Mikä sinulle on täysi turnoff naisess?

tapppi

Minusta mielisairaus (esim. pölöttää täysin älyttömiä koko ajan), spurguus

104

1125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Feikit naiset pilaa itse

      Kaikki feikki!
      Esim: Teko ripset, teko kynnet, värjätyt hiukset, silikonit JNE!
      Luomua arvostan!

      • Harvoin näkee luomu-naisia. Viihteen ja kosmetiikan propaganda puree ikävästi :(


      • dsdsds

        Koirat.

        Jos ei ole koiraihminen, kuten allekirjoittanut, niin koira on valtava turn off.


    • sinkkumies.

      Röökin vetäminen, liika meikkaus ja peiliin tuijottaminen, suvaitsemattomuus, toisten haukkuminen

    • lottamari<3

      Sheivaamaton jalkoväli. En tykkää nuolla karvaista mattoa ;)

      • hetaera

        "Sheivaamaton jalkoväli. En tykkää nuolla karvaista mattoa ;) "

        Oletko siis lesbiaano?


      • trollbuster
        hetaera kirjoitti:

        "Sheivaamaton jalkoväli. En tykkää nuolla karvaista mattoa ;) "

        Oletko siis lesbiaano?

        Feikkilottamarihan se siinä eli joku palstan pojita lottiksen nimimerkillä. .)


      • 6fffh
        trollbuster kirjoitti:

        Feikkilottamarihan se siinä eli joku palstan pojita lottiksen nimimerkillä. .)

        Palstan pojan käsialaahan se alkuperäinenkin lottamari on. Yhtä feikki kuin edellinenkin.


    • piiloalfa

      Puheliaisuus, tupakointi, laiskuus ja päivittäinen 0,5 - 5 km yksityisautoilu töihin ovat anteeksiannon tuolla puolen.

      • piiloalfa

        No on toki lisääkin. Yleinen negatiivisuus, liian hienosti pukeutuminen, muiden mielipiteiden liiallinen arvostaminen, tietynlaisten ihmisten pitäminen luusereina, julkkisdiggaus, muiden miellyttäminen, aina oikeassa oleminen, akateeminen kalkkius, armoton lihansyönti, penkkiurheilu, välinpitämättömyys maapallon tilasta, liika meikkaus, eri persoonallisuushäiriöt, tyytyväisyys elämään Siwan kassana, vaatimus että mies kehittää aina tekemistä, huumorintajuttomuus, kloriittifarkut, blondi juurikasvulla ja tekorusketuksella, reality-sarjojen ahmiminen, jokaviikkoiset kännit, aids.


      • 16+6
        piiloalfa kirjoitti:

        No on toki lisääkin. Yleinen negatiivisuus, liian hienosti pukeutuminen, muiden mielipiteiden liiallinen arvostaminen, tietynlaisten ihmisten pitäminen luusereina, julkkisdiggaus, muiden miellyttäminen, aina oikeassa oleminen, akateeminen kalkkius, armoton lihansyönti, penkkiurheilu, välinpitämättömyys maapallon tilasta, liika meikkaus, eri persoonallisuushäiriöt, tyytyväisyys elämään Siwan kassana, vaatimus että mies kehittää aina tekemistä, huumorintajuttomuus, kloriittifarkut, blondi juurikasvulla ja tekorusketuksella, reality-sarjojen ahmiminen, jokaviikkoiset kännit, aids.

        "tyytyväisyys elämään Siwan kassana" heh, miten tuo voi olla turn-off, en kyllä voi tajuta mitä ihmiset vaatii töiltä ja rahalliselta omaisuudelta. Itse työttömänä pärjään hyvin niilläkin "tuloilla" ja oon täysin tyytyväinen.


      • piiloalfa
        16+6 kirjoitti:

        "tyytyväisyys elämään Siwan kassana" heh, miten tuo voi olla turn-off, en kyllä voi tajuta mitä ihmiset vaatii töiltä ja rahalliselta omaisuudelta. Itse työttömänä pärjään hyvin niilläkin "tuloilla" ja oon täysin tyytyväinen.

        No työttömyys on ihan ok. Minusta työttömyyteen voi olla helpostikin tyytyväisempi kuin siwakassailuun. Varsinkin vapaaehtoinen työttömyys osoittaa selkärankaa, jos sille on muita perusteluita kuin "emmä ny jaksa". Matalapalkka-alalla pysyttely osoittaa, että ihmisellä ei ole oikeaa yritystä tehdä elämästään kiinnostavaa ja että hän taipuu ympäristön vaatimuksiin. Työnarkkius unelma-alalla tai vapaaehtoinen työttömyys ovat mielestäni parhaat vaihtoehdot.


      • 10+17
        piiloalfa kirjoitti:

        No työttömyys on ihan ok. Minusta työttömyyteen voi olla helpostikin tyytyväisempi kuin siwakassailuun. Varsinkin vapaaehtoinen työttömyys osoittaa selkärankaa, jos sille on muita perusteluita kuin "emmä ny jaksa". Matalapalkka-alalla pysyttely osoittaa, että ihmisellä ei ole oikeaa yritystä tehdä elämästään kiinnostavaa ja että hän taipuu ympäristön vaatimuksiin. Työnarkkius unelma-alalla tai vapaaehtoinen työttömyys ovat mielestäni parhaat vaihtoehdot.

        No ihan omasta valinnasta olen työtön, otin lopputilin ja menin takaisin opiskelemaan. :) Mutta ei tässä ole mitään kiirettä takaisin työelämään, hyvin menee näinkin.


      • piiloalfa
        10+17 kirjoitti:

        No ihan omasta valinnasta olen työtön, otin lopputilin ja menin takaisin opiskelemaan. :) Mutta ei tässä ole mitään kiirettä takaisin työelämään, hyvin menee näinkin.

        Hieno juttu. Mikä tahansa opiskelu on aina positiivista.


      • 5+1
        piiloalfa kirjoitti:

        No on toki lisääkin. Yleinen negatiivisuus, liian hienosti pukeutuminen, muiden mielipiteiden liiallinen arvostaminen, tietynlaisten ihmisten pitäminen luusereina, julkkisdiggaus, muiden miellyttäminen, aina oikeassa oleminen, akateeminen kalkkius, armoton lihansyönti, penkkiurheilu, välinpitämättömyys maapallon tilasta, liika meikkaus, eri persoonallisuushäiriöt, tyytyväisyys elämään Siwan kassana, vaatimus että mies kehittää aina tekemistä, huumorintajuttomuus, kloriittifarkut, blondi juurikasvulla ja tekorusketuksella, reality-sarjojen ahmiminen, jokaviikkoiset kännit, aids.

        Liian hienosti pukeutuminen? Pukeutuuko joku tässä pannukakkujen maassa liian hienosti? Vai puhutko kenties normaalisti pukeutuneesta naisesta, joka pitkät kalsarit -porukassa näyttää liian hienolta?


      • haaveena siwankassailu
        piiloalfa kirjoitti:

        No työttömyys on ihan ok. Minusta työttömyyteen voi olla helpostikin tyytyväisempi kuin siwakassailuun. Varsinkin vapaaehtoinen työttömyys osoittaa selkärankaa, jos sille on muita perusteluita kuin "emmä ny jaksa". Matalapalkka-alalla pysyttely osoittaa, että ihmisellä ei ole oikeaa yritystä tehdä elämästään kiinnostavaa ja että hän taipuu ympäristön vaatimuksiin. Työnarkkius unelma-alalla tai vapaaehtoinen työttömyys ovat mielestäni parhaat vaihtoehdot.

        Entä jos siwakassailu on vakavan harkinnan tulos? Onko oikeasti väliä kehittääkö syöpälääkettä vai myykö siwassa maitoa? Jos on väliä, toivon perustelua. Onko siwankassan elämä arvottomampaa? Määritteleekö ansiotyö meidät?

        Mua jotenkin puistattaa ihmisille hyvinmainostettu projektielämä, jossa pitää olla imagoa rakentavia tavoitteita ja itsensäkehittämistä. Oisko siwankassat vapaita siitä?


      • 8+7

        Jopas teillä pojilla on listat :D Kaino kysymys - mikäli naisella on auto ja naisella on työ, niin miten hänen sinne töihin pitäisi mennä jollei autolla? Julkiset ovat taloudellisempia kuin oma auto, mutta sekä että on todella epätaloudellista, auton kiinteät kustannukset kuitenkin ovat ja pysyvät.


      • piiloalfa
        haaveena siwankassailu kirjoitti:

        Entä jos siwakassailu on vakavan harkinnan tulos? Onko oikeasti väliä kehittääkö syöpälääkettä vai myykö siwassa maitoa? Jos on väliä, toivon perustelua. Onko siwankassan elämä arvottomampaa? Määritteleekö ansiotyö meidät?

        Mua jotenkin puistattaa ihmisille hyvinmainostettu projektielämä, jossa pitää olla imagoa rakentavia tavoitteita ja itsensäkehittämistä. Oisko siwankassat vapaita siitä?

        Kaikkien ihmisarvo ja elämän arvo on tietenkin sama, mutta saavutusten arvot ovat suurestikin eroavia. Syöpälääkkeitä kehittävän ihmisen saavutukset ovat tosin negatiivisia, koska oikeasti ihmisiä pitäisi maapallolta vähentää.

        Koska ihmiskunta ei ole ikuinen, niin isossa mittakaavassa sillä ei tosiaankaan ole mitään väliä, että mitä kukakin tekee. Henkilökohtaisesti olen kuitenkin kiinnostunut sellaisista ihmisistä enemmän, jotka tekevät itselleen kiinnostavaa ja haasteellista työtä intohimoisesti. Imagolla ei ole mitään merkitystä, mutta itsensäkehittämisen tulisi olla mielestäni jokaisen tärkein tehtävä lyhyen elämän aikana. Jos on kaupan kassalla 8 tuntia päivässä, niin siinä kyllä käyttää aikaansa vähän huonosti. Taitokatto ja uuden oppimisen loppuminen kyseissä työssä tulee vastaan varmaan jo ensimmäisen kuukauden aikana.


      • piiloalfa
        8+7 kirjoitti:

        Jopas teillä pojilla on listat :D Kaino kysymys - mikäli naisella on auto ja naisella on työ, niin miten hänen sinne töihin pitäisi mennä jollei autolla? Julkiset ovat taloudellisempia kuin oma auto, mutta sekä että on todella epätaloudellista, auton kiinteät kustannukset kuitenkin ovat ja pysyvät.

        Pyörällä, kävellen, juosten, potkukelkkaillen... Hyötyliikuntaa eiks je. Autoa voi käyttää lomaillessa ja ostoksien roudaamisessa, eli korkeintaan kerran viikossa.


      • 13+2
        piiloalfa kirjoitti:

        Pyörällä, kävellen, juosten, potkukelkkaillen... Hyötyliikuntaa eiks je. Autoa voi käyttää lomaillessa ja ostoksien roudaamisessa, eli korkeintaan kerran viikossa.

        Silloinkin kun töihin on matkaa 40km yhteen suuntaan? Ja jos kaupassa pitää käydä tulee lisälenkkiä vielä n 10km? Kaikki ei voi asua kantakaupungissa ja olla siellä myös töissä...


      • 6+17
        piiloalfa kirjoitti:

        Pyörällä, kävellen, juosten, potkukelkkaillen... Hyötyliikuntaa eiks je. Autoa voi käyttää lomaillessa ja ostoksien roudaamisessa, eli korkeintaan kerran viikossa.

        Yleensä naisia syytetään viherpiiperöisyydestä, näköjään nämä niin hurjan fiksut ätmit ovat samanlaisia :D


      • piiloalfa
        6+17 kirjoitti:

        Yleensä naisia syytetään viherpiiperöisyydestä, näköjään nämä niin hurjan fiksut ätmit ovat samanlaisia :D

        Minä olen KTM ja vain nolla-aivoiset persut voivat pitää viherpiiperöimistä negatiivisena.


      • 13+2 kirjoitti:

        Silloinkin kun töihin on matkaa 40km yhteen suuntaan? Ja jos kaupassa pitää käydä tulee lisälenkkiä vielä n 10km? Kaikki ei voi asua kantakaupungissa ja olla siellä myös töissä...

        Tuossahan olikin kyse 0,5 - 5 km:n matkoista, ja sellaisilla ei vielä luulisi moottoroitua kulkuvälinettä tarvitsevan kenenkään muiden kuin pikkulasten, huonokuntoisten vanhusten ja invalidien.

        Tai jos sillä autolla nyt on ihan pakko ajaa, niin yrittäkää opetella edes ne liikennesäännöt ja olla ajamatta väistämisvelvollisena pyöräilijöiden päälle. Prkl!


      • 6+11
        stellaria81 kirjoitti:

        Tuossahan olikin kyse 0,5 - 5 km:n matkoista, ja sellaisilla ei vielä luulisi moottoroitua kulkuvälinettä tarvitsevan kenenkään muiden kuin pikkulasten, huonokuntoisten vanhusten ja invalidien.

        Tai jos sillä autolla nyt on ihan pakko ajaa, niin yrittäkää opetella edes ne liikennesäännöt ja olla ajamatta väistämisvelvollisena pyöräilijöiden päälle. Prkl!

        En missään nimessä kulkisi jalan viiden km työmatkaa! Kolme km on vielä hyväksyttävää kauniilla ilmalla ellei ole liukasta.

        Pyöräily on kivaa kesällä ellei ole liian helteistä. Vähän tietysti reitistäkin riippuen.


      • Tasotuomari
        stellaria81 kirjoitti:

        Tuossahan olikin kyse 0,5 - 5 km:n matkoista, ja sellaisilla ei vielä luulisi moottoroitua kulkuvälinettä tarvitsevan kenenkään muiden kuin pikkulasten, huonokuntoisten vanhusten ja invalidien.

        Tai jos sillä autolla nyt on ihan pakko ajaa, niin yrittäkää opetella edes ne liikennesäännöt ja olla ajamatta väistämisvelvollisena pyöräilijöiden päälle. Prkl!

        "Tuossahan olikin kyse 0,5 - 5 km:n matkoista, ja sellaisilla ei vielä luulisi moottoroitua kulkuvälinettä tarvitsevan kenenkään muiden kuin pikkulasten, huonokuntoisten vanhusten ja invalidien.

        Tai jos sillä autolla nyt on ihan pakko ajaa, niin yrittäkää opetella edes ne liikennesäännöt ja olla ajamatta väistämisvelvollisena pyöräilijöiden päälle. Prkl!"

        Laita minihame päälle niin väistävät paremmin ;)


      • Tasotuomari kirjoitti:

        "Tuossahan olikin kyse 0,5 - 5 km:n matkoista, ja sellaisilla ei vielä luulisi moottoroitua kulkuvälinettä tarvitsevan kenenkään muiden kuin pikkulasten, huonokuntoisten vanhusten ja invalidien.

        Tai jos sillä autolla nyt on ihan pakko ajaa, niin yrittäkää opetella edes ne liikennesäännöt ja olla ajamatta väistämisvelvollisena pyöräilijöiden päälle. Prkl!"

        Laita minihame päälle niin väistävät paremmin ;)

        No sekin olisi kyllä eräänlaista liikenteen vaarantamista. Sitten ne rattiapinat ajaisivat jonkun muun päälle tai ojaan.


      • 6+11 kirjoitti:

        En missään nimessä kulkisi jalan viiden km työmatkaa! Kolme km on vielä hyväksyttävää kauniilla ilmalla ellei ole liukasta.

        Pyöräily on kivaa kesällä ellei ole liian helteistä. Vähän tietysti reitistäkin riippuen.

        No miksei se pyörä sitten käy? Kyllähän 5 km:ssä kävellen jonkin verran saa aikaa kulumaan, mutta hyvää liikuntaahan se vain on, johon nyt joka tapauksessa pitäisi aikaa jostain repiä. Itse ajan kyllä tuollaiset lyhyetkin matkat pyörällä juurikin ajan säästön takia ja siksi, että kävely aina samoja reittejä pitkin on niin pirun tylsää.

        Ja mistä hemmetistä joillekin ihmisille on tullut sellainen käsitys ettei talvella muka voisi pyöräillä, tai että se olisi jotenkin hankalaa tai vaarallista? Minusta talvipyöräily kaupungissa on itseasiassa melkeinpä kivempaa kuin kesäpyöräily, kun saa vähän vaihtelua muuttuvista keliolosuhteista sekä haastetta jääkökkärekikkailusta ynnä muusta talvihauskasta. Kesällä pyörätiet on niin tylsän tasaisia, että ennemmin oikoo metsäpolkuja pitkin aina kun vain mahdollista.


      • 7+11
        stellaria81 kirjoitti:

        No miksei se pyörä sitten käy? Kyllähän 5 km:ssä kävellen jonkin verran saa aikaa kulumaan, mutta hyvää liikuntaahan se vain on, johon nyt joka tapauksessa pitäisi aikaa jostain repiä. Itse ajan kyllä tuollaiset lyhyetkin matkat pyörällä juurikin ajan säästön takia ja siksi, että kävely aina samoja reittejä pitkin on niin pirun tylsää.

        Ja mistä hemmetistä joillekin ihmisille on tullut sellainen käsitys ettei talvella muka voisi pyöräillä, tai että se olisi jotenkin hankalaa tai vaarallista? Minusta talvipyöräily kaupungissa on itseasiassa melkeinpä kivempaa kuin kesäpyöräily, kun saa vähän vaihtelua muuttuvista keliolosuhteista sekä haastetta jääkökkärekikkailusta ynnä muusta talvihauskasta. Kesällä pyörätiet on niin tylsän tasaisia, että ennemmin oikoo metsäpolkuja pitkin aina kun vain mahdollista.

        Turkin helmat jäävät pinnojen väliin. Enkä tosiaankaan kaipaa sen tyyppisiä haasteita. Enkä ole koskaan tuntenut tarvetta "repiä" jostain aikaa liikuntaan.

        Nuorille hupparityypeille pyöräily on kait ok, mutta aikuiset haluavat liikkua ihmisen näköisinä julkisilla paikoilla. Kesämekkosessa pyöräily vielä onnistuu, ei talvitamineissa.


      • en tajua

        Puheliaisuus....??


      • 20+20

        Puheliaisuus?


      • piiloalfa
        en tajua kirjoitti:

        Puheliaisuus....??

        Minua ei huvita kuunnella puhetta jatkuvasti. Se saa minut kireäksi, etenkin jos henkilö selittää pitkään vain omista asioistaan ja tuttavapiirin tapahtumista. Tietenkin tärkeistä asioista voi jutella pitkäänkin. Se ei vain kiinnosta yhtään, mitä jollekin kaverin kaverille kuuluu.


      • piiloalfa
        piiloalfa kirjoitti:

        Minua ei huvita kuunnella puhetta jatkuvasti. Se saa minut kireäksi, etenkin jos henkilö selittää pitkään vain omista asioistaan ja tuttavapiirin tapahtumista. Tietenkin tärkeistä asioista voi jutella pitkäänkin. Se ei vain kiinnosta yhtään, mitä jollekin kaverin kaverille kuuluu.

        Yleensäkin siis ihmiset puheenaiheena ovat tylsin mahdollinen aihe.


      • nobell
        piiloalfa kirjoitti:

        Kaikkien ihmisarvo ja elämän arvo on tietenkin sama, mutta saavutusten arvot ovat suurestikin eroavia. Syöpälääkkeitä kehittävän ihmisen saavutukset ovat tosin negatiivisia, koska oikeasti ihmisiä pitäisi maapallolta vähentää.

        Koska ihmiskunta ei ole ikuinen, niin isossa mittakaavassa sillä ei tosiaankaan ole mitään väliä, että mitä kukakin tekee. Henkilökohtaisesti olen kuitenkin kiinnostunut sellaisista ihmisistä enemmän, jotka tekevät itselleen kiinnostavaa ja haasteellista työtä intohimoisesti. Imagolla ei ole mitään merkitystä, mutta itsensäkehittämisen tulisi olla mielestäni jokaisen tärkein tehtävä lyhyen elämän aikana. Jos on kaupan kassalla 8 tuntia päivässä, niin siinä kyllä käyttää aikaansa vähän huonosti. Taitokatto ja uuden oppimisen loppuminen kyseissä työssä tulee vastaan varmaan jo ensimmäisen kuukauden aikana.

        Maailmassa on monia muitakin asioita, työn lisäksi, missä voi kehittää itseään ja asettaa tavoitteita..


      • Aavikon kukka

        Etsi musliminaista, ei puhu kuin kysyttäessä ja sopii mukavast nyrkin ja hellan väliin.


      • piiloalfa
        Aavikon kukka kirjoitti:

        Etsi musliminaista, ei puhu kuin kysyttäessä ja sopii mukavast nyrkin ja hellan väliin.

        Kuvottava ehdotus. Taidat olla rasisti.


      • 7+11 kirjoitti:

        Turkin helmat jäävät pinnojen väliin. Enkä tosiaankaan kaipaa sen tyyppisiä haasteita. Enkä ole koskaan tuntenut tarvetta "repiä" jostain aikaa liikuntaan.

        Nuorille hupparityypeille pyöräily on kait ok, mutta aikuiset haluavat liikkua ihmisen näköisinä julkisilla paikoilla. Kesämekkosessa pyöräily vielä onnistuu, ei talvitamineissa.

        No, kukin tavallaan, eikä siinä mitään, että ihmisillä on erilaisia tyylejä. Itse olen vain sitä mieltä että hyötyliikunta on erinomaisen vaivaton tapa pysyä hyvässä kunnossa, kun ei pahemmin tule jätetyksi ”treenikertoja” väliin vaikka kuinka olisi kiire ja laiskottaisi. En myöskään ymmärrä että minkä takia pitäisi pukeutua niin että liikkumisesta tulee hankalaa, kun helpompiakin vaihtoehtoja on olemassa. Turkkeja vastaan minulla ei sinänsä ole mitään erityistä muuta kuin se, etten käsitä että miten hemmetissä semmoista voi pitää liikkuessaan päällä ellei pakkasta ole vähintään 40 astetta. Pitäisi muuttaa hieman Suomea ankarampiin pakkasoloihin ennekuin viitsisi turkin ostamista edes harkita.


      • Miehet stressaantuu
        piiloalfa kirjoitti:

        Minua ei huvita kuunnella puhetta jatkuvasti. Se saa minut kireäksi, etenkin jos henkilö selittää pitkään vain omista asioistaan ja tuttavapiirin tapahtumista. Tietenkin tärkeistä asioista voi jutella pitkäänkin. Se ei vain kiinnosta yhtään, mitä jollekin kaverin kaverille kuuluu.

        Juuri näin. Suulaan naisen kanssa on stressaavaa. Mulla vaativa työ eikä enää kotona jaksa mitään moottoriturpaa! Naiset, opetelkaa puhumaan vähemmän!


      • 11+14
        stellaria81 kirjoitti:

        No, kukin tavallaan, eikä siinä mitään, että ihmisillä on erilaisia tyylejä. Itse olen vain sitä mieltä että hyötyliikunta on erinomaisen vaivaton tapa pysyä hyvässä kunnossa, kun ei pahemmin tule jätetyksi ”treenikertoja” väliin vaikka kuinka olisi kiire ja laiskottaisi. En myöskään ymmärrä että minkä takia pitäisi pukeutua niin että liikkumisesta tulee hankalaa, kun helpompiakin vaihtoehtoja on olemassa. Turkkeja vastaan minulla ei sinänsä ole mitään erityistä muuta kuin se, etten käsitä että miten hemmetissä semmoista voi pitää liikkuessaan päällä ellei pakkasta ole vähintään 40 astetta. Pitäisi muuttaa hieman Suomea ankarampiin pakkasoloihin ennekuin viitsisi turkin ostamista edes harkita.

        Minkkiturkilla pärjää 5 alaspäin jopa pikkutihkulla, parissa kympissä pakkasta on syytä kaivaa esiin vanha kunnon mongolien salainen ase, korvista varpaisiin vuohiturkki, kuin kodan sisällä sipsuttelisi :D


      • Turpa kiinni kanat
        Aavikon kukka kirjoitti:

        Etsi musliminaista, ei puhu kuin kysyttäessä ja sopii mukavast nyrkin ja hellan väliin.

        Minä en myöskään pidä p. jauhavista ns. puheliaista naisista. Hermot menee. Olen itse heteronainen. Kyllä on naisporukoissa hankalaa kun koko ajan lässytetään jostain. Meikeistä, miehistä jne. Hohhoijaa.


    • lista

      tatuoinnit,lapset,sukupuolitaudit,lihakset ja miehiset piirteet ulkonäössä

      • Dana^^

        Mitkä ovat mielestäsi niitä miehisiä piirteitä?


      • 11+12
        Dana^^ kirjoitti:

        Mitkä ovat mielestäsi niitä miehisiä piirteitä?

        Vahvat hartiat ja leuka yms.


      • Dana^^
        11+12 kirjoitti:

        Vahvat hartiat ja leuka yms.

        Onneksi itselläni ei ole noita piirteitä. Näyttäisin ihan transulta.


      • 19+20

        Voisi olla outo ilmestys, lihakseton nainen... Ajatteles millainen työ omaishoitajana sinulle sälytettäisiin!


      • Siinäpä ne
        Dana^^ kirjoitti:

        Mitkä ovat mielestäsi niitä miehisiä piirteitä?

        Vanttera ruumiinrakenne ja lyhyet hiukset. Rinnattomuus. Paras on olla 170-175 cm hoikahko muodokas gaselli. Ilman tekoripsiä, tekokynsiä, ja tekotukkaa ja meikkivoidejuttuja.


    • näinn

      feministi/miesvihaaja, alkoholiriippuvuus, tupakkariippuvuus, ulkonäöstä huolehtimattomuus, lyhytet hiukset, punaiseksi värjätyt hiukset, huono hygienia, nalkuttava kova ääni, lävistykset, tatuoinnit

    • Se että nainen on 1 tai useamman miehen nussima. Siksi tutkani on päällä ainoastaan puhtaita ja koskemattomia naisia kohtaan. Sen myötä minulla on terveys ja kunnia tallella!

      • "Siksi tutkani on päällä ainoastaan puhtaita ja koskemattomia naisia kohtaan."

        Rippikoulussa, yläasteella ja lukiossakin löytäisit tutkallesi vastinetta.


    • Sinkku.

      Semmonen uusavuttomuus että nainen ei osaa porata reikää seinään tai osaa käyttää kaukosäädintä ja tietysti tupakointi ja baareissa hilluminen

      • 1+8

        Tämä onkin hassu ilmiö - mies, joka osaa ohjelmoida videot ei mitenkään opi käyttämään pesukonetta, nainen päinvastoin! Tumpuloinnin ymmärtäisi, mikäli kyseessä olisi fyysistä voimaa vaativat suoritukset. Sähköporakin on mielestäni tuonut tasa-arvon askeleen lähemmäs, ei tarvitse itkeä siskonmiestä apuun saadakseen taulun seinään, kun sen voi heiveröisempikin nainen surauttaa parissa sekunnissa apuvälineillä. Mutta ei, nyt nainen itkee apuun siskonmiehen sähköporineen.

        Ja nyt tulee kiukkuisia viestejä "älä yleistä" :D


      • shkpojjhk
        1+8 kirjoitti:

        Tämä onkin hassu ilmiö - mies, joka osaa ohjelmoida videot ei mitenkään opi käyttämään pesukonetta, nainen päinvastoin! Tumpuloinnin ymmärtäisi, mikäli kyseessä olisi fyysistä voimaa vaativat suoritukset. Sähköporakin on mielestäni tuonut tasa-arvon askeleen lähemmäs, ei tarvitse itkeä siskonmiestä apuun saadakseen taulun seinään, kun sen voi heiveröisempikin nainen surauttaa parissa sekunnissa apuvälineillä. Mutta ei, nyt nainen itkee apuun siskonmiehen sähköporineen.

        Ja nyt tulee kiukkuisia viestejä "älä yleistä" :D

        Minä en usko, että miehet ratkovat teknisten vempeleiden käyttöä naisia paremmin. Juuri uutisoitiin Pisa-testin tuloksesta, jonka mukaan tytöt ratkaisevat arjen ongelmatilanteet (esim. erilaisten laitteiden käyttöönotto) poikia paremmin Suomessa. Uskon, että naisten ja miesten vastaavassa vertailussa Suomessa naiset selviytyisivät miehiä paremmin. Jotkut naiset kyllä saattavat kompastua stereotypiauhkaan. Esim. itselläni on naispuoleinen kaveri, joka tuumaa joistain tekemistäni "normihommista", että kyseessä on "miestentyö, johon pitäisi veli tai kaveri pyytää", vaikka selviydyn niistä hyvin itsekin.


    • muutamia juttuja

      1) feministinen ajattelu
      2) kullikoukussa, oannut niigerin kanssa
      3) tatuoinnit
      4) tupakointi
      5) kiintymys pitää kotieläimiä
      6) lihavuus

      • osimoilleen näin

        toi ois voinut olla mun lista


      • 9+14

        Hyvää yksinäistä loppuelämää!


      • mikä kohta
        9+14 kirjoitti:

        Hyvää yksinäistä loppuelämää!

        hankala?


      • axcvafsh
        9+14 kirjoitti:

        Hyvää yksinäistä loppuelämää!

        Lol. Varmaan ainakin puolet naisista on vielä jäljellä tuon filterin jälkeen.


      • 9+14
        mikä kohta kirjoitti:

        hankala?

        1) päästään terve nainen on feministi, jollet halua feminististä ajattelua joudut tyytymään pipipäähän tai etsimään nujerrettua puoliorjaa kehitysmaista;

        2) kotieläimet ja eläinrakkaus ovat hyvä piirre ihmisessä. Ikävää vain, että kovin monet ovat nykyisin allergisia eläimille. En voisi kuvitellakaan seurustelevani ihmisen kanssa, jolle kotieläimet olisivat "turn off", kuten te leikkisästi palstalla asian ilmaisette.


      • mietis vähän
        9+14 kirjoitti:

        1) päästään terve nainen on feministi, jollet halua feminististä ajattelua joudut tyytymään pipipäähän tai etsimään nujerrettua puoliorjaa kehitysmaista;

        2) kotieläimet ja eläinrakkaus ovat hyvä piirre ihmisessä. Ikävää vain, että kovin monet ovat nykyisin allergisia eläimille. En voisi kuvitellakaan seurustelevani ihmisen kanssa, jolle kotieläimet olisivat "turn off", kuten te leikkisästi palstalla asian ilmaisette.

        1) feminsimi on mielen sairaus. Suurin osa naisista ei ole feministejä ja ovat suhteessa.
        2) eläimet ovat likaisia ja usein myös naiset jolla on eläin ovat likaisia. Nainen jolal on eläin rakastaa vain eläintään.


      • suodatuksen jälkeen
        axcvafsh kirjoitti:

        Lol. Varmaan ainakin puolet naisista on vielä jäljellä tuon filterin jälkeen.

        voi alkaa katsomaan hyvännäköisiä, urheilullisia, akateemisia ja varakkaita naisia.


      • 9+14
        mietis vähän kirjoitti:

        1) feminsimi on mielen sairaus. Suurin osa naisista ei ole feministejä ja ovat suhteessa.
        2) eläimet ovat likaisia ja usein myös naiset jolla on eläin ovat likaisia. Nainen jolal on eläin rakastaa vain eläintään.

        Kun nyt itse otit puheeksi mielensairaudet - mikä on diagnoosisi ja koska lääkityksesi on viimeksi tarkistettu?


      • feminsimin tarkoitus
        9+14 kirjoitti:

        Kun nyt itse otit puheeksi mielensairaudet - mikä on diagnoosisi ja koska lääkityksesi on viimeksi tarkistettu?

        naisen ylivalta, miehen alistus. Ok, tämä on sinunmielestä toki ihan normaalia;)


      • Katso Peiliin Otus!
        mietis vähän kirjoitti:

        1) feminsimi on mielen sairaus. Suurin osa naisista ei ole feministejä ja ovat suhteessa.
        2) eläimet ovat likaisia ja usein myös naiset jolla on eläin ovat likaisia. Nainen jolal on eläin rakastaa vain eläintään.

        Eläimet on likaisia?

        Itselläni on kaksi kissaa, eikä niiden tarvitse käydä suihkussa pysyäkseen puhtaan tuoksuisena. Oleppa itse 20 vuotta peseytymättä ja sano uudestaan, kuka tai mikä tässä on likainen! Luonnonvaraiset eläimet ja lemmikit joista pidetään hyvää huolta, tuoksuvat hyvälle. Sikaloissa ja navetoissa haisee pahalle, mutta siellä eläimet joutuvatkin makaamaan omassa paskassaan. Kuinka moni eläin luonnossa makoilee paskassaan? Tuotantoeläimille myöskin syötetään nykyään "ruokaa" joka ei kuulu niiden luontaiseen ravintoon, ja se lisää osaltaan navetoiden pahaa hajua. Vielä 50 vuotta sitten navetoissa tuoksui paljon paremmalle!

        Ihminen joka on läheisissä tekemisissä eläinten kanssa (ollut parhaimmillaan pienestä asti), on paljon terveempi kuin ihminen, joka ei ole eläinten kanssa tekemisissä. Kotieläimiä omistavilla on paljon vähemmän mm. allergioita ja astmaa kuin lemmikittömillä. Ihminen, luonto ja eläimet kuuluvat yhteen.

        Eläinrakkaus kertoo paljon ihmisestä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että ihminen, joka ei tykkää eläimistä, on jotenkin sielullisesti vajaa.

        P.S. Ihminen on ainut olento tällä planeetalla, joka kykenee olemaan sekä sisäisesti että ulkoisesti likainen.


      • hyi helvetti
        Katso Peiliin Otus! kirjoitti:

        Eläimet on likaisia?

        Itselläni on kaksi kissaa, eikä niiden tarvitse käydä suihkussa pysyäkseen puhtaan tuoksuisena. Oleppa itse 20 vuotta peseytymättä ja sano uudestaan, kuka tai mikä tässä on likainen! Luonnonvaraiset eläimet ja lemmikit joista pidetään hyvää huolta, tuoksuvat hyvälle. Sikaloissa ja navetoissa haisee pahalle, mutta siellä eläimet joutuvatkin makaamaan omassa paskassaan. Kuinka moni eläin luonnossa makoilee paskassaan? Tuotantoeläimille myöskin syötetään nykyään "ruokaa" joka ei kuulu niiden luontaiseen ravintoon, ja se lisää osaltaan navetoiden pahaa hajua. Vielä 50 vuotta sitten navetoissa tuoksui paljon paremmalle!

        Ihminen joka on läheisissä tekemisissä eläinten kanssa (ollut parhaimmillaan pienestä asti), on paljon terveempi kuin ihminen, joka ei ole eläinten kanssa tekemisissä. Kotieläimiä omistavilla on paljon vähemmän mm. allergioita ja astmaa kuin lemmikittömillä. Ihminen, luonto ja eläimet kuuluvat yhteen.

        Eläinrakkaus kertoo paljon ihmisestä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että ihminen, joka ei tykkää eläimistä, on jotenkin sielullisesti vajaa.

        P.S. Ihminen on ainut olento tällä planeetalla, joka kykenee olemaan sekä sisäisesti että ulkoisesti likainen.

        Eläimät eivät kiinnosta.


      • 2628
        hyi helvetti kirjoitti:

        Eläimät eivät kiinnosta.

        Se ei vielä ole paha, jolleivat eläimet kiinnosta. Mutta negatiivinen suhtautuminen eläimiin on merkki ongelmasta. Otsikkosi kertonee, ettet ole aivan vakaalla pohjalla.


    • Jari.

      Jos etunimi on Sari.

      • Mites ois

        Mari :-)


    • Kristuksen

      Kuvottavimpia naisia ja miehiä on ne limaset psykopaatit, jotka kuuluu Saatanalle omasta tahdostaan ja toteuttaa Luciferin unelmaa murhata joka ihminen ja Big L antaa heitä kidutettavaksi itsensä hänelle antaneille, pahoilee ihmisille, jotka rakastavat joka kidutettavaksishetkeä, koska elämä niin paska, että kiduttaminenkin jo päihittää sen.Vai valitsetko Kristuksen ja elät unelmiesi elämän ja menet lämpimään ihanaan taivaaseen sen jälkeen, koska kuka Jeesusta seuraa antaa Hänen Isänsä Jeesukselle kaiken ja Jeesus antaa sinulle, kun rukoilet hånen kauttaan, mutta parannus pahuudesta, inhottavuudesta ja siitä synnistä, mistä Jeesus opettaa, tulee päästä eroon. Muuten Jeesus rukouksen aikana antaa lohtua.

    • Pahantahtoja?

      Tietoinen pahantahtoisuus on ehdottomasti vastenmielisin ominaisuus naisessa oli hän kuinka kaunis ja/tai seksikäs tahansa.

    • 4+14

      Tupakointi, tyhmyys, lihavuus, suvaitsemattomuus, karvaisuus, elämäntapatyöttömyys, sukupuolitaudit

    • ei enää

      - ei pysty välittämään ihmisistä tai maailmasta, sydämetön
      - ei kykene keskustelemaan avoimesti
      - täten ei ole kiinnostunut mistään syvällisemmästä, pinnallinen ja tyhjä
      - nainut kaikki kylän pojat läpi pahimpia kusipäitä myöten, oikeastaan edes haluamatta useimpia heistä äärimmäisen huonosta itsetunnosta johtuen
      - ei omaa itsearvostusta
      - epäluotettava, valehteleva ja ailahteleva
      - alkoholiin menevä
      - umpimielisyys, huumorintajuttomuus
      - yrittää koko ajan olla kolea, huomiohuora ja teeskentelijä
      - pelkuri, jänishousu, joka ahdistuu helposti pienistäkin asioista

      • You have a Heart?

        Missä olet!!??


      • retorinen
        You have a Heart? kirjoitti:

        Missä olet!!??

        nyt Tku.


      • 10+14

        Mutta jos on nainut kaikki kylän pojat omaksi huvikseen, on asia ok.


    • yks uros

      pahimmat: seisaaltaan pissaaminen ja liian voimakas parrankasvu

    • ykä21

      Pissistely, bimboilu ja ympäriinsä paneskelu...

    • mies oulusta

      Yleistiedon puute
      Seuraa näitä kaikenmaailman turhia big brothereita jne.
      Liika meikkaus
      Ylipaino
      Kyvyttomyys tehdä itsenäisesti asioita tai kyvyttomyys yleensäkkään olla yksin
      Runsaskarvainen alapää
      Huono kunto
      Himo anaaliyhdyntään

      Enpä nyt nopeasti keksi, muuta joka olisi täydellinen este seurustelulle

      • "Himo anaaliyhdyntään"

        Tuo on minullekin turn-off mutta päinvastoin eli miehessä. Valitettavasti tuollaiset anaaliseksiä karsastavat miehet tuntuvat olevan kiven alla.


      • mies oulusta
        marianne89 kirjoitti:

        "Himo anaaliyhdyntään"

        Tuo on minullekin turn-off mutta päinvastoin eli miehessä. Valitettavasti tuollaiset anaaliseksiä karsastavat miehet tuntuvat olevan kiven alla.

        No tuntuu myös että moni nainen sitä nykyään haluaa vähintään kokeilla. Ei ole vaan koskaan ollut mielenkiintoa mihinkään leikkeihin mitkä liittyvät anaaliin. Enkä halua edes kokeilla koska ajatus kuvottaa.

        Kyllä tuo kavereidenkin keskuudessa on suosittua. En tajua, mutta ei tarvitsekaan tajuta.


      • työnnä sormi
        mies oulusta kirjoitti:

        No tuntuu myös että moni nainen sitä nykyään haluaa vähintään kokeilla. Ei ole vaan koskaan ollut mielenkiintoa mihinkään leikkeihin mitkä liittyvät anaaliin. Enkä halua edes kokeilla koska ajatus kuvottaa.

        Kyllä tuo kavereidenkin keskuudessa on suosittua. En tajua, mutta ei tarvitsekaan tajuta.

        tai kaksi tai koko käsi naisnen anaaliin. Nainen nauttii siitä! Mietis nyt, naisella on kaksi reikää alapäässä.. ihan sama kumpaan tuupit.


      • näin on
        työnnä sormi kirjoitti:

        tai kaksi tai koko käsi naisnen anaaliin. Nainen nauttii siitä! Mietis nyt, naisella on kaksi reikää alapäässä.. ihan sama kumpaan tuupit.

        Nainen nauttii anaalin fistaamisesta!


    • my dreamwoman

      liikkumatttomuus muualle kuin jääkaapille . siis urheileva nainen on kiva.usein.

      siiderin lipitys joka ikinen päivä ja useesti. siinä maha kasvaa ja naama on kun norsun vi..u .

    • Hans Grüber

      -uskontohihhulius
      -kettutyttöys
      -Greenpeacen kannattaminen
      -heppahulluus
      -koirahöperyys
      -kasvissyönti yms.
      -yleissivistyksen puute
      -läskiys
      -vihreitten kannattaminen
      -vassarius
      -lapset
      -tupakointi
      -tatuoinnit

      Eli tänne yksi kappale noin 30v 180cm kokoomusnainen, bitte.

      • 10+16

        Kokoomuslainen ei olisi kasvissyöjä ja eläinrakas? Mihin perustuu hupaisa olettamuksesi?


      • Hans G
        10+16 kirjoitti:

        Kokoomuslainen ei olisi kasvissyöjä ja eläinrakas? Mihin perustuu hupaisa olettamuksesi?

        Viimeinen lause onkin suuntaa antava, mitä olisin etsimässä. En myöskään oleta, että 180cm pitkissä ei olisi uskontohihhuleja.


      • Missä SYDÄN

        "Hans Grüber" ilmeisesti vihaa meitä aikuisia, jotka kantavat vastuuta planeettamme hyvinvoinnista.

        Pahimmat turn offit miehessä:

        - Itsekäs (malliesimerkkinä Hans Grüber; oman napansa tuijottelija)
        - Vihaa eläimiä (sydämessä vikaa)
        - Nauttii eläinten tappamisesta (psykopaattisia piirteitä)
        - Ei välitä luonnosta, toisin sanoen paskoo takapihalleen
        - Ei ole tarpeeksi älykäs tajutakseen, että hän hukkuu paskaansa ennen pitkää ellei tee asialle mitään
        - Liittyen edelliseen; vajaaälyinen

        Siinäpä muutama.

        Jos täällä liikkuu miehiä jotka omistavat sekä sydämen että aivot, hihkaiskaa! Olisi kiva tietää, jos teitäkin on olemassa!


      • Ekopanija
        Missä SYDÄN kirjoitti:

        "Hans Grüber" ilmeisesti vihaa meitä aikuisia, jotka kantavat vastuuta planeettamme hyvinvoinnista.

        Pahimmat turn offit miehessä:

        - Itsekäs (malliesimerkkinä Hans Grüber; oman napansa tuijottelija)
        - Vihaa eläimiä (sydämessä vikaa)
        - Nauttii eläinten tappamisesta (psykopaattisia piirteitä)
        - Ei välitä luonnosta, toisin sanoen paskoo takapihalleen
        - Ei ole tarpeeksi älykäs tajutakseen, että hän hukkuu paskaansa ennen pitkää ellei tee asialle mitään
        - Liittyen edelliseen; vajaaälyinen

        Siinäpä muutama.

        Jos täällä liikkuu miehiä jotka omistavat sekä sydämen että aivot, hihkaiskaa! Olisi kiva tietää, jos teitäkin on olemassa!

        Ei ole sydäntä eikä aivoja, mutta KYRRRRRPÄ löytyy! Pannaanko ekologisesti luomutyyliin ilman kumia kuin hipit konsanaan?


    • etkotjatkoy

      Sovinismi->heti ulos

    • vasemmistoanarkisti

      Työssäkäynti. Tai vapaahetoistyö nyt vielä menee, mutta palkkatyö ei.

    • Ätmos

      Se kun bussissa vastapäätä istuva nainen tuijottaa ikkunan heijastuksen kautta.

      • .......

        Eikö se ole turnaway eikä turnoff?

        Täysi turnoff on jos nainen tulee seksikkäässä alusasussa keikistelemään telkkarin eteen, kun minä yritän katsoa Game of Thronesia.


    • huorat vittuun

      Jos pitää valita yksi turnoff, niis se on mielisairaus nimeltä feminismi.

      • täysin sama mieltä

        !!!!!!!!!!!


    • 40 pillun AT-mies

      Kyllä se on naisen ulkonäkö. Jos nainen ei ole kaunis, niin ei hänessä ole mitään kiinnostavaa.

      Parisuhdetta ajatellen jos paljastuu, että nainen ei ole neitsyt vaan toisen miehen nussima niin en pysty sellaista saastaista ja epäromanttista lutkaa kyllä arvostamaan yhtään.

    • dhhfgjfgjfj

      Ylipaino: syö smetanaa ja jäätelöä, vaikka on reilusti ylipainoinen
      Tupakointi. Jätskin jälkeen vetää röökin.
      Tatuoinnit näkyvissä paikoissa
      Kovaääninen kiroilu: huutaa vittu vittu kun vähäkin joku ei heti onnistu.
      Kaikki mikä ei itseä kiinnosta, on homoa tai tyhmää. Esim ei voi lähteä patikoimaan kun se on tyhmää.

      • 7+14

        Nainen syö smetanaa ja jäätelöä jos mieli tekee. Mahdollisen urputtavan ätminkäisen naamaan hierotaan smetanan jämät.

        Lohi venäläisittäin: Aseta lohifile uunivuokaan nahka alaspäin. Sekoita smetanaan valkosipulia, kuutioitua suolakurkkua, hunajaa, suolaa ja pippuria, kaada smetana lohelle, työnnä uuniin. Puputa keitettyjen peunoiden tai tattarin sekä rapsakan salaatin ja suolakurkkulohkojen kera.

        Päämäärätön patikointi on useimmiten tylsää. Suomessa en keksi aihetta patikoimiseen. Irlannissa olen kokeillut, siellä on kauniit maisemat, leikkisiä lampaita ja ikivanhoja mystisiä raunioita. Patikoinnin kruunaa tukeva ateria maalaispubissa kera Guinness-tuopillisen.


      • ätmi
        7+14 kirjoitti:

        Nainen syö smetanaa ja jäätelöä jos mieli tekee. Mahdollisen urputtavan ätminkäisen naamaan hierotaan smetanan jämät.

        Lohi venäläisittäin: Aseta lohifile uunivuokaan nahka alaspäin. Sekoita smetanaan valkosipulia, kuutioitua suolakurkkua, hunajaa, suolaa ja pippuria, kaada smetana lohelle, työnnä uuniin. Puputa keitettyjen peunoiden tai tattarin sekä rapsakan salaatin ja suolakurkkulohkojen kera.

        Päämäärätön patikointi on useimmiten tylsää. Suomessa en keksi aihetta patikoimiseen. Irlannissa olen kokeillut, siellä on kauniit maisemat, leikkisiä lampaita ja ikivanhoja mystisiä raunioita. Patikoinnin kruunaa tukeva ateria maalaispubissa kera Guinness-tuopillisen.

        Kuulostat ihan 150-kiloiselta rasvapallerolta.


      • 7+14
        ätmi kirjoitti:

        Kuulostat ihan 150-kiloiselta rasvapallerolta.

        Putsaa smetana korvasi takaa...


    • 20+19

      Hassua. Miksi juuri ne miehet laativat yksityiskohtaisia listoja naisten "turnoffeista" sekä vaatimuslistoja, jotka reaalielämässä olisivat onnellisia mistä tahansa naaraspuolisesta apinasta?

      • miksen kelpaa lol

        mitä kovemmat kriteerit, sitä helpompi ymmärtää oma sinkkuus. Ei tunnu niin pahalta :).


      • Naiset ovat

        aina laatineet listoja. Nyt miehet ovat naisistuneet. Ja näin ollen on syytä listata naisen pahimmat turnoffit parhaaseen Cosmopolitan tyyliin. Esim.
        1) feministinen ajattelu
        2) kullikoukussa, pannut niigerin kanssa
        3) tatuoinnit
        4) tupakointi
        5) kiintymys pitää kotieläimiä
        6) lihavuus

        Tähnä voisi lisätä vielä jotain muutakin, kuten esim. rahattomuuden.


    • Naiseton mies.

      1. Tupakointi
      2. Koira

    • Ykkösalfamies

      1. Lihavuus = Kerran lihava on kärjistäen sanottuna aina lihava. Lihavuus kuvastaa psyykkisiä häiriöitä ja kyvyttömyyttä hallita itseään: syödään tunteiden vallassa ja epätoivoisesti tyynnytetään omaa ahdistusta mussuttamisella. Lihavat, erityisesti naiset, ulkoistavat ongelmiaan. He näkevät monasti ongelmien syyn jossain muussa kuin itsessään, ovat itsepetoksen mestareita.
      2. Tupakka= Elämme 2014, kuka nykytiedon valossa enää polttaa tupakkaa? = typerä idiootti
      3. Tatuoinnit= Ihan kivoja nyt, mutta entä 10v kuluttua. Tatuoidut ovat lyhytnäköisiä ihmisiä, eivät parisuhdeainesta
      4. Koira= Ei aina huono merkki, mutta jos koira on eroahdistunut, vinkuu yksin ja tunkee sänkyyn nukkumaan, on se merkki omistajankin taipumuksesta eroahdistukseen ja läheisyysriippuvuuteen. Aina pitää olla joku lähellä ja lohduttamassa. Kaikki voimat menisivät naiseen
      5. Runsaat seksuaalisuhteet= tietysti nainen on kokenut ja osaa seksin salat, mutta en halua että kadulla "joka toinen" tulee vastaan ja katsoo vaimoani merkitsevästi ja tietää mitä vaatteiden alla on. Lisäksi sairausriskit. Kolmanneksi kuvastaa naisen olevan helposti ohjailtavissa, lyhytnäköinen ja taipuvainen ottamaan heti palkinnon ja nautinnon pitkän tähtäimen tavoitteiden sijaan.

      Nyt loppu aika, mutta noilla pääsette pitkälle.

    • Tataari

      Hyvä yhteenveto ja perustelut, harvoin kukaan noin hyvin jaksaa perustella

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe