Harvasanainen mies

kertokaamitäteen

Ois eräs mies kenestä olen kiinnostunut, kaikin puolin hieno mies ja ystävällinen paitsi että tämä juttelee tosi lyhesti.
Itse olen hyvin sosiaalinen ja tykkään jutella ihmisten kanssa mutta hänen kanssa on ihan melkein mahdotonta.

Jos hän innostuu niin sitten sieltä tulee ulos pidempiä lauseita ja pikkukeskusteluita tai jos hänen on pakko vastaa kunnolla mutta siihen se sitten jää.

Mies näyttää kyllä siltä että hän miettii ja analysoi asioita ja tujottaa silmiin usein. Tämä ahdistaa minua vielä enemmän koska en tiedä mitä hän ajattelee.
Hyvin intensiivinen tyyppi.

Tiedän että hän pitää minusta ihmisenä, olen yrittänyt lähestyä hänet mutta tuntuu siltä että meidän välissä on seinä.

8

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afasdsafdasfdafs

      Teistä kumpikin on jo sen ikäisiä ja sen verran sivistyneitä, että ymmärrätte elämän realiteetit. On turha tavoitella sellaista millä ei todellisuudessa ole arvoa. Siksi kumpikaan ei tee mitään siirtoa turhaan. Ongelmaa ei ole.

      • dsafasdffasf

        turha tavoitella sellaista mitä todellisuudessa ei ole olemassakaan


    • 6+111

      Kirjoitat hänestä hauskasti, mieleen tulee rationaalinen suomimies. Mikäli molemmat pidätte toisistanne ei muutakun juttelemaan, sillä se muurikin murtuu.

    • avaruuus

      Kyselet siltä vaan kaikkea mitä mieleesi tulee, kyllä se siitä avautuu kun oppii luottamaan sinuun.
      Mies saattaa esimerkiksi ajatella ettei sinua kiinnosta hänen asiansa.

    • Jospa häntä vaan jännittää jos ei hänelle ole selvää mitä ajattelet hänestä?
      Saattaa olla että myöhemmin sitten alkaa juttu luistamaan.

      Tai sitten vaan on hyväksyttävä että siinä introvertti ja extrovertti juttelevat ja sinusta vaan sosiaalisempana tuntuu että toisen puhe on kuin kettinkiä oksentaisi; lenkki kerrallaan.

    • 2+10

      Minä olen ollut tuollaisen miehen kanssa naimisissa 20 vuotta. Edellisen vastaajan vertaus: puhe kuin kettinkiä oksentaisi, lenkki kerrallaan -on aikas kuvaava. tosin oksennus on liian negatiivinen ilmaus.

      Mies on kiltti, aikaan saava, ikäisekseen hyvin säilynyt, mutta puhe ei ole kehittynyt juurikaan. Meni monta vuotta, kun kuulin jonkun arvelevan hänen olevan ujo. Itseasiassa näin on, en vain itse ollut ajatellut asia noin.

      Miten sitten seurustelumme käynnistyi - aloite oli hänen. Sen jälkeen lievää ylä ja alamäkeä, enimmäkseen Varsimais-Suomen tasaista.

    • kivaa pelia

      miehenä tälläinen on mukavaa kiihottaa ärsyttää naista ja pitää etäisyyttä toinen oikein yrittämäl yrittää

    • ujohko mies..

      Minä olen juuri tuommoinen mies, todella harvoin aloitan keskustelun kenenkään kanssa, eli ne keskustelut avautuu yleensä kun minulle tullaan juttelemaan ja tässä ei ole kyse naisista vaan yleensä ihmisistä. Naiset todella harvoin vain tulevat juttelemaan niin että syntyy keskustelu. Keskustelun pituus riippuu täysin toisesta ihmisestä ja sen juttujen luonteesta.

      Olen ujohko mies, en siis mikään hissukka ja täysin puhumaton, mutta olen tosi hidas tutustumaan ihmisiin, humalapäissäni sitten juttua alkaa lentämään.

      Työpaikalla on ehkä 3-4 naista joiden kanssa on tunne että kiinnostusta olisi, mutta en tosiaan edes yritä lähestyä heitä, sanon korkeintaan moikat. Työpaikka on ilmapiirinä vielä semmoinen, paljon ihmisiä jne, mikä luo lisää paineita. Minun neuvo aloittajalle olisi, että yritä päästä juttusille tuon miehen kanssa työpaikan ulkopuolelle, pyydä vaikka kahvile, siinähän se kahvilla jutustelemalla selviää onko kipinää tai mahdollisuutta parempaan tutustumiseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe