Venäläiset kotiin

Miksei Putin kutsu?

Maailma on viluinen ja epäystävällinen paikka venäläisillekin. Putinhan voisi kutsua kaikki venäläiset kotiin varsinkin nyt kun Venäjä on noussut elintasossa maailman kärkeen.

Varsinkin Suomessa on talvisodan perua vielä paljon ryssävihaa.

12

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei onnistu millään

      Ehdotuksesi tuntuu aluksi ihan järkevältä, mutta se ei onnistu millään. Jos sotahullu Hitleriä ihaileva Putler kutsuisi maailmalta kaikki venäläiset kotiin Venäjälle, niin silloin Putlerin hommat muuttuisivat paljon hankalammiksi. Hänen pitäisi alkaa suojella venäläisiä maan rajojen sisäpuolella, ja sehän kävisi erittäin kalliiksi, eikä sellaisten suojeluoperaatioiden sivutuotteina saataisi Venäjään liitettyä uusia maa-alueita. Ehdotuksesi on siis kuolleena syntynyt, eikä se taatusti kelpaa valloitushaluiselle Putlerille.

      • 5 KOLONNA

        SUOMEN VENÄLÄISETKIN KATSOVAT MOSKOVAN KANAVIA JA HUUTAVAT URAATA AINA KUN PUTIN PUHUU


    • kiitos venäjä

      Vaikka olen mielestäni jo paljon oppinut ja ehkä voi sanoa viisastunutkin mutta nyt EvakkoPoika löit minut ällikällä. Enpä tullut ajatelleeksi tuota puolta. Kiitoksia!

      Suomessa on tälläkin hetkellä satoja tuhansia kidutettuja venäläisiä. Pahin kaikista on ne 17.000 Lapin keskitysleireillä olevaa lapsiparkaa.

      Seuraavassa linkissä tätä pelastusoperaatiota jo harjoitellaan:
      https://www.youtube.com/watch?v=cSDh0UcKgU8

      • Putler katsoo horisonttiin

        Hitleriksi itseään luulevalla Putlerilla (entinen Putin) olisi jo nyt Venäjän rajojen sisäpuolella kymmeniä miljoonia köyhiä venäläisiä, jotka kaipaisivat välitöntä suojelua heikkojen asumisolosuhteidensa vuoksi, mutta Putler on suunnannut katseensa horisonttiin, jossa voidaan suojelun varjolla käydä uusia valloitussotia. Putleria ei lainkaan kiinnosta Venäjällä asuvien köyhien venäläisten suojelu.

        Luovutetussa Karjalassa käydessä venäläisväestön välitön suojelutarve tulee selvästi esiin. Vanhat mummot asuvat aivan surkeissa hökkeleissä, ja keräilevät kesäisin risuja ja käpyjä metsistä, jotta saisivat mökkinsä lämmitettyä talvella. Samaten he keräilevät metsistä sieniä ja marjoja, jotta pystyisivät ruokkimaan alkoholisoituneet aikamiespoikansa.

        Nuoret naiset ovat Karjalassa hieman paremmassa asemassa kuin muu väestö, sillä he voivat myydä hyvään hintaan seksipalveluja suomalaisille juopoille, jotka hyvän "ravitsemustilansa" vuoksi eivät aina tajua rahan arvoa. Kun nämä naiset ikääntyvät ja alkavat sairastella (tuberkuloosi, kuppa ja AIDS), niin suojelua hekin silloin tarvitsisivat. Sotahullulta Putlerilta ei kuitenkaan löydy heille myötätuntoa.


    • totta 1

      Onko Venäläiset lähteneet Suomeen kun meillä voi asua ilman pelkoja ja korruptiota yms.haittoja. Meillä voi mielipiteensäkin ilmaista ilman pelkoa seurauksista jne.
      Yhteiskuntamme on todella houkutteleva monella tapaa.

    • Venäjälle...???

      Miksi ihmisten pitäisi muuttaa kodeistaan Venäjälle? En ymmärrä.
      Eivät ihmiset edes halua muuttaa.
      Suomessakin ryssäviha elää vain muutamien vielä juoksuhaudoissa elävien mielissä.
      Miksi ihmisiä pitäisi vihata valtiojohdon toilailujen vuoksi?

    • suomivihaa

      Miksi meidän evakoiden piti lähteä kodeistamme muualle Suomeen? En ymmärrä. Emme halunneet lähteä.
      Venäjällä suomiviha elää laajasti. Varsinkin evakkoviha elää näilläkin palstoilla.

      • Minä kans mukaan! Mi

        Minä kans mukaan! Minä oon männäntappipoika! Minä, minä mukaan! Minä kans mukaan! Minä oon männäntappipoika! Minä, minä mukaan! Minä kans mukaan! Minä oon männäntappipoika! Minä, minä mukaan! Minä kans mukaan! Minä oon männäntappipoika! Minä, minä mukaan!


      • Niinpä!
        Mitä varten te tulitte Kanta-Suomeen?
        Olisitte jääneet sinne laulamaan Karjalan kunnailla.
        Ei sentään.
        Karjalasta kotinsa menettäneet ovat yhtä suomalaisia kuin Turkulaiset tai Oululaiset.
        Kuinka moni 400000 halusi palata N-liiton anastamille alueille?
        Kaikki,mutta kuinka moni palasi?
        Ei kai montakaan
        Ryssävihaan Suomella on riittävästi syitä


    • heheeh he

      Ihanko maailman kärkee. Ihanko tukijussi jämpti notisesti. Tässä on syy miksi pohjaloiset olisi pitänyt sterilisoida aikoja sitten ja lakkautetuissa maataloustuista saadut rahat käyttää itärajan vahvistamiseen.

    • Osasto hoitaja

      Hei mielisairaan hoitajat.Katsokaa vähän näiden potilaidenne perään.
      Ovat harva se yö osaston tietokoneella.
      Ja ei ole varmaankaan toipumisen kannalta hyvä,jos harhojaan saa syventää toisten kaltaistensa kanssa.

    • hehee

      Heh ! Toi oli hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe