18 w likat

mr.perfet

mitäs sanoisitte mukavasta, hieman kaljusta 43 v miehestä ;) hymyillään kun tavataan "radalla" ;)

18

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18v

      Hyi helvetti

    • Sanoisin et mite se vaari on tänne eksyny? Et eiks vaarien pitäis olla jossain pubissa istumassa kavereittensa kaa eikä tunkee itteään nuorten sekaan.

    • jasminai96

      hyi

    • birgiiiit

      2 vuotta isääni vanhempi. Joo-o. En sanoisi radalla mitään.

    • Mr. Nobody

      Mutta mitäpä likat sanois 34v jannusta joka ei ole kalju vaan omistaa ihan vähän pitemmät hiukset ja joka EI käy "radalla".......??? ;)

      • En sanois sulle mitää ku ei sua näkis koskaan ku sä et oo radalla ikinä. Meinaaks et joku tulee moikkaa sua sun kotiis tms. ;D


      • Mr. Nobody
        namuxx kirjoitti:

        En sanois sulle mitää ku ei sua näkis koskaan ku sä et oo radalla ikinä. Meinaaks et joku tulee moikkaa sua sun kotiis tms. ;D

        Joo ei mua "radalta" löydä mutta jostain muualta ehkä saattaa tuurilla bongatakin...... :) Ja löysithän Sinä mut täältäkin. ;)


    • ehe heh..

      painu pappa bingoon.

    • Mr. Nobody

      Tarkotix mua vai tota 43vee kaljupäätä....??

    • Säynätsalo

      Mä oon 45 v.mies ja mulla on 19 v. panokaveri tällä hetkellä
      ennän tätä oli 20 v. eli vaihdoin hiukan nuorempaan ;=)
      Se on kuulkaas Flikat niin että jos haluaa hyvää
      seksiä, niin ei sitä saa pojan nulikoilta.

      • Sheikkaa

        No ei niitä poikia kannatakkaan paneskella, vaan nuoria miehiä! :]


    • Nortti22

      Toi on kyllä totta, että hyvää seksiä ei vaan saa nuorilta jannuilta! Muutaman kerran eksynyt yhden tutun kanssa sänkyyn, joka on mua 24 vuotta vanhempi. Parasta seksiä ikinä! En aikaisemmin uskonutkaan, että seksin aikana "näkyisi niitä tähtiä".

    • pentti hirvonen

      oletko se wannabe-pedofiili kuka asuu Heinolassa ja metsästää sakkolihaa Aapelista ja koetit raiskata yhden 17v tuttuni pari vuotta sitten?

      • ei oo ei tuu

        Saiskin viä parikymppistä naista,tai edes kolmikymppistä tai ku sais ny edes


    • Jos vanhempi mies on ihan mukava ja tarjoaa juotavia niin ihan ok. Ja jos hänen jutut on ihan mukavia niin silloinkin. Mutta sellainen, joka tunkee seuraan ja alkaa heti ehdottelee, on ihan turn-off.

      • jos sais kerraston reiss

        Miks varatuilta naisilta sais niin helposti,mut perus hauskan pito ilman seksiä onkin vaikeempaa


      • jos sais kerraston reiss kirjoitti:

        Miks varatuilta naisilta sais niin helposti,mut perus hauskan pito ilman seksiä onkin vaikeempaa

        Ehkä varmaan siksi, että kumpikin varmaan tajuu, että mitään vakavampaa suhdetta ei ole tarjolla, vain hetken huumaa ja seksiä. Joku perushauskanpito taas jonkun toisen miehen kanssa on siksi vaikeampaa, koska joku tuttu sen kuitenkin näkee ja juoruaa. Enkä ainakaan mä halua sitä joutua sitten selittelee niitä kotona. Luuletko sä, että varattu mies uskoo ihan pokkana, että se hänen naisensa ja toisen miehen kanssa pidetty perushauskanpito on jäänyt vain siihen. Miehet luulee aina, että se toinen mies pyrkii hänen reviirilleen ja yrittää iskeä hänen naistaan. Että siksi se on vaikeampaa.


      • jos sais kerraston reiss
        ti-pu kirjoitti:

        Ehkä varmaan siksi, että kumpikin varmaan tajuu, että mitään vakavampaa suhdetta ei ole tarjolla, vain hetken huumaa ja seksiä. Joku perushauskanpito taas jonkun toisen miehen kanssa on siksi vaikeampaa, koska joku tuttu sen kuitenkin näkee ja juoruaa. Enkä ainakaan mä halua sitä joutua sitten selittelee niitä kotona. Luuletko sä, että varattu mies uskoo ihan pokkana, että se hänen naisensa ja toisen miehen kanssa pidetty perushauskanpito on jäänyt vain siihen. Miehet luulee aina, että se toinen mies pyrkii hänen reviirilleen ja yrittää iskeä hänen naistaan. Että siksi se on vaikeampaa.

        Mä taidan ens kerralla lähtee naisen mukaan ihan vaan mielenkiinnosta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe