J.Anttilan uusi baari

Janttila

Taas se jaksaa yrittää. Jokohan sadannella kerralla saisi paikan jossa ihmiset viihtyy?

Kunhan ei ite veivaa paskaa teknoansa siellä, vaan hoitaa kunnon DJ:t soittamaan ja kunnon artisteja. Eikä niitä samoja baarimikkoja joiden naamat on jo ajat sitten kuluneet.

Toivon, jotain tuoretta meininkiä Saloon, hyviä DJ:tä, hyvää ilta/yöruokaa/snäkiä.

Onkohan paikan nimi oikeasti "Hometown".....

38

2398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JarkkokoA

      Jaa a, "mielenkiintoista".

      Toivottavasti tajuaa palkata sen yhden ainoan DJ-ryhmän soittamaan joka osaa Salossa laittaa kunnon bileet pystyyn ja oikeasti soittaa!

    • ratsja

      voi jake kultaa ei sada vaan peetä koko lasti että silleen.

    • Ex-yrittäjä ;)

      :D onnea vaan yritykseen.... :D ja kyl nää Salon Jaakko Kullat pitää huolen että huhujen mukaan se on jo konkas ennenku aukee :D :D Salo people SUCK!!!!!!!!!!

    • Happoteknoyäk

      Ei Salosta löydy niin paljon huumeiden käyttäjiä jotka sitä tekno roskaa mitä tuo veivaa pystyis hetkeäkään kuuntelemaan.
      Montakohan viikkoa pystyssä?

    • Pati
    • Dave on pop

      Onks Dave siel kaulailee???

      • juza

        Taas tää alkaa...positiivinen meininki salolaisilla..


    • Unelmista totta

      Itseasiassa TECKNO BAR ei ole huono idea..Olen itse elävänmusiikin edustajana ja entinen kapakoitsija.. Näen kyllä vihreää valoa kunnon "ibiza" kapakasta, jossa
      hillutaan dj:n tahdissa.. Jos oikein hyvin hommansa osaavat "maailmanluokan" dj:t hoitaa iltaa niin sehän kyllä saa bileet pystyyn, mutta pätevyyttä pitää olla ehdottomasti. Tivollissa en tietty käynyt, joten minulle nämä kapakat ei ole tehty.. mutta uskon että oma asiakaskunta löytyy hyvinkin.. Siitä vaan IBIZA bar pystyyn ja bileet käyntiin..

      • Niclas Sundberg

        Huhh huhh mitä touhua. Perustetaan Hometown, koska Salon suosituin ravintola oli nimenomaan Hometown ja sijaitsi vieläpä samassa toimitilassa. Älytöntä vanhojen ravintoloitsijoiden maineella ratsastamista!!! Mitäköhän vanhat ravintoloitsijat ovat asiasta mieltä, vai mahtavatko edes tietää. . Tuhoon tuomittu idea, ei se nimi kanna kun tekijät eivät ole samat!!!


      • waitress
        Niclas Sundberg kirjoitti:

        Huhh huhh mitä touhua. Perustetaan Hometown, koska Salon suosituin ravintola oli nimenomaan Hometown ja sijaitsi vieläpä samassa toimitilassa. Älytöntä vanhojen ravintoloitsijoiden maineella ratsastamista!!! Mitäköhän vanhat ravintoloitsijat ovat asiasta mieltä, vai mahtavatko edes tietää. . Tuhoon tuomittu idea, ei se nimi kanna kun tekijät eivät ole samat!!!

        Oi niitä aikoja...vanha Home Town oli ykkösmesta aikoinaan!!
        Niclas kiitos sinulle. Fiksu kannanotto sinulta,olen samaa mieltä,että jokainen ansaitkoon itse paikkansa auringossa...
        Ihme etteivät itse keksi uutta nimeä...tylsää!!!


      • Niclas Sundberg
        waitress kirjoitti:

        Oi niitä aikoja...vanha Home Town oli ykkösmesta aikoinaan!!
        Niclas kiitos sinulle. Fiksu kannanotto sinulta,olen samaa mieltä,että jokainen ansaitkoon itse paikkansa auringossa...
        Ihme etteivät itse keksi uutta nimeä...tylsää!!!

        Muutin mielipidettäni, huutomerkit ovat kivoja!!! Rakastan uutta baaria :)


    • ratsja

      keskity vain omaan elämään ,tyhjää haukkaa ja karavaani kulkee omia polkuja .Liike tarkoitaa jatkumoo ei persiille menoa että silleen....

    • WINGS4LIFE

      JARKKO:

      Tiedän, että luet tätä. Jokaisen itseään arvostavan sporttibaarin menussa tulee olla wingsejä. Niitä koko salo kaipaa, kunnolla tehtyjä wingsejä kunnon kastikkeilla eli siipiweikkojen kastikkeilla. Käykää vaikka ottamassa oppia tampereella miten hommat hoituu jos ette tiedä!

    • jone2

      Saanko tarjota teille banaanin?

      • Niclas Sundberg

        Kyllä!


      • Niclas Sundberg
        Niclas Sundberg kirjoitti:

        Kyllä!

        Nyt voisitte lopettaa sen minun nimelläni kommentoimisen. Olen laittanut mielipiteeni asiasta ja seison sen takana. Olen juuri sitä ikäluokkaa joka viihtyi ko ravintolassa ja muistelee sitä hyvällä. Älkööt saakeli sentään sotkeko nimeäni näihin muihin kommentteihin.


    • pirjomarketta

      Olishan tuo ollut suotavaa että olisi käyttänyt alihankintoina Salolaisten firmojen palveluja... Kun tässä nyt kuitenkin niin salomyönteistä porukkaa koitetaan muka olla...

      • hopsun

        Mitä palveluja pirjomarketta ajat takaa? Äläkä kirjoita, että seinämaalari :-)


    • 6+6

      Miten meni avajaiset? Oliko joku paikalla?

      • Ei hyv päiv

        On Hometownissa kyllä etelä-Suomen kornein terassi. Keskellä jalkakäytävää muutama tuoli, betonimöykkyjen ympäröimänä.


    • paikalla ollut

      Screenit hyvät ja äänentoisto kunnossa. Sisäpihan ulkoscreenillä saattaa olla mukavaa katsoa pimenevässä kesäyössä world cupia. Perusasiat kunnossa. Toivottavasti pärjää. Itse tulen käymään uudestaankiin.

    • sisäpiirihommaa

      saas katsoa kauanko se terassi saa siinä Asemakadulla olla. Tukkii koko jalankulkuväylän, ihmiset joutuvat liikenteen sekaan. Ei ole muillakaan terasseilla saanut olla, miksi siis tuossa? Ainiin, Jarkkohan istuu itse kaupunginvaltuustossa niin saa itse päättää asioista. Hoh hoijaa....

      • Älä törmää mun kalj.

        Salossa on aina osattu olla esteettömiä vai oliko se, ettei osattu olla esteellisiä, täh?


      • GGoou
        Älä törmää mun kalj. kirjoitti:

        Salossa on aina osattu olla esteettömiä vai oliko se, ettei osattu olla esteellisiä, täh?

        ei istu eikä seiso Jake enää kaupunginvaltuustossa. Ihan ok paikka ei mitään valittamista


      • valituksen paikka
        GGoou kirjoitti:

        ei istu eikä seiso Jake enää kaupunginvaltuustossa. Ihan ok paikka ei mitään valittamista

        Kiva istua, hymyillä ja ottaa kännit, kun vanhukset ja muut vaivaiset väistävät sinun jakkarasi.


      • läskiss

        Lässyn lässyn. Tähän sopii Pentti Kourin sanonta "aina kun joku saa vaan vähän massia on heti joku läski vinkumassa". Kyllä siitä ohi pääsee,


    • Ei enää Saloon

      Entisenä salolaisena kun näitä juttuja lukee niin yksi ajatus vahvistuu mielessä vain entisestään.

      "Onneksi muutin pois Salosta."

      Kaupunki on itselleni rakas, mutta asenneilmapiiri on juuriki tätä luokkaa kuin tässä ketjussa. Salo on tällä hetkellä taloudellisesti aivan suossa ja kaipaa kaikenlaista uutta liiketoimintaa ja yrittämistä.

      Paikallisten besserwissereiden miellyttäminen on harmi kyllä kuitenkin mahdotonta. Jonkun mielestä nimi on pöllitty, toiselle ei kelpaa musiikki ja kolmas vastustaa periaatteesta kaikkea uutta.

      Pitäkää tunkkinne salolaiset. Ei siellä kohta kukaan jaksa enää mitään yrittää ja voidaan minimoida koko keskusta yhdeksi helvetin ABC-kylmäasemaksi jolta ohiajavat autot voivat ottaa bensaa tarpeen tullessa.

    • Niclas. Sundberg

      Olen ajatellut asiaa tarkemmin, ja tästä lähtien käyn VAIN Jallun kämpässä Ollikkalassa juomassa kiljua ja panemassa Tuhannen Riemun Iitaa.

    • booooring

      Eilen taas huomasi kuinka nappiin on Jarkon esiintyjävalinnat osuneet. Mahtoi olla mukavaa artistilla soitella lähes tyhjälle baarille... ja samaa soopaa luvassa, ei varmaan mene kauaakaan kun on konkassa tämäkin paikka ellei esiintyjälistaan tule muutoksia.

    • ratsja

      jake ei tule tulosta kestity vain elämään musikki on yksi vetonaula ,toknopaska ei kauaksi kanna.

      • mitämussutat?

        ota toki lisää viinaa, näyttää järjenjuoksu melkein jopa leikkaavan...


    • ratsja

      onko BAARI auki Kakko että Anttila jussina vai olettekö mökillä kaljaa ryystämässä.

      • Salolaene

        Kovasti yritän tukea paikallista yrittäjyyttä käyttämällä rahojani,ja tykkään tästä baarista.Mut raja menee minunkin tukemisella. Tänään 21.30 oli tarkoitus käydä yhdellä ja pelata flipperiä, mut tuohon aikaan on mielestäni liioiteltua maksaa kymppiä sisään tyhjään baariin. No,käännyimme yhdelle Rikalan terassille,ja hetken päästä jo hiukoikin.Söimme kympin sapuskat. Tunnin ja muutaman kympin yrittäjyyden tukemisen jälkeen Hometownissa oli yhä hiljaista ohi kävellessämme.Kotiin päästyäni luin naamakirjasta että bändi aloittaa tunnin kuluttua.

        Liian aikainen pääsylipun periminen maksoi ainakin kahden henkilön flipperi-ja juomarahat. Pikkunälkäkin olisi tullut,koska tuli Rikalassakin.

        No, en vaan kuulu kohderyhmään ja sen kanssa on elettävä :) Kyllä mä sen lipun tulen maksamaan jos niin pitkään viihdyn että bändi alkaa soittamaan...


      • hohtaas
        Salolaene kirjoitti:

        Kovasti yritän tukea paikallista yrittäjyyttä käyttämällä rahojani,ja tykkään tästä baarista.Mut raja menee minunkin tukemisella. Tänään 21.30 oli tarkoitus käydä yhdellä ja pelata flipperiä, mut tuohon aikaan on mielestäni liioiteltua maksaa kymppiä sisään tyhjään baariin. No,käännyimme yhdelle Rikalan terassille,ja hetken päästä jo hiukoikin.Söimme kympin sapuskat. Tunnin ja muutaman kympin yrittäjyyden tukemisen jälkeen Hometownissa oli yhä hiljaista ohi kävellessämme.Kotiin päästyäni luin naamakirjasta että bändi aloittaa tunnin kuluttua.

        Liian aikainen pääsylipun periminen maksoi ainakin kahden henkilön flipperi-ja juomarahat. Pikkunälkäkin olisi tullut,koska tuli Rikalassakin.

        No, en vaan kuulu kohderyhmään ja sen kanssa on elettävä :) Kyllä mä sen lipun tulen maksamaan jos niin pitkään viihdyn että bändi alkaa soittamaan...

        samahan se joka paikassa on. jos illalla esiintyjä, klo 20:00 jälkeen maksaa sisälle. et taida käydä paljon ulkona, siis näissä paikoissa joissa esiintyjiä on?...


      • salolaene
        hohtaas kirjoitti:

        samahan se joka paikassa on. jos illalla esiintyjä, klo 20:00 jälkeen maksaa sisälle. et taida käydä paljon ulkona, siis näissä paikoissa joissa esiintyjiä on?...

        Se mikä on normaalia ja totuttu vanha tapa, ei välttämättä ole se toimivin tapa.

        Ihmismielihän toimi tässä niin, että kun ajatus oli mennä vain yhdelle ja flipperille, juoman hinnaksi muodostui mielen syövereissä juoma lipun hinta, mikä yhdelle tullessa tuntui jopa kalliilta.

        Helppo sisäänmeno Rikalan terassille,juoma,viihtyminen, sapuska ja lisätilaukset, vaikka tarkoitus oli ottaa vain se yksi.

        Hometown vaan ei ole sellanen paikka että sinne ostetaan lippu klo 20 tai 21 jos haluaa istua kadun terassilla.

        Avautumisesta huolimatta taidan tänäänkin alkuillasta piipahtaa.


    • pipsamukelo

      Turmion Kätilöitä odotellen

    • ekavika

      Marraskuussa tuuttimörkö & kube, hienoa!

    • ratsja

      surkeeta musikkia vaihda levyä ,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe