Tunteeko kukaan Siyamia ja Muratia Palmie hotellista?

jenni251

Viime kesänä asuin hotellissa 2 viikkoa ja menetin niin sydämeni,mahtaako olla uskollisia Siyami ja onko aviksessa,tietääks kukaa??

15

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B.K:))

      No...voi voi sentään tyttöressukkaa,kaikkihan ne yrittää tyttöjä iskeä viikoksi tai pariksi,eikä siinä mitään pahaa ole jos haluaa lystiä pitää loman aikana,kivoja poikasia nuo Alanyan nappisilmät ovat....mutta seuraavaa lentoa aina oottavat :))

    • Hyvät lähtökohdat

      Kyselet kahden miehen perään koska rakastuit lomallasi niin palavasti, ja nyt haluat tietää ovatko herrat uskollisia ja mahtaako toinen olla sinkku?

    • minmittmina

      Murat ♥ :)

    • Siy:))

      Jos lienet tarkoitat Palmiye Beach hotellia ,joka on Finnmatkojen listoilla,niin nämä nappisilmät ovat kyllä aviksessa kumpikin ja lapsiakin on molemmilla ,mutta haitanneeko tuo...kuten joku kirjoitti ,kaikki on itsestä kiinni ,arvostatko itseäsi?? :))

      • OBA :(

        Pointtisi: Arvostatko on todella hyvä,kaikki eivät osaa arvostaa ,voi voi noita tyttöjä/naikkosia jotka niin palavasti ihastuvat Turkin poikiin ja sitten sydän on särkymässä ,kaikki eivät ole pelipoikia ,mutta surin osa ,ei kannata menettää sydäntää ,pitäkää vaan lystiä viikko pari!


    • SESii

      Toi Siyami on ainakin avioliitossa ,mut on aina iskemässä vilkkusilmineen ja Murat samanmoinen,kaikkihan ne on suomityttöjen perään vaan nyt varsinkin itänaapuriemme kauniiden tyttöjen ja varakkaiden naisten helmoissa,viime kesänä oltiin hotellin baarissa,eikä ne paljon asiakkaita ehtineet palvella,vaan olivat venakkojen kimpussa.

      • chat1

        Kaikkihan ne oottavat "lehmälentoja" hotellista toiseen,mutta itse Balmiye Hotellissa olleena voin kertoa ,että kyllä iskeminen on enemmän kuin kaameaa ,missään et voi olla rauhassa ,olet sitten yksin naisena tai kaksin miehesi kanssa ,kumma kun Finnmatkat ei puutu henkilökunnan asiattomaan käytökseen ja nuo edellä mainitut poiaset pahimpia!!!


      • Naturals
        chat1 kirjoitti:

        Kaikkihan ne oottavat "lehmälentoja" hotellista toiseen,mutta itse Balmiye Hotellissa olleena voin kertoa ,että kyllä iskeminen on enemmän kuin kaameaa ,missään et voi olla rauhassa ,olet sitten yksin naisena tai kaksin miehesi kanssa ,kumma kun Finnmatkat ei puutu henkilökunnan asiattomaan käytökseen ja nuo edellä mainitut poiaset pahimpia!!!

        Joo.
        Olimme viikon lomalla Alanyassa ja valitettavasti hotelli oli BP ja kyllä nuo veikkoset koko aika oli kimpussa,mutenkin koko Alanya pelkkä turistirysä ja kuitenkaan turisteja ei arvosteta pätkääkään,joka paikassa huudellaan ja ellet osta jotakin rääsyä ,saat melkein potkun persuuksiin ,ruoka hyvää ja liukumäet ,siinä ,emme mene enää vaikka halvalla pääseekin Alanyaan,todella yököttävä paikka,jos Turkkiin niin Kemeriin.


      • Kreeta..
        Naturals kirjoitti:

        Joo.
        Olimme viikon lomalla Alanyassa ja valitettavasti hotelli oli BP ja kyllä nuo veikkoset koko aika oli kimpussa,mutenkin koko Alanya pelkkä turistirysä ja kuitenkaan turisteja ei arvosteta pätkääkään,joka paikassa huudellaan ja ellet osta jotakin rääsyä ,saat melkein potkun persuuksiin ,ruoka hyvää ja liukumäet ,siinä ,emme mene enää vaikka halvalla pääseekin Alanyaan,todella yököttävä paikka,jos Turkkiin niin Kemeriin.

        Kyllä!!

        Olimme syyslomalla vaimoni kanssa kyseisessä hotellissa, kamalaa touhua koko tarjoiluhenkilökunta kimpussa kuin takiaiset,siis vaimoni ja pahimmat nuo Siyami ja Murat sekä muutkin, EI KOSKAAN ENNÄÄ ALANYAAN ja VÄHITEN FINNMATKOJEN MATKALLE!!!

        Halpa vaan ei hyvä paikka!!!


      • Justiinsa.
        Kreeta.. kirjoitti:

        Kyllä!!

        Olimme syyslomalla vaimoni kanssa kyseisessä hotellissa, kamalaa touhua koko tarjoiluhenkilökunta kimpussa kuin takiaiset,siis vaimoni ja pahimmat nuo Siyami ja Murat sekä muutkin, EI KOSKAAN ENNÄÄ ALANYAAN ja VÄHITEN FINNMATKOJEN MATKALLE!!!

        Halpa vaan ei hyvä paikka!!!

        Alanya paikkana ihan jees, jos halvalla haluaa matkata, siis matkat, kaikki muu todella kallista ja palvelu??? Ei mistään kotoisin, lähinnä rahan kiskomista ja hihan kiskomista lisänä ällöt turkinäijjät, jotka kimpussa olet sitten vanha tai nuori, sama se kunhan vaan Nainen olet.

        Kerran pari olen käynyt ja nyt riitti, olin syyskuussa 3 vkoa Kreikassa ja kyllä oli halpaa, ruoka juomat ja vaatteet ja rauhassa sai olla, ystävällisiä ihmisiä hotellissa sekä kaupoissa......tuo mainittu Palmiye Beach hotelli hyvällä paikalla, mutta kerran olleena en toiste erehdy, henkilökunta kimpussa alati kuin liimattuna EriKeeperillä :(


      • h-13
        Justiinsa. kirjoitti:

        Alanya paikkana ihan jees, jos halvalla haluaa matkata, siis matkat, kaikki muu todella kallista ja palvelu??? Ei mistään kotoisin, lähinnä rahan kiskomista ja hihan kiskomista lisänä ällöt turkinäijjät, jotka kimpussa olet sitten vanha tai nuori, sama se kunhan vaan Nainen olet.

        Kerran pari olen käynyt ja nyt riitti, olin syyskuussa 3 vkoa Kreikassa ja kyllä oli halpaa, ruoka juomat ja vaatteet ja rauhassa sai olla, ystävällisiä ihmisiä hotellissa sekä kaupoissa......tuo mainittu Palmiye Beach hotelli hyvällä paikalla, mutta kerran olleena en toiste erehdy, henkilökunta kimpussa alati kuin liimattuna EriKeeperillä :(

        Jep paikka on ihan karsee, jos rahaa enemmän valitkaa ihmeessä jokin muu lomakohde jo telkussa nähty Deturin mainosohjelmassakin oppaat hihittävät koko porukkaa jotka sinne matkaavat.
        Palmii Bee hotelli kamala ja henkilökunta ihan peestä,kerjäämistä ja vonkaamista jos illalla erehdyt baariin drinksulle menemään,menin vaan en ennää koskaan alaniin.


    • muu maa mustikka

      Olen ollut viikon Alanyassa ja oli aivan mahtava viikko. Hieman ihmettelen näitä valittajia. Tuolla asenteella ei ole kivaa missään, varminta on pysyä kotona telkun ääressä.

      Aloittajalle sanoisin, että paikallisen, suomalaisen, oppaan mukaan turkkilaiset miehet ovat moniavioisia. Ainakin siis turistirannoilla töissä olevat. Kaikilla on vaimo ja lapset vuoristossa ja viikoittain vaihtuva vaimoke rannalla.

      • ANNA-46

        Kuulutko kenties joukkoon "lomaromanssi"??? Siltä vaikuttaa kirjoituksesi, alkuperäinen kirjoittaa asiasta, siellä matkanneena työni puolesta olen törmännyt jos johonkin ehdotukseen, vaikkakin en mitenkään anna ymmärtää olevani iskettävissä ja en niin kauniskaan ole, tavallinen Nainen ryppyineen, mutta arvostan itseäni, sitä toivon jokaisen Suomitytön ja-naisen tekevän, heillä kaikilla Alanyan baareissa ja ravintoloissa työskentelevillä on todellakin perhe kotona, miettikää sitä!!

        Olen lomaillut myös Alanyassa useita kertoja ja lomani ei kukaan pilaa, pidän siitä itse huolta, paikka ihan yes :))


      • Ei ne mitään
        ANNA-46 kirjoitti:

        Kuulutko kenties joukkoon "lomaromanssi"??? Siltä vaikuttaa kirjoituksesi, alkuperäinen kirjoittaa asiasta, siellä matkanneena työni puolesta olen törmännyt jos johonkin ehdotukseen, vaikkakin en mitenkään anna ymmärtää olevani iskettävissä ja en niin kauniskaan ole, tavallinen Nainen ryppyineen, mutta arvostan itseäni, sitä toivon jokaisen Suomitytön ja-naisen tekevän, heillä kaikilla Alanyan baareissa ja ravintoloissa työskentelevillä on todellakin perhe kotona, miettikää sitä!!

        Olen lomaillut myös Alanyassa useita kertoja ja lomani ei kukaan pilaa, pidän siitä itse huolta, paikka ihan yes :))

        osaa arvostaa . huorat.

        "Ennen maa repee kuin huora häpee."


      • EIAlanyaan.

        muu maa mustikka?(:

        Elikkä rannoilla ja kaduilla kaupoissa ja baareissa saa roikkua niskaan läähättämässä ja rahaa maukumassa, kun ovat moniavioisia...voi pyhä lehmä Mansikki!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe