Piiloviesti

s.elämät

Miten se olikaan,olen tätä miettinyt,yrittikö Iida puhuessaan Jannen kanssa "isän" valvonnassa viestittää Jannelle jollain sanoilla olevansa vaarassa,kaikkia sanoja en muista.Jos niin oli niin ainakaan vielä Janne ei ole tajunnut salaviestiä

15

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+7

      Puhui muistaakseni jotain Johannesveljistä.

    • Matukan legginsit

      Jotenkin, että "Yhtä hauskaa kuin Johanneksen luona", millä Iida yritti vihjata Metsolan Ekin pitämään pannuhuonearestiin.

      • Pallivaha Paavo

        "Yhtä lämmin tunnelma ku Johanneksen luona. " Eihän idiootti Janne tajunnut mitään vaikka iida vielä sanoi et kuuntele tarkasti mitä sanoin.


      • sanotaan vaikka
        Pallivaha Paavo kirjoitti:

        "Yhtä lämmin tunnelma ku Johanneksen luona. " Eihän idiootti Janne tajunnut mitään vaikka iida vielä sanoi et kuuntele tarkasti mitä sanoin.

        eihän sillä Jannella muutenkaan ole kaikki hiilet pannussa. tyhmä kuin mikä!


    • fasfssfs

      No eipä mullekaan tulisi heti ekana mieleen jotkut lahkon hihhulit pannuhuoneineen. Johanneksia tässä maassa riittää ja lämpimällä tunnelmalla nyt voi viitata vaikka mihin.

      Helppoahan se on tajuta salaviestit, kun katsojana näkee ja tietää miten asiat oikeasti ovat ja hahmo ei.

      • deluxe herkut

        no eipä tollaselta vajakilta voi älyä paljoa odottaakaan.


      • SLLSLDS
        deluxe herkut kirjoitti:

        no eipä tollaselta vajakilta voi älyä paljoa odottaakaan.

        Nimenomaan en ole vajakki, kun tajuan ottaa huomioon sen, että katsoja tietää tapahtumien kulun hahmoja paremmin. Sinä vajakki et tietenkään tätä omin avuin kyennyt tajuamaan ja se näkyy sitten tuommoisina purkauksina.


      • Selitystoimisto Oy
        SLLSLDS kirjoitti:

        Nimenomaan en ole vajakki, kun tajuan ottaa huomioon sen, että katsoja tietää tapahtumien kulun hahmoja paremmin. Sinä vajakki et tietenkään tätä omin avuin kyennyt tajuamaan ja se näkyy sitten tuommoisina purkauksina.

        Lässyn lässyn.. itse myönsit jo olevasi vajakki. Turha enää selitellä!


      • fsgfsaa
        Selitystoimisto Oy kirjoitti:

        Lässyn lässyn.. itse myönsit jo olevasi vajakki. Turha enää selitellä!

        Niin missä vaiheessa? :) Älä räpiköi, vaikutat vielä vajaammalta mikäli se nyt on edes mahdollista.


      • Selitystoimisto Oy
        fsgfsaa kirjoitti:

        Niin missä vaiheessa? :) Älä räpiköi, vaikutat vielä vajaammalta mikäli se nyt on edes mahdollista.

        Turha sun on enää lässyttää vajakki! Myönsit jo ettei sulla tulisi mieleen lahkon hihhulit pannuhuoneineen. Mulla tuli heti mieleen, joten olen siis älykäs. Sinä taas olet vähämielinen kuten tuli jo selväksi!


      • sfafssa
        Selitystoimisto Oy kirjoitti:

        Turha sun on enää lässyttää vajakki! Myönsit jo ettei sulla tulisi mieleen lahkon hihhulit pannuhuoneineen. Mulla tuli heti mieleen, joten olen siis älykäs. Sinä taas olet vähämielinen kuten tuli jo selväksi!

        Ei voi olla totta...pitääkö tosiaan vääntää rautalangasta?

        No totta perkeleessä sinä ja varmasti 99% katsojista sen tajusi, kun me tiedetään ja nähdään kokonaiskuva tapahtumista ja niiden syistä. Hahmot taas eivät, joten ei ole mikään ihme jos he eivät tajua jotain helvetin piiloviestejä.

        Tästä aivan yksinkertaisesta ja loogisesta syystä esim. minä tiedän aika tarkkaan Salkkarihahmojen kuviot verrattuna omien naapureiden kuvioihin, joista en tiedä paljon paskaakaan.

        Jos et vieläkään ymmärrä, niin aika heikosti menee.


      • Selitystoimisto Oy
        sfafssa kirjoitti:

        Ei voi olla totta...pitääkö tosiaan vääntää rautalangasta?

        No totta perkeleessä sinä ja varmasti 99% katsojista sen tajusi, kun me tiedetään ja nähdään kokonaiskuva tapahtumista ja niiden syistä. Hahmot taas eivät, joten ei ole mikään ihme jos he eivät tajua jotain helvetin piiloviestejä.

        Tästä aivan yksinkertaisesta ja loogisesta syystä esim. minä tiedän aika tarkkaan Salkkarihahmojen kuviot verrattuna omien naapureiden kuvioihin, joista en tiedä paljon paskaakaan.

        Jos et vieläkään ymmärrä, niin aika heikosti menee.

        Lässytä lisää pelle! Seli seli lässyn lässyn.. Olet idiootti ja sillä selvä!


      • ssfSDA
        Selitystoimisto Oy kirjoitti:

        Lässytä lisää pelle! Seli seli lässyn lässyn.. Olet idiootti ja sillä selvä!

        Taisit tajuta, mutta otti liian koville? :D Tai sitten et tajunnu vieläkään ja jauhat tuota samaa "lässyn lässyn" -paskaa, kun ei aivokapasiteetti muuhun riitä.


    • olet nero!

      Sinähän varsinainen Sherlock olet! Sulta ei jää mikään huomaamatta!

    • Viisas

      Olettepa te hidasälyisiä. Tajusin tuon jo silloin kun ne puhui puhelimessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe