskaus samalla tavalla olitte aviossa tai hyvän päivän tuttuja, et varmaan saa totutta miehestä ulos, muutenkuin rikosilmoituksen tekemällä vastuuseen jos sittenkään, mikset muuta pois vaan, tuo on yksi tapa alistaa että kuvittelee että toisen voi ottaa

    • sääliks käy

      karseeta ukkos käytös! mielivaltainen teko ,kajosi kysymättä,päihtyneen päälle! en uskaltaisi enää jatkaa tässä suhteessa...miten teillä mennyt tapauksen jälkeen? kai sä sanoit ettei niin olisi saanut tehdä,väkisin ottaa? sanoithan?

    • kiltti mies.

      Lyö sitä puukolla sydämmeen niin ei tarvii katsella enää. Kaikki raiskaajat sais muutenkin karkottaa maasta tai vähintään kuva ja nimi lehteen kaikkien iloksi.

    • nössöä rvaa

      miksi naiset aina nynnyävät raakojen ukkojensa helmassa.miksi?

    • oo.oo

      Oma mies otti myös väkisin, sanoin monta kertaa ei ja lopeta. Kaikki lähti siitä kun olin muka flirttaillut muiden kanssa (ok, meille tuli baarissa riitaa, ja huusin miehelle etten tule yöksi kotiin, lähdin miesporukan mukana kävelemään, kun oma mies juoksi perään... Meinasi tulla miesporukan kanssa riitaa, pelkäsin että hakkaavat mieheni, joten lähdin hänen mukaan. Mies veti kovaotteisesti mukanaan taksiin..)

      Kotona ei antanut viedä koiraa yölenkille, sanoi että tietää että lähtisin.

      Vei väkisin makkariin... Sanoin monta kertaa ei, niin mies olikin jo sisällä, raavin yms.. Lopulta annoin periksi, makasin vaan hiljaa. Mies kysyi pitkän jyysötön jälkeen pitääkö lopettaa.. En sanonut enää mitään. Muistan kuinka hoin sen jälkeen "unohda tämä, unohda tämä..." Ja unohdinkin 2 VUODEKSI!

      Sitten koko juttu vaan iski yksi yö alitajunnasta tajuntaan.. Meillä on mennyt tuon jälkeen hyvin.. Olin unohtanut koko homman.. Kun kerroin miehelle hän sanoi vain ettei muista.. Ja ihmetteli miksi haluan muistella vanhoja.

      Annoin anteeksi.

      Jos teillä menee muutenkin huonosti on vakavan keskustelun paikka. Te pluis miinus lista ja mieti oletko onnellinen.

    • Huoh...

      Jos et vastustellut tai sanonut "ei", silloin se ei ollut raiskaus. Jos kännissä tekee jotain mikä aamulla kaduttaa, se ei ole miehesi vika. Sama asia kuin kännissä lahjoittaisi 100€ kaverilleen ja selvin päin menisi tekemään rikosilmoutuksen kun kaveri on pöllinyt rahaa.

    • Rajat

      Kännissä tai ei, rikos mikä rikos.
      Sinun oikeuttasi koskemattomuuteen on loukattu. Mies ei omista sinua kuten alushousuja.
      Sinun sijassasi lähtisin heti. Piste.

    • keskustelu turhaa

      Samankaltaisia olen kokenut. Mies kanssa syyttää muita aina kaikesta, huutaa kuin hullu. On myös kova rakastumaan muihin naisiin. Näistä jutuista tietoisena ja itse haukuttuna ymmärrettävästi ei haluta. Mieheni on väkipakolla levittänyt jalkani ja myöskin raiskannut, koska olen huono vaimo enkä anna ja hänen on pakko saada. Itse ei ole mielestään tehnyt mitään väärää, vain minä, joka en anna. Mistä tahansa yritän keskustella, kauhea riita, mitä seuraa viikkojen puhumattomuus(mistä hän tietenkin syyttää minua). Yksin puhuminen on niin nöyryyttävää, että olen sen lopettanut.

      • tiinatööt

        no no,,mitä ihmettä sä sen kans oooot???


    • naine93

      Ei ole raiskaus. Nyt on kovasti naisten keskuudessa yleistynyt fake rape- ilmiö, eli nainen ilmoittaa tulleensa raiskatuksi harrastettuaan humalassa seksiä.
      Humalassa seksin harrastaminen _ei_ ole raiskaus, ellei toinen ole selvästi sammunut.

      Kertomuksesi perusteella olit kännissä, mutta tajuissasi, joten välillänne tapahtui pelkästään känniseksiä. Muisti meni ja sinulla tietysti saattaa olla morkkis asiasta, mutta älä turhaan syyllistä miestä tai tee itsestäsi mielessäsi uhria. Ei mies voi tietää, että saat seuraavana päivänä asiasta morkkiksen. Jos nainen on tajuissaan, ei vastustele ja jopa on itse halukas niin ei miestä silloin voi mistään raiskauksesta syyttää!

      Täysin eri asia nimimerkki "oo.oo":n tapauksessa jossa tapahtui ihan selvä raiskaus, jossa käytettiin väkivaltaa uhrin SELVISTÄ vastusteluista huolimatta.

    • Lerppu likoomaan

      On se kiva naida "vapaasti" kännistä muijaa ilman kitinöitä. Ilman väkivaltaa tietysti!
      Hyvä kohtelu ja huolehtiminen kuuluu myös asiaan.

    • KEBU

      TAMA AI OLE VITSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe