Acnicyl

mitenehkäistänäppyjä

Onko kukaan käyttänyt Acnicylin kaksivaiheista hoitoa ja miten on vaikuttanut? www.acnicyl.fi

Mulla sellainen tilanne että olen nyt toista kertaa Basiron kuurin jälkeen saanut ihoni todella loistavaan kuntoon ja nyt haluaisin jatkossa ehkäistä näppyjen ilmaantumista ettei koko loppuelämää joutuisi Basiron kuuria aina silloin tällöin käyttämään vaikka se onkin aivan huippu aine! Basiron on kuitenkin sen verran vahvaa ainetta että pidemmän päälle pelkään sen samalla aiheuttavan iholle jotakin haittaa, esim. ennenaikaista vanhentumista, ihon ohenemista tms..
En ole ikinä kuitenkaan kärsinyt pahemmasta akne-ongelmasta, mutta pieniä ihonalaisia näppyjä (tukkiutuneita ihohuokosia) ilmestyy aina jostakin, en tiedä onko syynä tähän ihon päivän aikana rasvoittuminen ja liian hellä puhdistus sitten iltaisin. Onneksi tämän ihme-aine Basironin avulla näpyt häipyy kokonaan ja kuurin jälkeen iho on kaikinpuolin parhaimmillaan. Mikään muu aine ei ole auttanut jo ilmestyneisiin näppyihin ikinä.

Acnicylistä siis haluaisin nyt kuulla kokemuksia ja mielipiteitä siitä voisiko se ehkäistä näppyjen syntyä ihossa? Tai ehdotuksia varmemmasta tuotteesta kohdallanne joka on ehkäissyt näppyjä.

3

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jtfghjhkljkj

      Minulla Acnicyl toimi kohtalaisesti ensimmäiset 3 viikkoa. Sitten tapahtui jokin takapakki, ihan kuin en olisi Acnicyliä ikinä käyttänytkään ja kuuden viikon kuurin loputtua (sitä saa käyttää vain 6 viikkoa kerrallaan tai kasvaa resistenssi) iho oli ihan yhtä tukkeutunut kuin ennen Acnicyliä.

      Mikset hae yleislääkäriltä antibioottia jos tukkeutuu? Saisit siitä varmaan pysyvän avun eikä se ole lainkaan niin vahva myrkky kuin muut aknelääkkeet. Se myös vaikuttaa kokonaisvaltaisesti kun Acnicyl ja Basiron vaikuttavat vain siinä kohdassa mihin sitä levität. Muutenkin voiteiden käytöstä tulee kierre ja "vankeus", niitä kun käyttää riittävän pitkään, iho ei enää pärjää ilman. Jos et antibioottia halua, voit koittaa sinkki- tai a-vitamiinikuuria. Eli ostat vaikka marketista tai apteekista purkin jompaa kumpaa lisäravinnetta (tai vaikka molempia jos kovasti tukkeutuu) ja syöt sitä noin kuukauden. Kumpikin hillitsee talin erittymistä ja huokosten tukkeutumista. Vähentää siis näppyjä. Noiden vaikutus pidemmällä aikavälillä on aina parempi kuin voiteissa.
      Tiivistetytsti Acnicyl ei kuitenkaan missään nimessä ole tehokkaampi kuin Basiron.

      • mitenehkäistänäppyjä

        Kiitos paljon!
        Antibiootti kyllä olisi varmasti hyvä ratkaisu, mutta epäilyttää vain miten vahvoja ne on (vaikka eivät olekaan yhtä voimakkaita kuin muut lääkkeet) ja mitkä ovat mahdolliset haittavaikutukset. Ja ei kai se antibioottikaan välttämättä lopullisesti ihon tukkoisuutta nujerra. Jos antibioottiakin sitten joutuisi tietyin väliajoin syömään kunnes sekään ei lopulta enään tehoa. Toisekseen saako antibiootin vain kysymällä vaikka ihossa ei tällähetkellä ole merkkiäkään tukkeutuneista näpyistä ja vaatiiko se ensin käynnin jonkinlaisessa iho tutkimuksessa tai muuta?
        Tuota sinkkiä voisin kyllä alkaa taas syömään kun niitä kaapissa vielä on jäljellä. Syön tällähetkellä myös Elivo Ihoravinne kapseleita, mutta niitäkin olen syönyt vasta vähän aikaa ja yritän vähintään 2 pakettia syödä ja odotella jos niistä jotain hyötyä on. Saisikohan sen antibiootinkaan kanssa syödä sitten mitään muita tabletteja samanaikaisesti.
        Antibiootti ei tähän hätään ole ihan välttämätön mutta varmasti aion joku päivä turvautua niihin jos ei muu auta! Toisaalta mun kannattaisi varmaan suosista valita heti se antibiootti eikä tuhlata rahaa "turhiin" kapseleihin jos niistä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä.


      • jtfghjhkljkj
        mitenehkäistänäppyjä kirjoitti:

        Kiitos paljon!
        Antibiootti kyllä olisi varmasti hyvä ratkaisu, mutta epäilyttää vain miten vahvoja ne on (vaikka eivät olekaan yhtä voimakkaita kuin muut lääkkeet) ja mitkä ovat mahdolliset haittavaikutukset. Ja ei kai se antibioottikaan välttämättä lopullisesti ihon tukkoisuutta nujerra. Jos antibioottiakin sitten joutuisi tietyin väliajoin syömään kunnes sekään ei lopulta enään tehoa. Toisekseen saako antibiootin vain kysymällä vaikka ihossa ei tällähetkellä ole merkkiäkään tukkeutuneista näpyistä ja vaatiiko se ensin käynnin jonkinlaisessa iho tutkimuksessa tai muuta?
        Tuota sinkkiä voisin kyllä alkaa taas syömään kun niitä kaapissa vielä on jäljellä. Syön tällähetkellä myös Elivo Ihoravinne kapseleita, mutta niitäkin olen syönyt vasta vähän aikaa ja yritän vähintään 2 pakettia syödä ja odotella jos niistä jotain hyötyä on. Saisikohan sen antibiootinkaan kanssa syödä sitten mitään muita tabletteja samanaikaisesti.
        Antibiootti ei tähän hätään ole ihan välttämätön mutta varmasti aion joku päivä turvautua niihin jos ei muu auta! Toisaalta mun kannattaisi varmaan suosista valita heti se antibiootti eikä tuhlata rahaa "turhiin" kapseleihin jos niistä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä.

        No ei se antibiootti tosiaan mikään myrkky ole. Itse olen syönyt aiemmin 4,5 kuukautta ilman yhtään minkäänlaista sivuvaikutusta. Siihen ei kuulu kuivuminen, lihas- ja nivelkivut, väsyminen tms. Raskautta tosin täytyy välttää sekä auringonottamista. Sitten ajan myötä finnit alkoivat vai haihtua pois ja niiden tulo lakkasi. Minulla tosin uusiutui myöhemmin kun on keskivaikea akne. Antibiootti on hyvä lääke sitkeään lievään akneen. Tosiaan se vaatiin sen jonkun todisteen kasvoissa, että sitä määrätään. Jos varsinaisia näppyjä ei ole niin ehkä lääkäri ei sitä sitten määrää. Hän saattaa tarjota jonkinlaista reseptiä vastaan saatavaa lääkevoidetta. Ne taas ovat jonkin verran tehokkaampia kuin Basiron, niitä käsittääkseni käytetään kuuriluontoisesti ja niissä on finnibakteereja tappavia ainesosia. Itse en tosin ole lääkäri enkä tiedä millaisessa kunnoss kasvosi ovat joten nämä ovat vain ajatuksia siitä mitä lääkäri ehkä voi määrätä.

        Antibiootin tuloksen kesto riippuu aknen vaikeusasteesta luulisin. Lievän aknen se voi helpostikin nujertaa. Antibiootin kanssa saa syödä joitain muita tabletteja, kuten juuri sinkkitabletteja mutta tablettien ottamisen välillä pitää olla jokunen tunti. Muistaakseni a-vitamiinia ei saa antibiootin kanssa samaan aikaan syödä... Nuo vaihtelevat hieman antibioottikohtaisesti. Kaikki se kerrotaan pakkausselosteessa.

        Jos olet vasta vähän aikaa syönyt noita ravintolisäkapseleita jne. ehkä niiden syöntiä kannattaa jatkaa vielä tovi. Ne yleensä vaativat kuukauden pari aikaa että näkyy tulosta. Mitään yhden vuorokauden ihmejuttuja ne eivät ole.

        Ruokavaliostakin voi olla apua. Millainen ruokavalio sinulla on? Omalla kohdalla ainakin iho ei siedä melkein ollenkaan viljatuotteita, kovissa paketissa myytävistä rasvoista ja pussisokerista puhumattakaan. Maitotuotteidenkin täytyy minulla olla rasvattomia mutta muuten niitä voin syödä. Jos pitäydyn runsasproteiinisella ruokavaliolla missä on runsaasti kasviksia niin ihosta jää kaikki turhat pikkuiset tukkeumat pois. Lihankin täytyy olla vähärasvaista. Tämä tosiaan vain minun tapaukseni eikä tuolla välttämättä ole vaikutusta sinun ihoosi.

        Jos sinulla ei niitä varsinaisia finnejä juurikaan ole niin sinulla saattaa myös auttaa ihan normaali syväpuhdistava pesuaine ja syväkosteuttava mahdollisimman ohut kosteusvoide. Ja säännöllinen kuorinta tietenkin. Lisäksi voit jatkaa niiden kapseleiden syömistä jonkun aikaa ja katsoa onko siitä apua. Jos ei mielestäsi ole, voit käydä lääkäriltä kysymässä olisiko olemassa jotakin lääkettä millä saisi apua kasvoillesi.

        Jotkut ovat saaneet myös apua merisuolasta. Merisuolaa jauhetaan suht hienoksi ja sekoitetaan pieneen tilkkaan oliiviöljyä, niin että siitä tulee tahna mikä on helppo levittää iholle. Sitä käytetään pesuaineen tavoin. Lopuksi se huuhdellaan pois ja sitten voi vielä käyttää merisuolasta tehtyä kasvovettä. Eli kiehuvaan veteen sekoitetaan merisuolaa ja annetaan sen liueta ja sitten jäähtyä. Sitä levitetään pumpulilapulla kasvoille kuin tavallista kasvovettä. Tuon toimivuus perustuu oliiviöljyn pehmentäviin ja hoitaviin ominaisuuksiin sekä suolan desinfioiviin ominaisuuksiin. Tiedät varmaan, että suolaa on ennen vanhaan käytetty esim. säilöntäaineena? Se tappaa bakteereita. Itse en ole vielä suolaa kokeillut mutta jotkut sanovat että se auttaa jopa niin hyvin, etteivät he käytä ihonhoidossa enää mitään muuta kuin merisuolaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe