Minkä ikäiselle ostaisitte Skate3-pelin?

skateiskä

Pojat 9 ja 11 v. kinuavat Skate 3 -peliä. "Kaikilla kavereillakin on", niin kuin aina sanotaan. Pelissä on ikäräja 16 mutta se tosiaan näyttää löytyvän monen pikkupojan hyllystä. Itse en pelejä juuri tunne. Onko jollakin kokemusta, onko peli paha alle 16-vuotiaille?

7

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus-

      Peli on paha, kokemusta löytyy. Jos lapsesi pelaavat sitä, he alkaavat hakkaamaan mummoja, polttamaan tupakkaa, kokeilemaan alkoholia, ahdistelemaan vastakkaista sukupuolta, kiroilemaan, lintsaamaan, jumitautuvat ruudun ääreen ja heistä tulee teini-isiä.

      Älä siis missään nimessä sorru kiusaukseen, menkää mielummin sunnuntaina jumalanpalvelukseen ja rukoile illalla jo pelille menetettyjen sielujen puolesta.

      Muista myös, että tv:stä tulee nykyään kaikenlaista...siitäkin pitää päästä eroon.

      • skateiskä

        Kiitos, kun vastasit asiallisesti, olihan kysymyskin asiallinen.
        Kysyin ihan vakavissani, koska olen halunnut pitåä ikärajoista kiinni. Esim. tuon pelin kohdalla olen vain tehnyt havainnon, että aika pienetkin sitä pelaavat. Ikärajoja ei mielestäni ole huvikseen tehty, kyllä niillä joku syy on.

        Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin.


      • Osta vaa
        skateiskä kirjoitti:

        Kiitos, kun vastasit asiallisesti, olihan kysymyskin asiallinen.
        Kysyin ihan vakavissani, koska olen halunnut pitåä ikärajoista kiinni. Esim. tuon pelin kohdalla olen vain tehnyt havainnon, että aika pienetkin sitä pelaavat. Ikärajoja ei mielestäni ole huvikseen tehty, kyllä niillä joku syy on.

        Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin.

        Osta vaan... PEGI Online arvostelee pelien ikärajat aivan liian ankarasti...


      • puhunpaskoille forum

        Vitut!!!


      • hmm4
        skateiskä kirjoitti:

        Kiitos, kun vastasit asiallisesti, olihan kysymyskin asiallinen.
        Kysyin ihan vakavissani, koska olen halunnut pitåä ikärajoista kiinni. Esim. tuon pelin kohdalla olen vain tehnyt havainnon, että aika pienetkin sitä pelaavat. Ikärajoja ei mielestäni ole huvikseen tehty, kyllä niillä joku syy on.

        Ja totta tosiaan, käymme joskus jumalanpalveluksessakin.

        Kato siitä videoita ei oo paha :) ei seksiä ei päihteitä. eikä tule "pahateini isä" ::DDDD


    • ehtii myöhemminkin

      No ikärajathan on arvioitu kertomaan, minkä ikäiselle sopii, ja aikuisen on syytä pitää niistä kiinni aikuisen lailla. Lapset tietysti osaavat kinuta ja perustella hyvin mitä vain... mutta sekin on hyväksi että eivät saa kaikessa tahtoaan läpi, ja tästäkin kiellosta oppivat ymmärtämään, että väkivalta yms. ei ole mikään hyvä asia.

    • hmmm4

      Osta vain. Ei se ole paha. Siinä vain skeitataan ja sitten joku vaikka mies hermostuu siin niin tulee tappelu ( ei paha )ns. Korkeintaan toinen kaatuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe