Onko tahallisesti raskautuneita paikalla

A30

Netissä on hirveän paljon tarinoita esimerkiksi siitä, että naisella unohtunut lapsenestonappi tai muuta sellaista, niin onko täällä muita, jotka on ollut tahallaan ilman lapsenestovälineitä ja nyt odottaa vaavia?

12

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin...

      Ihan tahallaan olin ilman, mutta en salaa mieheltä. Lasta ei ollut kuitenkaan tarkoitus saada alulle, mitä minä kuitenkin halusin, mies ei.

    • tavallaan juu

      Mutta meillä se meni hiukan toisinpäin, sillä mä en ollut ajatellut ihan vielä vaavia tähän elämäntilanteeseen hankkia, vaan miespä ajatteli toisin.
      Eli meillä ehkäisyä hoidettiin kondomeilla ja mies alkoi tehdä temppujaan niiden käytössä, eikä sitä itse tullut siinä tilanteessa tullut aina laitettua rähinävaihdetta päälle niin tässä nyt sitte tulos. Ollaan iloisesti kolmannella kuulla raskaana.

    • ...................

      Hienoa, että perheitä tehdään tilanteisiin, joissa vanhempien välillä vallitsee noin valtava luottamus ja yhteisymmärrys.

    • EI vahinkoja

      Olen kolme kertaa tahallisesti raskautunut. Eikö kuitenkin suurin osa ole tahallaan jättänyt pillerit pois?

      • bbb1

        Minä nyt juuri odottelen, että onkohan ovulaationi ajankohdan huijaaminen tuottanut tulosta...


    • Miehiä kannattaa ain

      vähän juksata näissä lapsentekojutuissa, koska muutenhan ei maailmassa olisi yhtään vaavia.

    • ...,,,....

      Sain lapsen viime vuonna. Olin aiemmin naimisissa ja silloin oltiin ilman ehkäisyä lapsentekotarkoituksessa, mutta ei koskaan tärpännyt. Ero tuli puolison aloitteesta. Eron jälkeen olin juhlimassa pikkujouluja ja sillä reissulla tulin raskaaksi. Isä tietää lapsestaan ja on tavannutkin pari kertaa, mutta ei osallistu elatukseen eikä kasvatukseen. Olen seurustellut kolmannen miehen kanssa (hän on lapseton) jonkin aikaa ja ehkä tulevaisuudessa muodostamme uusperheen. Kävin ottamassa hormonikierukan heti kun menkat alkoivat pari kk synnytyksen jälkeen, eli tulevat lapset paremmalla suunnittelulla...

    • bönbvkkm

      Ihan naimisissa ollaan ja yhteisymmärryksessä lapsi tehty. Mikä on ongelma AP?

    • Mamma020514

      Meillä oli toiveena raskaus jo muutama vuosi sitten kun kun lopetin pillerit 2011 vuonna ja ajateltiin että pari kuukautta menee ennen kuin kierto tasaantuu...eipä mennyy niinkuin kirjoissa. Aloin henkisesti voimaan pahoin kun yrityksistä huolimatta ei tapahtunut mitään. Rupesin käymään testeissä 2012 jos vaikka vika olisi minussa. Mitään suoraa vikaa ei löytynyt joten mulle määrättiin keltarauhashormonia kierron vakiinnuttamiseksi. Sanottiin, että jos 2013 syyskuussa ei ala tapahtumaan, niin sitten tampereelle hedelmöityshoitoihin...olin jo luopunut toivosta saada lapsen normaalisti kun kävimme elokuussa särkäniemessä ja olo tuntui hieman oudolta koko päivän. Seuraavana maanantaina tein testin ja oli positiivinen! Mies taisi hieman pelästyä kun rupesin aamulla ennen 7 itkemään olkkarissa ilosta :-) voi siis todellakin sanoa että raskaus oli alusta alkaen suunniteltu. Se vaan vei enemmän aikaa ja hermoja mitä olisin uskonut. Nyt viikkoja 36 1 ja tyttö tulossa

      • Mamma020514

        Ai niin, ja minä olisin halunnut lapsen jo ennen 2011 mutta mieheni ei ollut vielä valmis. Aloite tuli itse asiassa häneltä sillä hänen kaverit ja työkaverit alkoivat saamaan perheenlisäyksiä. Joten jos mahdollista niin antakaa miehille aikaa tottua ajatukseen vanhemmuudesta. Ei heitä tarvitse "huijata"...muuten suhde lapseen saattaa kärsiä...toi lapsettomuus oli kyllä maailman paras "testi" selvittää onko oma mies juuri se oikea sinulle. Hän jaksoi pysyä positiivisena ja ymmärsi olla hyppimättä silmille jos oli huono päivä (ja niitähän oli!). Toivotan kaikille odottajille oikein lämmintä kevättä!


    • 22+0

      Meilläkin aloin itse puhumaan lapsesta ja mies ei ollut ihan varma. Puolen vuoden päästä mies itse tuli ehdottamaan, että nyt olisi aika. No, pitkä aika siinä meni että tärppäsi, mutta olemme ainakin valmiita vauvan tuloon ja sekä lapsettomuusjakso (3v) että raskaus on vain vahvistanut suhdettamme. En ikinä voisi tehdä lasta niin, ettei mieheni olisi halukas siihen.

    • Suskia765533

      Täällä ilmoitti yksi oleva alkuraskaus:) kovasti miehen kanssa odotetaan mahankasvua, alkaa jännittävät tilanteet:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe