Saisimpa riisua erään.

SEON VÄÄRIN!!!!!!!!!

ja koskettaa hänen ihanan naisellista vartaloaan. Nämä ajatukset on vain rikollisia.

36

2870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just someone

      Tuu hiplaa ;)

      • ap.

        vain, jos saisin kutsun. Haaveilla saa aina, vaik kenestä.


      • Nainen isolla ännäll
        ap. kirjoitti:

        vain, jos saisin kutsun. Haaveilla saa aina, vaik kenestä.

        Kenestä sä haaveilet? Mitä luulet vaatteiden alta löytyvän?
        Kerro nyt vähän lisää


      • ed.
        Nainen isolla ännäll kirjoitti:

        Kenestä sä haaveilet? Mitä luulet vaatteiden alta löytyvän?
        Kerro nyt vähän lisää

        Luulen, että isot naennit ja pärskivä säynävä.


      • haaveiden tavaratalo
        Nainen isolla ännäll kirjoitti:

        Kenestä sä haaveilet? Mitä luulet vaatteiden alta löytyvän?
        Kerro nyt vähän lisää

        Totisesti sanoen erittäin haluttava naisellinen varatalo. Maja minne olisi varmasti paljon tunkua. Lämmin pesä johon olisi varmasti erittäin mukavaa painaa pää.

        Enempää en sano. Se jäänee mielikuvituksen varaan.


    • K(n)kosketusta vaill

      Kuvittelin, että olisit tullut ja riisunut, mutta jehovat ne vaan ovella kävivät.
      Niistä ei paljon kiksejä heru.
      Vkonlopun yllätys jäi kummittelemaan ja haaveet leikeistä, joista edellisellä kerralla puhuttiin. Löysin tuohon osuvan jutunkin, lienetköhän sen lukenutkin...
      Katsoin äsken kuvaasi ja virtuaalikosketin risupartaasi ja mietin, mitä se saisi sinussa aikaan...
      Samassa veneessä ollaan, ei himo käskemällä katoa...

      (tiedän että todellisuudessa sinä et ole aloittaja, koska sinulla on kiire ja hoppu ja velvotteita ja ?)

      • Toinen K n

        Haluaisin niin tuntea kaipaamani miehen kosketuksen vartalollani ja antaisin hänen tutkailla vartaloani vapain käsin. Itsekin haluaisin tutkia ja hyväillä hänen vartaloaan. Oltaisiin toistemme syleilyssä intohimon päästessä valloilleen. Ja niin, luvattomiahan nämä ajatukset on.


      • K olmas nainen
        Toinen K n kirjoitti:

        Haluaisin niin tuntea kaipaamani miehen kosketuksen vartalollani ja antaisin hänen tutkailla vartaloani vapain käsin. Itsekin haluaisin tutkia ja hyväillä hänen vartaloaan. Oltaisiin toistemme syleilyssä intohimon päästessä valloilleen. Ja niin, luvattomiahan nämä ajatukset on.

        Minä taas ajattelen luvalla, nimittäin omalla luvalla :) Eikä pelkän parran hiplaaminen riitä mulle alkuunkaan. Tuntikaupalla värinää, tärinää, hikeä ja nautinnosta tikahtuvaa hengitystä. Pelkkää hedonismia ja täydellistä kiimaa. Joo, sitä mä haluan.


    • Kolmas K

      K:ssa on jotain vikaa ilmeisesti kun epidemian lailla täällä haaveilevat ja himoitsevat :D

      • Neljäs K

        Eiku neljäs jo! :D


      • Viides K
        Neljäs K kirjoitti:

        Eiku neljäs jo! :D

        ois jo liikaa.


    • Daydreamer..

      Hei miettikää nyt se tunne kun ensimmäisen kerran pääsette aivan lähelle, ehkä olette kokeneet jo, ehkä vasta haaveilette siitä. Minä muistan, oi että. Ei tiennyt mihin ensimmäisenä koskisi, helvetin vaatteet oli tiellä että olisi päässyt tarpeeksi lähelle ;D

      Tiedän jo nyt että elän vain näissä ajatuksissani, pian tulee kuitenkin jotain joka vie ne pois.

    • riisutaan toisemme

      Uh, mua... Hän voisi kyllä työntää kätensä mun puseron ja tarttua mun tisseihin. Mun käteni etsisi häntä alempaa ja kiihottaisimme toisemme taivaisiin.

    • Kilttipoika

      Hui hui kun on tuhmia K naisia läjäpäin täällä.
      Täällä on eräs kaksipyöräisellä liikkuva mies. Joka juurikin ajattelee K-naista vaikka se kiellettyä onkin.
      Taidan laittaa hänelle kaveri viestiä kuitenkin lähipäivinä.
      Viestiä laitan ihan suoraan hänelle. Mutta tuntemuksistani en uskalla kertoa.

    • tummasilmäinen x

      Onko hänellä ruskeat silmät?

    • m -> n

      Kiitos, olen itsekin hieman sitä mieltä..

      • tummasilmäinen x

        Mitä mieltä? ... Onko kaipuun kohteella ruskeat silmät ja hieman aasialaisen vinot?


      • mies täältä jostain
        tummasilmäinen x kirjoitti:

        Mitä mieltä? ... Onko kaipuun kohteella ruskeat silmät ja hieman aasialaisen vinot?

        On, mutta hän on varattu.
        Himottaa enemmän kun ei saa..


      • m > n
        tummasilmäinen x kirjoitti:

        Mitä mieltä? ... Onko kaipuun kohteella ruskeat silmät ja hieman aasialaisen vinot?

        Sitä mieltä että vartaloni on naisellinen.


    • kysynpähän vain

      miksi ne on rikollisia ?oletko varattu mies?ja onko hän varattu?

    • haluan niin

      Mietin, mies miltä tuntuisi jos ottaisit lähelle, suutelisimme, sä tarttuisit mun rintoihin :) hiplaisin sun vyön ja vetoketjun ja löytäisin sun ihanan kalun, jota haluan ensin maistella ennenkuin työ nyt minuun.

    • naista haluttaa

      T mies, ottaisitko mut edestä, takaa ja sivulta. Mä nuolen sut taivaisiin.

    • haluis rakastella

      erään varatun miehen kanssa. Ehdottaa sitä hänelle- mahdoton tehtävä.

    • ihan pikkuisen vaan ..

      Pikkusen rikollista, haittaak's

    • Tihkut se..iä

      Saisinpa joskus riisua sinut tumma kaunis nainen.Voisin tehdä sen muuallakin kuin wc:ssä...

    • "spartalainen_ "

      kyllä naiset on ihania!! haluisin hitaasti riisua sinut. tule jatketaan maileitse

      suomi24ssa on mailini

    • elämä on

      Saisinpa riisua sinut, ihana mies.Hitaasti avata paitasi napit,vyön soljen,vetoketjun....
      tuntea sinut lähelläni. Mutta olet kaukana, riisun sinut vain ajatuksissani.

      • Tihkut se..iä

        Kuinka päästä lähemmäksi ? Samassa kaupungissa ?


    • Daydreamer...

      Jännä lukea omaa vanhaa kommenttia. Se jokin este tosiaan tuli ja vei kaiken pois.. höh

    • K(m)lle

      Väärin on sekin etten toivo mitään muuta kun että vihdoin ylihuomenna saisin yhden miehen - ja kerrankin riisuttuna. Voi tulisit nyt ja sekoaisit..

    • aloittaja.

      Enemmän tiedostava, en koskisikaan.

      Harhohohjjjaa.

    • eimaaltan

      Taidat olla tuuliviiri maatilan katolla...mahdollisuuksia on vaikka mihin, mut mielummin pellot pakettiin ja turvallinen pieni toimeentulo? Vai uskallatko kokeilla jotain uutta -miten se sopis ja kantais eteenpäin?

      • minä

        Totta. Pyörin mielummin, kuin haen suuntaa ja vakautta.


    • Vähän kännissä nyt..

      Haluut kuitenkin :)

      • alponen.

        Haluun yleensä vain kännissä. Selvinpäin olo ei ole rento.


    • n---------------->m

      Viimeksi saimme esimakua. Seuraavaksi tositoimiin ;) En muuta ajattelekaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe