Mitäs me roikkopollet pienistä

Roikkopolle

Nyt mäni lammaskin nurin. Hulikaanit laitto lehmanpaskaa lampolaan ja
lammasraukka liukastui.

Lasten koulukeitossa on orin sarveiskullin kappaleita. Tulee
potria oriita meirän poijista, sanoo hevosisäntä Roikkopolle Pakaalta.

41

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilta-täti

      No voi prskele näitä paska ja kullijuttuja.

      • Andetäti

        On otsaa


    • Psykologin tarvetta

      Täytyisikö yhteiskunnan perustaa noille pikkupojille oma kakka,pissa,pippeli ja pimppikerho jossa voisivat purkaa paineitaan sekä kertoa aikuisille mikä painaa mieltä. Alkavat nuo niiden jutut olla aivan sairaita. Näyttää olevan samat naamat jotka kirjoittelevat vähä joka sivulle.

    • Huolestunut vanhempi

      Olen huomioinut saman asian. Tämä poika joka näitä juttuja kirjoittelee näille sivuille on yksi ja sama kaveri. On ilmeisesti joutunut insestin uhriksi, koska ei enää itse tiedä onko homo vai hetero. Selvästi avunhuuto paistaa läpi jutuissaan. Nyt on operaattorilta vain selvitettävä ip osoite josta jutut tulevat ja lähetettävä kiireesti kallonkutistaja paikalle antamaan henkistä apua ennenkuin on myöhäistä.

    • Sirkku T.

      Katsoisin, että kyseessä on useampi henkilö. Kyseessä ei ole yksittäistapaus vaan yleinen ilmiö, josta meidän tulisi huolestua. Kyse on siitä, salliiko yhteiskunta sen, että yhteisöllisyys rapautuu, kun nämä pian jo huumeita käyttävät perverssit pikkupojat kasvavat aikuisiksi. Tämä on lastenhuollon asia.

      • Trotskisti

        Perussuomalaisia ovat, mokomat jullet.


    • Koulutusta

      Pojat pitäisi laittaa Markosedälle hoitoon vähäksi aikaa niin loppuisi nuo homottelut kun saisivat itsekin jotain kannikkaansa. Voisi olla parasta hoitoa.

      • Hallusinaatioita?

        Mitkä homottelut. Joko näet omia pelkojasi seinällä.


      • Farmari

        Mutta Markosetähän on siellä Farmiohjelmassa vai onko enää?


    • Njet homo

      Lueppa näitä orimattila sivuja laajemmalti niin huomaat että samat identiteetti ongelmaiset ipanat kirjoittelevat vähän joka otsikon alla. Jos olet itse homo niin tuu vaan reilusti kaapista ulos.

    • Palvokaamme

      Pelastus on jeesuksessa kristuksessa.

      • Homppeli ori

        Olen orimattilainen homo.


      • Let's bo
        Homppeli ori kirjoitti:

        Olen orimattilainen homo.

        Tehdään tärät. Mä olen lesbo leski.


      • Homppeli ori
        Let's bo kirjoitti:

        Tehdään tärät. Mä olen lesbo leski.

        Joo! Lampolassa tavataan!


    • vvoi noita pieniä

      täytyis keksiä jokin sivusto noille kakaroille,että saavat kirjoitella noita lapsellisia juttuja,tietävätköhän mikä on homo ja mikä lespo,kunhan kirjoittava mitä ovat isoilta pojilta kuulleet.

      • Orto

        Ei se ole "lespo" vaan hespo. Opettele suomen eikä Niinikosken kieltä.


      • Vespo
        Orto kirjoitti:

        Ei se ole "lespo" vaan hespo. Opettele suomen eikä Niinikosken kieltä.

        Näin on! Tämän voi todentaa Hevosjalostus-lehdestä. Siellä käsitellään hevoisten sukupuolisia mieltymyksiä.


    • vvoi noita pieniä

      Minä olen 55-vuotias.

      • vvoi noita pieniä

        oletko ton ikäinen,käsitinkö oikein että ole homo ,jos olet nii häpeä itteäs.etkö ole saanut muijia .


      • vvoi noita pieniä
        vvoi noita pieniä kirjoitti:

        oletko ton ikäinen,käsitinkö oikein että ole homo ,jos olet nii häpeä itteäs.etkö ole saanut muijia .

        Käsitit oikein väärin oikein väärin oikein vasen ylös alas


    • M.Ha

      No niin.Nyt on yhden kirjoittelijan henkilöllisyys tiedossa.
      Ei siinä mitään Marko-setää tarvita kun käyn hakemassa sen nulikan kyytiin ja vien meille.Takaan ettei tee mieli istua tietokoneen ääressä ainakaan vähään aikaan.

      • heehehehh

        Viet teille ja takaat. Taitaa olle pervot mielessä isännällä.


      • Ha Ha

        M. Ha, asutko yksinäisyydessä ja luet Hevosjalostus-lehden vanhoja numeroita kiikkustuolissa nulikoita odotellessasi?


      • vvoi noita pieniä

        Vittu mä jäin fakkiin!


      • vvoi noita pieniä

        saatana mä jäin fakkiin!


    • Sirkku__

      Miksi Orimatilaa pilkataan näin karkeasti, tämähän on kaameaa. Miten lapsetkaan voivat saada iloa moisesta!

    • äiti55

      nää kirjoittajat on ihan vaarattomia,kunhan haluaavat olla koviksia tosipaikan tullen menee pupu housuun.olen ikäni asunut olassa,ja aina samat jutut.annetaan heille edes tämä kirjoituksen ilo.

    • Epäilyttävä

      Palataanpas asian ytimeen, eli lehmänpaskaan lampolassa. Eikö ole eläinrääkkäystä, ettei lampolan sanitetia-asioista huolehdita. Ulosteessahan voiolla bagteereja ja lammas saada niitä elimistöönsä.

      • Lypsytyttö

        Reidet ovat ainakin minun heikko kohtani, minulla ei siis asiaa Orimattilan missikisoihin vaikka mieli tekee näyttää niille laihasiireille. Ja kyllä ulosteessa on bacteereja, ainakin lehmällä ja lehmän näköisillä ihmisilläkin. Minulla kylläkään ei ole, silla pidän saniteettisani hyvää huolta peräpyyhkeillä ja pysyn siten ihmisen näköisenä ja annan kyllä suorastaan älykkään vaikutelman. Minulla on myös erinomainen luonne.


      • -Tampio
        Lypsytyttö kirjoitti:

        Reidet ovat ainakin minun heikko kohtani, minulla ei siis asiaa Orimattilan missikisoihin vaikka mieli tekee näyttää niille laihasiireille. Ja kyllä ulosteessa on bacteereja, ainakin lehmällä ja lehmän näköisillä ihmisilläkin. Minulla kylläkään ei ole, silla pidän saniteettisani hyvää huolta peräpyyhkeillä ja pysyn siten ihmisen näköisenä ja annan kyllä suorastaan älykkään vaikutelman. Minulla on myös erinomainen luonne.

        On varottava bacteereja, sillä ne antavat ihmisestä kaamean vaikutelman, aivan kuin olisi töissä lampolassa. Itse olen töissä turkistarhalla, siellä sisälmykset sinkoilevat, kun niistä minkeistä ruopataan laardi irti rälläkällä, mutta se lentää tangentin suuntaan, joten siitä ei saa bacteereja, jos ei ole tiellä. Sama juttuhan se on lampaannahkojen kanssa.


      • Roikkopolle
        -Tampio kirjoitti:

        On varottava bacteereja, sillä ne antavat ihmisestä kaamean vaikutelman, aivan kuin olisi töissä lampolassa. Itse olen töissä turkistarhalla, siellä sisälmykset sinkoilevat, kun niistä minkeistä ruopataan laardi irti rälläkällä, mutta se lentää tangentin suuntaan, joten siitä ei saa bacteereja, jos ei ole tiellä. Sama juttuhan se on lampaannahkojen kanssa.

        Kiitos Tampio. Velku yritti kerran laittaa Artjärvelle pystyyn myllyä missä jauhettaisiin orin erilaisia kappaleita minkin rehuksi. Natsit estivät hankkeen, koska ori on niitten pyhä eläin.


      • Yöhoitaja
        Roikkopolle kirjoitti:

        Kiitos Tampio. Velku yritti kerran laittaa Artjärvelle pystyyn myllyä missä jauhettaisiin orin erilaisia kappaleita minkin rehuksi. Natsit estivät hankkeen, koska ori on niitten pyhä eläin.

        Vai on ori pyhä eläin Orimattilassa. Ei hetken epäilystä. Komeita oreja kävelee nahkatakissa pitkin jalkakäytäviä ja hirnahtelee itteksensä. Slaba seuraa perässä uskollisena.


    • Sirkku T.

      Roikkuuko slaban lisäksi peräsuoli ja kettinkiä?

      • Yöhoitaja

        Peräsuoli roikkuu somasti pari metriä ulkona ja seuraa kiltisti perässä ojassa. Kettinkiä viuhutellahan aina kun tuloo vieraan näköinen isäntä vastahan.


    • Perinne jatkuu

      Kun Orimattilaan rakennettiin junarata 1900-luvun alussa, isä oli kylänmiesten kanssa tappelemassa vieraita radanrakentajia vastaan

      • Pakaapoika

        haha ha turpiin muukalaisia


      • Juotko kusta
        Pakaapoika kirjoitti:

        haha ha turpiin muukalaisia

        1900-luvun alussa oli persuja, nimittäin persu-orimattilaisia. Kaikilla hevoisen naamari joka ei lähtenyt irti..


      • Villikka
        Juotko kusta kirjoitti:

        1900-luvun alussa oli persuja, nimittäin persu-orimattilaisia. Kaikilla hevoisen naamari joka ei lähtenyt irti..

        Artjärvellä käytetään villisian naamaria. Sekin on kasvanut kiinni.


    • aamen

      Persujen puoluetoimistossa ne käyttää naamareita, ettei näyttäis natseilta, joilla roikkuu peräsuoli naamasta.

      • Jessus Puumalainen

        Eiks siella naamioda pershe naamaksi. Sieltä valuvat jutut joskus vaikuttaa aika ruskeilta.


    • Aamen

      Joo, tosin naamiointi on epäonnistunut jokaisen kohdalla. Usein on vaikea erottaa puhujaa jutuista. Ehkä ovat vahingossa naamioineet naamat perscheiksi. Tai siis jättäneet naamioimatta, persepäitä kun ovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe