16-vuotiaalle tatuointi.

maria971

Hei! Olen tässä _pitkään_ harkinnut yhtä pientä merkityksellistä leimaa iholleni, vanhemmille asia ok, ja heidänkin kanssa olen keskustellut asiasta minkälaisen kuvan hyväksyvät jne. Olisi vaan siis yksi ongelma... Nykyään tatuointiliikkeet ovat näköjään nostaneet ikärajojaan, joten eipä ole vielä löytynyt ammattimaista tekijää.

Jos joku teistä siis tietäisi ammattitaitoisia kotitatuoijia (kenellä hygienia, välineet sekä taito kunnossa) voisi pistää tuohon alas kommenttia! Liikkeetkin kelpaavat jos vain sattuisi joku tietämään paikan jossa hieman alle täysi-ikäiselle tehdään.

En ole ottamassa suurta kuvaa, vaan tulitikkuaskin kokoisen itselleni tärkeän symbolin yläselkään, jonka siis saa tarvittaessa peittoonkin... Joten en tarvitse ohjeita "odota kunnes olet 18" . Oma on nahkani, tuskin kadun, sen verran pitkään olen pohtinut onko oikeasti järkevä päätös. Jos ette tekään tiedä alaikäiselle tekevää kotitatuoijaa/liikettä, olen kyllä valmis odottamaan sinne 18- ikävuoteenkin asti, koska kuvan oikeasti haluan. Olisi vaan mukava saada se jo pian :/ Pistäkää siis alle viestiä jos jollakin on asiallista ja oikeaa tietoa! ( tai itse teet tatuointeja )
- Maria

6

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silminlukijaeinäkijä

      Tossahan tätä samaa kysellään alapuolella joka toisessa viestissä, vois lukea vastauksen niistä.

    • dghfjtyhrtyt

      Mikset avaa Googlea ja hae lähialueeltasi tatuointistudioiden yhteystietoja, soita sinne ja kysy tekevätkö? Kaikkein varmin tapa saada selville. Tuon viestisi perusteella kukaan ei voi sinulle edes vastata koska et kertonut missä asut ja mistä haet tatuointipaikkaa. Ammattitatuoijat eivät myöskään pahemmin muuten työskentele kotitatuoijina. Jos haluat ammatilaisjälkeä, sinun on mentävä studioon.

      • maria971

        Voi kuulkaa olen kyllä soiteillut jo niihin tatuointiliikkeisiin, ihan jokapuolelle suomea. Ja alemmista viestiketjuista ei löydy tekijöitä, vai? Olen jo kaikki paikat kolunnut läpi ja ei vieläkään löydy, siksihän mä täältä netistä toisilta kyselenkin "epätoivoisesti"....


    • ura

      Onneksi on vastuullisia liikkeitä. Hyvää jaksaa odottaa.

    • Tom Jonesista infoa

      Kuullostaapa taas -tom ääliö jonesin- aloitukselta. Hoh hoijakkaa. Eikö susta pääse mitenkään eroon? Et itse tajua lähtee meneen näiltä sivustoilta vaikka kukaan ei sua halua tänne? Idiootti. Saaksä jotain pönkitystä siitä että sua inhotaan kaikilla sivustoilla missä olet. No, eihän sulla ole vaimoakaan enää ku lähti turkkilaisen matkaan, ei elämää ku mielenterveys meni siinä samalla tai jo aikaisemmin kenties? Voi jukra, reppana.

    • sadokan

      Löytyy tatuoijia jotka tekevät, huoltajan allekirjoittamalla suostumuksella myös alle 18-vuotiaalle.
      Oma likka pienen kuvan halusi ja nyt 16-vuotis lahjaksi lupasin. Tatuoijaan yhteyttä ja nimi paperiin, ennen ei kuvaa tämä tatuoija tee.

      Huoltajana tein vielä niin että väestörekisterikeskuksen sivulta latasin tietoni, jossa näkyy oman HETUN lisäksi lasteni HETUT......ei joudu kuvan tekijäkjään hankalaan välikäteen.

      p.s Suomen laki ei varsinaisesti kiellä tatuoimasta alle 18 vuotiasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe