Ingles

eukko60v

Tarkoitus olisi syksyllä lähteä,hotelli tuottaa päänvaivaa. Pitäisi löytyä kohtuuhintainen ja perussiisti. olen katsellut Europalacea ja Green Field, kumpikohan näistä olisi parempi vaihtoehto. kaikki suositukset ovat tervetulleita (ranta pitäisi olla lähellä)

Lähdössä pari 60 v

17

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdotot

      Europalace ehdottomasti

    • buenos1

      ehdottomasti hotel Buenos Aires erittäin siisti hyvällä paikalla ,kauppa vieressä, hyvä ravintola,huoneissa kaikki varusteet parvekkeet auringon puolella.

    • minävaan

      ehdottomasti Riu Flamingo....rauhallinen ja siisti....varttuneempaa väkeä, syksyllä taas pari viikkoa kyseiseen hotelliin....kolmas syksy peräkkäin..

      • pertsatheyrittäjä

        Rannalle on matkaa n. 1km mutta sinne kulkee ilmainen bussi .Alakerrassa pieni kauppa.Huoneistohotelli .
        Olen aika monta Kanariansaarta kiertänyt useampaan kertaan ja aina eri hotellissa. Nyt oltiin toista kertaa Riu Flamingossa; aiva paras aamiainen ja jos allasaluetta arvostaa niin todella kiva. Green Fieldissä olen ollut joskus vuonna 2006, voin mennä uudelleenkin ei siinä sen kummemmin vikaa ollut. Myös Ifa Buenventuraan voisin mennä uudelleen.
        Riu Flamingoa vastapäätä on todella hyvä ravintola, varsinkin Sunnuntaisin siellä on paljon paikallisia. Nopea, hyvä palvelu ja erinominen ruoka.


    • SOOLBERI

      Walhalla on vielä lähempänä rantaa kuin Buenos Aires.Kaikki partsut aurinkoon ja mukavia pohjoismaisia hollantilaisia asukkeja.

    • Oon kuusikymppinen

      Oma suosikkini on nykyään Green Fieldin (jossa Aurinkomatkojen toimisto) vieressä
      oleva Agaete Park. Vanhempaa väkeä, iso rauhallinen allasalue jossa aina saa aurinkotuolin vaikka osa niitä varaakin. Pihalla myös nurmikkoalue sekä hiekkakenttä pelejä varten.
      Useimmat huoneistot länteen, ilta-aurinko paistaa partsille. Huoneistot kaksioita, jotka ovat suurermpia kuin Green Fieldissä.
      Alakerrassa Ryysyranta ja Bistro Pepper joissa näkee suomikanavat.
      Lisäksi mielestäni lähialueen parhaalla ravintolalla Patio Canariolla on pieni terassi myös allasalueelle. Rantaan sama lyhyehkö kävelymatka kuin Green Fieldistä

    • Olen ollut Green Fieldissä, ja menen sinne varmaa vieläkin. Hotellissa on pohjoisen puolella alakerroksessa huoneistoja joihin ei paista koskaan aurinko, ei hattaa kuumalla kaudella. Valitsemalla 5-7 kerroksen huoneiston välttyy tältä. Toisella puolella katua on ravintola Apilaniitty jos sinne haluaa, en käynyt. Siisti perushotelli eikä turhan kalliskaan. Hotellin yksi respan miehistä puhuu hyvää suomea.

      • eukko60

        Kiitos kaikille vastanneille, harkinnassa on Green Field ihan edullisuuden vuoksi jos on siisti. Olen lukenut että alue on rauhaton pitääkö olla huolissaan?. Toinen vaihtoehto sitten Europalace.


      • höh
        eukko60 kirjoitti:

        Kiitos kaikille vastanneille, harkinnassa on Green Field ihan edullisuuden vuoksi jos on siisti. Olen lukenut että alue on rauhaton pitääkö olla huolissaan?. Toinen vaihtoehto sitten Europalace.

        Jos pitää rauhattomuutena sitä, että Green Fieldin pääoven vieressä on Mulligans-niminen irkkupubi ja siellä soittaa välillä yhtye elävää musaa ulkona ja jos huone sattuu olemaan pääovelle päin, niin meteli on melkoinen, vaan jos elät itsekinj yöelämää, niin eipä tuo haittaa.


    • En minä ainakaan huomannut mitään rauhattomuutta, vaikka liikuin ympäristössä iltaisinkin. Ja hotellin aamiainen on tarpeeksi monipuolinen ja runsas.

      • eukko60

        Hei Green Fieldin tilavammat yksiöt, osaisiko joku teistä kertoa missä kerroksissa niitä on ja mihin päin. En haluaisi joutua ihan maantasolle.


    • monta mieltä

      Minä valitsisin Europalacen! Olimme siellä viime talvena ja on hyvällä paikalla ja rauhallinen sijainti.
      Tuolla toisessa paikassa on pikatie ihan vieressä ja siellä on kova liikenne kokoajan .Me olimme siinä Green parkissa muutama vuosi sitten ja yöt olivat liikenteen vuoksi hankalia ,kun makuuhuone oli tien puolella. Europalacen parvekkeet ovat merelle päin,ja siellä on hieno näköala.Ja ruoka oli myös hyvää.Ruokasali tosin pieni ,että oli kilpailua pöytien kanssa, kun suurin osa menee heti syömään ,kun ravintola aukeaa.

    • heli32

      Paljonko green fieldissä maksaa ruoka juomana pullo vettä puoli hoidossa?olisi mukava tietää?

      • don luis

        heli32 voi jeesuksen per..e jos olet nuin persaukinen että kyselet jonkun vesipullon hintaa olisikohan parempi kuin pysyisit kotona.


      • helitonni

        heli32 Tonnista saat varmaan jotain takaisin


    • Itse menen loppuvuonna hotelli Rondoon ,viimekertaisen hyvän palvelun houkuttamana,ranta ei ole kovin lähellä,mutta inglesin taxihinnoilla se ei ole ongelma.N.S. Suomalaiskorttelit eivät istu minun makuuni.

    • Joo menee kyllä vähän asian vierestä mutta olin Green Parkissa maaliskuun alussa ja yllätyin positiivisesti. Huoneen parveke oli Los Salmonesin puoleisella seinällä toisessa kerroksessa eli käytännössä kolmannessa kerroksessa. Tuo huoneen sijainti oli rauhallinen. Nukuin parvekkeella, koska nukun viileässä paremmin ja rauhallisesti nukuinkin. Aurinko paistoi parvekkeelle aamupäivällä.

      Kirjoitin joitain kommentteja Green Parkista tänne.

      Uskoisin kuitenkin Green Fieldin ja Europalacen olevan parempia hotelleja mutta myös kalliimpia.

      Uskoisin myös Mulligansin puoleisten huoneiden olevan haluttuja mahdollisesta metelistä huolimatta eli huoneen vaihto ei tuota ongelmia. Isompi ongelma on sitten nuo pohjoisen puolen huoneet siellä päätien puolella. Niitä voi olla vaikeampi saada vaihdettua, jos tien äänet häiritsevät. Tämä siis pätee niin Green Fieldiin kuin Green Parkiin.

      Las Salmonesin piha-alueet näyttivät varsin viihtyisiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe