mikä cruiser aloittelijalle?

jfkjh

Kannattaako ekaks cruiseriks ostaa stereo vinyl cruiser vai joku toine? Enimmäis hinta n.80e. Kertokaa jotain hyvii cruisereit.

19

1594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bana

      Bananaboardit on kans aika hyviä.

    • cruiserrr

      Heiiii mää aattelin täs kesällä alottaa skeittaus cruiserilla :) sitä vaan et ku en siis osaa vielä ollenka skeitata ja haluisin vaa todellakin kruisailla pitkin kaupunkii nii riittääks sellane 50-60 euron lauta? en todellaka rupeis temppuilee ja näi :D ja en haluias panostaa enempää siihen lautaan ku en edes tiie et innostuks kunnolla niii
      jotain hyvii halpoi cruiser merkkei esim onks warp tarpeeks hyvä mulle? en haluis et se hajois käsii mut ei haittaa vaiks oliskin vähän "löysä":))

      • myöhäs

        vastaan aika myöhäs mut jos oikee halvan haluut ni hinta olis 20e saat sen halpa hallist sielt kannattaa ostaa alottelialle mut ei oo kyl mitää laatukamaa


    • Kruisaaja

      Ostin stadiumista 40€ kruiserin ei siinä oo mitään vikaa jos ostaa kaupasta niin kanttii testata kääntyvyys ja trukit ja näin pois päin

      • jdjNfkg

        Stadiumist ei kannata ostaa mitään cruisereita eikä varsinkaan warpin cruisereita! Hyvii cruiser merkkei on mun mielest penny board, globe, banana board.


      • tietämätön alottelija

      • Nettaaawww

        ITE tilasin stadiumista warpin cruiserin ja oli hyvä iha ekaks cruiseriks ei oo huono eikä hajoo vaikka jokku väittää


      • Summer-love

        Mäki olisin ostamassa ekaa cruiseria. Kertokaa jotain hyviä nettikauppoja josta sais halvalla kypärän että laudan☺ Ja en siis oo ikinä lautaillu ennen= aloittelija.


    • Miksukas
    • joanna11

      Junkyardista en enään ikinä tilaa, toimittivat käyrän laudan, menee vinossa ja eivät suostu korvaamaan, globe oli.

    • d-street

      Itellä D-Street nimine cruiseri makso 50e ja on mun mielestå tosi hyvä

    • mätänetti

      Muovikruiserit alennuksessa Motonetissä 12.90e

    • kalapulpul

      Teknik Magasinetista alle 40e, ihan hyvä on mielestäni ekaks laudaks

    • Aloittelija

      Mistä sais 20- 60€ hintaluokkaa olevan cruiserin? Linkatkaa.

    • Vinyyli on paras!
    • aloittelija

      mulla itellä on globe lauta ja siis on hyvä tasasel tiel

    • PUUILO

      Mä en kehtais muovikruiserilla. Osta puinen, sillä voi jotain tehdäkin.

    • Derping

      Juu oon kuullu et warp ja muut tällätteet laudat on vähän heikompaa tavaraa, mutta se on "ihan" alottelijalle hyvä (huonmpi kama) kaverilla on ainaki semmonen ku voltage kruiser ja se on ihan hyvä >skatepro:sta löytyy hyviä lautoja oon ittekki kattellu sieltä ostaa.

    • arebo

      Skatepron laudat samaa marketti tavaraa kun motonet, etola ja muut, mut eri graffoilla, huonompaa kuin Warp. Osta kruiserisi oikeasta skeittiliikkeestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe